GEWELDIG

Ik had een fout gemaakt,krijg ik een app ,of het werkelijk zo goed was ,of het niet beter anders kon . Nou waar doen ze dit? En binnen een paar dagen binnen,mijn kleinzoon kon zijn e.k. shirt zondag al aan

Fantastische en snelle service

Ik bedacht me na een paar uur dat ik toch een andere kleur wilde en dit was direct geregeld! Snelle service ook dus nog een 2e besteld voor onze dochter!!

Kwaliteit en snelheid

Voetbaltas met opdruk besteld. Twee dagen later afgeleverd op postadres. Goeie kwaliteit en mooie opdruk. Goed verpakt. Geen op- of aanmerkingen!

Bedankt voor uw mooie recensie, fijn dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer bij Koter Kado!

Zeer snelle service

Mijn bidons werden zeer vlot en netjes gedrukt. Ik had ze na 2 dagen al in huis!

Het is precies geleverd zoals ik had besteld En vlot

TOP

Bestellen en twee dagen later op de mat. Kleinkinderen super blij met oranje shirt met naam!

Superleuk cadeau!

Het bestelproces was makkelijk en binnen een hele snelle tijd had ik een geweldig cadeautje met een nette print. De t-shirts zijn ook van goede, dikke kwaliteit, wat ik eigenlijk niet verwacht had voor die prijs. Een aanrader!

Prima sos polsband

Fijn dat je er 2 telefoonnummers op lint plaatsen

Mooi product

Mooie kwaliteit. Vlotte levering Goede website

Correct en mooi materiaal

Eerste keer een bestelling geplaatst.Snelle en correcte afhandeling. Het zal zeker niet de laatste bestelling zijn!

Snel en professioneel

Snelle levering kwaliteit goed. Was toch iets vergeten in te vullen. Welke kleur de naam kon krijgen. Hebben ze netjes contacten gezocht met mij. Maandag besteld donderdag binnen.

Makkelijk en leuk

Snelle levering en conform verwachting

Mooie cadeaus

Mooie cadeaus goede prijs-kwaliteit verhouding

Altijd blij met Koter Kado

Denk dat dit wel mijn 4e kraamkado was bij Koter Kado. Blijft mooi om te zien hoe ouders reageren op het kado voor hun pasgeborenen. Zelfs één moeder kreeg ‘kraamtranen’, zoals ze dat zelf zei.

Precies wat we zochten

Zoals altijd is het bestelde precies wat we zochten. Als we iers nodig hebben met een naam of een tekst, komen we altijd bij koter kado uit.

Mooi Produkt. Top

Mooi goed verzorgd product, top

Prima produkt met goede pasvorm

Produkt aaneschaft met enige aarzeling, maar dit was niet nodig geweest. Het aangeschafte produkt voldeed zeer wel aan mijn verwachtingen.

Goede levering

Alles netjes verzorgd en op tijd geleverd.

Snel geleverd.

Het product voldoet aan alle verwachtingen.

Mooie stof en goede kwaliteit bedrukking

Het product ziet er mooi verzorgd uit, voelt zacht aan en de bedrukking ziet er professioneel uit. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Prima bedrijf

Product voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer goede kwaliteit en de levering was erg snel.

Ik heb een deken en een gepersonaliseerde knuffel gekocht. Beide zijn van zeer goede kwaliteit, erg zacht en het borduurwerk is erg goed afgewerkt. De levering was erg snel en leuk met het cadeautasje! Natuurlijk een aanrader!

Makkelijke website

Vaak gebruik gemaakt van koter kado Altijd goed geregeld. Het cadeau is nog nooit tegen gevallen.

Bedrijfsgegevens

Ecologieweg 2

3343LM HENDRIK IDO AMBACHT

(0180) 546346

[email protected]

Over Koter Kado

Koter Kado levert al sinds 2005 de allerleukste gepersonaliseerde kadootjes voor jong en oud. Alle producten worden door ons zelf geborduurd, bedrukt, gegraveerd etc. Personaliseer naar wens en maak het uniek. Van Teddy rugzakken tot handdoeken, van Happy Horse knuffels met naam tot bedrukte T-shirts, slaapzakjes, dekentjes, lakentjes, beautycases, toilettassen, sporttassen, bidons, RVS Isolatieflessen met naam en nog veel meer. Kijk snel naar alle mogelijkheden. Nog vragen? Mail ons op [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.