Ben zeer tevreden met mijn aankoop en de afhandeling!

Prima.

Is goed .

Snel en en goed alles ontvangen.

Een fijne zaak en een duidelijke site waar je prettig en goed de juiste kleding kan kiezen .

Goede sevice

Goeie snelle levering Een goeie afhandeling van retour zending

Snelle perfecte service

Goed!!

Zeer correcte service

Ik belde over een product en verkoopster heeft dit gelijk voor mij geregeld en opgestuurd! Zeer tevreden

Mooi jasje!

Dikke prima!

Op tijd geleverd en alles mooi verpakt zodat het uitpakken een feestje is!

Prima geregeld allemaal.

Alles keurig op tijd en netjes verzorgd bezorgd.

Prima geregeld allemaal.

Alles keurig op tijd en netjes verzorgd bezorgd.

aflevering slecht

Het afgeleverde pakket lag bij de voordeur in de regen zonder notitie dat het daar lag. De jurk was zelfs al vochtig. Deze service vond ik zeer slecht. Waarom niet laten aftekenen bij aflevering.

aflevering slecht

Snelle en nette levering

Prima service, verzorgd pakket en snel geleverd.

Heel goede service en snelle levering

Online netjespakket op tijd ontvangen,alleen retour zelf de post betalen. 6,95 geen goede service.

Zoals boven genoemd, de jurk paste niet, geen antwoordnummer dus zelf retour betaald 6,95, dat vindt ik geen goede service. Voor de rest op tijd en pakket netjes ontvangen.

Mooie duidelijke site

Mijn 1e bestelling ging helaas mis. Artikel was niet meer leverbaar. Ik kreeg een nette e-mail met deze melding en een kortingscode. Bij de volgende bestelling heb ik deze ingetikt maar helaas ik heb de melding gekregen dat deze niet geactiveerd was. Dat is natuurlijk heel erg jammer.

Medewerkers zien wat bij jou past, dat is heel belangrijk

Goede service! Pakket ziet er keurig verzorgd uit. Maar blijf toch liever in de winkel komen passen, je weet gelijk of het bij je past en de medewerksters zijn goed op de hoogte van de Collectie! Ik word super geholpen en zij zien echt wat bij mij past en wat ik ook bedoel!

naar alle tevredenheid afgehandeld

Goede service snelle afhandeling

effectief stijlvol en zeer hoog service level

perfect

Pluspunten

Niets op aan te merken. Duidelijke communicatie. Snelle en correcte levering.

• Communicatie

Pluspunten

Bevestiging bestelling en voortgang goed. Pakket zag er zeer verzorgd uit.

Snelheid levering. Kan beter.

• Communicatie

Pluspunten

Zeer correcte en adequate communicatie. Een door mij besteld artikel was niet beschikbaar in mijn maat, en werd direct gebeld hierover en met een eventueel beschikbaar alternatief. Zeer snelle verzending.

• Communicatie

Pluspunten

Mooie merken Service ,zeker bij de schoenen is zeer goed

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering Nette verpakking

Eigenlijk geen