Filters

9

Zeer goed en betrouwbaar

Zeer goede ervaring. Bestelling prompt verstuurd met traking nummer en degelijke verpakking van het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering verse producten

Ik kreeg het optijd geleverd en de producten waren vers en heel aangekomen gewoon goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

very efficient

you have been very quick and helpful in correcting the wrong order you sent me and I am very grateful also everything was very carefully packed thank you I have some very happy grand children as they love your bugles natural Christine Mates

  • Would you recommend us? Yes
10

Timely delivery to France. Well packed. 100% compliant.

Conimex Sambal oelek Calve Pindakaas

  • Would you recommend us? Yes
10

Goeie service, goeie communicatie, prima producten

Alles gezegd hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben uitermate tevreden!

Meer moet dat niet zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great service delivery

Excellent service. Great product. My toddler loves the Nutrilon and he responds well to it.

  • Would you recommend us? Yes
9

Happy

Great service

  • Would you recommend us? Yes
1

teleur gesteld

Ik uw aanbieding gekocht van 50 euro en tot mijn verbazing nadat ik mijn bestellinf afrekende waren de kopsten onder 25 euro. totaal kosten aan de kassa 50 euro???????? Hoe kan dit? in het verleden van mijn bestellingen was dit niet het geval. Persoonlijk vindt ik dir oplichtenrij

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review. We hebben altijd een minimale bestel bedrag aan producten gehad. Voorheen was deze 35 euro en hebben deze sinds een jaar is deze verlaagd naar 25 euro. We hebben dit bedrag gewoon nodig om rendabel een order te kunnen verwerken. Odrers onder de 25 euro zijn niet rendabel om te verwerken en moet er gewoon geld bij. We hebben vorig jaar met ons inpakbedrijf scherpe prijsafspraken kunnen maken waardoor het bedrag van 35 euro naar 25 euro kon om zo ook de drempel om te bestellen te verlagen. Ik zie dat u in het verleden altijd grote bestelling heeft gehad en dan krijg je deze melding dan ook niet en zal je dus toen ook niet opgevallen zijn. Het is dus geen oplichterij omdat het gewoon duidelijk en transparant wordt vermeld als je besteld.

9

Real Dutch food from The Netherlands

Plus: real Dutch food, easy to order. Great for when you don't know anyone in the Netherlands that you want to bother to send stuff over. Neutral: I wasn't aware that my few items I bought, was shipped from The Netherlands, I thought it's bought in bulk and shipped to Australia. Then from there shipped in smaller packages to clients. In hindsight I could've asked my parents to send me a box with Dutch things. But that's no critique on the company, would recommend the company nonetheless.

  • Would you recommend us? Yes
10

Uitstekend

Ik ben helemaal tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede produkten

Snelle levering en goede afhandeling van de levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Good selection and well packaged

The selection is good and delivery was surprisingly quick.

  • Would you recommend us? Yes
6

Delivery could be a bit faster

Maybe you could put something in the package to keep the cheese cool for a week or so

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Thank you for your response. Delivery to New Zealand is always long because of the distance and also the customs there are not very fast and give also some extra delay. Rerding the use of cooling packs. Unfortunately, this is of no use because they only stay cool for a maximum of 48 hours and are therefore of no use when shipping outside the EU where packages are in transit for more than a week. The cheeses are vacuum packed and have a long shelf life. They may sweat during the ride, but if you immediately put them in the refrigerator for a day afterwards, they are perfect to cut and eat again.

10

Heel goed dank u

Een beetje deur maar goed eten .Volgende keer in London kopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en snel service.

They let us know that one item wasn't available and they refunded the amount immediately. Very mannerly emails keeping us informed of the progress of delivery at all times. All items came packed to perfection after going through that long journey.

