Het gaat altijd naar wens , de bestellingen bij Monfrance.

Het pakket wat je krijgt is zeer goed verzorgd. Ik vind het nog wel een ding dat je moet betalen bij retourneren. Daardoor bestel ik altijd Lilian maat 39 omdat ik weet dat deze altijd passen.

Goede service !!! Echt mijn winkel !

Al altijd mijn keuze gevonden ! Gelukkig want met maat 35 is dat heel moeilijk

Schoenen werden binnen 2 dagen geleverd na mijn online bestelling. Helaas waren de schoenen te klein. Na retourzending had ik binnen 2 dagen het geld al weer op mijn rekening staan.

Super blij met mijn enkellaarsjes. Staan mooi en lopen geweldig

snelle levering, goede service, dank U

snelle levering, goede service, heel goed product. Dank U Ghislaine

Prima geregeld

Komen hun afspraken na

Subliem!

Bijzondere ervaring! Donderdag 3 november leuke boots gepast in de winkel, juiste maat in een andere winkel. Kaartje met de juiste bestelnummer van de winkelierster ontvangen net voor sluitingsuur. Vrijdag 4 november besteld, goede hulp via schat en zaterdagmiddag geleverd aan huis in België! Helemaal TOP!!

Top, op zondag besteld dinsdag geleverd!

Ik kreeg gelijk een bevestiging , toen ik besteld had. Op zondagavond besteld, op dinsdag mijn laarzen geleverd . Heel tevreden , goed verpakt ! Een tevreden klant!

Fijne en goede service

Ik had een Harris riem besteld in een specifieke kleur, na mailcontact hierover kreeg ik foto's toegestuurd en kon ik zelf kiezen welke ik het mooist vond. Hierna werd de geselecteerde riem thuisbezorgd. De communicatie verliep soepel en snel. Complimenten!

Good and fine customer service

Delivery was acurate and fast. Provision of information about the process of purchase was excellent

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Kwaliteit, Vriendelijk, Goede service en snelle levering

Kwaliteit, Vriendelijk, Goede service en snelle levering

Helemaal goed!

Snel, netjes verpakt, duidelijke uitleg

prima service en goede verpakking

prima service en schoenen in goede orde ontvangen.

Mooie keuze

Accuraat en snel

De schoenen had ik gezien maar niet in de juiste maat gevonden en dus online besteld bij deze mij bekende winkel

Fast delivery and excellent quality

The products were delivered in a couple of days, very well packed - the quality fulfilled my expectations

alles oke

zeer goed

Vandaag besteld, morgen in huis.

Prima.

Eind augustus in de winkel laarsjes gekocht van een nieuw merk, leuke prijs. Ze zitten lekker en lopen goed. Daarom heb ik gekeken hoe de winkel heette en heb ze online gevonden en mezelf cadeau gedaan in twee andere kleuren. Binnen een paar dagen werden ze bezorgd. Prima service.

Top service, ook online!

Mooi aanbod, zeer goede service mbt afleveren bestelling en verwerking retouren.

Snel geleverd en goede service

Prima en snelle levering

De schoen is precies zoals ik verwachtte. Wat ik zeer waardeer is dat jullie gelukkig ook maat 35 hebben.

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.