compleet aanbod en snelle en correcte levering

overzichtelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle en correcte levering

Super tevreden!

Hele fijne website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Ze zitten op onze zoldertrap, het was makkelijk te doen en goede kwaliteit trap treden, heerlijk zacht!! Enfin tevreden klant!

Ik wilde zwarte trapmatten bestellen, ze zijn ook echt helemaal zwart en staan mooi op mijn trap. De levering was snel, dus top!!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Mooie traptegels en makkelijke aan te brengen

Goed product goed telf geholpen

Goed product

perfect

vlugge levering en mooie trapmatten

Voldeed aan mijn verwachting

Duidelijke tel informatie, snel geleverd mooie kwaliteit. Mooie en duidelijke instructies meegeleverd. Snelle levertijd.

Perfecte traptreden

Zoals verwacht en gehoopt, snelle levering, makkelijke montage en van goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Gewoon prima

Alles prima gegaan, product is mooi

Supermoi

Zien er supermooi uit.goed afgewerkt ook.levering ook oke

Prachtige trapmatten

Ik had er niks van verwacht, maar het zag er geweldig uit, dus ik ben zeer tevreden!

Snelle en correcte levering

Mooie trapmaantjes voor een schappelijke prijs

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Goede stevige matten met een sterke uitstraling.

Top product

Snel geleverd ziet er mooi uit.

Met de uitleg die er bij wordt geleverd is dit zo gelegd.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Ik heb een positieve ervaring met elite trapmatten, het geleverde product ziet er ook uit zo als op de foto!

mooi spul, netjes afgwerkt

afdekplastic van de lijm op de mat is lastig te verwijderen. Misschien is het handig om de lijm op de verticale kant van het hoekprofiel te versterken,

Snelle levering. Prima matten.

Helemaal top

Mijn trapmatten zijn op maat gemaakt, het materiaal is goed en het ziet er mooi uit. Echt een goede optie voor als je je trap niet helemaal wilt bekleden

Goede kwaliteit en service

Hier koop je trapmatten ipv bij de bouwmarkten. Kwaliteit is veel beter en de volgende dag netjes verpakt bezorgd

Prima geholpen en snelle levering. trapmatten inclusief een bijpassende schoonloopmat

Helemaal tevreden

Blij met Elite Trapmatten

Snelle levering, mooie matten en tips voor het bevestigen.

Heel mooie trapmatten, ogen zeer degelijk.

Plakrand niet heel "plakkerig", daarom extra 2zijdige tape gebruikt. Wij hebben de donkeroranje maantjes voor de trap naar 1e verdieping, en de fruity mix voor de trap naar de 2e, vinden we zelf heel smaajvol. Nb donkeroranje noemen wij eerder roodbruin, heel mooie kleur.

Kwaliteit

Prettige samenwerking goede kwaliteit

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand