Super service!
Na klacht over een paar schoenen, heeft Monfrance dit naar alle tevredenheid opgelost. Uitstekende service!
Beveelt aan
23 October 2026
René
Uitgeest
Laden reviews...
194 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 5.836 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,3
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering, keurige verpakking en vriendelijk personeel. Het assortiment is ruim en de webshop werkt vlot. Over het algemeen wordt Monfrance ervaren als betrouwbaar en prettig, zowel online als in de winkels.
Na klacht over een paar schoenen, heeft Monfrance dit naar alle tevredenheid opgelost. Uitstekende service!
Beveelt aan
23 October 2026
René
Uitgeest
Goede communicatie,mooie laarzen, snel bezorgd
Beveelt aan
22 October 2026
Riekie
Nijmegen
Mijn vaste adres voor Harris
Beveelt aan
19 October 2026
bart
Etten-Leur
Deze winkel zit helemaal niet bij mij in de buurt. Toch ga ik steeds terug. Ze hebben iets meer flair.
Beveelt aan
16 October 2026
Cornelie
Wassenaar
Is een warboel om je bestelling te retourneren. Ik heb het al op mijn fb gezet om niet te kopen bij jullie. Schandalig!
Beveelt niet aan
15 October 2026
Nathalie
Roosdaal
Beste Nathalie,
Bedankt voor uw feedback.
Wij begrijpen dat het vervelend en frustrerend is wanneer u bij een pakketpunt staat en daar blijkt dat men geen retourlabel voor u kan aanmaken. 99% van de tijd gaat dit bij onze klanten probleemloos maar helaas heeft u dan nu net een pakketpunt gehad dat deze service niet aanbiedt.
Wij vragen onze klanten altijd om een retourlabel aan te laten maken bij een postnlpunt, aangezien de retourkosten bij ons voor rekening van de klant zijn. Dit staat ook vermeld op onze webshop, waar wij tevens uitleggen hoe het retourproces in zijn werk gaat.
Tijdens ons telefonisch contact hebben wij u nogmaals uitgelegd hoe ons retourproces werkt en waarom wij klanten een label laten aanmaken bij een postnlpunt.
Desondanks nemen wij uw feedback serieus. Wij zullen uw ervaring intern en met PostNL bespreken om te bekijken hoe wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen en onze retourinstructies waar nodig kunnen verduidelijken.
Wel vinden wij het jammer dat u er na ons telefonisch contact voor heeft gekozen om uw ontevredenheid publiekelijk via social media te uiten. Uiteraard staat het u vrij om uw ervaringen te delen, maar wij betreuren het dat deze kwestie op deze manier publiekelijk wordt gemaakt, ondanks de uitleg die wij u persoonlijk hebben gegeven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
MONFRANCE webshop
Helemaal blij met m’n nieuwe schoenen, netjes verpakt en snelle verzending. kortom een aanrader om te bestellen via deze webshop!
Beveelt aan
11 October 2026
Sophie
IJzendijke
Prima kwaliteit, netjes verzorgd, duidelijke communicatie.
Beveelt aan
11 October 2026
Wilhelmien
Vught
Prachtige schoenen aanbod met snelle en goede levering.
Beveelt aan
10 October 2026
Cathrien
Oranjewoud
Bestelling ging makkelijk en snel. In het pakketje een mooie enveloppe met factuur. Zeer welkom gevoel.
Beveelt aan
10 October 2026
Carolien
Deurningen
Mooie merken. Het bestelproces gaat eenvoudig en de laarsjes zijn keurig verpakt bezorgd. Nog fijner zou zijn als de mogelijkheid er is om achteraf te betalen,
Beveelt aan
5 October 2026
Clemenda
Amsterdam
Ik wacht al 10 dagen op mijn bestelling die door mij direct werd betaald. De bestelling is nog steeds niet bezorgd. Monfrance zoekt niet naar een passende oplossing voor mij, de klant. Erg teleurstellend.
Beveelt niet aan
2 October 2026
P
Sittard
Beste mevrouw Kramer,
We vinden het erg jammer om te zien dat u al over bent gegaan op het plaatsen van een negatieve review terwijl uw kwestie nog in behandeling is. Wij hebben hier vrijdag 2 oktober jl. nog mailcontact over gehad.
U geeft aan dat wij niet naar een passende oplossing voor u willen kijken terwijl dit zeker niet het geval is. We hebben u bevestigd dat wij akkoord gaan met uw ontbinding van de koop.
Echter kunnen wij nog niet overgaan op het terugbetalen van uw bestelling zolang uw bestelling nog onderweg is en niet vermist verklaard is door PostNL Dit is nu eenmaal de standaard procedure.
Zodra we uw bestelling retour ontvangen of vermist verklaard is zullen we direct overgaan op het crediteren van uw bestelling.
Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
MONFRANCE webshop
Het was een keurige levering en snel,maar helaas retour moeten doen maar ook hierin snelle reacties en service.
Beveelt aan
30 September 2026
Anita
Muntendam
Snelle levering.
