Opgelost

De Mepal drinkfles lekte heel erg. De klantenservice reageerde hier goed op en hebben het goed opgelost. Mijn zoontje kan uit de beker drinken zonder dat deze lekt.

precies wat ik verwachtte

besteld en binnen een week in huis,

Goede service en contact

Snelle antwoorden op vragen. Snelle levering Mooie producten

Alles naar verwachting goed

Ik heb al 2 happy horse knuffels besteld met naam en ze zijn super! Heb nu 1 naam delen besteld en nog een 1e knuffel voor men dochter die opkomst is alles is mooi!!

Nog niets ontvangen

Na een week Nog niet ontvangen

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Ik zie geen mailtje van u staan. Kunt u ons even een bericht sturen op [email protected] zodat we het voor u uit kunnen zoeken? Alvast bedankt.

Top..!

Van bestelling tot levering, keurig op de hoogte gehouden. Het kraamkado , het konijn met naam en geb.datum geborduurd, helemaal perfect! Geslaagd kado..!

Bedankt voor uw mooie recensie. Erg leuk om te lezen! Graag tot ziens bij Koter Kado!

product is precies zoals het op de website staat afgebeeld; snel geleverd

goede ervaring; fijn dat de afmetingen bij een product staan

Snel levering, goede kwaliteit producten, mooi gemaakt!

Paket nog steeds niet ontvangen

Volgens de track en tracé had mijn paket 30 mei binnen moeten komen. Ik heb echter nog niks ontvangen.

Wellicht is het handig om even contact met ons op te nemen? Dit kan via [email protected] dan kunnen we voor u uitzoeken wat PostNL met het pakketje heeft gedaan. Alvast bedankt.

Ziet er super netjes uit.

Ziet er super netjes uit.

Goed product, snelle levering

Positief. Bestellen op de site is makkelijk en de levering was binnen de gestelde termijn en precies volgens de bestelling.

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer!

Wt een mooie etui

Mooie etui besteld met naam. Snel besteld en snelle levering, goede kwaliteit. Diegene was er super blij mee. Zeer tevreden dus.

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat alles in orde was. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Super service!

Mooi product besteld en supersnel bezorgd!

Mooie producten en snelle levering!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling!

Gepersonaliseerd product precies zoals op de website.

Na het stellen van een vraag kreeg ik zeer snel antwoord. Het gepersonaliseerde product was precies zoals getoond op de website. Snelle levering. Ik ben erg tevreden.

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens was. We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Snelle service, het deed volledig aan mijn verwachtingen

Erg mooi geworden en snelle levering

Gemakkelijk en snel kun je het via de site ontwerpen. Leuke kleuren voor iedereen wat wils. Eind product is super geworden En geleverd binnen de afgesproken tijd.

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens!

Klantvriendelijk en kwalitatief

Mijn gepersonaliseerde bestelling was jammer genoeg schuin geborduurd. Na contact met hen op te nemen stuurde ze me een nieuwe op die wel correct geborduurd was. De dag later ontving ik de nieuwe bestelling al. Dit was snel zodat ik het nog op tijd cadeau kon doen. De klantendienst reageerde onmiddellijk, vriendelijk en begripvol.

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat we alles goed op hebben kunnen lossen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Mooi

De kleinkinderen vinden het heel leuk

Super mooi en snelle levering

super

het is mooi , optijd en super

Geweldig,snel en mooi

Heuptasje met naam. Al eerder hier gekocht. Mooi bedrukt en snel geleverd. De andere, door kleinkinderen gebruikt,zijn ook nog mooi gebleven. Fijne grootte en ook door volwassenen prima te dragen.

Mooi product, zeer snel geleverd

Een heel mooi product, al had de handdoek van een iets dikkere kwaliteit mogen zijn. Maar het ziet er nog steeds heel goed uit. De kleuren zijn prachtig en komen goed overeen met de kleuren die ik op het scherm zag tijdens het bestellen. Heel snel geleverd!

Vlotte levering, dat wat ik bestelde.

Besteld, betaald en geleverd ! Goed hoor!

Bedrijfsgegevens

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT

(0180) 546346

[email protected]

Over Koter Kado

Koter Kado levert al sinds 2005 de allerleukste gepersonaliseerde kadootjes voor jong en oud. Alle producten worden door ons zelf geborduurd, bedrukt, gegraveerd etc. Personaliseer naar wens en maak het uniek. Van Teddy rugzakken tot handdoeken, van Happy Horse knuffels met naam tot bedrukte T-shirts, slaapzakjes, dekentjes, lakentjes, beautycases, toilettassen, sporttassen, bidons, RVS Isolatieflessen met naam en nog veel meer. Kijk snel naar alle mogelijkheden. Nog vragen? Mail ons op [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.