Mooie matten, maar niet perfect

Heerlijk zachte Trapmatten maar de plastic strip op de trede net voor de knik is duidelijk onder de voeten te voelen. Ook is de randafwerking (de festonnering) bij drie matten losgelaten.

Erg fijn bedrijf, super kwaliteit matten.

Erg fijn bedrijf. Ik wist niet precies welke trapmat ik wilde hebben. Nadat ik een mailtje had gestuurd kreeg ik heel snel een reactie met de tip om wat (gratis) staaltjes te bestellen zodat ik thuis gewoon kon zien (en voelen) welke stof ik het fijnst vond. Vervolgens mijn keuze besteld in binnen een dag waren de matten geleverd. De matten zijn van erg goede kwaliteit. Top bedrijf!

Zeer te vreden!

Via Marktplaats kwam ik op deze website. In alle kleuren, maten en variaties en per stuk te bestellen! Niet duur, goede kwaliteit en ik was goedkoper uit dan voor een standaard pak bij een (bouw)winkel. Er zat 1 trapmat te weinig in de doos. Naar het bedrijf gebeld en werd persoonlijk gebracht. Service!

Mooie trapmatten, kleur zoals afgebeeld op internet.

Er bleek 1 trapmat al snel los te komen. We kregen meteen een nieuwe toegestuurd. Prima service!

Mooie trapmatten.

Mooie kleur trapmatten. Per stuk te bestellen. Het festonrandje lijkt iets te gaan pluizen.

Mooie stevige trapmatten. Makkelijk te leggen. Alleen Post.nl houd zich niet aan de levertijd. Kwamen een dag later dan beloofd.

snel geleverd

Elite trapmatten staat inderdaad voor elite!

Top kwaliteit en top service! Het is een prachtige ervaring om met Elite trapmatten samen te werken. Blij dat ik dit ontdekt heb!

in een woord: perfect!

Niets op aan te merken

Goede matten en snelle levering

Ziet er weer prachtig uit

Goede service, goede kwaliteit!

Ik ben erg goed geholpen nadat ik zelf de verkeerde maat had besteld, alles was snel opgelost en ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Snelle levering! Perfect! De zelfklevende tape houd super! Goeie kwaliteit!

Helemaal goed

Erg blij met het advies om trapmatten te nemen zonder profiel zodat de matten mooi om de afgeronde treden vielen en dan hier en daar met een tacker vastzetten. en zelfs het aanbod om de al gestuurde matten gratis om te ruilen voor matten zonder profiel. Dit is echt top en de matten zijn dat ook,

Zeer goed product

Wij hebben de trapmatten geplaatst en ze zijn nu momenteel een paar weekjes oud, er is ook al erg veel overheen gelopen maar ze zien er nogsteeds erg goed uit. Daarbij blijven ze erg goed zitten en de kwaliteit is erg goed! Ik zal de trapmatten bij Elite Trapmatten ook zeker aanbevelen bij familie en vrienden. Erg prettig van levering tot aan gebruik van de matten.

Super kwaliteit

Goede kwaliteit

We hebben trapmatten besteld vierkant en die passen perfect op de trap. Goede kwaliteit en zeer snel geleverd. Niets op aan te merken. De trapmatten waren goed verpakt.

Super kwaliteit!! 100x beter dan die goedkope rommel van de bouwmarkt

Prachtige trapmatten, super kwaliteit en stevig! ( je kan beter iets meer geld uitgeven, dan heb je veel meer en langer plezier van) Beter dan die rommel van de bouwmarkt

snel en adequaat

De levering was snel en adequaat en flexibel. De traploper ziet er goed uit. Ik ben wel benieuwd hoe lang hij goed blijft!

goede kwaliteit, veel keuze, redelijk geprijsd

Via internet trapmatten gezocht met olijfgroene kleur. Alleen Eilte Trapmatten boden deze aan in goede kwaliteit en per stuk te bestellen. Iedereen aan te raden die zijn/haar trap verfraaien wil.

Wat Trapmatten staaltjes besteld deze werden gratis geleverd Daarna nog telefonisch contact gehad en goede voorlichting gehad Ik beveel dit bedrijf aan

super

Helemaal blij met de mooie trapmatten, aanwinst voor het aanzicht in huis. En makkelijk te leggen. Zeker een aanrader.

Geweldige kwaliteit goede service

Mooie trapmatten, prima kwaliteit, goed en mooi afgewerkt, duurzaam, betaling en bezorging duidelijk en helder.

Goede kwaliteit matten

Geen gladde trap meer waar ik op uitglijdt.

Hele fijne trapmat. Strak en dik.

Hele fijne trapmat (Performance Antraciet Recht). Strak en dik. Minpunt: Er is weinig dubbelzijdige plakband erachter. Na het aanbrengen kwamen randen waar geen plakband was los. Ik heb allemaal voorzien van extra plakband. Hoekprofiel mag ook van mij wat breder.

Snel mooi en betaalbaar

Prefect. In een woord. Duidelijke uitleg via site. Goede aanpak en mooie prijs.

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand