Waard voor uw geld

Goede kwaliteit. Mooie kleuren Snelle service.

Snel verzonden, lage prijs, voor prima kwaliteit

Na een dag in huis. Voor zelfde prijs had ik veel betere matten dan die bij de grotere winkels. Met dikke gestikte rand, geen dun naaldvilt, en stevige versterkings-strip. Prijs kwaliteits verhouden helemaal top.

prima.

prima website, prima info.

Reageren snel.

Reageren snel. Zijn goedkoop. Alleen nu moet ik al wat opschrijven maar heb het product nog niet binnen dus deze beoordeling is even te vroeg gestuurd beste na dat ik het product heb zou beter zijn.

Mooi product, echter de productie controle vereist meer aandacht

Van de 10 geleverde trapmatten waren er 2 slecht, de hoeklijn onvolledig geplakt. Deze moest ik eerst zelf herstellen (hoeklijn extra lijmen en laten drogen) voordat ze geplaatst konden worden. (Trapmatten Solid zwart rechthoekig)

Top!!

Snelle levering. Top kwaliteit matten met goede beschrijving erbij. Top!

Ziet er netjes afgewerkt uit

Heel snelle levering. Zeer goede kwaliteit, volle kleuren.

super

fijne ervaring

Snel bezorgd

Mooie kleuren en kwaliteit

Top service, Top kwaliteit

Trapmatten op maat. Goede communicatie met verkoopbinnendienst. Afwijkende maat in de breedte en lengte besteld. Nette kwaliteit. Nauwelijks duurder dan de standaard maat.

Mooie matten

Ze werden snel geleverd en zien er erg mooi uit. Goede kwaliteit.

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prima telefonische service, heldere website en vlotte levering

Prachtige kwaliteit!

Elite Trapmatten heeft een heel groot aanbod, in alle kleuren. Ik heb ze inmiddels geplaatst en wat ook leuk is: het loop zo zacht!

Goede kwaliteit

Betrouwbare leverancier. Duidelijke website en goed overzicht van de producten. De bestelde kleur komt goed overeen met de kleuren op de website. Snelle levering. De trapmatten zijn van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Ook zijn deze makkelijk aan te brengen en voor diegene die nog nooit trapmatten heeft aangelegd is de meegeleverde duidelijke instructiekaart een goed hulpmiddel. Ik ben tevreden.

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en snelle levering

Prima bedrijf

Een staaltje besteld om de stof en kleur thuis te beoordelen. Het staaltje werd snel en netjes geleverd. Het leek van goede kwaliteit maar helaas paste de kleur toch niet in ons interieur. Wel heel fijn om dit zo te kunnen aanvragen.

Goede kennismaking met producten

Gratis monster ontvangen van producten. Dan weet je wat je kunt verwachten bij een order.

Goede service en snelle levering

Ruime keuze van trapmatten, sjabloon kan je downloaden voorde juiste maat. bestelling geplaats en zelfde dag nog verstuurd. Super geregeld

Snelle service, goed product

Ik heb de rechte trapmatten besteld. Waren binnen 2 dagen binnen, top service! Ze zien er netjes uit, volgende week hopelijk op de trap plaatsen nadat deze helemaal is opgeknapt. Qua kwaliteit ed kan ik zo dus nog niks zeggen, maar op het oog een prima product

Goede service, bijzonder snelle levering, ook van het staaltje

Snel en correct, mooie trapmatten, omdat de trap net geverfd is wachten we even met plakken.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Prima verpakt en snel geleverd. De trapmatten zijn van goede kwaliteit en dat tegen een zeer redelijke prijs. De bevestiging is eenvoudig en de matten zitten goed stevig. (zorg voor een schone en stofvrije ondergrond)

Snelle levering en goede trapmatten

Was een snelle levering van 18 goede, geluidsdempende en betaalbare trapmatten.

Duidelijke website, telefonisch contact goed, snelle levering. Trapmatten zijn mooi. Ik ben er erg blij mee :-)

Stalen snel ontvangen

Stalen opgevraagd en snel ontvangen. Binnenkort gaan we ze bestellen

Burg Ten Veldestraat 1 8281ZN Genemuiden

06 - 38 32 10 79

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand