Rimpelloos verlopen.

Mijn eerste bestelling bij deze firma is heel snel en probleemloos verlopen. Zeker een aanrader.

Een zin is te kort

Is geweldig. Ik werd keurig telefonisch geholpen mijn schoenen waren op tijd en ik had deze schoenen voor de helft goedkoper dan in de winkel...dus ik ben blij!

Verschrikkelijk

Mijn vrouw had schoenen besteld en deze zijn niet afgeleverd !! volgens hun heeft postnl het afgeleverd en is het afgetekend maar de naam en handtekening kloppen hellemaal niet. En nu moet ik als klant het verder gaan regelen met postnl terwijl ik iets koop bij Monfrance en niet bij Postnl. Dus conclusie €145 lichter en nog steeds geen schoenen. Wat een slechte service en klantvriendelijkheid.

Beste meneer, Bedankt voor het toelichten van uw ervaring met MONFRANCE webshop. Graag willen wij een en ander verduidelijken. Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat uw vrouw haar schoenen nog niet heeft ontvangen. Nadat u telefonisch contact met ons heeft opgenomen, hebben wij uw verhaal direct gedeeld met PostNL. Vervolgens is PostNL een onderzoek gestart naar de locatie van het pakket. Uit het onderzoek blijkt dat het pakket afgeleverd is op het adres dat in de bestelling is aangegeven en dat daarvoor een handtekening geplaatst is. Wij hebben u aangeraden om verder contact op te nemen met PostNL, daar wij momenteel hierin verder niets kunnen betekenen. Wij hopen dat u het pakket alsnog zult ontvangen. Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Alles is vlot verlopen, 2 dagen na bestelling zijn de schoenen aangekomen.

Alles is vlot verlopen, na 2 dagen waren de bestelde schoenen bij mij thuis. Ik ben heel tevreden met de schoenen.

Alles Goed .

Goed geregeld snelle verstuurd . Mooie schoenen .ben er blij mee Bedankt..

Perfect heerlijke schoenen

Peter kaiser heerlijke schoenen

Prima service, snelle levering!

Monfrance staat voor een prima service en een snelle levering. Op het moment dat je de schoenen besteld, wil je ze eigenlijk al aan. Het is dan fijn dat ze ook echt de volgende werkdag worden bezorgd. Of de schoenen aan de verwachting voldoen, is altijd weer spannend. Gelukkig was het deze keer gelijk liefde op het eerste gezicht.

Uitstekend!!

Snelle levering en goede communicatie! Ik ben heel blij met mijn bestelling🍀

Top service!

Ik kreeg super snelle levering. Ik kom zeker terug om iest te bestellen. echte aanrader!

Precies zoals beloofd

Levering conform verwachting.

Topservice en kwaliteit

Ik kreeg een snelle en correcte levering. Ik bestel zeker nog opnieuw

Snelle reactie en uitstekende afwerking van bestelling!

Schoenen besteld uit outlet en nieuwe collectie. Moest extra betalen echter kreeg later mail dat het een vergissing was dus verzendkosten terug gekregen. Schoenen te groot, retour. Op site staat duidelijk vermeld dat dit voor eigen kosten is. Maat kleiner besteld en een dag later werden deze al bezorgd. Ook telefonisch goed geholpen. Kortom super fijn en ik heb nu hele mooie schoenen. Groet Bernadette

Goede collectie en nog betere service!

Schoenen worden gratis, snel en netjes bezorgd, ook bij afhaalpunt. Onlangs een probleem gehad met een paar eerder gekochte laarsjes: dit werd snel en professioneel opgelost!

Super snel en mooi ingepakt

Geweldig zeer vriendelijke online medewerker

Ruime keuze!

Ruime keuze van het merk schoenen dat ik graag heb.. Wat ik erg jammer vind is dat normaal vanaf €59,00 gratis wordt verzonden maar omdat het in de sale is je wel verzendkosten moet betalen. Dat terwijl ik voor €160, 00 schoenen heb besteld. Als dat niet was geweest was de waardering hoger geweest. Gemiste kans qua service want op mijn mail is ook nooit gereageerd.

Beste Christel, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u geen reactie heeft ontvangen op uw mail. Wij hebben onze inbox nagekeken en hebben helaas geen mail van u mogen ontvangen. Indien wij deze wel hadden ontvangen, hadden wij u uiteraard direct terug gemaild. Graag zouden wij uw mail alsnog ontvangen op webshop@monfranceschoenmode.nl. Wij zullen u voorzien in de gewenste informatie. Met vriendelijke groet, MONFRANCE Webshop

Schoenen gezien in winkel op Sardinië. Niet in maat 42. Gevonden op website van Monfrance. Besteld en volgende dag in huis. Top!

Correcte afhandeling en prima bereikbaar per chat

Ik ken Monfrance als een fijne schoenenzaak in Maastricht. Maar nu wilde ik graag online iets bestellen. Ik had nog wat vragen over mijn item en stelde deze via de chat via de website. Ik kreeg direct een keurig antwoord. Dat is klantgericht in dit digitale tijdperk. Dat geeft vertrouwen. Ik had een speciaal verzoek vanwege mijn bestelling en daar werd keurig rekening mee gehouden bij de bestelling. Dat vond ik fijn. Het pakket werd snel geleverd en de schoenen waren keurig verpakt.

Super boots en snel geregeld!

Hele goede ervaring. Kijk zeker voor een volgende aankoop weet.

Mooie collectie en snelle levering

Mooie schoenen, goede levering

Ik ben tevreden, maar vind de service v.wb. Het retourzenden niet helemaal van deze tijd. Goed dat er een max aantal schoenen besteld kan worden zodat aantal retouren niet te groot wordt. Maar dat de klant zelf de retourkosten moet betalen, is niet echt klantvriendelijk., Wel goed dat het duidelijk gecommuniceerd wordt. Dus verrast word je niet. Maar ik zou vaker bestellen als ik niet zelf de retourkosten zou hoeven te betalen.

Mooie schoenen keuze genoeg

Snelle levering, mooie schoenen, keuze genoeg. Goed verpakt. Alleen de regels klantonvriendelijk. Wees echt heel erg zeker van je bestelling want retourneren is echt op eigen rekening. Echt 6,50 euro.

Heel goed behalve het grote nadeel dat retourneren op eigen rekening is.

De laatste jaren koop ik vaker online schoenen bij Monfrance dan in de winkel omdat de collectie online veel groter is dan in een filiaal. Fantastische merken schoenen van hoge kwaliteit en een ruime keuze. Nu nog retourneren kostenloos invoeren en dan krijgen ze een dikke tien.

Zeer snelle levering, hoge kwaliteit schoenen, informatie bijgeleverd over optimale verzorging van schoenen.