Na bestelling direct de volgende dag ontvangen. Mooi verpakt met een bericht op een kaartje.

Hartstikke goed en vriendelijk te woord gestaan en snelle service

Fijne winkel

Al jaren "vaste"klant! Super fijne winkel en altijd heel fijn en goed geholpen!

Zie bovenste regel. Hartelijke groet en succes met de decemberdrukte! Wil en Sjaak Doeleman

Ik had nog een vraag over mijn bestelling en die werd prettig beantwoord. Pakket was mooi verpakt en snel geleverd.

Ik kon mijn bestelling de volgende dag al ophalen bij PostNL, moest helaas retour, maar dat was ook weer afgehandeld.

Netjes en behulpzaam.

Klant vriendelijk

supervriendelijke en vlotte service

Een zeer hulpvaardige en vlotte service, wij Belgen kunnen daar een voorbeeld aan nemen!!

Fijne webshop

Mijn bestelling keurig en snel verzonden.

Super snel en keurig verpakt!

De jas was perfect. Levering super snel en keurig verpakt. Er zat bovendien een heel vriendelijk kaartje bij. Echt heel leuk!

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service! De schoenen moesten worden omgeruild voor een andere maat en dit werd top geregeld.

Alles perfect geregeld en verzorgd!

Prettige ervaringen!

Alles volgens schema. Mooi ingepakt en op tijd bezorgd.

Erg mooie zaak met behulpzame en klantvriendelijke medewerk(st)ers

Mooie website, mooie mode, fantastisch verpakt, snelle verzending

Alles klopt bij Van Zuilen Mode, van begin tot eind: website, keuze uit mode, fantastische verpakking, een feestje om te ontvangen, en de snelle efficiënte verzending. Ga zo door zou ik zeggen! Een nieuwe klant erbij!

Mooie kleding van kwaliteit en klasse!

Fijne online kledingshop. De winkel in Gorinchem is ook gaaf trouwens. Ik koop geregeld on line en ik ben tot nu toe heel blij met al mijn aankopen!

Snel en met aandacht!

Mijn bestelling werd niet alleen snel bezorgd maar er was ook duidelijk aandacht aan besteed. Ik had nog een telefonische vraag, er werd direct opgenomen en werd zeer vriendelijk te wood gestaan. Ik ga hier absoluut vaker bestellen. Een plezierige ervaring.

Fijne online kennismaking met van Zuilen mode

Een uitstekende correcte verwerking van mijn aankoop tot ontvangst thuis.

Doet wat t beloofd

Retour wordt niet opgepakt

Na 4 werkdagen nog geen reactie

Voor het eerst bestelling gedaan bij van zuidenmode is goed bevallen!! Kwam goed verpakt aan en daarom ben ik zeer tevreden

Mooie producten originele merken

Professioneel geholpen in de winkel. Leuk merk Olaf aangeschaft.

Fijne winkel met mooi assortiment en goede service

De bestelling was in twee delen opgesplitst vanwege verkrijgbaarheid. Daar werd netjes over gecommuniceerd.

Late levering

Wanneer je voor drie uur besteld zou het de volgende dag binnen moeten komen. Helaas kwam het 4 dagen later binnen, dit kwam niet door post nl. Normaliter is het geen probleem wanneer je even moet wachten, maar wel wanneer je bewust kiest om het hier te bestellen omdat je het product snel nodig hebt. Verder was de levering wel in orde (netjes verpakt enz).

Kwaliteit

Kwalitwit en persoonlijke aandacht voor mij als klant!

Optijd geleverd, prachtig verpakt.

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.