Goede kwaliteit trapmat in een leuke kleur!

Heel blij met onze trapmatten in de kleur soft geel. Goede kwaliteit vloerbedekking. Nu na 2 maanden zie ik nog geen enkele verkleuring/vies geworden stuk. De pool loop je ook niet plat. Ziet er dus nog uit als nieuw. De randen zijn omzoomd met een mooi en kwalitatief goed draad.

Matten zijn goed te plaatsen, duidelijke gebruiksaanwijzing en goed resultaat in zien en lopen

Goede prijs, kwaliteit en service!

Eerst staaltjes besteld om te kijken welke kleur het beste past. Staaltjes waren binnen een paar dagen binnen. Uiteindelijk de trapmatten besteld. Ook deze waren weer binnen een paar dagen binnen. Hoogwaardige kwaliteit, makkelijk te monteren en een super eindresultaat! Inmiddels al bij verschillende mensen aanbevolen!

Snelle levering en prima kwaliteit

Super snel geleverd en prachtige kwaliteit. Ben er heel blij mee!

Helemaal TOP

Ik kon de Traploper op maat bestellen. Er werd goed meegedacht!

Matig

In het begin zelf een rekenfout gemaakt waardoor ik 1 trapmat tekort kwam. Erna gelijk contact gezocht of er iets te regelen was zodat ik niet het dubbele van de mat aan verzending kwijt ben maar daar is nooit op gereageerd. Zonde. Hier bestellen ik en bekende van me nooit meer iets.

Mooie afgewerkte trapmatten, goede service.

Met de trapmatten in regenboog kleuren loop ik iedere blij over mijn trap. Het bevestigen ging vrij makkelijk, alhoewel ik bij de onderste trede wat moest verzinnen, de trede was korter dan de trapmat.

Rechte budget trapmatten gekocht

Recht budget trapmatten gekocht bij dit bedrijf. Prima product, zeer goed prijs en snel geleverd.

De trapmatten zijn van goede kwaliteit, plakken goed, netjes op tijd geleverd en scherp geprijsd.

Waard voor uw geld

Goede kwaliteit. Mooie kleuren Snelle service.

Snel verzonden, lage prijs, voor prima kwaliteit

Na een dag in huis. Voor zelfde prijs had ik veel betere matten dan die bij de grotere winkels. Met dikke gestikte rand, geen dun naaldvilt, en stevige versterkings-strip. Prijs kwaliteits verhouden helemaal top.

prima.

prima website, prima info.

Reageren snel.

Reageren snel. Zijn goedkoop. Alleen nu moet ik al wat opschrijven maar heb het product nog niet binnen dus deze beoordeling is even te vroeg gestuurd beste na dat ik het product heb zou beter zijn.

Mooi product, echter de productie controle vereist meer aandacht

Van de 10 geleverde trapmatten waren er 2 slecht, de hoeklijn onvolledig geplakt. Deze moest ik eerst zelf herstellen (hoeklijn extra lijmen en laten drogen) voordat ze geplaatst konden worden. (Trapmatten Solid zwart rechthoekig)

Top!!

Snelle levering. Top kwaliteit matten met goede beschrijving erbij. Top!

Ziet er netjes afgewerkt uit

Heel snelle levering. Zeer goede kwaliteit, volle kleuren.

super

fijne ervaring

Snel bezorgd

Mooie kleuren en kwaliteit

Top service, Top kwaliteit

Trapmatten op maat. Goede communicatie met verkoopbinnendienst. Afwijkende maat in de breedte en lengte besteld. Nette kwaliteit. Nauwelijks duurder dan de standaard maat.

Mooie matten

Ze werden snel geleverd en zien er erg mooi uit. Goede kwaliteit.

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prachtige kwaliteit!

Elite Trapmatten heeft een heel groot aanbod, in alle kleuren. Ik heb ze inmiddels geplaatst en wat ook leuk is: het loop zo zacht!

Goede kwaliteit

Betrouwbare leverancier. Duidelijke website en goed overzicht van de producten. De bestelde kleur komt goed overeen met de kleuren op de website. Snelle levering. De trapmatten zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Ook zijn deze makkelijk aan te brengen en voor diegene die nog nooit trapmatten heeft aangelegd is de meegeleverde duidelijke instructiekaart een goed hulpmiddel. Ik ben tevreden.

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand