Alles helemaal volgens afspraak tot in de perfectie uitgevoerd.

geen

Uitsrtekend!

Uitstekende brillenglazen, snel geleverd, vlekkeloze eze procedure

Perfect!

Snel, vriendelijk en top kwaliteit

Opnieuw heel tevreden

Dit is mijn 2e order bij Brillenglazen.com. En ik ben opnieuw blij dat ik hen ontdekt heb. Een aanrader!

Eenvoudig te bestellen Bril kwam op een redelijke tijd terug. Was netjes ingepakt De prijs valt goed mee. De bril glazen zijn van goede kwaliteit.

uitstekend

Het totale proces is helder en goed.

Goed , eerlijk en vakkundig bedrijf.

Bril snel opgestuurd. Dag erna een telefoontje of ik eventueel geïnteresseerd was in de glazen die niet beslaan. Deze had ik ook nodig voor mijn inserts!! Heel blij dat ze uit zichzelf contact opnemen en meedenken met de klant. Ongeveer binnen een week had ik de glazen terug en was alles netjes verpakt.

Prima kwaliteit optiek!

Netjes afgeleverd, iets langer geduurd dan verwacht. Echt hele goede glazen in bestaand montuur voor een scherpe prijs.

Perfect!

Ik had mijn twijfels om mijn bril op te sturen, het is een risico. Maar ik had al goede recensies gelezen op internet en dacht ik ga toch een poging wagen. En eerlijk is eerlijk, alles is goed geregeld. Juiste en snelle communicatie via de mail, en binnen een week had ik mijn bril retour met nieuwe glazen. Heel fijn! En ook voor een goede prijs! Ik ben super tevreden.

Prima produkt & goede prijs

Snelle levering, prima kwaliteit en goede service, communicatie.

Snelle levering … maar zeker zo belangrijk is hun prettige samenwerking

goede service en bril met juiste glazen snel gekregen. ik kan weer zien!

heel gebruiksvriendelijk kan je je recept meesturen met bril of recept uploaden. je krijgt snel goede uitleg over de mail hoe je de bril kunt versturen. bril komt zeer snel met juiste glazen terug

Goede snelle service

Brilglazen waren netjes geleverd in mijn nieuw montuur. Binnen een week was alles klaar incl zelf opsturen montuur.

Secuur, professioneel & klantgericht!

Het hele bestel- en afleverproces is zodanig precies samengesteld zodat er niets mis kan gaan. Daarnaast geven ze goede informatie zodat je weet dat je met echte vakmensen te maken hebt die zorg voor hun werk hebben. Een absolute aanrader!

Prima bedrijf

Komt afspraken na,

Scherp

Probleemloos

perfect

Lekker snel geleverd en goed

Ik even gebeld of m’n montuur daar binnen was gekomen , nou dat was zo , 3 dagen later bril in huis . Ik zeg top ga zo door

Zeer prettig contact

De mooi verzorgde bril voldeed helemaal aan de verwachtingen voor zeer economische prijs.

betaalbare glazen voor mijn vintage frame

Ze hebben netjes de glazen in mijn vintage frame gezet. Heel blij mee! Duurde dit keer iets langer dan de vorige keer maar dat werd wel aangegeven in een mail.

Prima alternatief voor de opticien in de buurt.

Prettig contact, de bril is snel en goed van nieuwe glazen voorzien. En de prijs is nog aantrekkelijk ook.

de voordeligste variant maakt mij al blij

Afspraken worden nagekomen. Brillenglazen, multifocaal, zijn volgens het recept gemaakt en voldoen dus zeker! Ik merk geen verschil met de glazen die zijn aangemeten door een erkend opticien; dus prima werk. Heb je nog een leuk montuur in de kast liggen...dan weet ik het wel voor dit geld.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.