Goede kwaliteit en service

Hier koop je trapmatten ipv bij de bouwmarkten. Kwaliteit is veel beter en de volgende dag netjes verpakt bezorgd

Prima geholpen en snelle levering. trapmatten inclusief een bijpassende schoonloopmat

Helemaal tevreden

Blij met Elite Trapmatten

Snelle levering, mooie matten en tips voor het bevestigen.

Heel mooie trapmatten, ogen zeer degelijk.

Plakrand niet heel "plakkerig", daarom extra 2zijdige tape gebruikt. Wij hebben de donkeroranje maantjes voor de trap naar 1e verdieping, en de fruity mix voor de trap naar de 2e, vinden we zelf heel smaajvol. Nb donkeroranje noemen wij eerder roodbruin, heel mooie kleur.

Kwaliteit

Prettige samenwerking goede kwaliteit

Heel snel verzonden na hun vakantie en het is een hele mooie kwaliteit

De kwaliteit is heel goed en wij vonden het heel fijn dat er een tussenmaat was. Klein was te iel en groot past niet. Onze trap ziet er weer mooi uit.

Ziet er goed uit.

Ik heb ze nog niet aangebracht maar dat moet lukken.

Vlotte service, goed geïnformeerd, geen lange wachttijd

Snelle reactie op onze bestelling. Goed geïnformeerd wanneer de bestelling verstuurd is. Geen lange wachttijd. Kwaliteit van de trapmatten is uitstekend en is geluiddempend.

Snelle levering.

Geen probleem bij retourneren.

Snelle levering van kwaliteit en een klein foutje werd direct hersteld

Zeer prettige communicatie

Goede kwaliteit

We waren op zoek naar rechte trapmatten en konden ook nog de hoeveelheid bestellen die we nodig hadden. En niet zoals anders dat je veel over houdt. Snelle levering en makkelijk te plaatsen.

Zeer snel geleverd ondanks coronadisclaimer

Mooie kleuren, ze plakken goed op de trap en ze zorgen dat we niet meer uitglijden.

Waar voor je geld!!

Duidelijke webshop en de goederen werden snel geleverd en zagen er in werkelijkheid uit zoals op de webshop. Kwaliteit is uitstekend en eenvoudig aan te brengen. Onze twee honden zijn er alvast superenthousiast over daar ze bij het traplopen nu niet meer uitglijden en dus zonder schrik ons kunnen volgen. :-)

Zeer mooie trapmatten!

Het is een prima site en goeie aflevering van de trapmatten. Ook prima dat je je eigen kleurstelling kunt samenstellen.

Great - nice quality and fast delivery

Great - nice quality and fast delivery

Slecht

Alle plakstrippen warendoor de fabriek verkeerd op de trapmatten gemonteerd.

Bestelling klopt helemaal.

Verwachtingen zijn helemaal uitgekomen qua kwaliteit, kleur, aantal en vlotte levering.

super

super vriendelijk hulpzam goede kwaliteit ik heb al naar mijn buren aanbevolen en jullie web adres gegeven

Redelijk

Plakstrip aan de bovenzijde van de matten trek je er in z’n geheel vanaf. Niet zo fijn. Mat op zich mooi. Levering duurde vrij lang, 7 dagen.

Wat een geweldige matten, mooi en fraai afgewerkt

Ik heb lang gezocht naar mooie trapmatten in de juiste maat en ik ben heel tevreden met Elite trapmatten. Ze zijn mooi en fraai afgewerkt. Ik ben zeer tevreden. Er zat ook een goede bevestigingshandleiding bij.

Verkeerde keuze gemaakt helaas

Trap matten zijn goed alleen had ik ze breder moeten hebben kleur is goed

Hier de trapmatten gevonden die we zochten in de juiste kleur en maat. Dit was bij andere verkopers niet mogelijk omdat alleen Elite trapmatten de maat en soort verkocht waar we naar zochten. Goede kwaliteit en met een omzoomde rand.

Super netjes geregeld!!!!

Ondanks alles een snelle levering en een mooi product ontvangen!!!

mooie trapmatten snel geleverd