Geweldig goede service !

Alles verliep uiterst correct en vlot. De medewerkers zijn supervriendelijk en hulpvaardig Snelle levering ook. Ik ben zeer tevreden !

Prima en voor betaalbare prijs

Onlangs mijn ogen laten meten, er zat na 4,5 jaar weinig verschil in en een nieuwe bril was nog niet nodig. Toch vond ik het leuk om eens wat anders op mijn neus te hebben. Mijn oude montuur (voor mijn huidige bril) had ik niet heel lang gedragen, vond ik ook een mooi montuur en was nog prima. Besloten daar nieuwe glazen in te laten zetten. Resultaat is prima. Wel even wennen (montuur is natuurlijk ook anders), maar heel blij mee. De beste kwaliteit genomen (omdat dat ook in mijn andere bril zit) en absoluut geen spijt van. Fijn dat dit ook op een betaalbare manier kan.

Gewoon goed, zoals je dat verwacht van een opticien.

Vriendelijke mensen die nergens moeilijk over doen. De keuze is reuze. Kwaliteit/prijsverhouding is niets om op aan te merken. Integendeel. Afhandeling had iets sneller gekund. Dit zal echter z,n redenen hebben. Professionele vakkennis.

Voor de tweede keer glazen in een montuur laten zetten, een derde keer gaat zeker volgen!

na pech met mijn montuur is alles tot tevredenheid opgelost!

de glazen zijn als vanouds weer prima!

Er wordt goed meegedacht. De speciale receptglazen voor mijn zoon waren niet snel leverbaar, er wordt meegedacht en we waren blij met de oplossing!

Fijn dat er contact opgenomen werd omdat zich een probleem had voorgedaan

zeer goed snel en deskundig

zeer goed snel en deskundig

Prima,dienstverlening !

Uitstekende multifocale glazen, vakkundig gemonteerd en snel geleverd.

Hele goede glazen en eenuitstekende sevice.

Ik draag inmiddels mijn zonnenbril met heel veel plezier. De glazen zijn van een uitstekende kwaliteit. Mooie multivocale glazen met een heel fijn leesgedeelte. Ik ben heel tevreden over het hele proces en de begeleiding inclusief het eind resultaat. Ik wil 1 klein advies geven. Nadat ik mijn montuur had toegestuurd kreeg ik geen bevestiging van ontvangst. Een mailtje met een korte tekst: We hebben uw montuur ontvangen had ik geruststellend gevonden.

Netjes geslepen

Lastige bril, moet heel precies geslepen worden als het glas dun is. Dus ik had mijn twijfels. Maar die zijn weg: erg mooi gedaan.

goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Als je goedkoop glazen wil zonder service

Glazen besteld en levertijd geen 3 dagen maar 3 weken. Door fout in systeem geen enkele statusmail ontvangen. Deze fout werd ook niet opgelost na meerder malen dit gemeld te hebben. Telefonisch veelal onbereikbaar (door vakantie) dus communicatie liep zeer stroef. Uiteindelijk wel prima glazen ontvangen. Dat dan weer wel.

Beste Remco, De levertijd was door vakantie en het feit dat we één glas door een hoge cilinder klant specifiek moesten maken langer dan gebruikelijk. Inderdaad waren we ook telefonisch slechter bereikbaar dan doorgaans. We hebben elkaar wel gesproken en toen al geconstateerd dat de e-mails die wij versturen niet bij u aankomen. Wellicht in de spambox of i.d. bij u beland. Daar kunnen wij niets aan doen, de mails zijn wél naar het juiste mailadres verstuurd. Affijn, jammer dat dit zo gebeurd is, uiteindelijk fijn dat de glazen u goed bevallen.

Geweldige glazen!

In de afgelopen 30 jaar regelmatig nieuwe glazen in een eigen montuur laten zetten maar dit is voor het eerst dat het resultaat echt naar mijn zin is, prijs/prestatie verhouding een 10, snelheid een 10 en communicatie idem dito!

Snelle bezorging en de brillenglazen zijn prima(tot nu toe). Opsturen en terugzending verliep probleemloos. Alleen geen track en trace code bij terugzending ontvangen hetgeen wel de bedoeling was. Op zich geen probleem maar stond wel bij de info.

Eerste ervaring met een goed resultaat

Mijn buffelhoorn bril is weer voorzien van perfecte multifocale glazen. En dit alles met een goede service en snelle levering

Denken mee. Nemen snel telefonisch contact op om af te stemmen.

Deze mensen leveren echt topkwaliteit glazen! Echt een aanrader!!

Een keurige duidelijke website!! In een paar stappen kun je je eigen montuur versturen voor nieuwe glazen en binnen een paar dagen krijg je hem al weer terug met geweldige glazen erin. Heb al een aantal brillen nieuw glas in laten zetten en ben uiterst tevreden. Als je een vraag hebt kun je ze altijd bellen en krijg je keurig advies.

Zeer tevreden met het eindresultaat. Maar communicatie kan beter.

Perfecte bril

Ik heb in mijn bril nieuwe glazen laten zetten. het Resultaat is heel erg goed.

Prima service en uitstekende kwaliteit

Binnen de afgesproken tijd het montuur retour met multifocale glazen met cilinder. Perfect zicht, kan niet beter voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Echt prima service

Blij deze mogelijkheid gevonden te hebben om brillenglazen in een bestaand montuur te laten plaatsen.Blijf erg verbaasd over het enorme prijsverschil ten opzichte van de conventionele brillenwinkel !! En wat mij betreft even goede kwaliteit !!!

Supermooie glazen

Mooie groene glazen in mijn montuur voor een schappelijke prijs. Echt tevreden over mijn aankoop.

Goed geregeld!

Getwijfeld of ik het zou doen, maar ben nu blij dat ik het toch gedaan heb. Mooie glazen op sterkte voor mijn oude zonnebril!

Constante kwaliteit

Ik en mijn partner hebben meerdere monturen laten vullen met glazen. Dit gebeurd altijd zeer keurig, op een betaalbare manier, contacten met het bedrijf verlopen ook altijd prettig en persoonlijk!

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.