Leuke collecties. Prima service!

Excellent service

Online order as quick as promised, nicely wrapped. In the shop excellent service.

Goede service en scherpe deal gekregen

De medewerker was erg service gericht. Zij kon niet voorkomen dat ik mijn €25 waardebon kon houden omdat ik een sieraad wilde inruilen in een actieweek. Dan is dit wel een goede tegemoetkoming.

Zeer goed.

Altijd vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam bij een bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie sieraden, veel keuze.

Aandachtspunt: Afmetingen ringen / oorbellen duidelijk aangeven op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastic Company, although stopping online should also be possible at the Bijenkorf with the Bijenk

Fantastic Company, although the articles that are online schuld also be availabele at the Bijenkorf, so you van pay there with the Bijenkorf Card.

Goede service en perfecte ring

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling die speciaal voor mij werd gemaakt. Het pakket werd goed en veilig bezorgd en de ring was nog mooier in het echt. Ik ben er nog elke dag super blij mee en krijg er veel complimenten over. Door de goede kwaliteit en service ook al een tweede en derde ring gekocht!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het product was veel kleiner dan de foto doet vermoeden

Bestelling en levering prima; fotopresentatie te floriant; dit is alvaker mijn ervaring geweest. Toenbweken kleur en formaat sterk af van de foto van het product.

Pluspunten

Voor mijn 30ste verjaardag mocht ik een sieraad van mijn man uitzoeken. Ik had al helemaal op internet uitgezocht wat ik wilde, maar in het echt was het toch niet helemaal mijn ding. De dame die ons hielp dacht echt heel goed met ons mee en kwam met goede alternatieven. Ook was zij kundig in haar vak en kwam ze eerlijk over. Ik zou Diamond Point in de Bijenkorf Amsterdam echt heel erg aanbevelen en ik kom hier zeker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van een maatwerk sierraad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij een reparatie aan mijn horloge is iets fout gegaan waardoor de kast was beschadigd. De dames van Diamond Point stonden erop om een perfecte service te bieden en hebben het apparaat opgestuurd naar Zwitserland om de kast te vervangen. Dat gaf een perfect resultaat. Deze service is voor mij ongeëvenaard - geweldig - ik ben een heel tevreden klant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor mijn 50e verjaardag heb ik 3 aanschuif ringen besteld bij Diamond Point, dit is een cadeau van mijn partner. Op mijn vraag of de ringen vóór mijn verjaardag geleverd konden worden (levertijd was langer) kreeg ik een snelle reactie. Meerdere keren mailcontact gehad en twee keer gebeld. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk, denken mee, zijn behulpzaam en correct. 1 dag voor mijn verjaardag heb ik de ringen ontvangen, keurig verpakt en de 3 ringen waren mooi ingepakt, alle 3 in een eigen doosje met een mooie strik eromheen. Er zat een persoonlijke kaart bij met een felicitatie voor mijn 50e verjaardag. Erg leuk! De ringen zijn prachtig, ben er erg blij mee. Alleen maar lof, ik zou zeker opnieuw bij Diamond Point bestellen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle verzending

Helaas na een positief begin toch een nare ervaring met Diamond Point. Voor de geboorte van mijn tweede zoon had ik mijn vrouw een mooie armband cadeau gedaan. Deze was keurig en snel verzonden dus tot zover positief. Echter was deze binnen een week na het geven stuk gegaan het haakje waarmee de armband vast zat aan de twee rondjes was opengebogen. De armband retour gestuurd en gerepareerd terug gekregen. Helaas binnen een week weer stuk. Weer contact gehad waarbij ons medegedeeld werd dat de armband misschien niet geschikt was voor een moeder van twee kindjes. Mijn kindjes hadden nooit aan de armband gezeten dus deze opmerking was al onterecht. Maar we mochten wat anders uitzoeken met 20% korting. Hiervoor een ketting uit de zelfde serie uitgezocht en het bedrag betaald. De ketting was ook snel binnen en het geld van de armband was snel retour. Echter toen deze binnenkwam zagen wij een kleine beschadiging en na twijfel toch maar besloten hem terug te sturen. Wij krijgen vervolgens een mail dat het verschil tussen de EUR 200 betaald voor de ketting en de EUR 170 betaald voor de armband (EUR 30) teruggestort zou worden. En voor de EUR 170 kregen wij een waardebon welke geldig is tot 31/12/19. Hierop vriendelijk verzocht het volledige bedrag terug te storten. Dit wil diamond point echter niet doen omdat het onder gebruiksschade valt. Dit zegt mij dus iets over de kwaliteit. Uiteindelijk is de klacht ok opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Producten komen netjes, mooi ingepakt aan! Betalingsmogelijkheid zoals Afterpay is erg fijn. Ook de mogelijkheid om in winkel te retourneren, ruilen is ideaal.

