Vakkundige mensen

Ze weten wat ze doen

uitstekende glazen

Uitstekende glazen kunnen weer vijf jaar mee. Alleen jammer dat een van de neuspads verkeerd om was gemonteerd.

Goede glazen en snel geleverd, scherpe prijs.

Uitstekende glazen, snelle levering, goede communicatie, perfecte service!

Zie hierboven. Beveel Brillenglazen graag aan bij anderen!

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Tweede keer dat we zaken doen, wederom geweldige ervaring, top service, persoonlijk, warm en snelle communicatie, daarnaast snelle levering. Vrij weinig ruimte voor verbetering, eerlijkgezegd.

Ik ben tevreden

Bril met nieuwe glazen na een paar dagen al ontvangen

Makkelijke site, prima prijs.

Fijne optie om in een vintage montuur of zonnebril nieuwe glazen te laten zetten voor een prima prijs.

Doen wat ze beloven!

Prettig contact en vlotte afhandeling.

Onberispelijk

En bovendien snel!

Goede en snelle service. Aanrader!

De bril was in n week klaar. Werd keurig gereinigd, neusrubbers vervangen, en alles zag er weer top uit

helder perfect en snel

goed en helder gecommuniceerd en snel geleverd

Beste Piet, gelukkig bent u blij met uw nieuwe brillenglazen en de geleverde service gezien de 9. Maar wij willen alleen maar 10en! Daar doen wij ons ui-ter-ste best voor! Wellicht een volgende keer. Heel veel plezier van de bril met nieuwe glazen.

Super netjes

Dit bedrijf is erg netjes en meedenkend ze belde nog even om het een en ander door te spreken en hebben het extra snel gemaakt vanwege mijn vakantie, erg goed bereik ook, kwaliteit van de glazen is ook goed. Dus al met al zeker een aanrader. Bedankt

Meer dan verwacht

Het leesspectrum is extra breed, terwijl ik daar niet voor betaald heb. Een mazzeltje

Goede communicatie, snelle levering, prima bril.

Hoge kwaliteit voor super prijs !

Zeer tevreden met de nieuwe meekleurende multifocale glazen , kwaliteit ! Bril opgestuurd en 5: dagen later klaar ......

Bedankt voor de 11e 10 op rij! We waren al heel goed, we zijn nu ook héél snel! Heel veel plezier van de nieuwe brillenglazen, Dat ze komend jaar maar veel mogen kleuren! En een tip voor u en andere lezers; mocht na jaren de werking minder worden, leg de bril een nacht in de vriezer, voorzichtig er uithalen en laten ontdooien, zo activeer je de fotochromatische film,(Dit geldt trouwens ook voor andere merken meekleurende glazen) en kleuren de glazen weer donkerder.

alles goed, snel en proffessioneel

alles goed, snel en proffessioneel

Zeer correct

Behulpzaam

Geweldige, snelle service en keurige, heldere communicatie en prima prijs.

Ik ben zeer tevreden over Brillenglazen.com. Vanaf het eerste contact, zowel online als opvolgend via e-mail, verliep het contact helder. Afspraken zijn keurig en (meer dan) tijdig nagekomen. Het geleverde product is uitstekend. Ik beveel Brillenglazen.com van harte aan.

Super geweldige service.

Duidelijke uitleg. Verzendlabel wordt je toegestuurd gratis en je wordt goed op de hoogte gehouden. Hele duidelijke brillenglazen doen niet onder voor hele dure brillenglazen. Alles weer netjes gratis thuisgestuurd.

Goed en snel opgelost.

Op een makkelijke en begrijpelijke manier is mijn wens voor een bril aangenomen. De invulling was op korte termijn en naar volle tevredenheid!

Superadres

Service, snelheid en kwaliteit eindproduct, allemaal boven verwachting. Bedankt, erg blij met mijn bril!

Super geholpen met iets unieks

Brillenglazen en glasscrew heeft helemaal meegedacht met een de unieke glazen die in mijn bril moesten. Super flexibel en behulpzaam. Kwaliteit is ook perfect.

Kwaliteit voor een prima prijs

Aardige mensen. Via de telefoon kreeg ik een prettige uitleg wat de juiste glazen zouden zijn. Inmiddels heb ik mijn bril ontvangen. Ik ben heel tevreden en zal zeker nog een keer mijn brillenglazen hier bestellen.

Handelsweg 14 9482 WE Tynaarlo

+31 50 211 36 71

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.