Snelle levering maar de ketting valt mij qua grootte tegen op het plaatje leek het groter maar ondanks dat ben ik er erg blij mee

Mooi halssierraad. Het valt me wel op dat de grootte op het scherm wat moeilijk is in te schatten. Ondanks de vermelde afmetingen. Het is iets kleiner dan ik had verwacht. Maar ben er wel blij mee. Snelle en keurig verzorgde levering.

Prima, snelle service

Prima en snelle service

Mooie spullen en een geweldige klantenservice!

Prachtige oorbellen op de site gezien en besteld, maar helaas door omstandigheden gingen ze retour naar Aurora ipv dat ze bij mij werden bezorgd. De klantenservice van Aurora was heel behulpzaam en heeft dit heel snel én kosteloos opgelost! Top!

Mooie totaalbeleving

Duidelijke foto’s en tips over hoe je een parelketting kunt dragen. Mooie kadoverpakking voor mezelf erbij gedaan zodat ik de ketting makkelijk mee kan nemen. Snelle levering, keurig verzorgd.

Duidelijke site, snel en netjes geleverd.

Ik heb een armbandje gekocht. Deze werd al snel in de brievenbus gedaan. Zat netjes verpakt, met gegevens en kaartje erbij. Helemaal top! Erg blij mee.

Mooie artikelen en leuke prijs Leuke attentie bij bestelling

prima service, mooi sieraad gevonden, snel geleverd, lief kaartje bij de bestelling

Deze webshop is een aanrader!

De armband die ik had besteld, werd snel geleverd, maar ik moest nog even wachten met uitpakken, omdat hij voor mijn verjaardag, gisteren, is gekocht. De armband was net zo mooi als ik had gezien op de foto en prachtig van kleur! Ook de steentjes waren niet te klein. Het handgeschreven kaartje erbij, vond ik heel goed! Een persoonlijke touche!

Goede en snelle verzending!!

Oorbellen snel ontvangen. En waren net zo mooi als op de foto.

Parelring

De parelring die ik besteld had is na een korte tijd stuk gegaan.Ik heb dit gemeld,en ik kreeg het volledige bedrag teruggestort,waarvoor mijn dank.

Ben blij deze zaak te hebben gevonden...!!! Fijn te woord gestaan en goed geholpen. Een aanrader voor vrienden en vriendinnen...Graag tot ziens, Warme groet Yvon Thomas....

Uitstekend: keurig en snel geleverd

Snelle levering, keurig verpakt en met een vriendelijk persoonlijk briefje erbij. Heel attent. Zeer tevreden!

Prachtige sieraden, snelle levering.Top!

Op 1 punt na, top

Alles was top, het enige jammere vond ik dat ik iets als verassing naar mijn zusje stuurde en er een briefje met mijn naam bij gedaan werd zonder dit aan te geven. Uiteraard geen wereldramp, maar het had niet aangegeven hoeven worden dat het van mij kwam

Mooie oorknopjes.. Mooi verwerkt..netjes verpakt..keurig..

In één woord : TOP

Prima webshop met mooie producten, zeer snelle levering, zorgvuldig ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij. Bestellen bij dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

mooie sieraden en snelle levering

Al diverse keren sieraden bestelt. Sieraden komen altijd overeen met wat ik er van verwacht. De levering is snel en goed verzorgd.

Snel

Snelle levering, de klant wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Uitstekend!

Geweldige goede service! Prachtige produkten. Zelf heb ik parel oorbelletjes en een parelketting gekocht. Erg blij mee.

Mooie producten

Een feest om te bestellen bij Aurora Patina. Mooie producten, levering geschiedt heel snel, altijd een persoonlijk kaartje erbij. Daar word ik altijd heel blij van. Ik kan ze daarom iedereen aanbevelen.

Duidelijke website, prettig winkelen

Duidelijke website, prettig om te winkelen

Veel aandacht voor bestelling. Van te voren overleg gehad. Heel plezierig

Nauwkeurig. Aardig mooi ingepakt en kwam heel snel. Prettig contact. Goeie webwinkel

Mooie sieraden!

Snel geleverd en leuk verpakt.

Over Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.