Zeer correct

Behulpzaam

Geweldige, snelle service en keurige, heldere communicatie en prima prijs.

Ik ben zeer tevreden over Brillenglazen.com. Vanaf het eerste contact, zowel online als opvolgend via e-mail, verliep het contact helder. Afspraken zijn keurig en (meer dan) tijdig nagekomen. Het geleverde product is uitstekend. Ik beveel Brillenglazen.com van harte aan.

Super geweldige service.

Duidelijke uitleg. Verzendlabel wordt je toegestuurd gratis en je wordt goed op de hoogte gehouden. Hele duidelijke brillenglazen doen niet onder voor hele dure brillenglazen. Alles weer netjes gratis thuisgestuurd.

Goed en snel opgelost.

Op een makkelijke en begrijpelijke manier is mijn wens voor een bril aangenomen. De invulling was op korte termijn en naar volle tevredenheid!

Superadres

Service, snelheid en kwaliteit eindproduct, allemaal boven verwachting. Bedankt, erg blij met mijn bril!

Super geholpen met iets unieks

Brillenglazen en glasscrew heeft helemaal meegedacht met een de unieke glazen die in mijn bril moesten. Super flexibel en behulpzaam. Kwaliteit is ook perfect.

Kwaliteit voor een prima prijs

Aardige mensen. Via de telefoon kreeg ik een prettige uitleg wat de juiste glazen zouden zijn. Inmiddels heb ik mijn bril ontvangen. Ik ben heel tevreden en zal zeker nog een keer mijn brillenglazen hier bestellen.

Meerdere leesbrillen laten maken en altijd perfect.

Snelle en vriendelijke service. Mooie glazen

Snelle service. Goede kwaliteit

duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering

duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Meerdere bestaande monturen van multivocale glazen laten voorzien. Zowel zonnebril als gewone bril. Inmiddels 5 in 1 1/2 jaar tijd. Leuke is dat je dit in diverse kleuren kan voor zeer scherpe prijs.

Geweldig wat mooi !

geweldig wat mooi gemaakt in mijn oud montuur ( glasbril) een paar nieuwe glazen en nu met lees gedeelte ...... prachtig mooi .Blij mee en kan het een ieder aanraden .Ook wat de prijs betreft .

Perfect geregeld

leesbril glazen in een montuur laten plaatsen. duidelijke site. snelle service. redelijke prijzen

Geweldige service

Na 6 maanden zeer tevreden te zijn geweest met de glazen begon de coating wat te lossen van beide glazen. Na contact te hebben opgenomen met Brillenglazen ontving ik een retourlabel en mocht ik de bril terugzenden voor herstelling. Reeds een week later ontving ik de bril terug met nieuwe glazen en dit volledig kosteloos. Dit is wat ik noem geweldige service.

Bril weer als nieuw!

Scherpe tarieven, heldere instructies, snelle levering en een bril die weer als nieuw is. Ik ben erg tevreden!

Zeer gemakkelijk om op deze manier nieuwe glazen te kopen.

Zeer gemakkelijk om op deze manier nieuwe glazen te kopen. Binnen 1 week nieuwe glazen in mijn bestaande montuur laten plaatsen. Keurige track&trace die goed werkt.

Snelle en goede service

Keurige service, snel en betaalbaar.

Professioneel en betaalbaar

Duidelijke website

Super service en goede bril!

Super geholpen door de vriendelijke medewerkster. Erg blij met de nieuwe glazen in mijn eigen montuur.

Fijn dat er een bedrijf is waar je terecht kan om een insert voor veiligheid-of zonne bril te laten voorzien van glazen op sterkte. Bij 4 opticiens in mijn woonplaats is dat niet mogelijk

Perfecte service

Kan ook glazen in pin feel (randlooos) montuur zetten.

Geweldige service, uitstekend product!

Goede communicatie, perfect product, snelle service

Perfecte bril

Ben heel tevreden met de nieuwe varifocus glazen. De glazen zijn top kwaliteit, mijn bril is weer perfect. Ik kan brillenglazen.com van harte aanbevelen!

Prima glazen.

De glazen kloppen en zijn kundig in mijn montuur geplaatst, de neuskussentjes zijn ook vernieuwd en er zat een flacon spray bij om de glazen te reinigen, tevens zat er een fijn doekje bij, ik ben dik tevreden met het hele gebeuren en zou het direct weer doen. Ik raad bij deze brillenglazen.com aan, goede service en snelle verzending. Een aanrader!!!

Handelsweg 14

9482 WE Tynaarlo

+31 50 211 36 71

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.