Prima verzorging van mijn bril

Prima , goede communicatie, prima glazen in mijn brillen

Zoals altijd, àlles super

Ook deze (sport)bril weer keurig geregeld. Ik had niet de goede glazen aangeklikt dus er moest 150,- € bij. Maar dan heb je ook wat. Het was een oude Ockley die als service ook nog even van neus rubbers en zijpoten werd voorzien. Bijna een nieuwe bril terug en het belangrijkste, met perfecte glazen.

Voor de tweede maal een order geplaatst, die zeer netjes, correct en snel in behandeling is genomen en uitgevoerd. Dit bedrijf is echt een aanrader voor personen die goed, snel, discreet en vriendelijk geholpen willen worden. Ben zeer tevreden.

Zoals besteld en snel.

Je wordt tijdens proces goed geïnformeerd. Niets viel tegen. Snelheid van de bril weer per post terug naar mij zenden viel vooral positief op.

Snelle service, goede glazen.

In eerste instantie zaten glazen verkeerd om. Echter, alles snel opgelost zonder extra kosten. Glazen bevallen goed.

Zeer betrokken en kundige mensen.

Na diverse opticiens te hebben bezocht m.b.t. slecht zien is het deze firma gelukt om mij het goede zicht terug te geven waarvoor ik hun zeer dankbaar ben. Hier is geen woord aan gelogen.

Persoonlijke service

Prima, ondanks het feit dat je via internet bestelt, toch het gevoel van een winkel. Er wordt meegedacht, alles gaat vlot en persoonlijk contact met medewerkster met gebruik van naam. Je weet dus met wie je zaken doet. Ook bij aflevering persoonlijke touch: met de hand ondertekend kaartje erbij. Goede instructie en keurig binnen toegezegde termijn geleverd.

Zeer professioneel

Meedenkend en vriendelijk en zeer aan te raden :)

Een zeer goed bedrijf correct en vriendelijk word op de hoogte gehouden van de gang van zaken mijn tweede bril is al onderweg. Bedankt ..!!!

Alles gelukkig goed gegaan

Het was een gok om op internet dit te doen . Bij een opticien zien ze je en hier alleen door middel van een foto . Toen mijn bril binnen kwam zette ik het op en ik wist gelijk dat het goed was . Prima glazen voor niet al te veel geld . Een aanrader dus .

Uitstekend!

Mijn glazen laten vervangen, ben er heel blij mee! Bril ziet er nu hip uit!

Kwaliteit glazen, bestel en leveringsproces, alles ok.

Voordeligste optie voor dezelfde kwaliteit.

Brilglazen al eens laten vervangen bij grote opticienketen en geen verschil qua levering of kwaliteit behalve de prijs. Je bent hier echter voor zover ik weet het aller goedkoopste uit (heb naar 5 verschillende opticiens gebeld voor prijzen en de een nog duurder dan de ander (en minstens dubbel de prijs).

Bestellen gaat snel. Glazen zijn binnen de aangegeven tijd geleverd. Ik heb de standaard multifocale glazen maar voor dagelijks gebruik raad ik zeer breed leesgedeelte aan. Mijn huidige glazen zijn prima voor een reservebril maar niet voor continue gebruik. Dat is niet confortabel.

Snelle service en reactie op vragen

Goed, duidelijk omschrijving van wat er aangeleverd dient te worden. Snelle reactie op vragen en korte levertijd. Dat alles gecombineerd voor een goede prijs.

Matige bril in vergelijking met vorige

Op de website wordt de kwaliteit van de multifocale bril vergeleken met de kwaliteit van de betere opticien. Dat kan ik niet onderschrijven. Met name het lees gedeelte is een stuk kleiner (ondanks dat ik gekozen heb voor zeer breed) en met name de midden afstand (beeldscherm) is beduidend minder dan bij mijn vorige bril.

Luisteren,kijken en dus veel beter ZIEN !

Geen poespas, ze luisteren goed wat jij wilt. Rustige professionele aanpak. Geen lange wachttijden,doordat alles zelf gemaakt wordt in eigen beheer.

Weinig aan toe te voegen

Vriendelijk ontvangst, en fijne service

Ben vriendelijk ontvangen , en ben prettig geholpen.

Goed en snel

Duidelijk bestelproces, snelle verwerking.

snel en goed

Prima brillenglazen voor een prima prijs.

De glazen worden altijd netjes in het motuur geplaatst en de bril wordt redelijk snel geretourneerd. Via de website is er een ruime keuze van brilleglazen tegen een prima prijs. Het enige wat ik mis, is de keuze voor Super Ontspiegelde glazen.

Goede meting en fantastische service.

Al een tijdje geleden heb ik een oogmeting laten doen en mijn bril door brillenglazen.com laten verglazen. Nu ben ik in het ziekenhuis geweest en zijn mijn ogen met bril getest. Ik heb een hele goede bril en ik zie voor 125%. Heel erg bedankt.

Perfect experience

I had to reglaze some old glasses with new prescription lenses. The whole process was easy and went smoothly, from ordering the lenses and sending my glasses, to receive my reglazed glasses, as good as brand new! Highly recommended

Supersnelle service

Van harte aan te bevelen!

Handelsweg 14

9482 WE Tynaarlo

+31 50 211 36 71

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.