Geweldig resultaat

Gisteren de eerste racefiets rit gemaakt het de sportbril met multifocale inzetbril. Perfect wat een goed resultaat.

zeer tevreden

heel erg tevreden met het resultaat

Perfecte afhandeling van de bestelling!

Zeer tevreden over de terugontvangen bril met de nieuwe brillenglazen. Klantvriendelijk contact. Prima info over de stand van zaken van de bestelling.

Helemaal top!

Alle stappen netjes verlopen, vriendelijk te woord gestaan en vooral, zo fijn, goede nieuwe glazen in mijn oude montuur!

Perfect geregeld

De bril netjes verpakt terug gekregen. Met de nodige info. En dit allemaal via internet. Klasse.

Mooi gemaakt

De zonnebril is helemaal goed blij mee

Echt alles prima geregeld, complimenten Johan!

Mijn oude brillenglazen waren na twee jaar gebruik mat aan het worden (gebruik dus nooit van die schoonmaaktissues). Vervangen via de opticien was pittig aan de prijs. Dus via Google kwam ik op brillenglazen.com en ik dacht; voor dat geld (80% goedkoper!!!) wil ik het wel eens proberen. Dus mijn bril opgestuurd naar Brillenglazen.com en een foto van mij met bril geüpload via de link die ik ontving. Kreeg gelijk supersnel reactie van Johan dat de foto prima te gebruiken was voor de bepaling van de plaats waar mijn pupillen zitten. Ik kreeg vanochtend (binnen 6 werkdagen mijn bril met nieuwe brillenglazen retour! Gelijk proberen, en....... fantastisch!!!!!!! Johan, bedankt voor de geweldige service en het prima resultaat. Ik ga reclame voor je maken!!!!

Uiterst professioneel en betrouwbaar

De afhandeling van de opdracht was zeer professioneel. Geheel volgens afspraak en goed verzorgd. Jammer dat er kleine neuspads zijn geplaatst, terwijl ik nadrukkelijk om grote had gevraagd.

Heel blij mee

Zeer snel klaar eerder dan vermeld was top top

Erg tevreden over Brillenglazen.com

Ik ben blij, dat ik ervoor gekozen heb om in mijn Rayban zonnebril nieuwe multifocale glazen te laten zetten door Brillenglazen.com! Prima vriendelijke “bediening” aan de telefoon en het resultaat is super!

super vakmensen, aardig en klantgerichter vindt je ze nergens!!!

Ik doe al meer dan 5 jaar zaken met deze mensen, diverse brillenglazen laten maken, altijd van topkwaliteit, opticien in eigen huis, aanpassingen is nooit te veel moeite, logistiek klopt. Je kunt al normaal mens niet geloven dat je brillenglazen online perfect kunt laten maken, maar deze club laat keer op keer zien dat je topkwaliteit kunt krijgen voor een keurige en reële prijs. Ik rijd er met plezier uit Brabant voor naar Groningen, voelt als warm welkom, een luisterend oor en koffie aanwezig, wat wil je nog meer. Iedereen kan ik dit bedrijf blind zeer aanbevelen, ondanks dat ik er geen aandelen of belang in heb :-).

Top, snel en behulpzaam

Goede en snelle service

Een zeer tevreden klant

Voor de 2e keer maak ik gebruik van uw diensten omdat de prijs zeer gunstig is 't.o.v. een reguliere opticien en de levertijd spreekt mij aan. En de communicatie is ok.

makkelijk

makkelijk. Niet altijd de goedkoopste optie

Prima kwaliteit voor goede prijs

Meerder brillen door brillenglazen laten maken. Goede en vriendelijke service. Duidelijke afspraken en snelle levering. En natuurlijk goede kwaliteit voor een goede prijs.

Zonder haast of stress een dikke aanrader!

Een mooi montuur gevonden via internet, na het vinden van brillenglazen.com de juiste glazen uitgezocht Foto gemaakt en doorgestuurd, montuur met de juiste glazen sterkte meegestuurd Ongeveer 1 week tot anderhalve week later de bril met glazen geretourneerd gekregen Schitterende glazen en alles perfect afgewerkt! Ik kom zeker terug voor het resterende montuur wat ik nog heb liggen

Prima bedrijf dat met je meedenkt in je keuze en zeer scherpe tarieven hanteert.

Het bedrijf heeft uitstekende glazen in mijn zonnebril gezet, zeer klantvriendelijk behandeld op alle vlakken.

Alles prima verlopen!

Vriendelijke mensen.

Helaas zijn de glazen nogal dik uitgevallen

Voor mensen met weinig sterkte misschien prima. Service wel goed verder.

Beste Aafke, jazeker zijn deze glazen wel ontspiegeld en krasvast. en ook hebben we dunne glazen geplaatst. Waardoor de dikte komt: Plussterkte is voor de pupil het dikst en naar de randen toe wordt het glas dunner. Maar bij een mega oversized bril zoals deze hebben wij een groot glas nodig om te kunnen plaatsen en dan kan de dikte uiteindelijk wat tegenvallen. Advies is altijd, bij hogere sterktes kies een niet te groot montuur want bij plus sterktes wordt het glas dikker vóór de pupil, en bij hoge min sterktes neemt de randdikte toe aan de glasrand. En nogmaals, dit was wel een hééééle grote bril.

Brillenglazen nodig? Ga naar Brillenglazen.com

Ik had nooit gehoord van brillenglazen.com. Maar toen één van mijn glazen stuk ging moest ik bij "Mijn Opticien" een hele nieuwe bril kopen. Prijs: € 595,-, net als de eerste keer. Op Internet heb ik toen "Brillenglazen.com" gevonden. Ik zag de prijzen en was wat sceptisch. Dat bleek achteraf volstrekt onterecht. Binnen 8 dagen kreeg ik, keurig verpakt, mijn nieuwe multifocale bril en hij was in één woord fantastisch. Ze hadden het montuur ook nog een APK gegeven. En dat alles, krasbestendig, ontspiegeld en extra dunne glazen voor slechts € 85,- per glas. Niet te geloven! Mijn advies: Nieuwe bril nodig? Ga naar "Brillenglazen.com".

Prima glazen prima service

Mijn oude bril voorzien van nieuwe glazen. Bevallen prima. De eerste keer dat ik het via internet doe dus best wel spannend of het goed zou gaan.

Zeer behulpzaam en goede prijs/kwaliteit

Al meerdere monturen laten voorzien van brillenglazen. Bij twijfel neem ik contact op. Altijd goed advies gekregen. Nemen de tijd voor je, vind ik erg prettig.

Vriendelijke en snelle service

Fijn en helder bestellen, persoonlijker dan gedacht.

Geweldige service!

Bij brillenglazen.com wordt altijd naar de beste glazen gezocht. En mijn ervaring is dat dat zeker niet de altijd de duurste glazen zijn. Je wordt zeer persoonlijk behandeld terwijl het een online winkel is.

zeer goed

De ervaring is zeer goed en service is optimaal

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.