Hele snelle levering!!!

Ik had gevraagd of hij met spoed kon verzonden worden. Hij was er ook heel snel!! Bedankt

Mooi product en mooi bedrukt

Mooie tas besteld, is eenvoudig om te laten maken. Wordt snel gedrukt en verzonden. Als weekend tas hebben we L besteld, maar dat had best nog een maat groter gemogen. De stof van de tas voelt niet heel dik aan, maar hoop dat we er veel plezier aan gaan hebben.

Het rugzakje ziet er super mooi uit Snelle service. Benieuwen wat mijn nichtje en haar man van dit kraamcadeau vinden Ik vind het zelf top

Hele mooie tas

De tas is heel mooi en viel in de smaak bij kleindochter. Snelle verzending.

Goede en nette service

Zeer nette en vriendelijke service. Wordt geleverd binnen het termijn wat aangegeven wordt.

Teleurstelling

Helaas is de naam erop geplakt en dus na een paar keer wassen niet meer mooi

Bedankt voor uw review, Ik heb u inmiddels via mail benaderd. Bij ons kunt u kiezen tussen Happy Horse konijnen met een bedrukking of met een borduring. Ze staan naast elkaar op onze website waarbij de geborduurde versie 2 euro duurder is dan de bedrukte. In de omschrijving ziet u of u kiest voor een geborduurd of bedrukt exemplaar. Uiteraard zijn het geen plakletters en kan het konijntje gewoon veelvuldig gewassen worden conform de wasvoorschriften van Happy Horse. We zien uw reactie op onze mail graag tegemoet.

Mooie tas goed geleverd

Van bestelling tot levering snel en goed geleverd ben er blij mee

Zeer snelle en prima levering. Mooie kado 's. Heel tevreden !

Snel en super cute!

Snel geleverd en de bestelling is echt heel leuk geworden!

Snelle levering en perfect product

Product precies zoals op de website. Goede kwaliteit, super. Ook de levering was zeer snel. Met eigen bedrukking toch zo snel in huis. Zeker een aanrader.

Pakket niet binnengekomen

Pakket niet binnengekomen

Bedankt voor uw review. We hebben geen mail van u ontvangen dus ik weet niet waar uw review betrekking op heeft. Graag even mailen naar [email protected] dan pakt de klantenservice het op.

Verzorgd. Leuk

Snel en netjes

Snelle service, je wordt goed op de hoogte gehouden en mooi werk!

Heel mooi en handig

Mooi koeltasje om mee te nemen. Kan redelijk wat in alleen een appel is moeilijk daarvoor is hij niet diep genoeg. Redlijk snel geleverd. Vrijdag besteld woe in huis.

Helemaal tevreden

Snelle levering Mooie kwaliteit

eerste bestelling

klantvriendelijk en snelle levering. ben er blij mee!

Perfecte en snelle levering

Snelle en keurige aflevering

Snelle levering en zeer mooie rugzak

Mooie teddy rugzak met naam erin geborduurd. Ziet er zeer netjes uit. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering

Prachtig en snel binnen

2 konijnen met naam besteld, waren binnen 2 dagen al geleverd

Super duidelijk hoe iets te bestellen en alles is te volgen

Konijn op naam ....het was snel en simpel om het product te personaliseren en daar houd ik van ....geen "poes pas"

Mooie afgewerkte lieve konijntjes en mijn kleinkinderen zijn er allemaal super blij mee ! Al 6 jaar gaat er eentje nooit slapen zonder haar konijn !

Hele snelle en goede service.

Super snel levering

Schort zit er heel goed uit . En ook nog snel geleverd. En netjes in gepakt. Zo heeft mijn man een super vaderdag kado gehad.

Wat fijn om te horen dat het schort enthousiast is ontvangen. Graag tot een volgende keer!

Super kwaliteit

Oranje shirts besteld en binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit en heel mooi bedrukt! De supporters zijn er erg blij mee!!! Volgende keer zeker weer bij Koter Kado!!

Bedankt voor uw mooie review. Hopelijk brengen de oranje shirts geluk! Graag tot ziens bij Koter Kado!

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT