Perfecte klantenservice

Prijs kwaliteit is super. Snel geleverd. Daarnaast super snel en goed geholpen via de mail.

Snel reactie op vragen

Heel snelle reactie en bijzonder hulpvaardig ook als het niet standaard is

Mooie matten van prima kwaliteit.

Elite Trapmatten hadden de kleur trapmatten die ik wilde en die andere leveranciers niet aanboden en voor 'n heel goede prijs bovendien.

Goed product

Goed beschrijving hoe de matten op maat gemaakt moeten worden. Is goed te doen.

deskundig, snelle levering

deskundig, behulpzaam.

Mooi, héél praktisch én snel geleverd.

zie boven

GEWELDIG!

Matten zijn precies als op de website beschreven, kleur exact, snelle levering en top klantenservice.! Volgende bestelling zeker weer bij de Elite boys.

snelle levering, mooie kleur, mooi resultaat

het lospeuteren van de plakstrips zou misschien wat makkelijker gemaakt kunnen worden (met een extra lipje bijv?), het was wel een gepruts en vergde veel geduld ;-)

Goede service, mooie traploper

Mooie traploper, vlot geleverd, mooi afgewerkt, goede communicatie.

Snelle levering en prima matten

Fijn dat je de (trap)matten per stuk kunt bestellen en in diverse maten. Meestal zitten ze in dozen van 15 stuks (ik heb er 16 nodig) en is maar 1 maat leverbaar. Ook prima dat je staaltjes kunt bestellen van verschillende kleuren en makkelijk zijn ook de mallen van de verschillende maten (op internet). Uiteindelijk bij dit Elite Trapmatten besteld en dat proces verloopt prima. Levering was ook snel. We zijn er blij mee

Snelle levering en mooie trapmatten voor een leuke prijs

Uitstekend!

Ruim assortiment, snelle verzending, nette communicatie over moment van verzending. Als ik nog eens trapmatten nodig heb, kom ik hier weer.

Jullie zijn heel snel!

De qualiteit is hoog

Mooie trapmatten op maat

Ik had trapmatten besteld, die helaas net niet paste op mijn trap. Gelukkig had Elite de mogelijkheid om ze op maat te maken en werd dit snel geregeld. Ben zeer tevreden met het eindresultaat.

zeer goed

zeer goed en mooi

Duidelijke website met zeer goede producten

Via internet deze website gevonden en wat uitgezocht. Ik kon alleen niet de juiste kleur vinden. Heb het bedrijf gebeld en er moest nog wat op de website gezet worden, wat voor mij de juiste kleur zou zijn. Wat foto’s van het product via whatsapp gekregen, en deze trapmatten ook via website besteld. (Met in de opmerking natuurlijk een andere kleur dan besteld) 3 dagen later had ik deze prachtige trapmatten binnen. Perfect!!!

Boven verwachting

De trapmatten zijn fijn zacht en van hoge kwaliteit. De matten werden snel geleverd en de installatie was zeer eenvoudig. Ik ben echt heel blij met mijn aankoop.

Elite trappen levert snel en goede produkten

Top bedrijf, denk met je mee en levert kwaliteit af!

Top bedrijf, denk met je mee en levert kwaliteit af!

Prima trapmatten

Snel geleverd, prima kwaliteit, handige leginstructie bijgevoegd.

zeer snel geleverd

ondanks de waarschuwing dat het lang kon duren, was de bestelling er in twee dagen!

Een verrijking voor onze trap

Wij hebben reeds eerder bij Elite besteld en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de trapmatten, de trap is in onze woonkamer dus behoeft deze een kwaliteit bekleding.

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand