Mijn bestelling was binnen de aangegeven tijd geleverd. Alles zag er goed uit. Mooie spulletjes

Goede snelle levering en keurig verpakt.

Ik ben tevreden over de goede service.

Goed geleverd, mooie items

Jurkje besteld dat snel geleverd werd (binnen 3 werkdagen). Zeer tevreden over mijn bestelling en de service!

Wel een punt van aandacht, kolbert vertoont veel kreukels door verpakwijze in doos.

Aankoop gecancelled vanwege foutieve prijs

Ik heb bij van Zuilen Mode een broek besteld. Twee werkdagen later kreeg ik een mail dat hij niet meer leverbaar was. Kijk ik op de website, is de broek gewoon nog leverbaar alleen wel een heel stuk duurder. Omdat de prijs blijkbaar foutief was aangegeven in de Webshop , sturen ze een mail ‘niet meer leverbaar’. Ik heb nog 2 keer een mail gestuurd om nadere uitleg hierover te krijgen maar helaas wordt daar niet op gereageerd. Mijn review van gisteren is ook niet geplaatst??? Wat mij betreft geen aanrader totdat ze het oplossen.

Zeer matig

De levering was snel. Echter het artikel paste biet. Daarom stuurde ik een leuk om te informeren baarde retourmogelijkheden en - kosten. Omdat ik geen reactie kreeg , wat ik ten zeerste betreur , heb ik het artikel op de post gedaan. Er hing een prijskaartje aan van 16,80 euro. Meer transparantie zou hieromtrent zou zeker mogen . Had ik dit geweten , had ik nooit besteld.

Aankoop gecancelled vanwege foutieve prijs/niet meer leverbaar

Ik heb bij van Zuilen Mode een broek besteld. Twee werkdagen later kreeg ik een mail wegens niet meer leverbaar. Ik kijk op de website, vervolgens is de maat nog gewoon te bestellen, alleen de prijs is een stuk hoger. Omdat de prijs dus blijkbaar foutief was aangegeven, sturen ze een ‘niet meer leverbaar’ mail. Totaal klant onvriendelijk. Ik heb nog 2 keer een mail gestuurd om nadere uitleg hierover maar helaas wordt daar niet op gereageerd. Wat mij betreft geen aanrader dit bedrijf, tenzij ze het na deze beoordeling alsnog oplossen.

Snelle levering,geen snelle afhandeling

Snelle levering, maar bij retour van goederen, credit duurt lang voordat het weer op de bankrekening staat, op dit punt meer aandacht besteden

Mooi pak, verpakking matig en slecht dat er geen hanger bijzat

Bestellen en leveren ging vlot. Pak was mooi - helaas niet Corneliani zoals gemeld maar CC (submerk van Corneliani). Je zou dat misleidend kunnen noemen maar oke. Verpakking was onder de maat - je verwacht een pak netjes op hanger en in kledingzak geleverd. Zat in een kartonnen doos en zonder hanger. Al met al kleine voldoende.

Mooie kleding, verplaatsen in klant kan beter

Levering vertraagd, incompleet, geen proactieve info voorziening naar klant. Wel opgelost. Geen transparantie in retourbeleid op kosten klant.

Altijd snelle levering

Alles wordt snel geleverd

Ben zeer tevreden met mijn aankoop en de afhandeling!

Prima.

Is goed .

Snel en en goed alles ontvangen.

Een fijne zaak en een duidelijke site waar je prettig en goed de juiste kleding kan kiezen .

Goede sevice

Goeie snelle levering Een goeie afhandeling van retour zending

Snelle perfecte service

Goed!!

Zeer correcte service

Ik belde over een product en verkoopster heeft dit gelijk voor mij geregeld en opgestuurd! Zeer tevreden

Mooi jasje!

Dikke prima!

Op tijd geleverd en alles mooi verpakt zodat het uitpakken een feestje is!

Prima geregeld allemaal.

Alles keurig op tijd en netjes verzorgd bezorgd.

Prima geregeld allemaal.

Alles keurig op tijd en netjes verzorgd bezorgd.

aflevering slecht

Het afgeleverde pakket lag bij de voordeur in de regen zonder notitie dat het daar lag. De jurk was zelfs al vochtig. Deze service vond ik zeer slecht. Waarom niet laten aftekenen bij aflevering.

aflevering slecht

Snelle en nette levering

Prima service, verzorgd pakket en snel geleverd.

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.