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit meer

Ik woon in Australië en wij dachten eens wat spullen uit de shop te bestellen. Ik ging er vanuit dat de spullen vanuit Australië verstuurd werden (we waren immers recent in de shop in Sydney geweest) veel te duur, vrachtkosten giga hoog. Zo n 40 euro aan spullen en dan bijn 200 dollar afrekenen. Levering 20-24 april en nu is het de 27 ste en nog niks. Fijn zo n extraatje voor Koningsdag. Wat een aanfluiting zeg!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Jammer voor te horen dat je niet tevreden bent. Waarschijnlijk heb je de website niet goed bekeken want er staat toch overal duidelijk dat we gewoon een Nederlandse webshop zijn en in Nederland zijn gevestigd. De verzendkosten naar Australië waren 69 euro en deze kosten moeten wij ook gewoon aan PostNL betalen voor de verzending en je order was totaal 111 euro niet 200en. We maken geen winst over de verzendkosten. Ook deze kosten staan gewoon duidelijk vermeld op de verzendkosten pagina en zou dus niet als een verrassing moeten zijn ook omdat je ze bij de kassa ook duidelijk vermeld ziet staan. Verder hebben we ook duidelijk op de verzendkosten pagina staan dat verzending buiten de EU 7-21 werkdagen kan duren en doen geen leveringsbeloftes omdat we dit niet kunnen doen omdat we afhankelijk zijn van de Post en de locale douane hoe snel zij de pakketten inklaren en hebben hier geen invloed op. De datum op de track and trace pagina van PostNL is dynamisch omdat PostNL ook niet kan weten hoelang een douane een pakket vast houd om te verwerken en is dus geen gegarandeerde leveringsdatum maar een verwachte datum. Verder staat erbij je track and trace een link met internationale vertragingen per land en ik zie dat Australië 5-7 dagen extra vertraging heeft door logistieke problemen bij de lokale post daar. Ik heb even gekeken op de pagina van de Australische post en je pakket is ingeklaard en onderweg naar je en de lokale verwachte leverdatum is tussen 30-4 en 2-5 en zitten dan als het geleverd wordt met 14 werkdagen ruim binnen de onze aangegeven leveringstermijn. Ik adviseer je voortaan eerst een website goed te bekijken en te lezen voor je bestelt zodat je verwachtingen ook overeen komen met de werkelijkheid zoals staat beschreven om teleurstellingen te voorkomen.

7

Is prima

Koop al lang bij hen. Altijd goede service snel antwoord bij een vraag/mail. Duurt wel even voordat alles in Portugal is maar dan keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel. Super ingepakt

Bij een vraag altig heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Great communication!

We placed our order after emailing to find out how the items would be shipped. The order was delayed, so I emailed the company and received a quick response with additional tracking information. I received the order and it was in a box with packing material and some of the items broke away from the original packaging during shipping. A little dented, but hopefully everything tastes good. The communication is great. Shipping overseas packages could be packed a bit tighter for less movement during the shipping process. Overall, very pleased.

  • Would you recommend us? Yes
10

Allitems were easy to locate on your system

All products ordered arrived safely, and on time in very secure packaging. All products ordered have been used and I will order with you again. Thank you so.much

  • Would you recommend us? Yes
10

Excellent

Good food

  • Aanbevelen? Ja
10

Delivery as described

Always delevery with out problems

  • Would you recommend us? Yes
5

Very slow order

The order was meant for delivery the 8-10 April and arrived yesterday 17 April hence a week later.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review. Unfortunately, your order was delayed due to a shortage of staff at PostNL and congestion at English customs. Shipping to the UK normally takes approximately one week from the time the package is collected from us by the Post. We apologize for the inconvenience

9

Very good

Good quality and delivery

  • Would you recommend us? Yes

Bedrijfsgegevens

Lennondreef 8

5012AT Tilburg

624617799

[email protected]

Over Real Dutch Food

Realdutchfood.com heeft een zeer ruim assortiment. Met zo'n 3200 artikelen kunt u altijd een goede keuze maken. Het grootste deel is hoofdzakelijk Nederlandse levensmiddelen. Het merendeel wordt vers ingekocht nadat de bestellingen zijn binnen gekomen. Daarom duurt het gemiddeld 2-5 werkdagen voordat een bestelling naar u wordt verzonden. Realdutchfood.com richt zich vooral op de doelgroep Nederlanders die zich over de landsgrenzen hebben gevestigd. Uit onderzoek is gebleken dat vele "Hollanders in den vreemde" de typisch Nederlandse producten niet kunnen missen. In deze behoefte voorzien we al meer dan 17 jaar.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.