Bezorging mag sneller.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn eerste kennismaking met diamond point is erg verdrietig en teleurstellend; de kwaliteit van het product, de verzekeringsgarantie en de service. Mijn mooie armband die ik voor kerst gekregen had en voor de vierde keer droeg was in de middag ineens verdwenen, ongemerkt van mijn pols afgevallen. Na alle mogelijke acties heb ik armband helaas niet meer terug kunnen vinden. Na bericht aan diamondpoint geven ze aan dat dit niet onder de garantie valt omdat het gebruikersschade is. Twee scenarios; de armband is ongemerkt van mijn pols gevallen door een defect aan de armband of sluiting. Of ik ben ongemerkt ergens achter blijven haken waardoor de armband met kracht van mijn pols gerukt is. Ik acht het eerste scenario waarschijnlijker, anders had ik het zeker gemerkt. Diamond point geeft aan dat het heel waarschijnlijk is dat het tijdens mijn slaap gebeurd is, maar ik had al aangegeven dat het op een werkdag op kantoor gebeurd is. Ik had die dag daardwerkelijk dingen te doen en heb niet geslapen op mijn werk. Daarnaast biedt diamond point mij een korting aan van 20% om de armband opnieuw te kopen. Ik ben verrasst dat de zo duidelijk zijn in de intentie om extra omzet te maken van verlies. Biedt dan een echte korting waarbij diamond point zichzelf niet extra bevoordeeld. Tenslotte heb ik nog een uitgebreide reactie aan diamondpoint gestuurd, maar helaas nooit meer iets van teruggehoord. Dus na de kwaliteit van product en garantie, laat ook de service te wensen over.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Ik ben bij Diamond Point Amstelveen geweest. Mooie producten. Zeer vriendelijke geholpen door mevrouw Imanuella. Topservice. Na een aantal weken was de ring al klaar. Bedankt en tot ziens!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer goede service , altijd goed geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site met uitgebreide, duidelijke informatie en daarenboven prachtige sieraden. De bestelde oorbellen waren prachtig, mooi ingepakt en werden snel ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betere communicatie naar cliënt als het product later (2/3 weken) geleverd wordt. Ook na telefoon van mijn kant, geen mail of enige reactie. Pas na twee keer bellen, mail contact. Pakket werd ook bij buren geleverd, deze had ik liever zelf ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Prettige communicatie met klantenservice rondom bestelling, Diamond Point heeft zich keurig gehouden aan de vooraf vermelde levertijd en de bestelling kwam prachtig verpakt binnen. Een waar cadeautje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit

Alle producten zowel online als in de shop verkopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie produkten

Tijdens wachttijd op levering is het product afgeprijsd, maar dat kon niet verrekend worden; stuur maar terug en bestel maar opnieuw; erg klantonvriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Fijne artikelen, goede service

Manier van inpakken bij een online bestelling. Mag naar mijn idee iets meer aandacht aan besteedt worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

-sieraden staan mooi gepresenteerd online en in de winkel -mooie ontwerpen -ik werd na even wachten netjes geholpen in filiaal Utrecht door medewerkster Hetty, die veel kennis heeft.

-Rond de feestdagen meer personeel inzetten. -Van de 3 ringen die ik had gezien op diamond point.nl, was er geen 1 in de winkel. Zo ontzettend jammer na een half uur rijden om een mooi kerstcadeautje te kopen. (Misschien was er 1 ring beschikbaar in het filiaal Amsterdam na check in het systeem, maar dit was niet zeker). Jammer dat je dan teleurgesteld met lege handen thuiskomt...

Over Diamond Point

Filter op Taal