Goeie service

Ik maakte een fout met mijn email adres. Vervolgens contact opgenomen en werd gelijk aangepast. En werd netjes de dag erna verstuurd. Enige jammere waar diamond point niks aan kan doen is dat mijn pakket al 4 dagen bij PostNL ligt.

Dank voor uw review! We hebben gelijk contact met PostNL opgenomen om het pakket snel bij u af te laten leveren. Hopelijk is het sieraad wat u ervan verwacht en we wensen u er veel plezier mee.

prachtige oorbellen

mooi assortiment, snelle levering, keurig verpakt

Fijn om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw oorbellen toegewenst.

Prima en snel een prachtig product geleverd. Ook klantenservice ondersteunde uitstekend.

Dank voor uw mooie review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Goede Klantenservice

De ring die ik besteld had was in mijn maat niet voorradig, ik werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Alsnog is de ring een week eerder afgeleverd. Ben zo blij met mijn ring!

Dank voor uw mooie review! En veel draagplezier met uw ring toegewenst.

Vlotte levering van mijn bestelling.

Vlotte levering van mijn bestelling.

Goed om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Makkelijk te bestellen, erg goede feedback waar je pakje is en erg vlug bezorgd

Heel fijn om te horen! Dank voor de review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Snelle afhandeling van mijn kleine bestelling voor een ringmaat

Snelle afhandeling van mijn kleine bestelling voor een ringmaat

Fijn om te horen over de snelle afhandeling van uw bestelling. Dank voor uw review!

Perfecte service

Zoals altijd is de kwaliteit hoog, levering zoals aangegeven

Dank voor uw review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Perfect!

Service is erg goed! Product was kapot in erg korte tijd maar is snel kosteloos gemaakt . Contact was goed. Helemaal tevreden!

Wat fijn om te horen dat u onze service als perfect hebt ervaren. Veel draagplezier weer met uw sieraad toegewenst.

Prachtige sieraden

Ik koop sieraden via website - ik woon ver van de grote steden, waar Bijenkorf winkels zijn. Mooi sieraden van hoge kwaliteit. Helaas de laatste keer was levertijd langer dan aangegeven op de website.

Dank u wel voor uw review! Jammer dat de laatste keer de levering langer heeft geduurd dan aangegeven. Onze excuses daarvoor. Veel draagplezier met uw Diamond Point sieraden toegewenst.

Verrassend ingepakt met mooie sieraad om vrolijk van te worden!

Wat fijn dat u verrast was na het ontvangen van uw sieraad. Heel veel draagplezier ermee gewenst!

Excellent service

Very fast delivery. Beautiful package.

Thank you for your review! Enjoy wearing our jewelry.

Zeer correcte levering

Ik koop niet zo vaak sieraden,maar als ik ‘ns bestel bij Diamond Point….dan gaat dat snel en vlekkeloos.

Wat fijn dat alles naar wens is gegaan en dat u tevreden over ons bent. Heel veel plezier gewenst met het sieraad.

Prachtige sieraden, verkoopservice mag beter

Diamond point heeft prachtige sieraden voor mooie levenslange herinneringen aan bijv bijzondere momenten. Jammer dat het kopen ervan een minder feestje is in Amsterdam. Een verkoopster die mij verbied bepaalde benaming te gebruiken, vervolgens mijn sieraad verstuurd naar het verkeerde adres, waardoor we voor niks kwamen en nu extra lang moeten wachten. We gaan de volgende keer waar naar Utrecht, waar wij wel altijd heel fijn geholpen zijn.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Ons excuus hiervoor. In een persoonlijke mail zullen wij contact met u opnemen.

Bestelling snel & keurig ontvangen

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Snel en servicegericht

Er was haast bij en er is veel sneller geleverd dan gehoopt zelfs

Hele mooie sieraden, wel prijzig en langere levertijden dan aangegeven op website

Hele mooie sieraden, wel prijzig en de levertijden zijn langer dan vermeld op de website. Jammer dat je de sieraden alleen kunt bekijken in de Bijenkorf.

Dank voor uw review! Excuses dat uw order vertraging heeft opgelopen. Wel fijn om te horen, dat u de sieraden heel mooi vindt. Veel plezier ermee toegewenst!

Mooie collectie

Dank voor uw review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Goede en snelle service, mooi ingepakt

De volgorde van de mails kan wel onduidelijkheid in de hand werken. Ik kreeg eerst een mail dat de bestelling kan worden opgehaald in de winkel en daarna de melding dat de bestelling verstuurd was. Verder niets dan goede service.

Bedankt voor uw review. Wij nemen uw melding in behandeling en gaan hier zeker iets mee doen. Veel draagplezier met het sieraad gewenst.

volgens afspraak geleverd

geleverd wat we afgesproken hebben

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Mooie sieraden naar wens gemaakt.

Ik had speciale wensen voor mijn sieraden en deze hebben ze helemaal kunnen vervullen. Echt geweldig mooi en een hele fijne manier van communiceren. Super service!!

Wat fijn, dat we uw wensen met betrekking tot uw sieraden hebben kunnen vervullen. Veel draagplezier ermee toegewenst.

Mooie sieraden en snelle levering.

Had voorheen alleen ervaring met aankopen in een fysieke shop in de Bijenkorf en nu mijn eerste online aankoop en kan zeggen dat ook dit mij goed bevallen is. Overzichtelijke site, snelle levering met de mogelijkheid om later pas te betalen zonder extra kosten.

Wat fijn om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraden toegewenst.

Prima Service!

Mijn ervaring met Diamond Point is prima. In 1e instantie had ik een armband besteld met een aanmeldingskorting van €25,- maar deze bleek te klein. Heb mijn 1e aankoop retour gestuurd en een grotere maat besteld, de eerst verkregen korting hebben ze netjes verrekend met mijn 2e aankoop. Alles word netjes ingepakt verzonden zodat ik het gelijk cadeau kon doen aan mijn vriendin.

Dank voor uw review. Wij wensen uw vriendin veel plezier met haar cadeau!

Excellent

De service is goed en de sieraden zijn zoals ze worden afgebeeld, erg mooi.

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraden toegewenst!

Enquête zonder bestelling

Bestelling is nog niet binnen.

Wat vervelend dat u de ringsizer nog niet heeft ontvangen. Deze is in een postenvelop verstuurd. Ik zal meteen een nieuwe naar u toe sturen. Ons excuus voor het ongemak.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.