Snelle levering, maar annulering niet mogelijk

Het pakket is snel geleverd, dat is fijn. Maar ik had perongelijk de verkeerde schoenen bestelt, op de site stond dat ik om het te annuleren het contact formulier in moest vullen. Maar daar kreeg ik pas 2 dagen later antwoord op, dat begrijp ik maar nu moet ik wel zelf de retour kosten betalen. Dat is het enige punt wat ik jammer vind.

Beste mevrouw Van Gelderen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben uw annulering via het contactformulier te laat ontvangen. Het pakket was op dat moment namelijk reeds overhandigd aan PostNL. Hiervan heeft u een e-mail met Track & Trace code ontvangen. Uw nieuwe bestelling is reeds verzonden en wij wensen u alvast veel draagplezier! Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Eenvoudig en snel

Eenvoudig en snel

Super service!

2 paar schoenen besteld, na 2 dagen al geleverd!

Perfekt.

Ik dacht dat ik in eerste instantie de verkeerde schoenen had besteld. Fijn om te ervaren dat je ook nog een bedrijf gemakkelijk per telefoon kunt bereiken. Uiteindelijk bleek dat ik wel de correcte schoenen had besteld. En de volgende dag heb ik ze al ontvangen.

Perfecte service

Keurig op tijd en alles dik in orde!

Geweldig!!

Ik had schoenen voor mijn man besteld maar op mijn werk laten bezorgen. Word ik netjes gebeld of dit adres (Renault garage) wel klopte...😊 Super nette service👍

Supersonisch snel - mooi pakketje!

Absoluut geen opmerkingen. Alles vlot verlopen.

geweldige service

Mooie schoenen en snelle levering

Kan niet beter!!!!!! KLASSE👌

Telefonisch contact gehad met Angelique, heel vriendelijk en duidelijk! En dan de snelle en goede levering, mooi pakket. Super blij met de enkellaarsjes 😀

Grote keus aan mooie kwwaliteitsschoenen

Heldere en overzichtelijke website, makkelijk te navigeren naar de schoenen die je wilt. Laadt snel, ook bij trage WiFi.

Beleving is alles

Naast een snelle levering en vlot verloop krijgen we een mooie doos, speciale omslag en mooie soreuk erbij. Je voelt je als klant in de watten gelegd en het voelt aan als een exclusieve aankoop. Geslaagd wat mij betreft!

Super nette levering

Duidelijke werkwijze. Netjes verpakt.

Alles volgens regels top!

Snelle levering en ruime keuze in prachtige en goede kwaliteit schoenen ik ben heel tevreden en blij met de mooie pumps

Top. Groot assortiment en snel geleverd.

Ben blij met dit bedrijf. Zeker het feit dat ik via de webshop kan bestellen.

Ik vind het prachtige laarsjes

goede service en snelle bezorging.

Snel en keurig verpakt ,zeer tevreden

Zeer correcte levering

Bestelling van schoenen, 2 dagen later in een keurig verpakte doos ontvangen met een persoonlijk geschreven kaartje. Nog gebeld ivm terug sturen, zeer correct aan de telefoon. Ik ben hartstikke tevreden over Monfrance.

TOP

TOP

Zeer snel en goed ontvangen!

Goed bereikbaar via de Chat

Voordat ik een online aankoop deed, had ik een "bijzondere vraag". Deze heb ik via de chat gesteld. Heel erg snel kreeg ik antwoord op mijn vraag en ook meteen advies. Via e-mail ben ik verder geholpen. Ook na de aankoop nog. Kortom: Goed online bereikbaar, snel antwoord, goed advies en prima "nazorg". Ook online leuke aanbiedingen in de "outlet" aanwezig. DOEN !

Super snel levering

Schoenen besteld volgende dag pakketje in huis.

Helder en prettige site, doet wat ze beloofd.

Besteld op de site en op tijd geleverd. Prima allemaal.

Mooie producten, snelle levering, mooi verpakt

TOP!

Besteld en 2 dagen later al in huis. Mooi enkellaarsje gekocht, heb het meteen de hele dag aan gehad. Ondanks hogere hak, zitten ze heerlijk. Groetjes Anja

Tot nu toe zeer goed

Snelle en nette levering.