Leuke tas. Snel Geleverd.

Goede kwaliteit en snelle service

Duidelijke website met voldoende keuzes Snelle levering en goed verpakt Persoonlijke touch in mail en bij levering

Uitstekend, snel, goede klantenservice

Producten waren goed. 1 product had kleine productiefout. Na 1 emailtje werd het gelijk vervangen.

Per-fect!

Ik moet ‘m nog gebruiken. Maar snelle zending en de kwaliteit is top!

Geweldig!!!

Ruime keuze in wat je kunt bestellen, vele opties voor lettertypes symbooltjes, maar ook goede degelijke materialen, zeker geen rommel wat je koopt. Ik ben dik tevreden over de bestelde spullen. En zeer snelle levering. Ik beveel dit bedrijf met gerust hart aan.

Helemaal top en super snelle levering

Kan niet beter mooie produkten en super snelle levering

Ruime keuze, makkelijk besteld, snel geleverd

Ruime keuze uit diverse cadeaus, die soms ook nog te personaliseren zijn. Door de optie, om een kaartje toe te voegen, kan het cadeau ook rechtstreeks verstuurd worden. Snelle afhandeling van de bestelling en duidelijke communicatie hierover.

Snelle levering mooi product.

Goede mail bevestiging aankoop, snelle levering en mooi product. Heel blij mee.

Weer een kindje blij gemaakt!

Het blijft een leuk kado om te geven én te krijgen, vooral sls je de naam erop zet!

Prachtige gepersonaliseerde knuffel

Voor de 2e keer hebben wij een knuffeltje laten maken. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het konijntje en de tekst in oortjes is erg vakkundig gemaakt. Er zijn nog een aantal babies op komst. Ik weer dus alweer wat ik ga bestellen.

Bedankt voor uw review, fijn dat u tevreden bent over onze kwaliteit. We zien u graag terug bij Koter Kado!

Geweldig en super snelle levering

Vlug geleverd

Duidelijk, goed verzorgd, tijdig bezorgd

Het shirtje ziet er prima uit

Bedankt voor uw review. Fijn dat het Oranje shirt met naam zo goed is ontvangen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Goed bedrijf, mooi product

Zoals geschreven, goedbedrijf, mooie producten en heldere counicatie

Bedankt voor uw mooie review. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Ik heb er al verschillende keren besteld, voor een kado. En iedereen keer weer top geregeld. Een orgineel kado, met de naam erop. Product ontvangen zo als het op de website staat aangegeven. Snelle levering. Perfect allemaal.

Wat een fijne review, bedankt voor de genomen moeite! We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Geleverd zoals besteld.

Op de website samengesteld en het produkt is zoals het voorbeeld.

Volgens ontvangers erg Leuk

Snel en goede aflevering.

Snelle levering en precies zoals verwacht. Echt top!!

Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Graag tot een volgende keer!

Goed en snel geleverd

Produkt snel en duidelijk samengesteld! Resultaat prima,!

Badjassen besteld. En heel snel verzonden!!

Best spannend om online de bestelling te plaatsen. Kon op de telefoon niet zien hoe het eindresultaat zou worden. Maar ik heb een foto ontvangen van mijn kennis toen ze het pakket heeft ontvangen. Volgende keer bestel ik zeker nog eens bij jullie. Dank je wel

Bedankt voor uw mooie review, graag tot ziens bij Koter Kado!

Mooi op tijd

Op tijd ,en goed verpakt aangeleverd

Heel tevreden

Ik had een rugzakje met naam besteld. Het was echt een perfect kado en heel snel geleverd . Echt TOP !!

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat de Lukkies Teddy Rugzak zo enthousiast is ontvangen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Zeer tevreden.

Mooi product, precies zoals verwacht bij bestelling en snelle levering. TOP!

Mooiproduct

Als ik een kado nodig heb, kijk ik of Koter kado een mogelijkheid is. Gebruiksvriendelijke site met veel keuze mogelijkheden. Praktische items en ben blij met mijn keuze.

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u altijd eerst bij Koter Kado kijkt voor een kado! Graag weer tot een volgende bestelling!

Prima , alles klopt

Van bestelling tot levering helemaal in orde

Over Koter Kado