Keurig

Keurig, helaas moeten retouneren maar binnen een dag geld terug.

Prima geregeld en netjes verpakt bezorgd

Makkelijk bestellen , daarna keurige informatie over de vordering van mijn bestelling

Snelle verzending mooie trui

De bestelde trui had ik snel in huis, mooi verpakt, goede prijs kwaliteit

Snelle en correcte levering

Hoewel het hier een levering naar België betreft is alles zeer vlot verlopen. In de verpakking dan ook nog eens een bedankkaartje handgeschreven. Ik heb het geapprecieerd!

De meest vrolijke behulpzame klantenservice ever

Erg blij met mijn product en de zorg.

Prettige medewerkers, goede service

Ik ben al jaren een trouwe klant, de medewerkers zijn vriendelijk en geven een eerlijk advies. De webshop bestellingen worden snel geleverd. En heb je vragen, dan word je vriendelijk te woord gestaan.

Snelle levering, super mooi en aandachtig verpakt, product ook niets op aan te merken. Erg fijne ervaring!

Goede service en snelle levering

Prima zaak

Snel geleverd, prima kleding, klasse

Perfecte dienstverlening

Perfecte dienstverlening

Super snel geleverd en met zorg verpakt, geweldig!

Mooie merken, nette verzending met een goede retourservice

Mooie merken, nette verzending met een goede retourservice

Fonkelende collectie

Snelle service, overzichtelijke website en een feest om te shoppen online.

Super Blin met mijn bestelling : verzorgde en snelle verzending.

Snel geleverd, met zorg verpakt.

Snel geleverd, met zorg verpakt.

Fantastisch!

Snelle levering, netjes ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje met een veel-plezier wens! Erg leuk!

Hele fijne zaak. Lieve behulpzame dames en heren. Hele mooie kleding

Ontzettend aardig geholpen.

Super vriendelijk personeel. Mooie, ruime winkel. Alle kleding goed te zien.

Geweldige aankoop.

Na lang zoeken vond ik deze mooie grijze jas op uw website. Ik houd van klassieke maar eigentijdse mode, dus vandaar mijn keuze voor deze elegante jas. Reverskraag, steekzakken, heerlijk zacht materiaal en voor mij de perfecte lengte

Twee keer besteld, twee keer top!

Mooie items tegen gunstige prijzen en supersnel geleverd, zelfs in België. Persoonlijk handgeschreven kaartje erbij, beter kan het echt niet worden.

Zo vlot en ben erg blij met de broek. Ik ga hier vaker bestellen.

Perfecte en snelle klantgerichte service

De online bestelling bij deze shop is zeer goed verlopen. Ik had mijn bestelling met een lief kaartje al de volgende dag. Ik had wat twijfels over de maat en er werd even de tijd genomen om naar het item te kijken en de pasvorm.

Mooie webwinkel en een topservive

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.