Snel in huis maar duur retour tarief

Ik had de schoenen snel in huis maar gezien het percentage korting moest ik zelf de verzendkosten nemen. Ik wilde de schoenen retourneren en moest toen ook weer zelf de verzendkosten nemen. Dat voelt niet goed.

Perfect!

Schoenen goed, handtekening zetten bij ontvangst, geleverd met bijbehorende schoenzak. Perfect!

Erg goed

Heel netjes en op tijd

Schoenen besteld volgende dag al netjes in huis😄

Snel , goede informatie

Goede website

Ik ben erg tevreden over deze webshop. Duidelijke uitleg, goede prijs en nette, snelle levering.

Uitstekende service en tijdige levering

Zoals ook de uitstekende ervaringen in de diverse winkels, is ook de online shop prima. Kwaliteitsproducten worden netjes verpakt en tijdig geleverd.

schoenen waren er erg snel, helaas voldeden ze niet aan mijn smaak , teruggestuurd en binnen een dag bevestiging van het terug storten van het bedrag. Jammer van het retour tarief.

Erg mooie schoenen

De smaakvolle sneakers van Wodun zijn door Monfrance snel en keurig verpakt bezorgd.

mooie schoenen

Prima levering en schoenen.in goede staat.

Eerste keer via website monfranch gekocht,prima bevallen!!

Snelle levering en keurig verzorgde verpakking !!!!

Prima service zondag gekocht dinsdag geleverd.

Perfecte service

Ik had een paar hele mooie schoenen besteld, (Harris) En er is iets mis gegaan met accessoires die er bij had moeten zijn. Ik had via mail aangegeven dat we iets niet hadden ontvangen. Direct een reactie van Monfrance Dag daarop als nog ontvangen via de post. Gewoon perfecte service

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snelle en correcte levering.

Snelle en goede service

Verbeterpuntje zou zijn als leverdatum gelijk bij bestellen kan worden aangegeven.

Goede levering!

Snelle levering! Zeer tevreden

Top, prachtige schoenen

Snelle levering, duidelijk retourbeleid en mooie chique doos.

mooie website, levering correct verzorgt

op de site een uitstekende presentatie van het aanbod: bestelling en levering correct. verzendkosten vind ik jammer....

Klantonvriendelijkheid tav verzendkosten

Ik heb weloverwogen hoge laarzen gekocht (juiste maat, juiste hakhoogte) in de uitverkoop met 30% korting. Zoals vermeld op de website moet je dan ook verzendkosten betalen. Daar ben ik wel toe bereid bij een uitverkoop artikel. Echter de schacht bleek te hoog te zijn voor mij, waardoor ik genoodzaakt was de laarzen terug te zenden. Ik heb gevraagd of ik 1 keer verzendkosten mocht betalen omdat ik uiteindelijk niets heb. Dat kon absoluut niet. Ik heb dus €13,50 moeten betalen voor niets. Zeer teleurstellend!!!

Beste mevrouw, Heel vervelend dat u dit zo ervaart. Wij geven echter heel duidelijk aan dat deze kosten doorberekend worden aan de koper. Een consument weet vaak niet van te voren hoe schoenen/ leesten of schachten uitvallen, dit is namelijk bij elke fabrikant anders. Het paar laarzen dat u heeft geretourneerd heeft geen bijzonderheden, de schacht lengte is normaal te noemen. Dit is echter een algemene moeilijkheid bij het online kopen van kleding of schoenen. Wellicht mogen wij u de tip geven om in het vervolg te vragen naar de lengte van de schacht. Met vriendelijke groet, MONFRANCE webshop

Snelle levering. Netjes verpakt. Duidelijk instructie mbt garantie en evt retourneren.

Heel blij mee

Het paar schoenen waar ik mijn zinnen op had gezet kon ik in geen winkel meer vinden in mijn maat. Gelukkig had Monfrance ze nog wel, voor een goede prijs én in mijn favoriete kleur. Voeg daarbij de zéér snelle levering (binnen 24 uur) en je snapt dat ik zeer tevreden ben.

Goede levering, snel ook tussen kerst en oud en nieuw

Wel jammer dat je bij schoenen van ver boven de 100 euro na 30% korting zelf de verzendkosten moeten betalen.

Correct en snel

Webshop waar mijn favoriete merken met voldoende keuze en aantrekkelijke prijzen aangeboden worden.

Gewoon goed geregeld!!

Keurig verzorgd.

Geweldig en snel

Supergoed verpakt en echt de ene dag besteld en de volgende dag in huis. Top winkel