Beveelt aan
26 September 2026
Leyang
Zwaag
Na 6 dagen kreeg ik pas mijn pakket. Het bleef volstrekt onduidelijk waarom mijn pakket niet geleverd werd. Post.nl gaf geen verklaring, zelfs de chatbot gaf op mijn vraag geen antwoord.
Beveelt aan
23 September 2026
Elly
Gouda
Beste Elly,
Bedankt voor uw review.
U heeft uw bestelling op 16 september geplaatst. Zoals ook in de track & trace te zien is, hebben wij uw bestelling diezelfde dag nog overgedragen aan PostNL.
PostNL heeft vervolgens in de track & trace aangegeven dat de bezorging vanwege drukte iets langer duurde dan gebruikelijk. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen die ontstaan nadat een pakket aan de vervoerder is overgedragen.
Wanneer u via de website van PostNL contact probeert op te nemen, krijgt u inderdaad in eerste instantie te maken met een chatbot. Mocht er in de toekomst iets niet goed gaan met een levering, dan raden wij u daarom aan om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Wij kunnen als afzender direct contact opnemen met onze accountmanager bij PostNL en navraag doen naar de actuele status van uw pakket.
Gelukkig heeft u de schoenen inmiddels ontvangen. Wij wensen u er heel veel draagplezier van!
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
MONFRANCE webshop
Schoenen gekocht voor 119,00 en na twee x dragen lieten de stiksels van beide schoenen al los. Contact opgenomen en we mochten van Monfrance het laten maken bij een schoenmaker. Na de bon getoond te hebben, 39,00 wilde ze dit niet betalen, veel te duur, had voor 6 euro gekund volgens Monfrance, ik weet niet in welke tijd zij leven, maar dit is een hele normale prijs om twee schoenen van stikwerk te voorzien. Hebben we ook nog gecheckt bij een andere schoenmaker. Wij zijn heel teleurgesteld in dit bedrijf.
Beveelt niet aan
17 September 2026
Ingrid
Den Haag
Beste Ingrid,
Indien een klant een paar bij ons gekochte schoenen terug brengt vanwege een gegronde klacht of een manco, dan staan wij altijd in voor vergoeding of reparatie vanuit onze kant.
Aangezien u niet woonachtig bent in Maastricht of omgeving, hebben we u aangeboden het manco (het loslaten van het uiteinde van een draad aan de rechterschoen) te laten herstellen door uw plaatselijke schoenmaker. Dit was de snelste en makkelijkste oplossing. U zou de schoenen dan snel weer kunnen dragen!
U heeft het paar schoenen laten voorzien van volledig nieuwe garen. Dit is niet gebeurd in opdracht of met goedkeuren van ons, maar op eigen titel. Logischerwijs vergoeden wij enkel de kosten voor de reparatie die nodig is om het kleine manco, zoals destijds door u bij ons aangemeld, te verhelpen.
Voor deze simpele reparatie rekent een gilde schoenhersteller in 2026 ongeveer 5 à 6 euro. We hebben inmiddels een vergoeding van €10 naar u overgeboekt en hiermee zijn we absoluut coulant geweest.
Met vriendelijke groet,
MONFRANCE schoenmode
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Schoenen waren zoals de beschrijving op de site.
Beveelt aan
17 September 2026
Nicolle
Dilsen
Zeer goed.
Beveelt aan
15 September 2026
Anja
Spijkenisse
Als trouwe klant kijk ik geregeld op de site. En aangezien ik al lang niet meer in Maastricht woon bestel ik ook wel eens online. Kom graag naar de winkel. Wordt er altijd goed geholpen. Risico is wel dat ik dan met meer dan 1 paar weg ga :-)
Beveelt aan
7 September 2026
Els
Ede
Goede prijs en zeer netjes verpakt
Beveelt aan
3 September 2026
roel
Alkmaar
Mooie collectie, uitstekend verpakt. Als tip zou ik wel willen meegeven om de zolen van schoenen uit de sale schoon te maken. Als je schoenen online koopt, wil je ook graag nieuwe ongedragen schoenen ontvangen, ook al zijn de schoenen uit de sale. Nu waren de zolen vuil en dat vind ik minder netjes.
Beveelt aan
2 September 2026
Joop
Didam
De bestelling werd snel en prima verzorgd bezorgd.
Beveelt aan
31 August 2026
Ankie
Eijsden
Prachtige schoenen
Beveelt aan
31 August 2026
Maria
Bennekom
Vrijdag zou post.nl bezorgen maar plots kreeg kiezen melding dat de Bezorging was mislukt. Was Er speciaal Voor Thuisgebleven. Waarschijnlijk hebben ze Niet eens aangebeld. Moest het pakketje zelf Ophalen bij een post.nl punt. Slechte zaak
Beveelt aan
30 August 2026
Lian
Goes
Mooie schoenen en snelle verzending
Beveelt aan
30 August 2026
Monique
Almere
alles is volgens plan prima verlopen.
Beveelt aan
30 August 2026
Christel
Geldrop
MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen.
Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends.
Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie.
U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.
Watermolen 41
6229PM Maastricht
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Fashion, Schoenen
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.