Goede service, werd nog opgebeld voor bezorging thuis ipv via primera.

Snelle nette levering

Snelle nette levering.

Lekker snel en ook nog heel voordelig in de sale kunnen kopen

Altijd correct !

Correcte afhandeling met de nodige snelheid. Ook de verpakking is steeds top !

Prachtige sneaker, snelle levering.Top!

Service is uitstekend en kwaliteit schoenen idem.

Ik bestel vaker bij Monfrance en altijd is het een snelle levering en mooie kwaliteit schoenen. Vaak zit er een klein kadootje bij zoals chocolaatje of schoenlepel wat het weer verrassend en uniek maakt. Enige aandachtspunt is dat je moet betalen voor retourneren dat vind ik jammer.

Goede service en bereikbaarheid

Altijd schoenen van een goede kwaliteit, goede en nemen niet genoegen met een mindere kwaliteit. Bij een foutje overleggen ze met je indien dit de laatste maat betreft, snelle service etc..

Uitstekend geholpen, klasse zaak en zeer adequaat geholpen!

Koop hier al jaren mijn Magnanni schoenen. Ook een week geleden, en na een kleine onduidelijkheid over de prijs, direct geholpen en prima opgelost. Dank en tot de volgende keer!

Prima snelle levering

De schoen is precies als op de foto en een snelle levering

Alles volgens afspraak

aanbevelenswaardig !

Gisteren bestelde ik een paar mocassins (Van Bommel) en die werden daarnet (+- 26 uur na bestelling) netjes geleverd. Met die bestelling was er ook een formulier waarmee ik (gemotiveerd) de zending kon retourneren, wat natuurlijk absoluut niet aan de orde is. Dank voor de service !

Alweer fantastische service!

Service is in 1 woord top! Schoenen worden super snel geleverd. Je krijgt een telefoontje om een afspraak te maken. Collega’s die de schoenen komen afleveren zijn stuk voor stuk vriendelijk en klantgericht. Een echte aanrader!

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit

Beste meneer Smolders, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de Floris van Bommel sneakers. Zoals wij reeds via e-mail aan u hebben aangegeven zouden wij uw schoenen graag ter beoordeling ontvangen. Echter, wij hebben tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Bij deze nogmaals het verzoek om de schoenen middels ons antwoordnummer op te sturen, zodat wij uw klacht kunnen beoordelen. Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, MONFRANCE schoenmode

TOP!

Mooie laarsjes, goed afgeprijsd, en zowaar thuis gebracht. Wat een service!

Mooie schoenen, goed advies, snelle levering

De zaak in t wyck is voor mij de favoriet maar online gaat ook prima

Snelle correcte levering!

Snelle levering, goede verpakking, product als op de foto’s. Mis alleen op de site informatie over wijdte van schoenen en bijv schachtwijdte laarzen.

Niets op aan te merken!

Snel, vriendelijk en goed verzorgd!

Snel, vriendelijk en goed verzorgd!

Goede service, en topkwaliteit schoenen

Snelle verzending, mooie collectie schoenen. Ga zeker in de toekomst nog een keer bestellen bij jullie.

Geweldig, persoonlijk bezorgd, door de liefste bezorger van de wereld

Top, product, top service

Snelle levering netjes ingepakt

Slecht

Snelle levering, maar dure verzendkosten en ook nog eens zelf kosten voor retour sturen. In een woord duur.

Beste Danielle, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u de verzend- en retourkosten te hoog vind. Voor bestellingen boven €75 betalen wij de verzendkosten/bezorgkosten voor de klant. Eventuele retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening van de klant. Dit staat ook vermeld direct naast ieder product op onze website. Wellicht heeft u dit niet opgemerkt. We gaan intern bekijken hoe we ons retourbeleid kunnen verbeteren en hierin nemen we uw feedback zeker mee. Met vriendelijke groet, MONFRANCE schoenmode.

Helemaal top!

Heel netjes verpakt! Top schoenen. En snel geleverd!!

Mooie schoenen, netjes verpakt

Mooie schoenen die heel netjes verpakt werden afgeleverd

Perfect en gemakkelijk

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.