Snelle en goede service

Je word erg vriendelijke te woord gestaan, de service is prima.

Van Zuilen Mode is een betrouwbare en klantvriendelijke verkoper.

De bestelling wordt met zorg ingepakt en zeer snel verzonden. Correct communicatie

correct en snelle levering

Ik ken de producten en maatvoering van het geleverde merk. Mijn maat was op voorraad, daarom mijn aankoop

Uitstekende en behulpzame service ondervonden !

Pakket niet goed bezorgd door Post Nl . Na mijn melding is er meteen actie ondernomen en dezelfde dag nog opgelost , top !

Prima. Snelle levering

Mooie kleding. Snelle levering

Nette en snelle verzending van bestellingen van mooie merken

Mooie merken. Snelle verzending Goede retourservice Alleen soms blijken achteraf bestellingen niet meer op voorraad dit word dan gecompenseerd met een korting op eventueel volgende bestelling.

Alles correct geleverd verzorgd ingepakt levering 4 dagen

Bestelling was in orde maar er zou en betere maatbeschrijving moeten bijstaan want Marccain is duits dus anders als Belgische Borstomtrek taille heupomtrek Ik draag altijd marccain maar de 2 laatste jaren zijn de modellen veel losser Dus vroeger had ik maat 5 nu meestal maat 4 Dat weerhoud me om marccain via webshop te kopen

super fijne webshop

Met klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle levering en afhandeling

Werd prettig te woord gestaan. Nav mijn vraag moest de medewerker even overleggen en we spraken af dat ze me terug zou bellen. Dat gebeurde ook . Medewerker hielp me adequaat….

Zeer tevreden. Snel en keurig verzorgd geleverd.

Prima ervaring.

Bestelling heb ik zeer snel ontvangen

Klantvriendelijk

Hoge kwaliteit kleding en service!!

Goede informatie over de zending van het pakket. Mooie items !

mijn ervaring met van zuilen is geweldig

Prachtige zaak en fijn geholpen

Bij online bestelling keurig verzorgd ingepakt en altijd zo binnen Mooie side

Zeer klantvriendelijk

Keurig pakket, snelle levering

Keurig netjes verpakt!

Super snelle levering!

Super snelle levering!

UITSTEKEND.

BROEK BESTELD EN SNELLE LEVERING EN OOK DE GOEDE COMMUNICATIE. GOED VERPAKT EN DUS DIK TEVREDEN MET DE BROEK EN DE PRIMA LEVERING. OOK BIJ EERDERE BESTELLINGEN HEB IK DEZELFDE ERVARINGEN GEHAD.

Supersnel en netjes geleverd

Binnen paar dagen in huis snel en netjes geleverd mooi verpakt super

Fantastische service

Van Zuilen Mode heeft altijd prachtige kleding. Ideaal om in de winkel je aankopen te doen waar je heel goed wordt geadviseerd. Zowel op de dames-, heren- en schoenen-afdeling. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Ook online shoppen is prettig, zo leuk als je het pakket ontvangt met een handgeschreven bedankkaartje.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Nette doos, goed verpakt. Snelle levering

Als er iets is of je hebt vragen wordt het als het kan opgelost, en zijn erg behulpzaam

Over van Zuilen Mode

Van Zuilen Mode in Gorinchem hoort zeker tot de mooiste en meest stijlvolle winkels die Nederland rijk is. In het hart van de historische binnenstad van Gorinchem vindt u de winkel van Van Zuilen Mode, in een schitterende speciaalzaak die in 8 historische panden – waaronder een 14e-eeuwse kerk – is gesitueerd. U vindt bij Van Zuilen Mode naast een stijlvolle multi-brand collectie ook een aantal Shop-in-Shop concepten, zoals de grootste Marc Cain shop-in-shop van Nederland, de eerste Luisa Cerano shop-in-shop van Nederland, en een geweldige 'old look' concept store van Maison Scotch en Scotch & Soda. Voor de heren hebben we een speciale 'personal-made' loft, waar onze ervaren medewerkers u graag helpen met het samenstellen van uw kostuum of colbert naar uw persoonlijke wensen, waarbij vrijwel alles mogelijk is! Bekijk hier onze top merken: MarcCain, Maison Scotch, Jacob Cohen, Luisa Cerano, Cambio en Creenstone jassen. Het totale winkelconcept is volledig compleet met de uitgebreide herenschoenen en damesschoenen shop, in samenwerking met Van Den Assem schoenen.