Een fijne en snelle afhandeling

Prima ervaring met Brillenglazen.com. De service is vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de brillenglazen is prima in relatie tot de prijs. Verwacht geen top kwaliteit. Maar glazen doen wat ze moeten doen. Had zelf graag iets minder vervorming van mijn beeld verwacht. Mijn B&L glazen in mijn andere bril geven duidelijk minder vertekening van het beeld. Zal vast een kwestie van wennen zijn.

De hele procedure liep als een trein De bril is uitstekend op sterkte

Perfect product, fijne afhandeling..!

Zonnebrilglazen op sterkte besteld, direct bericht gehad dat er helaas 26 werkdagen levertijd op zou zitten wegens coatingproblemen. Uiteindelijk heeft het toch maar 11 werkdagen geduurd... Kwaliteit van geleverde glazen in montuur is top, neusvleugels netjes vervangen en de prijs is zó concurrerend, dat je je door de "grote ketens" zo langzamerhand al die jaren flink belazerd voelt..! Ik weet in ieder geval door wie de volgende "lichting" glazen in mijn bril geleverd gaat worden... Grote complimenten voor Johan en zijn team..!

Beste Paul, dank voor deze beoordeling. Wat de levertijd betreft, deze geven wij bewust langer door dan de werkelijkheid, om twee redenen; 1) een levering kan eens iets vertraging oplopen en 2) wij willen voorkomen dat onze klanten ons massaal gaan mailen om een levertijd op te vragen, bovendien willen we aan de verwachting kunnen voldoen. Een bijkomstigheid was dat de tinting afdeling, die de klantspecifieke zonneglazen voorziet van een kleur, achterliep. (en geen coating problemen), vandaar dat we een extra lange levertijd hebben doorgegeven. Heel veel plezier van de bril.

Goed contact en vlot geregeld. Top kwaliteit glazen. Een aanrader!

Héél erg goed!

Duidelijke site met veel mogelijkheden, goede communicatie en snelle (gratis) levering. Top! Ik heb zelf van mijn RayBan zonnebril een ‘gewone’ varifocale bril laten maken, en ik ben er heel blij mee.

Verzending niet probleemloos

Te Late reactie m.b.t. verzending bril. Betere monitoring na betaling, na een week reactie waar blijft bril?

Fijne glazen voor een fijne prijs, perfecte service.

Mijn zonnebril lag al anderhalf jaar (vrijwel) ongebruikt in de auto omdat de glazen alleen voor veraf waren. Die was niet fijn dragen omdat het bij mij al best snel 'dichtbij' wordt. Brillenglazen.com heeft dat probleem fantastisch opgelost met een paar prachtige multifocale zonneglazen. Na een korte gewenning (elke bril is toch net anders) draag ik deze bril nu met veel plezier. In eerste instantie leek er een probleem te ontstaan m.b.t. de leveringstijd, maar dat probleem werd direct heel vriendelijk en netjes opgelost. Al met al dus een prima service, prima glazen voor een redelijke prijs. En een zeer tevreden klant.

Perfecte service

De glazen in mijn bril (van Theo) zijn vervangen door multifocale glazen. Kijken perfect voor dichtbij en veraf. Zijn netjes in de bril gezet. En ze hebben zelfs de neussteuntjes verplaatst omdat die te laag op de bril stonden. Kan niet beter.

Echt super

Een randloze bril opgestuurd voor multifocale glazen , na ruim een week de bril terug met nieuwe neusvleugeltjes , en het allerbelangrijkste ik zie super. Bedankt brillenglazen.com

Mooi product, behulpzaam en goed geprijsd!

Mijn 'gewone' Ray Ban omgetoverd op sterkte. Hele prettige gepolariseerde groene lenzen. Ik ben gewone blij met het product voor een schappelijke prijs.

Aanrader.

goed product, uitstekende service

goed product , uitstekende service

Vertrouwd

Komt afspraak na

Dikke glazen betekent dat de pootjes niet meer dicht kunnen

Prima contact. Alles goed maar 1 ding is echt slecht. De glazen zijn zo dik dat de pootjes niet meer dicht kunnen. En dat bij -2.75 glazen wat toch geen borrelflessen zijn. Heb exact dezelfde bril bij de opticien van nieuwe glazen laten voorzien in identiek RayBan montuur deze zomer. Die glazen zijn een stuk dunner. Dat had een keuze moeten zijn en men had anders de job moeten weigeren want dit is geen goede job. Het prijsvoordeel tov de reguliere opticien is gigantisch. Dat is dus prima.

Duurde iets langer dan verwacht maar resultaat is top

Duurde iets langer dan verwacht maar resultaat is top

Van A tot Z perfect geregeld voor concurrerende prijs

Als ik een drempel van een opticien over ga bekruipt mij altijd de gedachte waar zit de ondoorzichtigheid; de oogmeting, monturen en glazen die markt van honderden Euro,s lijkt een zeepbel. Nu dus aangeland bij Brillenglazen.com en dan denk ik ja de opticien werkt met torenhoge winsten of brillenglazen.com werkt ver onder de prijs. Mijn vorige glazen bij de opticien €350,00 perstuk en Brillenglazen.com €100,00 en dan nog een exacte kopie die perfect is. Nu weet ik waar de zeepbel zit.

Goede service enkwaliteit

Komen hun afspraken na !

Gewoon super!!

Al mijn derde paar multifocale brillenglazen en wordt ook op zeker een vierde paar! Voldoende aanbeveling toch? Brillenglazen, enorm bedankt! Ik zeg het voort!!

Topkwaliteit glazen en snelle levering. Perfect!!!!!!

Veel keuze in soorten glazen, er wordt goed meegedacht met de klant.

deze site is echt een AANRADER!!

Bij Brillenglazen.com al verschillende monturen laten voorzien van glazen. Ben zeer tevreden. Topkwaliteit glazen. Gratis verzending en retourzending. Snelle levering. Glazen eenvoudig te bestellen op de site. Als je vragen hebt of een advies wilt hebben kun je ze altijd bellen en dan staan ze je heel vriendelijk te woord.

Goed en snel

Snel geregeld en bril binnen afspraak geleverd

super cool

Alles heel snel geregeld en goed en niet te duur

Best een duur montuur opgestuurd maar alles ging perfect en professioneel. 100% tevreden met resultaat

Verrassend goed!

Alles perfect! Vlot contact en goede richtlijnen wat betreft het nemen van de foto. Ik ben er blij mee.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.