Was snel met het opsturen van een sample

Meer ervaring heb ik nog niet daar de bestelling nog niet geplaatst is

Mooi afgewerkt perfecte pasvorm, snelle levering

Mooi afgewerkt perfecte pasvorm, snelle levering, goede kwaliteit, duidelijk instructies voor de trapmatten op maat. Kortom zoals op de website omschreven.

Passen goed blijven tot nu toe erg mooi

Goed geholpen, snel geregeld

Ik kan niet meer ervan zeggen dan zoals hierboven: goed en snel telefonisch contact. Alles snel geregeld.

Mooi

Precies zoals omschreven en goede pasvorm

Zeer goede kwaliteit, mooie kleuren

De matten en de traploper bevallen zeer. Dat komt zeker door de uitstekende kwaliteit en de prachtige heldere kleuren. Ook de levering was snel en verzorgd.

Trapmatten zijn van zeer goede kwaliteit en de klantenservice is van hoog niveau. Ik bestel zeker opnieuw bij elite trapmatten

Matig

Voorkant met stiksel gaat naar voren staan. Stijfheid onvoldoende?. Kan foto helaas niet uploaden. Niet de juiste bestandsformaat. Voor mob. telefoon te veel mb. Max. is 5mb. Verder gaat het wel goed.

Mooie matten en goede uitleg

Erg blij met deze mooie matten op de trap. Goede uitleg en prima kwaliteit. Onze zoldertrap is erg opgeknapt .

Good quality

The products were shipped fast and they were of high quality.

Goed product, voordelig en erg mooi

Snelle levering, goed product, kwaliteit prima, kleuren prachtig

Hele prettige service

Kreeg een extra mat voor een extra trede! VOOR NIKS!

Zeer Behulpzaam , meerdere stalen op gestuurd gekregen en snelle levering van mooie trapmatten

Goede kwaliteit trapmat in een leuke kleur!

Heel blij met onze trapmatten in de kleur soft geel. Goede kwaliteit vloerbedekking. Nu na 2 maanden zie ik nog geen enkele verkleuring/vies geworden stuk. De pool loop je ook niet plat. Ziet er dus nog uit als nieuw. De randen zijn omzoomd met een mooi en kwalitatief goed draad.

Matten zijn goed te plaatsen, duidelijke gebruiksaanwijzing en goed resultaat in zien en lopen

Goede prijs, kwaliteit en service!

Eerst staaltjes besteld om te kijken welke kleur het beste past. Staaltjes waren binnen een paar dagen binnen. Uiteindelijk de trapmatten besteld. Ook deze waren weer binnen een paar dagen binnen. Hoogwaardige kwaliteit, makkelijk te monteren en een super eindresultaat! Inmiddels al bij verschillende mensen aanbevolen!

Snelle levering en prima kwaliteit

Prima matten snel bezorgd

Super snel geleverd en prachtige kwaliteit. Ben er heel blij mee!

Helemaal TOP

Ik kon de Traploper op maat bestellen. Er werd goed meegedacht!

Matig

In het begin zelf een rekenfout gemaakt waardoor ik 1 trapmat tekort kwam. Erna gelijk contact gezocht of er iets te regelen was zodat ik niet het dubbele van de mat aan verzending kwijt ben maar daar is nooit op gereageerd. Zonde. Hier bestellen ik en bekende van me nooit meer iets.

Mooie afgewerkte trapmatten, goede service.

Met de trapmatten in regenboog kleuren loop ik iedere blij over mijn trap. Het bevestigen ging vrij makkelijk, alhoewel ik bij de onderste trede wat moest verzinnen, de trede was korter dan de trapmat.

Rechte budget trapmatten gekocht

Recht budget trapmatten gekocht bij dit bedrijf. Prima product, zeer goed prijs en snel geleverd.

De trapmatten zijn van goede kwaliteit, plakken goed, netjes op tijd geleverd en scherp geprijsd.

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand