Goede kwaliteit matjes

Fijne matjes, rechthoekig zien ze chique uit. Makkelijk bij te snijden. Wel moet je de rafelrandjes dan bijknippen.

Bestellen ging eenvoudig

Goede ervaring gehad met bestellen. Alleen de kleur op de foto van de webshop wijkt af van de kleur van de trapmatten in het echt. Maar dat heeft beter uitgepakt dan de kleur die we dachten te krijgen.

slecht

gemaild voor omruiling, verkeerd besteld, hoor je niets meer van..

Top.

Product voldoet volledig aan de omschrijving. Mooie afgewerkt en daarnaast op de afgesproken tijd afgeleverd.

Aanrader

Vlot , snel en correct geleverd Goede kwaliteit voor schappelijke prijs Gemakkelijke plaatsing

Snelle levering, mooie trapmatten, erg tevreden.

Ik ben erg tevreden.

Alles paste en de matten sluiten aan op de vorige trapbekleding. Of een en ander stevig blijft zitten is afwachten.

???

Ik krijg de vraag of ik Elite Trapmatten wil beoordelen terwijl ik mijn bestelling nog niet eens ontvangen heb....!

Prima matten en snelle levering.

Net als bij eerdere bestelling snelle levering en goede kwaliteit voor mijn beide regenboogtrappen. Jammer dat de bezorgdienst het bij de buren bracht terwijl ik thuis was.

Bestelling / levering en contact perfect verlopen

Product conform zoals beschreven / vlugge levering

Snel en goed geleverd, mooie matten

Het zijn erg mooie en stevige matten.. en erg zacht.. snel geleverd

levering ging heel snel

doen wat ze beloven.

Mijn ervaring met het bestellen van de trap matten was prima. Communicatie was goed geleverd binnen de beloofde termijn en alles keurig verpakt.

Luxe uitstraling!

Hiervoor had ik iets langer polige matjes omdat ik t lekker zacht vond onder de voetjes vond maar zodra er 1x de trap op en neer was gelopen waren ze al plat gestampt, daar irriteerde ik me aan dus besloot ik voor de basic line Helsinki zwart te gaan. Super makkelijk te bevestigen, zoals de omschrijving al aangaf met een mespuntje de sticker eraf halen want met je vingers is dat echt een gepiel. Ik ben er super blij mee en ga ze binnenkort ook voor mijn zolder trap bestellen!

Prima trapmatten en snel geleverd.

Prima trapmatten en snel geleverd.

Top produkt, zeer concurrerend en uitstekende service.

Ik had maatwerk trapmatten besteld en deskundig advies gekregen. Produkt werd binnen een week geleverd en ziet er zeer goed uit, vanmorgen aangebracht. Prijs kwaliteit uitstekend.

Mooie traptreden. Goed geleverd.

Voldoet prima

Leuke matten in diverse kleurtjes. Redelijk eenvoudig aan te brengen, redelijk omdat het beschermpapiertje va de grotere plak strips erg lastig te verwijderen was. Was dit ietsje beter geweest had het van mij de 5 sterren gekregen. Uiteindelijk is het wel goed gekomen.

De matten zien er mooi en degelijk uit.

Een tweetal bedenkingen: - Bij één mat was er geen kleefstrip voorzien. - De voorzien kleefstrippen vind ik nogal klein. Ik heb er zelf enkele aan toe gevoegd. Dit geeft mij een velliger gevoel

Zeer snel

Goede ervaring, snelle levering. Aan te raden.

Zeer snelle levering en mooie matjes!

De trapmatjes zijn kwalitatief zeer goed. Gekocht voor mijn honden als antislip. Goede werkbeschrijving.

Zeer snel geleverd en mooie kwaliteit voor een goede prijs. Ook heel fijn dat de matten per stuk besteld kunnen worden.

Goede ervaring

Fijne website, goede communicatie,snel geleverd, goede kwaliteit en goede beschrijving heel blij mee

Snel en mooi

Uitstekende service. Kwaliteitsproduct. Top!

Uitstekende service. Kwaliteitsproduct. Top!

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand