Mooie kleur lekker zacht aan de voeten

Niet goedkoop maar een mooie kleur en een vlotte bezorging De eerste treden heb ik de brede plakstrip in het midden meegetrokken en had dit niet in de gaten ik kon het wel herstellen maar dit kan beter aangegeven worden in devomschrijving...

snelle levering en per stuk te bestellen

Wij vonden het eerder positief dat wij de trapmatten per stuk konden bestellen. voor de onderste trede hadden wij immers een kleiner formaat nodig. in andere winkels ben je verplicht om minstens 1 verpakking van 15 stuks te kopen.. het resultaat is zeer positief

Goed , zijn zeer tevreden.

Hebben in het verleden besteld en waren erg tevreden. Hierdoor dat wij onze 2e bestelling ook weer hier wilde bestellen. Een aanrader!

Top bedrijf, prachtige trapmatten en uitstekende service!

Voor beide trappen trapmatten besteld en kwam er niet helemaal uit qua kleur. Gebeld met Michel en dan weet je ineens wat klantenservice echt betekent!! Fantastisch, zoveel uitleg en advies én drie stalen ontvangen om thuis even goed te bekijken. De bestelling is allebei de keren supersnel en helemaal naar wens geleverd. De trapmatten zijn al voorzien van plakstrips, dus binnen no time hebben we weer twee prachtige trappen. Ik ben meer dan tevreden en dit bedrijf is ECHT EEN AANRADER!

Prachtige trapmatten supersnel geleverd

Ik bestelde de trapmatten op donderdag en had ze zaterdag in huis. Een half uurtje later lagen ze al. Het zijn mooie, goed afgewerkte trapmatten. Mijn trap ziet er uit als nieuw!

Helemaal top ! Ook goede kleur en kwaliteit

Mijn eerste bestelling bij Elite trapmatten, maar erg goed ,die graag een aanbeveling bij anderen .

Prima website met voldoende informatie. Bestelling is vlot geleverd.

Zeer goede kwaliteit

redelijk

Treden zijn aan de uiteinde niet met een plakstrip voorzien. Dus moet je wel uitkijken dat je er niet achter blijft hangen Onderaan begint het te rafelen allemaal haartjes

Alles was goed. De levering, de trapmatten, de kleur en de prijs.

Goede service snelle levering mooi product

Verkeerde levering zeer snel recht gezet

Heb rechte trapmatten besteld maar ronde geleverd gekregen. Zeer snel reactie gehad en meteen de goede gekregen. Foutje is menselijk en zeer tevreden over de trapmatten!

Marc, Bedankt voor uw beoordeling na uw bestelling. Bij het inpakken van uw bestelling is hebben we een fout gemaakt. Hier door zijn er trapmatten in de maan vorm geleverd in plaats van de door u bestelde rechten. We hebben zo snel als we konden een nieuw pakket naar u toe gestuurd met de door u bestelde rechte trapmatten. In de doos hebben we een retourbarcode sticker gedaan zodat u makkelijk en kosteloos het verkeerd geleverde pakket kunt retourneren. Inmiddels zijn deze geleverd. Ik wens u veel en lang plezier met uw trapmatten. Met vriendelijke groet, Michel de Lange Elitetrapmatten.nl

Vlotte levering en goed verpakt.

Super mooie regenboog matten. De trap en de hal fleuren er van op.

Goeie kwaliteit. Snelle levering

Hele mooie trapmatten en snelle levering

Wij hebben gekozen voor de King trapmatten en in de product omschrijving is geen woord gelogen. Wat een fantastische trapmatten! Een hele mooie kleur, mooie structuur en ontzettend zacht. We twijfelde over het aanschaffen van trapmatten, maar ivm kinderen en geluid hier toch voor gekozen en er totaal geen spijt van.

Snelle levering,goede kwaliteit, wel hoge verzendkosten,zou wat minder kunnen.bij bestelling van een bepaald bedrag

Levering ging vlot

Goed produkt tegen een nette prijs

Hebben deze week de trapmatjes ontvangen. Zien er netjes en degelijk uit. Kleur is mooi en afwerking goed. Keurig verpakt en verzonden zoals op de site staat.

Mooie trapmatjes

Dectrapmatjes zijn mooi en zien er stevig uit. Heb de regenboog trapmatten gekocht alleen de gele had voor mij wat feller van kleur mogen zijn. Op niet alle matten zaten plakstrips maar dit werd zonder enig probleem snel nagestuurd

Mooie steps, maar extra dubbelzijdig tape nodig

Het zijn mooie steps, maar ik ben er niet helemaal tevreden over. De festonrand van de steps is enigszins wijd. Daardoor is de plakstrip die alleen middenin de ronding zit niet voldoende. Links en rechts daarvan gingen de randen wat omhoog staan. Om dat te verhelpen moest ik links en rechts in de ronding extra dubbelzijdig tape plakken. Nu zitten ze goed plat en vast. Jammer van de extra kosten.

Ervaring is dik in orde

Prachtige trapmatten!

Prachtige trapmatten! Precies zoals aangegeven op de foto en een echte aanrader!!!

Simpel en snel

Het bestellen van de trapbekleding ging eenvoudig. Bij ontvangst bleek de kleur overeenkomstig met die op de website.

Superb experience...

Immediate processing and shipping, everything arrived properly packed. The quality of the mats is excellent, and the website is very well structured and user-friendly so it was quick & easy to find and order. Highly recommend!

Correct

Makkelijk en snel contact

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand