TOP

Super service.

Snelle en goede levering.

Goede webshop. Mooie schoenen en snelle levering.

De mooiste schoenen collectie van Nederland

Naar mijn idee de mooiste collectie schoenen van Nederland. Echt van sportief tot heel klassiek. En daar houd ik van. Nu een paar makkelijke sandalen van een van de beste merken. Alleen niet meer achteraf betalen.. En altijd indezelfe mooie oranje doos verzonden.

Schoenen waren prachtig verpakt. Èèn maat goed de ander te klein. Terug gestuurd en de volgende dag al het geld terug. Zeer vriendelijke service aan de telefoon. Klasse

Het bestelproces kan nog wat verbeterd worden. Ik had een besteloptie gekozen die MonFrance niet aanbiedt, dus die had niet op het bestelformulier mogen staan. Daarom moest er gemaild worden, en duurde het allemaal iets langer dan verwacht. Maar dat is verder voor mij geen reden om niet nogmaals bij MonFrance te bestellen, het contact was vriendelijk en ter zake kundig. En de schoenen waren prachtig verpakt!

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met uw bestelling! Helaas is het systeem technisch niet mogelijk om de door u gekozen bezorg-optie uit het systeem te halen. Wij nemen uw feedback mee zodat wij dit hopelijk in de toekomst kunnen verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in één van onze winkels of in onze webshop. Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop

super

<j'ai commandé des chaussures T 43,5 ,sur la boite il y a bien T 43,5, mais à l'intérieur des chaussures il est écrit T 43 à la main et sur la semelle extérieure il est imprimer 43. Pour une prochaine commande, que dois je commander 43,5 ou 43 ??????? Merci de me donner une réponse

• Nous recommanderiez-vous? Non

Dear Mr Rodriguez, Thank you for your reviewing us. You have ordered Giorgio shoes. In the soles of the shoes you'll see size 43. However, it is usual that Giorgio places a sticker with 1/2 on the shoes. This means you have received size 43,5 as you ordered. We wish you lots of joy with your Giorgio shoes! Yours sincerely, MONFRANCE webshop

Opnieuw snel geleverd en prachtig verpakt!

Duidelijke website met uitgebreid assortiment, concurrerende prijzen en kortingen, vriendelijke klantenservice, snelle verzending en prachtig en goed verpakt!

Mooie collectie, snelle levering en goede service

Monfrance heeft een mooie collectie schoenen. Zeer toegankelijke klantenservice en snelle levering.

Top service, snelle levering

Schoenen besteld op de site van Monfrance. Zeer snel thuis bezorgd, zelfs in corona tijd! Ben er heel blij mee.

Geweldig, snelle en juiste levering. Goed product.

Goede ervaring. Al jaren

Alles oke

Super, alles tip top

Keurig bevestiging gekregen van bestelling en heel snelle levering. Netjes verpakt en alles naar wens. Zeer tevreden klant dus

Prima kwaliteit, heel mooi verpakt

Keurige communicatie, snel en netjes geleverd. Niet de goedkoopste, wel de beste.

Kan niet beter

Zeer snelle levering en premium verpakking en uitstraling!

Snelle levering en goede prijzen

Snelle levering en goede prijzen

mooie collectie, prima service

Ik ben een fan van Monfrance, koop regelmatig een paar mooie schoenen. Vriendelijk personeel. Snelle levering. Een tevreden klant.

Super snelle service, goed verpakt en prachtige kwaliteit! Echt opvallend goed, snel en kwalitatief hoogstaand!

Ruime keuze en snelle levering

Mooie website en ruime keuze van mij favoriete merken.

Snelle correcte levering. Fijne Merkén.

Snel geleverd. Goed verpakt. Fijne schoenen, goed merk.

Perfect!

Very fast and caring service!

Superblij met mijn nieuwe sneakers!

Blij met mijn nieuwe sneakers, mede dankzij de prettige website, snelle levering en mooie presentatie na ontvangst. #blijmee

Mooie schoenen en netjes verstuurd

De schoenen die ik graag wilde hebben waren in onze regio in de winkel niet te koop. Online bij Monfrance besteld en binnen een paar dagen binnen. Netjes verpakt. Bezorging door Post.nl was wat minder. Onduidelijk, zou bij Postnl punt afgegeven zijn, bleek bij de buren te zijn afgegeven. Legitimatie blijkbaar toch niet nodig? Maar over het geheel zeker tevreden.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het afleveren van uw bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Nadat wij het pakket hebben overhandigd aan PostNL, hebben wij helaas geen invloed meer op de levering. Gelukkig heeft u het pakket uiteindelijk in goede orde ontvangen. Wij wensen u veel draagplezier! Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop

Mooie schoenen voor een leuke prijs gekocht. Snelle levering!

Snelle en goede service

Koop altijd mijn schoenen in de zaak, maar nu dus online bevalt erg goed.

Correcte verzending/afwikkeling

Ga vaker bij jullie bestellen