wel ok

De bestelde kleding wordt snel geleverd. Maar ik vind het jammer dat er geen retour etiket bij zit dat gefrankeerd is. Voor de retourzending betaal je op het postkantoor nog € 7,95. Dus ook bij meerdere items, en er gaat iets terug, kassa. De retour afwikkeling gaat wel snel, dat is een pluspunt.

Ik vind het perfect!

Wat ik gekocht heb bij jullie is prima!

Goede service, prachtige winkel, fijn personeel

Goede service, prachtige winkel, fijn personeel

Super kwaliteit en perfecte service

Na het bestellen op de overzichtelijke site, is het pakket snel in huis, keurig verpakt!

Netjes verpakt. Ik kreeg ook netjes een mail dat het iets langer duurde om het te verzenden.

Fantastisch!

Ik zocht een jurk voor een trouwdag en de verkoopster heeft heel goed meegedacht!

Prachtige kleding en top service!

Mooie winkel met prachtige kleding en zeer deskundige en vriendelijke medewerkers!

Beter kan niet

Altijd meer dan correct. Mijn bestelling was vertraagd en dat werd gemeld in een persoonlijk mailtje. Intussen had ik bedacht dat ik toch van de aankoop wilde afzien en heb daar ook een mail over gestuurd. Een uur later weer en persoonlijk mailtje met bevestiging van de annulering en mijn geld retour. Een perfect bedrijf!

mijn bestelling werd heel snel verzonden!

Heel handig dat ik een favoriet model vest in mijn maat op de site zag in de kleur die ik graag wilde. Ben er heel blij mee

Top webshop

Goede service, en netjes afgehandeld

Artikel zoals verwacht. Service prima

Geen aanmerkingen. Prima

Keurig verzorgd! Netjes ingepakt!

Geweldige zaak

Super personeel, super advies, super mooie kleding

Mooi product van goede kwaliteit en goede prijs, wat snel is geleverd.

Zeer tevreden!

Overzichtelijke website met mooie producten, goed op de hoogte gehouden via e-mail en snelle en zeer correcte levering.

Fantastisch mooie kledij

Topservice

Klasse

Op alle fronten leveren ze hier topkwaliteit met oog voor de klant

Correct

Wordt altijd zeer correct afgehandeld

Goed verzorgd

Goed verzorgd

prima service en hele leuke mode

prima service en hele leuke mode

Zeer snelle service

Zeer veel keuze en snelle service

zeer goed

Nette bezorging en afhandeling en bij retour ook snel terug gestort op de rekening.

Goede service!

Goede service, snel geleverd, goed verzorgd!

Zeer behulpzaam & vriendelijk En goede service

Super goed geregeld!

Alles prima, alleen was de doos erg beschadigd bij leverIng.

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.