Snel bezorgd

Mooie kleuren en kwaliteit

Top service, Top kwaliteit

Trapmatten op maat. Goede communicatie met verkoopbinnendienst. Afwijkende maat in de breedte en lengte besteld. Nette kwaliteit. Nauwelijks duurder dan de standaard maat.

Mooie matten

Ze werden snel geleverd en zien er erg mooi uit. Goede kwaliteit.

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prachtige kwaliteit!

Elite Trapmatten heeft een heel groot aanbod, in alle kleuren. Ik heb ze inmiddels geplaatst en wat ook leuk is: het loop zo zacht!

Goede kwaliteit

Betrouwbare leverancier. Duidelijke website en goed overzicht van de producten. De bestelde kleur komt goed overeen met de kleuren op de website. Snelle levering. De trapmatten zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Ook zijn deze makkelijk aan te brengen en voor diegene die nog nooit trapmatten heeft aangelegd is de meegeleverde duidelijke instructiekaart een goed hulpmiddel. Ik ben tevreden.

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en snelle levering

Prima bedrijf

Een staaltje besteld om de stof en kleur thuis te beoordelen. Het staaltje werd snel en netjes geleverd. Het leek van goede kwaliteit maar helaas paste de kleur toch niet in ons interieur. Wel heel fijn om dit zo te kunnen aanvragen.

Goede kennismaking met producten

Gratis monster ontvangen van producten. Dan weet je wat je kunt verwachten bij een order.

Goede service en snelle levering

Ruime keuze van trapmatten, sjabloon kan je downloaden voorde juiste maat. bestelling geplaats en zelfde dag nog verstuurd. Super geregeld

Snelle service, goed product

Ik heb de rechte trapmatten besteld. Waren binnen 2 dagen binnen, top service! Ze zien er netjes uit, volgende week hopelijk op de trap plaatsen nadat deze helemaal is opgeknapt. Qua kwaliteit ed kan ik zo dus nog niks zeggen, maar op het oog een prima product

Goede service, bijzonder snelle levering, ook van het staaltje

Snel en correct, mooie trapmatten, omdat de trap net geverfd is wachten we even met plakken.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Prima verpakt en snel geleverd. De trapmatten zijn van goede kwaliteit en dat tegen een zeer redelijke prijs. De bevestiging is eenvoudig en de matten zitten goed stevig. (zorg voor een schone en stofvrije ondergrond)

Snelle levering en goede trapmatten

Was een snelle levering van 18 goede, geluidsdempende en betaalbare trapmatten.

Duidelijke website, telefonisch contact goed, snelle levering. Trapmatten zijn mooi. Ik ben er erg blij mee :-)

Stalen snel ontvangen

Stalen opgevraagd en snel ontvangen. Binnenkort gaan we ze bestellen

Goede kwaliteit

Trapmatten is goede kwaliteit . snelle bezorging

Mooie kwalitatieve matten

Erg mooie kwalitatieve matten netjes afgewerkt rondom We zijn er erg blij mee !

De grootste collectie in kleuren

Mooie keuze in kleur, perfecte kwaliteit. De vorige hebben er 6 jaar ingelegen. Op een trap die intensief gebruikt wordt. Nu weer een frisse start.

uitstekende service

Precies de goede matten gevonden voor onze trap. Service was zeer vriendelijk. Binnen twee dagen werden de matten geleverd.

prima ervaring met dit bedrijf

Eerst het negatieve, email verstuurt met vraag via email op de website nooit geen antwoord gehad. Positieve, na telefonisch contact ging alles heel vlot ook de bestelling via de site verliep vlekkeloos. De goederen werden zeer vlot geleverd. Ook tevreden van het product.

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit trapmatten! Snelle levering en duidelijke handleiding. Gekozen voor de rainbow colors, erg mooi en geeft rustig beeld ondanks de diverse kleuren.

Zeer tevreden over de matten en de service.

Nadat we eerst geen bevestiging van de bezorger kregen, heb ik gebeld en ben ik zeer vriendelijk geholpen en heb de volgende dag de trapmatten mogen ontvangen.

Goede service producten top

De kwaliteit van de halve maantjes zijn top. Ook de mogelijkheid om ze in te korten waardoor ze altijd passen. Snelle levering

Service uitstekend plus kwaliteit

Goede service, netjes ingepakt en op tijd geleverd. Niets aan op te merken. Kwaliteit uitstekend.

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand