Top service en kwaliteit

Komen netjes hun afspraken na en de kwaliteit van de glazen is top

Gewoon geweldig, mijn rayban montuur is weer voorzien van prachtige glazen met een perfect zicht!

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen. Goede communicatie. Perfecte zonnebril op de juiste sterkte. Snelle levering voor een mooie prijs. Een aanrader ! I

Gewoon perfect!

Gewoon perfect!

Uitstekend!

Gemakkelijke aanvraag , waarna meteen de procedure gestart wordt met als eind resultaat na 7 dagen het eigen montuur terug met uitstekende glazen.

Prima en snelle service

Snelle service. Glazen worden geleverd zoals opgemeten door de opticien

Prima adres om de valkuilen van brillenketens te ontlopen

Goed telefonisch bereikbaar, keurig werk

goede kwaliteit, correcte service

derde bril al voorzien van glazen op sterkte en kleur, betrouwbaar, goede kwaliteit , correcte service, goede informatie

Alles goed

Uitstekende service goede kwaliteit glazen.

Goede klantenservice!

Voor het eerst brillenglazen op deze manier besteld. Over een langere periode stelde ik vragen en bij elke vraag kreeg ik bijna direct antwoord, op een persoonlijk manier. Er werd echt meegedacht. Alles werd goed uitgelegd. De kwaliteit is uitstekend en ik ben heel blij met mn brillen.

geweldige service

Voordeel van Brillenglazen.com is dat je jouw eigen montuur kan gebruiken. Bril verzenden en weekje later vind je uw bril met nieuwe glazen in de brievenbus terug. Zeer tevreden dus voor de goede en snelle service !

Goedkoop, snel en goed

Na een eerdere bestelling in volle tevredenheid te hebben ontvangen nu een tweede bestelling geplaatst. Zeer tevreden met het resultaat.

Voor mij de 1e keer, zeer goed geregeld

Hier kom ik zeker weer terug! Prijsverschil meer dan € 600 dit is geen kattepis! Vrg Hans

Uitstekende service.

Nog nooit eerder online brillenglazen besteld. Na het invullen van de gegevens en het uploaden van mijn foto met bril op, kreeg ik duidelijke informatie over het opsturen van mijn bril. Daarna snel een ontvangstbevestiging gekregen over de afhandeling/levertijd. De levertijd was veel korter dan was vermeld, dat was een aangename verrassing. Met de bril ook nog eens informatie ontvangen, kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Ze doen wat ze op de website schrijven

Ik heb in de loop van zo een 6 à 7 jaar 6 keer brillenglazen in een monteur laten zetten door deze shop. Je ziet elke keer wat extra service zoals b.v. het vervangen van neussteuntjes. De instructies op de site zijn duidelijk. De kwaliteit van het werk is dik in orde. Het prijsniveau is zeer concurrerend. Zolang ik een nog goed recept heb voor mijn glazen en goede monturen heb blijf ik zeker klant. Jammer dat een oogmeting niet via het internet mogelijk is. Het zou mooi zijn als brillenglazen ook hiervoor iets bedenkt.

Goede snelle service

Goede snelle service , tegen goede prijs

Duidelijke handleiding. Prima advies. Eerlijke prijs.

Perfecte procedure en kwaliteit!

Snelle en duidelijke informatie en voorbereiding! Afwikkeling en levertijd eenvoudig en snel. Na ca 14 dagen had ik mijn bril terug! Mijn complimenten!

Fijne contactpersoon en snel en betrouwbaar

No nonsence benadering

Al eerder gemerkt dat je goed zaken kunt doen met Friezen. Ze ouwehoeren niet maar leveren gewoon. Op tijd en goed !

Een gemakkelijke en comfortabele manier om glazen te bestellen.

Zorg voor een recent recept, ga naar de de website en de rest wijst zich vanzelf. Verrassend goedkoop in vergelijking met een opticien en een zelfde kwaliteit glazen.

snel en goed

duidelijke instructies, logisch proces en klantvriendelijke bejegening.

Brillenglazen doet wat ie zegt

Positief. Er kwam goede informatie over de mail. Er is goed werk geleverd tegen een scherp concurrerende prijs

Perfectie in zicht en service

Mogelijk mijn enige ervaring met een bedrijf waar vlotheid, volkomenheid, vriendelijkheid, voorbeeldige service en verkoopprijs niet voor elkaar onder deden. 'Venomenaal!'

Goed bedrijf met goede communicatie en afwikkeling van de glazen in de bril.

uitstekend!

Goede informatie en service, snelle realisatie en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.