Blij met mijn aankoop

Ik koop mijn schoenen van het mee hispanitos altijd bij monfrace. Zag de schoenen niet in de winkel. Het was zaterdagmiddag erg druk. Vandaar ik niet in de winkel gevraagd heb. Thuis gekomen op site van monfrace besteld zaterdag avond. En dinsdag al mogen ontvangen. Persoonlijk een fijn merk. En bij met me mijn nieuwe aankoop

Mooie schoenen!

Erg blij was ik toen ik de sandaaltjes, waar ik naar op zoek was, bij Monfrance vond in de juiste maat! Al snel kreeg ik de schoenen (netjes verpakt) thuis bezorgd. Ze zitten als gegoten en zijn heel mooi! Een blije klant

Service en levering fantastisch

Nooit eerder bij Monfrance besteld, maar keurig op de hoogte gehouden van de levering en precies datgene ook ontvangen wat ik had besteld.

Prima snelle levering van mijn mooie schoenen.

Vlotte afhandeling

In eerste instantie een riem besteld die te lang was. Telefonisch advies gevraagd en een nieuwe bestelling geplaatst. Na betaling kwam ik erachter dat ik een verkeerd artikel had gekozen, ik zocht een riem bij mijn schoenen van hetzelfde merk. Bleek dat er van hetzelfde merk nog een blauwe riem is maar niet de riem die bij mijn schoenen hoorde. Nog een bestelling gedaan met nu de juiste riem. Mail erachteraan gestuurd dat de eerste bestelling geannuleerd moest worden. Eerst bestelde riem geretourneerd. Binnen een week de juiste riem en geld terug van zowel de geretourneerde als de fout bestelde riem.

Goede en snelle service

Het bestelproces en restitutieproces verliep heel vlot!

Prachtige collectie

Ruime collectie in prachtige schoenen. Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden over verzending.

Snel bezorgd

Goed advies over welke maat bij dit merk.

snelle service

snelle service, netjes afgeleverd

Prachtige schoenen, snelle levering!

De schoenen die ik besteld heb zijn prachtig en ze zijn snel bezorgd.

Monfrance biedt kwaliteit.

Schoenmode van super kwaliteit: Montfrance net even anders.

Geweldige levering

Snel geleverd, goed verpakt, geweldige sandalen

De schoenen waren er niet meer in mijn maat. Ik heb een mail gestuurd of ze nog binnen kwamen en ik werd goed op de hoogte gehouden, zodat ik er op tijd bij was om ze te bestellen toen ze er waren.

Goede verwerking en klasse verpakt

Na eerst een vraag, welke telefonisch goed werd beantwoord, volgde de bestelling. Deze was eenvoudig in te geven en werd snel verwerkt. Keurig verpakt wat het als een cadeau laat overkomen bij binnenkomst. Dankzij het antwoord op de eerdere vraag hadden wij een goed passend paar schoenen met Moederdag te vergeven.

super service

mijn bestelling was kwijtgeraakt bij post.nl, monfrance schoenmode heeft me meteen de bestelling opnieuw verstuurd, super snelle service!

Ongekend zo snel

De schoenen gevonden op internet besteld betaald en de volgende dag al aangetrokken.

Persoonlijke aflevering

Snelle aflevering op een door mij gewenst moment. Zeer vriendelijk contact en uitleg met/door Monfrance medewerker. Nog nooit meegemaakt! Schoenen zitten perfect.

Snelle en verzorgde service

Keurig verzorgd en snelle service

Duidelijk en snel

Prettig, duidelijk en snel. Zeker boor herhaling vatbaar

Top van bestellen tot en met leveren

Mooie sandalen

Alles fijn op tijd bezorgd en fijne kwaliteit

Prima, maar we kennen uw zaak als vaste klant.

Alleen PostNL stelde teleur, het pakje is uiteindelijk niet thuisbezorgd, laat staan op jet afgesproken uur.

Kleine opmerking, maar dat ligt niet aan monfrance. Ik koop zeer regelmatig schoenen bij monfrance, maar regelmatig vind ik dat de zool zo dun is, dat ik de schoenen gelijk laat verzolen, anders loop ik de zijkanten stuk. Dat is zonde ondanks dat deze prijs 25 euro nog bovenop de schoenprijs komt.

Ervaring is goed

Allemaal goed gegaan.

Bedrijfsgegevens

Wolfstraat 26

6211GN Maastricht

(0) 43 321 33 12

[email protected]

Over MONFRANCE schoenmode

MONFRANCE schoenmode is op het gebied van schoenen en bijpassende accessoires een begrip in Maastricht. Naast onze 'stenen' winkels in Maastricht bieden wij sinds juli 2012 ook de mogelijkheid om onze collectie online te bekijken en indien gewenst te bestellen. Bij de inkoop letten wij vooral op een perfecte kwaliteit en draagcomfort en - niet onbelangrijk - bij ons vindt u ook de nieuwste trends. Daarnaast proberen we ook elk seizoen verrassende nieuwe merken toe te voegen aan onze collectie. U kunt bij ons terecht voor allerlei verschillende modellen schoenen. Voor de dames hebben wij bijvoorbeeld pumps, ballerina's, moccasins, sneakers, laarzen, enkellaarzen etc. Voor de heren hebben wij onder andere halfhoge schoenen, veterschoenen, gespschoenen, instappers, sneakers etc.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.