Supersnelle correcte levering in een sjieke verpakking

Al jaren één van mijn favoriete schoenenwinkels in mijn nummer 1 stad van Nederland.

Prima service.

Zoals altijd prima service en snelle levering.

Zoals verwacht

As expected

Zeer snelle levering

Had verkeerde maar besteld. Voor eigen rekening retour gezonden en nieuwe bestelling geplaatst. Werden volgende ochtend al bezorgd.

Webshop en winkels super.

Zowel in de winkel gekocht, als later nog een paar in de webshop( omdat ik spijt had, dat ik ze uit de winkel niet meegenomen had). Bij beide prima service.

Jammer

Jammer omdat ik schoenen terug moest sturen omdat ze te groot waren, bleek ik de kosten zelf te moeten betalen. Dit stond vermeld maar dan toch. T vlg paar wat ik besteld had, waren ineens uitverkocht, jammer dat ik nu in Noord Nederland schoenen heb gekocht waar ik ze wel zonder kosten zou kunnen terug sturen, en niet zoals ik altijd doe; locaal kopen!Dus of ik nog bij jullie bestel?

Prima verpakt.

Zelfs online shoppen is een luxe beleving

Via de online shop een mooie aanbieding gevonden. Deze werd keurig verpakt verzonden. Zelfs hun verzend doos is zo mooi dat daar je beleving van je pakketje al begint. Factuur keurig in een envelop meegezonden. Alles subliem

Snelle en goede afhandeling mooie schoenen

Heel erg blij mee!

Hele mooie en leuke schoenen weten te vinden die mij goed passen. Ik ben er heel erg blij mee. De schoenen zijn snel verzonden en goed aangekomen.

Alleen bij Monfrance waren de schoenen die ik op het oog had er ook in halve maten. Zo blij mee. En hele snelle levering! Dag na bestelling al ontvangen. Top!

Goede service, mooie schoenen, snelle levering

Altijd goede ervaringen met Monfrance. Bij een bezoek aan Maastricht ga ik ook altijd naar Monfrance. De webwinkel bevalt ook goed. Snelle levering, mooi verpakt en goede service. Helaas was de pasvorm van 1 van de 2 paar schoenen die ik had besteld niet geschikt voor mij. De retournering werd heel snel verwerkt.

Betrouwbaar

Schoenen snel en keurig verpakt ontvangen. Helaas stonden de schoenen niet mooi bij mijn voeten. Retour gedaan en geld binnen dagen weer op mijn rekening bijgeschreven

All good, thx

as expected

Prima service en steeds geïnformeerd

prima levering

Om blij van te worden

Snelle, keurige levering. En retour (omdat maatvoering anders was dan verwacht) 1-2-3 geregeld. Fijn ook: als je belt, kun je rekenen op een professioneel advies, door een vriendelijke medewerker. LIVE, zonder toeters, bellen of slaapverwekkende muziekjes. Petey

Top, Alleen was er 1 klein beetje kleur van het laarsje

Snelle en goede levering

Goede producten en snelle levering

Goede kwaliteit

Prachtige schoenen en snel geleverd

Enige winkel die nog maat 42 op voorraad had. Snelle levering, mooie merken en ook prachtige fysieke winkels. Al jaren favoriet!

Snel geleverd en hebben product ook ècht op voorraad.

Ik was helemasl verliefd op een paar nude-kleurige pumps. Ik had ze online al 2x ergens proberen te krijgen. En hoewel het leek dat ze ze op voorraad hadden bij die partijen, moesten ze ze toch nog bij de leverancier bestellen. Ik wist dat de leverancier ze niet meer had. Ik besloot het nog 1x online te proberen en kwam terecht bij Monfrance schoenmode. Bedteld, betaald en binnen een paar dagen in huis. Sùper!

Vlot, keurig afgeleverd

Snel

Snelle service naar Luxemburg Goed gedaan

snel en adequaat

Ik had de schoenen snel nodig en heb daarover telefonisch contact gehad. De schoenen werden diezelfde dag van bestellen nog verstuurd en werden de volgende dag bezorgd. Top gerelegd dus !!

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.