Zeer goed, snel, netjes, communicatie en afspraak

Ik had een offerte bij mijn eigen opticien, maar dat was een absurd bedrag en kon maar beter de aanbiedingen volgen. Ik heb een goed en degelijk montuur en heb voor de prijs van alleen brillenglazen de gok genomen. Oude bril opgestuurd en retour ontvangen binnen 10 dagen met nieuwe geweldige glazen.

uitstekend

Een poos geleden voor mij enkelvoudige glazen in randloos montuur laten plaatsen en nu voor mijn vrouw nieuwe focus glazen geplaatst.Zo krijgt bril een tweede leven.Super.

Communicatie is goed en wordt snel geantwoord gegeven op de emails. Eerder bij een concurrent keuze gemaakt voor brilglazen "normaal", deze waren erg dik bij aflevering. Ben blij de service en de glazen. Aanrader!!!

uitstekende brillenglazen, goede prijs-kwaliteitverhouding

Helder bestelproces, goede communicatie. Snelle levering. Wat het geheel nog veel beter zou maken is als Brillenglazen.com ook adressen heeft waar je een brilrecept zou kunnen laten maken. Nu moest dat ten koste van anderen

Goed maar....

Ik wist niet dat 1 keuze minder dik ZOVEEL dikker was of wat ik gewoonlijk had. Ze zouden beter de dikte op internet visueel voorstellen....zou veel beter zijn

Snel en vakkundig afgewikkeld

Het was voor mij de eerste keer maar ben zeer positief over de gang van zaken. De bril opgestuurd en binnen twee weken retour ontvangen met dunne glazen in een draadmonteur. De glazen zijn goed in het montuur geplaatst en fijne multifocale glazen. Mijn reserve bril stuur ik nu ook op.

Heel tevreden over glazen

Al eerder glazen aangeschaft en was daar al over tevreden. Goede kwaliteit, duidelijke webshop en zeer vriendelijke communicatie.

top service en kwaliteit tegen scherpe prijs

Hier kan geen opticien tegenop!

Zeer correcte en vlotte service

Foto uploaden, montuur opsturen en een goede week later al montuur met glazen thuis ontvangen. Prima kwaliteit.

Snel en uitstekende service

Duidelijke informatie, snelle service en bril weer als nieuw. Tevreden klant!

Geweldige service!

Ik ben bijzonder tevreden over de service. Ook de levertijd is heel strak zelfs in deze Corona periode. Na telefonisch contact te hebben gehad was het mogelijk mineraalglas in mijn jaren 70 bril te zetten. Dit is perfect gemonteerd zoals je dat ook bij een particuliere opticien krijgt. Ik ben hier ook terecht gekomen via alle goede reviews. Bij deze maken ze al die reviews en meer dan dat waar.

Betrouwbare procedure voor nieuwe brillenglazen

Dit was de tweede keer van de aanscaf van brillenglazen op deze wijze. De procedure was mij dus bekend. Ik miste de berichtgeving over bril gereed en datum van verzending naar mijn adres in Amsterdam.

Zeer tevreden met mijn nieuwe brillenglazen. En dun! Tevens zijn er nieuwe neuspads geplaatst. De bril ziet er weer spiksplinternieuw uit. Ook de communicatie verliep geweldig. Kortom een blije klant. Een aanrader voor menigeen! Dank Johan en tot een volgende keer!

Goede communicatie en levering zoals beloofd ondanks feestdagen

De kwaliteit van de glazen en het inslijpen en monteren van de glazen is dik in orde.

Geheel in orde.

Correct product, goede dienstverlening!

Goed product en vakkundig.

Goede ervaring, als er wat aan informatie ontbreek wordt er gebeld en opeen vriendelijke manier om aan vullende info gevraagd.

Eén glas (b)leek niet helemaal perfect (leesdeel te laag). Na één belletje direct retourlabel ontvangen en binnen een week bril weer terug naar volle tevredenheid.

Kwalitatieve goede glazen in mijn huidig montuur

Multifocale goede glazen in mijn huidige montuur tegen een zeer aantrekkelijke lage prijs

Prima service; duurde wel langer dan afgesproken

Correcte communicatie. Goede service

Brillenglazen altijd goed.

Verschillende keren al gebruik gemaakt van de goede service van Brillenglazen.com. Het bedrijf doet absoluut niet onder voor een fysieke brillenzaak. Alles loopt gesmeerd. De prijzen zijn een stuk lager dan de winkel. Mijn bril met prisma had ik binnen een week in huis. Ik ben weer hartstikke tevreden. Bedankt weer.

Prima glazen

De glazen lijken veel helderder dan mijn oude glazen van €500 per stuk, dus een aanrader !!!

goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk proces

on line bestellen was nieuw en na vergelijking vond ik deze site het beste. Ook de chat verliep redelijk snel en compleet qua antwoorden.

Prima service en advies

Heb mijn oude Oakley zonnebril laten voorzien van nieuwe brillenglazen op sterkte. Gegevens doorgegeven en foto met de bril op. Bril na ongeveer 10 dagen retour via de post. Heerlijk 2de leven van mijn bril welke ik tevens met sporten gebruik.

Een goede service tegen een goede prijs.

Mijn bril was nog goed maar de glazen waren erg bekrast. Bij Specsavers (daar heb ik mijn bril vandaan) zouden nieuwe glazen rond €360 kosten plus €50 verzendkosten. Bij Brillenglazen.com was de prijs €200 alles inbegrepen. Service was heel goed en snel, binnen 10 dagen was mijn bril terug, compleet met nieuwe glazen, prima kwaliteit. Als aangename verrassing hadden ze ook de siliconen neus steuntjes vernieuwd.

Perfect!

De bril goed en netjes terug ontvangen. Glazen (de juiste!) netjes gemonteerd waarbij ook de nylon koortjes en neussteuntjes zijn vervangen, en dat alles voor een goede prijs.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.