Geweldig !

Goede verpakking ,goed op tijd bezorgt en uitstekende pasvorm ,voor het eerst dat ik schoenen besteld heb en ze passen ook goed .

Snel en zorgvuldig

Heerlijke laarzen. Snelle levering.

Alles klopt , na bestelling direct verzonden….mooie schoenen……net jes verpakt. Complimenten.

Wéér fantastische schoenen

Prima schoenen - pasvorm en comfort én mooi! alles in een

Goefe service en de levering mooi op tijd voor mijn vakantie.

Helemaal prima

Top product..

Één goede ervaring op alle gebied

Super laarsje en levering

Goede communicatie over levering die goed en snel geschiedde

Goede website om te bestellen. Levering snel en correct en scherpe prijs product

prima service en snelle afhandeling

Ik had schoenen besteld, en nadat ik de bestelling had geplaatst maakte Monfrance mij er op attent de de schoenen enigszins kleurverschil vertoonde. Ik kon de bestelling annuleren of toch ontvangen en als ik besloot ze te houden boden ze mij korting aan. Na ontvangst bleek het kleurverschil niet noemenswaardig en besloot ik de schoenen te houden. De korting werd meteen teruggestort. Prima service

Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, schoenen netjes verpakt. Eerst naar winkel gebeld met een vraag. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Waardeloos

Slechte service en klachtafhandeling. Je krijgt verkeerde maat en kan niet ruilen

Goede ervaring en tevreden klant

Vlotte levering de schoenen zijn van hoogwaardige kwaliteit

alles is prima verlopen en ben tevreden

zoals hierboven vermeld

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Mooie schoenen

Zeer mooie schoenen gelijk op jullie webshop staat. Vlugge levering en zeer vriendelijke persoon. Koop bij jullie altijd al in Maastricht maar wilde nu nog een paar van jullie mooi gepresenteerde webshop. Hartelijk dank en we kopen nog bij jullie. Mieke briers

Prima verzending. Retour ook goed opgepakt. Snelle zorgvuldige berichtgeving..

Precies zoals verwacht. Levering vlug en op tijd voor post nl . Duidelijk site monfrance. Jammer dat ik niet in Maastricht bij monfrance persoonlijk kan shoppen

Maandag besteld, dinsdag in huis. Prima!

Snelle levering. Maandag besteld, dinsdag in huis. Zo hoort het.

Netjes verpakt, op tijd bezorgd. Mooie Schoenen, zitten heel goed!

goed assortiment, snel geleverd

De kop zegt het ongeveer. Wel jammer dat als je schoenen koopt voor ruim €400 dat niet de originele veters erbij zitten maar een goedkoop paar vervangers. Opgelost, zo'n paar veters kost ongeveer 1% van de prijs, gewoon even gekocht op internet.

Netjes verzorgd! Heel blij mee!

Niet kloppende maat

Omdat 39 vaak net te klein is en 40 soms iets te groot, 2 maten besteld van Everybody loafers. Nu was maat 39 echt veel te groot, ik stapte er helemaal uit. Vreemd om schoenen met zo’n afwijkende maat te bestellen. En het vervelende is dan dat je wel 7 euro moet betalen voor de retourzending terwijl ik niet verkeerd besteld heb.

De bestelling

Mijn schoenen die ik besteld hebt verliep goed en snel

Watermolen 41

6229PM Maastricht

043 321 33 12

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.