Ik ben superblij met brillenglazen.com en hun persoonlijke begeleiding

zeer persoonlijke benadering, scherpe prijs en topkwaliteit

super en snelle levering!

alles volgens de bijgevoegde gegevens van oogarts uitgevoerd!

Bijzonder maar uiteindelijk top

Ik heb ooit een vrij dure bril van mijn moeder gekregen, alleen op dat moment droeg ik nog geen brillen op sterkte. Dus dit leek mij de ideale oplossing. Ging alleen bij het invoeren van de opdracht niet helemaal lekker. Hierover werd ik de volgende dag al gebeld. Ik had de opdracht er twee keer ingezet voor de zekerheid. Het was bij hun ook opgevallen. Ook de verzending ging niet, om een duistere reden, kwam het verzendadres niet over bij het maken van het verzendlabel. Gelukkig kreeg ik mijn bril terug via de Post NL. Toen zelf maar de verzending geregeld. Kostte me 7,- extra. Normaliter sparen ze het uit voor je. Toch een circa 14,- die je niet hoeft te betalen. Maar goed eindelijk daar aangekomen duurde het vrij lang voordat ik hem terug kreeg. Dit had te maken met een schoonheidsfoutje. Achteraf was het mij nooit opgevallen. Ik heb de bril inmiddels terug, en het staat uitstekend. Ik kan hem zowaar gebruiken.:) Ik heb wat last van scheelkijken als ik hem afzet. Misschien een kwestie van wennen omdat de sterkte op basis van een nieuwe meting is geweest. Dus of ik heb zelf verkeerd aangeven waar mijn pupil zit of de meting is niet goed geweest. Maar als je een bril hebt liggen waarvan je eigenlijk wel de glazen zou willen vervangen zou ik het zeker aanraden. Ik doe het namelijk zo weer.

Vlot, nauwkeurig en volledig naar wens.

100% tevreden

tot nu toe geen klachten

mijn ervaring is tot nu toe niet meer dan goed,,ik heb de site bekeken via google en kwam op u uit....glazen besteld en montuur opgestuurd ,, ik heb tot nu toe alleen maar email contact maar zelfs dat is perfect allemaal,,,hopende de bril nog ontvangen dan is de deal perfect met vrgr hennie kok

Snel, correct en vriendelijk

Zeer goede communicatie. Correcte afhandeling van een bestelling.

Helemaal top

Ik wist al van een eerdere bril dat ze geweldig zijn. Nu nog een varifocale zonnebril en ik ben klaar! Niet twijfelen; als je de sterkte weet: doen!!

Gewoon top, glasheldere communicatie.

Johan van brillenglazen is een van de meest klantvriendlijke personen die ik ken. Geweldig gewoon. Topbedrijf. Hebben wederom inmiddels derde bril van nieuwe glazen voorzien. Nu dus een zonnebril met variofocus. Prachtig. Naar volle tevredenheid. Tot de volgende keer.

Snelle kwaliteit

Voor de tweede keer glazen laten zetten in een favoriet montuur, glazen zijn opnieuw mooi gezet, bril is snel geleverd, hier weer een tevreden klant!! Heb nog 3 monturen, die ga ik snel insturen.

6 maal besteld, telkens goed

eenmaal moest er iets gecorrigeerd worden, werd zeer snel geregeld

Perfect !!

Vakwerk, zelfs mijn extra meegestuurde oude bril is voorzien van nieuwe neusvleugels.

Duidelijke website, voordelige prijzen en supersnelle bezorging. Een echte aanrader!

Bijzonder prettige dienstverlening.

Voor een zeer mooie prijs een sportbril inzetclip op sterkte laten maken. Corona proef en prefect passend geleverd.

Toppers!

Beetje onzeker montuur en recept opgestuurd maar resultaat is super en bril is perfect en ik kijk er goed doorheen geen problemen Zeker voor herhaling vatbaar Bedank voor deze service

heel erg goed

Goede communicatie. Snelle levering. Prima prijs.

ziet er prima uit!!

wist niet dat dit mogelijk dus blij verrast en prima product geleverd, kijkt prima!!!!

Besteld en ontvangen binnen 1 week en alles klopt!

Helemaal tevreden

Clip voor mijn sportzonnebril moest glazen op sterkte krijgen. Geen fysieke winkel wilde die voor mij erin zetten. Bij Brillenglazen was het helemaal geen probleem! Communicatie was goed, tijden voor verzenden en terug ontvangen helder en de glazen zitten er perfect in. Ben al een keer ermee gefietst: sterkte, pupilpositie,... alles is gewoon goed! Ben er blij mee!

Makkelijk in te vullen op de site. Snelle reacties, bril werdt binnen een week alweer terug gestuurd. Vanwege onduidelijk welke sterkte in 1 glas zat contact opgenomen. Na overleg werdt er zonder probleem een nieuw glas gemaakt en deze werdt opgestuurd.

perfecte glazen en zeer klantvriendelijk

Snelle levering. Zeer klantvriendelijk

Ik heb de groene zonneglazen 2 weken geleden besteld. Vandaag ontvangen en meteen kunnen testen in volle zon. Voldoen prima.

Alles prima verlopen

Eenvoudig frame opsturen en komt netjes retour met nieuwe glazen. Perfect.

Communicatie helder geleverde glazen voldoen ook goed. Heb altijd Hoya glazen gehad maar die zijn dan wel 2x zo duur. Ga zeker nog een keer glazen hier bestellen.

TOP

Ik was heel benieuwd of ze in mijn iets of wat speciaal, gebogen montuur de zonneglazen met chrome spiegeling mooi gingen kunnen plaatsen . Vandaag heb ik de bril ontvangen en ik moet zeggen dat het resultaat verbluffend is . Ik geef die mensen geen 10 maar 11 op10. Ook quaa communicatie is deze firma TOP. Ik ben een meer dan tevreden klant!!!

Snel, goed en goedkoop

Helemaal top, een van de eerste die laat zien dat brillenglazen niet duur hoeven te zijn

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.