Duidelijke website, goede merken, zeker ook voor maat 35. Mooie kwaliteitsschoenen

snelle levering, prima

snelle levering, prima

Goede klantenservice

Het was even onduidelijk wanneer ik mijn nieuwe laarzen kon verwachten omdat PostNL de track & trace code veranderd had. Even gebeld, geen lange wachtrijen of iets dergelijks, gewoon meteen een behulpzame en bekwame medewerker (Shanna) aan de telefoon. Ik werd direct geholpen en op de dag van levering ben ik nog gebeld door Yves om te controleren of alles goed is gegaan. Inmiddels heb ik Monfrance ook bij familie aanbevolen.

Vai vai sneakers gekocht. Blij met mij schoenen en ook heel mooi verpakt. Dank!

Zeer goede ervaring

Ik ben erg tevreden met hun service!

Plezierige manier van thuiswinkelen.

Heel plezierig thuiswinkelen doordat de artikelen snel persoonlijk worden thuisgebracht na een telefonische afspraak. Ook werden de niet passende exemplaren weer opgehaald, dat vind ik een superservice!

Super tevreden ! top!

Bestelling werd de dag nadien gebracht door de medewerker! Goede service!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en een goede service voor een mooie schoen met een goede prijs.

Schoenen werden persoonlijk op afgesproken tijdstip door medewerkster geleverd.

Perfect. In eerste instantie werkte “chat” niet, maar Dat werd heel snel opgelost.

Perfecte service

Reizen veel naar het buitenland; maar vinden het assortiment van Monfrance in alle prijsklasses PERFECT !!

Top service, ik had de schoenen die ik nu besteld heb al in een andere kleur, dus ik wist wat ik kreeg. Super dat het op deze manier kan in deze bizarre tijd!! Altijd geweldige service. Mijn vriendin koopt al jaren schoenen en tassen bij jullie. Vriendelijke groet, Frans Jozef van Lierop

Supergoed geregeld en netjes verpakt

Ook via webshop gaat het winkelen supergoed maar hoop snel weer een keer in de winkel te kunnen komen.

Prachtige sneakers. Op zondagavond besteld en heel kort daarna bezorgd door PostNL. Een absolute aanrader deze webshop, top.

Prima op tijd, netjes verpakt!

Goede eravering! Medewerker van Monfrance belde nog even om maat te checken. Goede service vind ik dat!

Bijna perfecte verzorging

Als een pakket per POSTNL wordt verstuurd, snap ik niet dat het pakket niet op een postbusadres kan worden bezorgd. Onderdeel n Van POSTNL nota bene. Mvg, C. Poncin

Mooie overzichtelijke website, ruim assortiment en geweldig online service!

Super goed

Erg goede service ook via de mail, ze geven je goed advies en staan voor je klaar.

Snel verstuurd en ontvangen! Het pakket was keurig verzorgd met alle benodigde papieren erbij. Prima service dus!

Niets op aan te merken

Fast delivery. Good quality

Very nice and good quality boots. Ordered 2 pairs. Fast delivery to Germany.

Snelle en uitstekende service

Blij met mijn schoenen tegen een zeer goede prijs. Goede communicatie, snelle levering. Pakket was ook goed verzorgd, mooi ingepakt. Ik ben meer dan tevreden.

Snelle levering, mooie sneakers, perfect verpakt

Heb mooie BOSS sneakers besteld. Deze werden zeer snel geleverd. Ik ben tevreden.

prachtige schoenen, snelle levering

Heb twee paar prachtige laarzen ontvangen waarvan de levering ook keurig op tijd was!

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.