Goede kwaliteit

Trapmatten is goede kwaliteit . snelle bezorging

Mooie kwalitatieve matten

Erg mooie kwalitatieve matten netjes afgewerkt rondom We zijn er erg blij mee !

De grootste collectie in kleuren

Mooie keuze in kleur, perfecte kwaliteit. De vorige hebben er 6 jaar ingelegen. Op een trap die intensief gebruikt wordt. Nu weer een frisse start.

uitstekende service

Precies de goede matten gevonden voor onze trap. Service was zeer vriendelijk. Binnen twee dagen werden de matten geleverd.

prima ervaring met dit bedrijf

Eerst het negatieve, email verstuurt met vraag via email op de website nooit geen antwoord gehad. Positieve, na telefonisch contact ging alles heel vlot ook de bestelling via de site verliep vlekkeloos. De goederen werden zeer vlot geleverd. Ook tevreden van het product.

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit trapmatten! Snelle levering en duidelijke handleiding. Gekozen voor de rainbow colors, erg mooi en geeft rustig beeld ondanks de diverse kleuren.

Zeer tevreden over de matten en de service.

Nadat we eerst geen bevestiging van de bezorger kregen, heb ik gebeld en ben ik zeer vriendelijk geholpen en heb de volgende dag de trapmatten mogen ontvangen.

Goede service producten top

De kwaliteit van de halve maantjes zijn top. Ook de mogelijkheid om ze in te korten waardoor ze altijd passen. Snelle levering

Service uitstekend plus kwaliteit

Goede service, netjes ingepakt en op tijd geleverd. Niets aan op te merken. Kwaliteit uitstekend.

Het ziet er prachtig uit.

Ze moeten nog geplakt worden maar dat kan nu nog niet. Wij denken dat we er een hele mooie kleurrijke trap aan overhouden.

Veel keus en goede service.

Mooie trapmatten performance, aanrader is dat als je draai heb beste maantjes kan nemen. Goede service van de vakman.

uitstekende service en zeer goed product

zeer goed telefonisch advies; het bestelde product was al na enkele dagen bezorgd en bevalt uitstekend.

Goed bedrijf

Na telefonisch contact alles besproken en bestelt en volgens afspraak geleverd top

Snelle levering van stalen

Zeer tevreden.

Had via Bol.com een set traptredematten besteld. Wilde er nog 3 bij hebben. Deze rechtstreeks besteld bij Elite. Deze werden zeer snel geleverd.

Mooie, stevige trapmatten

Snelle levering. Mooi stevige zwarte trapmatten met klein ribbeltje.

Keurig

Snelle levering en prachtig materiaal. Zou zeker nog een keer bestellen.

Heel mooi

Geweldige service en goede uitleg

Super service en dito uitleg.

Uitstekend, zeer tevreden!

Telefonisch hele goede informatie en voorlichting gekregen over welke maat trapmatten het mooiste zouden zijn op onze rechte trap. Het op maat maken werd niet extra in rekening gebracht, dit was een service. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Performance Donkerrood Recht, deze staan zeer chique op onze licht geverfde trap. We zijn heel erg tevreden over de goede service en snelheid van leveren, de trapmatten waren binnen 2 dagen binnen. Ook de kwaliteit vloerbedekking is boven verwachting. Kortom wij raden dit bedrijf beslist aan.

kleurrijk!

mooie kleurrijke trapmatten, prima te bevestigen en een snelle levering.

Snelle levering.

Goed verzorgde website, blij met de trap matten.

Mooi product, goede service!

Na een snelle levering van de gratis stalen was de keuze snel gemaakt. Levering de volgende dag. Mooi product, keurig verpakt en blij met het resultaat!

Mooie matten fijne kleur

Wij vinden ze erg mooi wel is onze ervaring weinig plakstrips aan de achterkant dit zou best wat meer mogen zijn.

Zeer tevreden, snelle en correcte levering

Zeer tevreden, snelle en correcte levering. Het product is zoals we het verwacht hadden.

Burg Ten Veldestraat 1 A

8281ZN Genemuiden

06 - 38 32 10 79

Over Elite Trapmatten

Elite Trapmatten verkoopt trapmatten die in eigen productie zijn geproduceerd. Het bedrijf is opgericht door Michel de Lange en inmiddels maken wij al vijf jaar lang kwaliteit trapmatten voor de Nederlandse en Belgische markt. Hieronder staan de voordelen van Elite Trapmatten. Onze pluspunten: - Direct contact met onze vakman - Zelf geproduceerd - Niet goed geld terug Ons "Elite" Merk: - Alleen de hoogste kwaliteit - Diepe, volle kleuren - Zeer sterk, duurzaam materiaal - Vuil afstotend - Sterke gefestonneerde rand - Gemakkelijk aan te brengen via plakrand