Fantastisch! €400,- goedkoper dan bij de opticien een uitstekend zicht!

Echt heel goed. Goede service en mooie kwaliteit, goed zicht. Ga zeker nog een keer glazen bestellen!

Bril is weer netjes

Netjes en snelle levering

Blij met het resultaat

Blij met het resultaat, al duurde het een weekje langer dan belooft.

Super snel, top kwaliteit voor een scherpe prijs

Deskundig service gericht adequaat reageren.

Hoge mate van service!

Omdat ik geen reservebril heb en mijn lenzen niet meer bleek te verdragen heb ik gebeld voor overleg om mijn bril zo kort mogelijk kwijt te zijn. Er werd goed met mij meegedacht en ik heb de bril pas opgestuurd toen ik wist dat de glazen waren gearriveerd. ook goed advies gekregeb aangaande de glazen. De bril kwam door een vertraging van de post pas na twee dagen aan, en binnen 4 uur was hij alweer met de post terug! Super fijn dat het zo kon. Dank!

snel gemakkelijk en duidelijk

Goedkope alternatief voor de fysieke opticien. Je moet je eigen sterkte wel goed kennen!

Positieve ervaring.

Ik heb een positieve ervaring met Brillengrazen.com. De multifocale glazen werken prima na 1-2 dagen wennen. Punt van aanbeveling is de informatievoorziening rondom oogmeting op de website. Ik heb zelf uitgezocht waar ik mijn ogen zou kunnen laten meten zonder geheimzinnig te doen over het feit dat ik alleen een oogmeting wil en geen bril wil aanschaffen. Ik ben bij Specsavers geweest en kon het daar gratis laten doen. Wel heb ik hun commerciele verhaal rondom soorten brillen aangehoord hetgeen voor mij en hen niet effectief/effficient is. Liever had ik gewoon betaald voor de meeting dat overigens maar 10 minuten in beslag neemt.

conform offerte

met recept prima multifocale glazen in oude bril

Hele fijne, scherpe glazen

Heb mijn bril 2 weken later terugontvangen, de multifocale glazen waren uitstekend voor wat er voor betaald is. Ik kan het verschil wel merken tussen de glazen die ik hiervoor had en deze glazen. De glazen die ik hiervoor had hebben duidelijk een breder scherptevlak. Waren van een bekend merk maar ook 3x zo duur. Maar met deze glazen is het ook uitstekend kijken. Nu na een week valt het verschil niet meer zo op. Service is top. Ze hadden helaas mijn glazen omgekeerd in de randloos bril gezet maar dat is probleemloos opgelost.

Beste Wilfried, Het is vrij normaal dat je even aan nieuwe multifocale glazen van een ander merk moet wennen. Dat heeft niet zo zeer met beter of slechter te maken maar meer zo van: met wat je gewend bent zit het lekkerst. Dat de glazen verkeerd om waren gezet is wel erg dom van ons geweest, na 7 jaar is zoiets doms dus ons ook overkomen. Gelukkig konden we samen snel de fout herstellen en vinden we het super sportief dat u ons toch een 9 heeft gegeven, dat hadden we nu even niet verdiend.

Niks mis mee.

Goede service en snelle reactie !

Top glazen voor een uitstekende prijs!

Zeer tevreden met mijn nieuwe glazen, multifocaal met degrade.

Perfecte service

Vriendelijk, snel en efficiënt

Duidelijke side. Goede informatie tijdens de verwerking. In 8 dagen terug. Zeer tevreden over het resultaat.

GEWELDIG

goede service, goede uitleg, geduldig, snelle levering kortom PERFECT

Brillenglazen online besteld. Eerst wat huiverig of het goed zou gaan. Toch de gok gewaagd. Duidelijke site en snelle levering. Kan niet anders zeggen dan TOP!

Een perfecte organisatie

Een perfecte en prettige samenwerking Die je in een subtiele bedrijfsvoering van en voor levens belangrijke hulpmiddelen zoals een bril hoopt te mogen verwachten. Zij hebben voor mij het onmogelijke gerealiseerd tot aan het einde mijn ondersteund.

Helemaal top!

Johan belde me op nav onduidelijkheden, perfect mijn tweede set brillenglazen gemaakt!

Goede service voor een mooie Prijs!

Na het opsturen van mijn bril, binnen een week mijn bril inclusief nieuwe glazen terug! De nieuwe glazen kijken heerlijk. Al met al een top ervaring.

Top kwaliteit en service.

Gezien de verhouding prijs en kwaliteit kan ik en zal ik mijn kennissenkring dit bedrijf en website aanbevelen. Een paar multifocale glazen zijn geleverd binnen 8 dagen en met een prijsverschil t.o. van de opticien in Emmen van 800 euro, reken uit uw winst, schandalig goed. Overigens werd ik keurig terug gebeld en vriendelijk geholpen. Mijn oprechte dank.

goed produkt.

duidelijke instructie hoe alles op te meten. duidelijke instructie hoe alles op te sturen. kreeg bericht bij ontvangst van de bril. prima geregeld .bril is ook prima.

De beste manier on in je eigen bril prrfecte glazen te verkrijgen

Zeer goede instructie. Makkelijke verzending en snelle levering. Ik ervaar mijn nieuwe glazen als perfect en ben heel tevreden over het geheel. Een absolute aanrader!

Mijn bril brak bij het afstellen en ik kreeg gratis een nieuwe soortgelijke bril. Uitstekende service!!

Goede kwaliteit en snel

Makkelijk te bestellen, wel zelf ergens een goede meting laten doen.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.