Top, binnen een dag persoonlijk aan huis gebracht!

Vanwege Corona aan huis gebracht. Blijven wachten of de schoenen pasten. Top service in moeilijke tijden.

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Snel geleverd in een mooie verpakking

Alles tot volle tevredenheid verlopen .

Top service, top aanbod.

Zelfs de service bij online aankopen is heel goed!

Net als in de winkels een prima service

Zonder het corona- virus was ik beslist naar de winkel gegaan, maar online was ook prima. Volgende keer weer in de winkel!

Altijd goed!

Al vele jaren kopen m’n vrouw en ik offline en online schoenen bij Monfrance. We hebben nog nooit een op of aanmerking gehad op de kwaliteit, service of wat dan ook. Ik kan alleen maar zeggen; ga zo door.

super

mooie collectie, snelle service

Mooie collectie

Ik koop regelmatig bij Monfrance omdat de collectie mooi en uitgebreid is.

Heel goed en snelle levering

Zie bovenstaand

Leuke webshop zeer goeie informatie

Snelle service , erg duidelijk over de retourzending.

De schoenen zijn apart en service is erg goed. Min puntje, het zou fijn zijn om iets meer bredere schoenen/pumps in het assortiment te doen.

Super! Snelle bezorging. Duidelijk aandacht besteed aan het pakket.

Aandacht maakt alles mooier. Een ikea-slogan maar zeker ook hier van toepassing. Kreeg een pakketje met handleiding hoe het beste voor schoenen te zorgen, een tasje voor bij de schoenen, een retourformulier in mooie enveloppe. Word ik blij van. Dank!

Duidelijke website

Betrouwbaar.

niets op aan te merken: snelle levering en goekoper dan in de winkel waar ze mijn maat niet meer had

niets op aan te merken: snelle levering en goekoper dan in de winkel in Knokke waar ze mijn maat niet meer hadden

Prima en snelle service

Mooie en goede website en makkelijk te bestellen en de levering is ook zeer snel en goed verlopen. Kortom uitstekend

Prima service en vriendelijke dame aan telefoon!

Snelle service, verlopen hoe het hoort

Snelle service, verlopen hoe het hoort

Goed voorzien van informatie, mooi verpakt en snel geleverd!

Snelle levering en keurig verpakt

Service gericht, goede communicatie met de klant

Snelle en goede levering

Melding kwam binnen dat mijn maat weer voorradig was, vervolgens was de bestelling ook heel snel geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel en mooi product

Alles prima.

Snelle levering en keurig verpakt!

Echt prima.

Fraaie service, redelijk snelle levering. Goed beschermd verpakt. Gewoon goed. Tip 1. Fotografeer ook de onderzijde vd schoen zdd met name de vorm vd neus duidelijk is; dat is niet altijd goed te zien op de zijdelingse of ¾ opnames. 2. Retoursticker met antwoordnummer

snelle service mooi verpakt

Ben bekend met schoenen van Peter Keyzer .deze waren leuk beprijst wat ook prettig is .

Goede, eerlijke en hulpvaardige verkoopsters, zowel in de winkel als online.