Zeer verrassend

Ben zeer verrast met het resultaat, beter dan bij mijn a merk optiek. Prima communicatie, super logistiek en de glazen en het monteren zijn beter dan de vorige die erin zaten en gekrast waren. Was mijn eerste keer en natuurlijk waren de scherpe prijzen de aanleiding. Maar de montuurloze lindberg is dus nu beter dan ervoor en ook nog nieuwe neusvleugels, top. Half puntje aftrek voor postnl die 3 dagen vertraging veroorzaakte...

Zeer goede en vriendelijke bediening

Op de zaak geweest zeer vriendelijk ontvangen duidelijke uitleg en snelle levering van de glazen in het bestaande montuur

goede keuze

prima service, op een mailtje krijg je altijd antwoord. Bril is weer als nieuw!

prima volgens verwachting afgehandeld

Nette snelle respons op aanvraag en nete afhandeling van de nieuwe glazen.

Snel, goed en betaalbaar

Trap niet in de verkooptrucs van de grote ketens. Met het recept van de opticien nieuwe glazen in mijn nog prima montuur laten zetten. Snel, goed en betaalbaar

Naast een goede inhoudelijke service, vooral een goede communicatie

Goede communicatie, helder proces. Geen verrassingen. Service is prima. Zou zo weer glazen bestellen bij brillenglazen.com. En niet te vergeten : de prijs is aantrekkelijk in vergelijking met opticiens.

Aangezien ik niet tijdelijk kon terugvallen op een vorige bril, maar wel het brilrecept alvast kon toezenden, kreeg ik een bericht wanneer de glazen binnen waren en het advies de bril op maandag toe te zenden. Maandagmiddag bril verzonden, woensdagochtend bril met nieuwe glazen via Postnl alweer ontvangen. Perfect!

Nette service en prima glazen in sportbril

Eerder een fietsbril met inzet voor glazen op sterkte gehad wat toch niet echt beviel. Nu een sportbril laten voorzien van meekleurende glazen op sterkte wat goed bevalt. Door mijn sterke cilinder en de kromme bril zie ik in eerste instantie een beetje vreemd maar eenmaal aan het fietsen is er geen probleem. Achteraf had ik misschien toch nog voor spiegelglazen moeten kiezen omdat dat wellicht beter had gestaan bij het montuur.

perfectemundo

Goed en snel

Professioneel, vriendelijk en snel!

Ik heb een paar multifocale, degradé, gecurfde glazen in mijn zonnebrilmontuur laten plaatsen en ben er erg blij mee! Kreeg op de website via de chat vriendelijke hulp bij het bestellen en de verdere instructies voor het opsturen en markeren van de glazen waren ook erg duidelijk. En ik had e.e.a. met een paar dagen in huis :-)

Fantastisch!

Ik had nog een zonnebril van jaren geleden, welke ik destijds op sterkte had gekocht, in de kast liggen. Omdat mijn alledaagse bril kapot is gegaan, had ik besloten om de zonnebril om te laten toveren naar een alledaagse bril. Een simpele zoektocht naar glazen bracht mij bij brillenglazen.com. Na het lezen van recensies, besloot ik een poging te wagen. Snel liep ik door het bestelproces, selecteerde wat ik nodig had en leverde later de nieuwe oogmeetgegevens aan. Aangezien ik de bril snel nodig had, hadden ze de glazen alvast voor mij besteld. Ik verstuurde de bril op woensdag, deze werd op donderdag in ontvangst genomen, gemaakt én teruggestuurd, waarna ik hem vrijdag weer in ontvangst kon nemen. Je leest het dus al, bizar snelle service. Daarnaast is het contact ook super. Je vragen worden snel beantwoord en je wordt goed en vakkundig te woord gestaan. Kortom, super ervaring en voor iedereen aan te raden!

Attente firma.

Fijn deze zonnebril en de behulpzaamheid om het allemaal perfect te krijgen is prima. Wel noodzakelijk om een goede foto aan te leveren.

Beste Louise, dat mag u best eerder aangeven. Nu lezen we het in de review. Maar goed, het reclamatie traject hebben we gestart, we gaan er opnieuw glazen in plaatsen en we hebben u inmiddels een nieuwe fotomodule-link toegestuurd. We lossen dit op onder volledige garantie.

Fantastisch!

Professionele service, mooi strak ingezet glas in het montuur, creatieve ideeen!

Prachtige multifocale glazen zonnebril

Nieuwe bril via internet gekocht en opgestuurd. Brillenglazen is een van de weinige die blauwe spiegelglazen multifocaal kan leveren. Heel coole bril ontvangen na ca 1,5 week geleverd via PostNL. Service voor opmeten was erg goed en ben heel blij met mijn nieuwe zonnebril! Bedankt

Goede kwaliteit en vlot geleverd voor een nette prijs!

Mijn bril was nog maar 6mnd oud maar meekleurende glazen bevielen me niet en het montuur juist wel heel erg goed. Bij de opticien zou ik voor nieuwe glazen het dubbele betalen van wat ik betaald heb bij brillenglazen.com . Daar ging het ook nog eens erg eenvoudig via de website en zeker net zo snel als wanneer ik bij de opticien nieuw glas had gekocht!

Alles zoals het hoort

Contact verliep uitstekend. Prima product. Bril was eerder klaar dan verwacht.

Prima zicht voor een prima prijs!

Dit is mijn 2e bestelling, hetzelfde montuur maar in andere kleur. Communicatie was perfect en binnen een week had ik mijn complete bril retour, wederom TOP! Brillenglazen hoeven niet persé duur te zijn om goed te kunnen zien, als je goed kijkt en vergelijkt kun je het best bij brillenglazen.com bestellen!

Top kwaliteit

Heb ze een foto getoond met mijn wensen voor me cartier bril , en zij hebben mijn wensen overtroffen Ook hele aardige toffe kerels ben zeer tevreden

Gemakkelijk

Vond een foto maken erg lastig. Paar keer over moeten doen. Goede zonnebril op sterkte geleverd. Ben er blij mee.

Grote klasse !!

Komen afspraken na en leveren kwaliteit !!

Prachtig resultaat, zeer goede service

Mijn zonnebril heb ik hier laten verglazen. Ik had zelf de optie degrade glazen gekozen. Na het opsturen naar hen hebben ze contact met mij opgenomen omdat zij het idee hadden dat de bril nog mooier kon worden met wat aanpassingen, dit is na mijn akkoord zonder meerkosten uitgevoerd. Ik heb mijn bril netjes binnen de afgesproken termijn terug gekregen en het resultaat is prachtig, zelfs nog mooier dan de originele glazen. Super bedrijf waar ze duidelijk communiceren en met je meedenken!

Duidelijke werkwijze en een goed resultaat

Glazensterkte opgeven, fotootje erbij, bril opsturen en klaar. Alles met duidelijke instructies en een paar dagen later een perfect brilletje terug. Dik tevreden!

Top oogmeting optiek

Nauwkeurige oogmeting is het belangrijkste om beter te kunnen zien. Dit wat Beter Zien doet. Top.

Beste Jos, we begrijpen uw reactie niet precies, maar dat u blij met de glazen bent en ons een 10 geeft, daar concluderen we uit dat u zeer tevreden bent.

Prima ervaring

De vierde dag nadat ik de bril had opgestuurd alweer retour ontvangen met de nieuwe glazen. Ook de neus padjes waren vervangen. TOP!

Perfecte service, vriendelijk, snel en zorgvuldig.

Perfecte service, vriendelijk, snel en zorgvuldig.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.