Hebben Alles met een Prima dienstverlening

Zijn gewoon dé specialisten met een enorm assortiment en gaat er zoals in mijn geval onverhoopt iets mis, zit er nog een geweldige clubje mensen in de klantenservice die het perfect voor je regelen.

#Jenelly

niet geleverd wat ik vroeg

ik vroeg een kabel van de printer naar de pc ,met en usb stekker en ik kreeg er een net een telefoon stekkertje

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u aangeeft een verkeerd artikel te hebben ontvangen. We hebben u een email gestuurd op het adres waarmee u de bestelling heeft geplaatst om te achterhalen waar dit fout is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen. In afwachting op uw reactie. Met vriendelijk groet, Allekabels

Top en geleverd. Past goed.

Altijd goed!

In één woord: Uitmuntend

Altijd volgens afspraak en bij een probleem keurig opgelost

Prima prijs kwaliteit verhouding en 1 dag levering

Prima bedrijf!!

geleverd op tijd en conform de aanbieding. Best goede kwaliteit voor de prijs.

Laadt niet op met een volle fietsbattery

Kabeltje snel geleverd, maar mijn telefoon laadt niet op als ik die aansluit op mijn fietscomputer

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de order heeft geplaatst om dit samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Allekabels

Prima en snel

Kwaliteit en mooie producten

Goede en betrouwbare service

Goede en betrouwbare service goed geprijsd

Snel in huis!

Snel in huis!

service

Goede service en vriendelijk

Zeer betrouwbaar

Product duidelijk omschreven en snelle levering

Producten duidelijk omschreven en snelle levering tegen scherpe prijs

Snelle retour afhandeling

Groot assortiment, snelle levering en goede prijs

Goed bedrijf

Perfect exact de goede kabel

Snel, vriendelijk en een groot assortiment.

Ik had een specifieke kabel nodig met een specifieke lengte en zij hadden het in voorraad. Ik had een foutieve bestelling gemaakt en de klantenservice heeft me snel en goed geholpen.

Snel en goed werkt meer dan prima Alleen de verpakking mag echt kleiner een snoer van 7,5 meter hoeft niet in een doos van 25x20x15cm Maar voor de rest prima Bedankt

Top....

Als je iets nodig hebt dan hebben ze het wel...snel en goed geleverd....ik blijf tevreden

Snel bezorgd goede kwaliteit

Geweldig en snel.

Ik heb in een zin mijn waardering uitgesproken

Snelle levering en product zijn top.

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.