Beetje teleurgesteld

Op zich zijn de producten goed maar er zijn wat fouten gemaakt die ik jammer vind. 1. Korting voor de gever van cadeaus 2. Mijn e-mail adres was verkeerd gebruikt waardoor ik bijna een e-mail miste. 3. Vaak moeten de certificaten op een andere naam dan die van de besteller. Daar wordt geen rekening mee gehouden.

Geweldige service!

Geweldige service zowel online als in de winkel in Amstelveen! Helaas heb ik een moeilijke maat, maar bij Diamond point is het geen probleem, de ringen worden gewoon op maat gemaakt. Geweldig want vaak als ik iets leuks zie dan past het niet. Heb nu met kerst een ring besteld deze is binnen, en van mijn vriend alvast een Valentijns cadeau mogen uitzoeken. De ring die ik wilde stond toevallig in mijn maat online! Gelijk besteld en 2 dagen later in huis. Echt top!

I didn’t receive my order

Unfortunately until this moment I didn’t receive my order. The delivery company didn’t check the person who signed under my name. This is not official diamond company, which deals like that delivery company not trusted.

Nette snelle service. Goede communicatie

Om te leveren wordt snel gereageerd.

Snelle levering ondanks de feestdagen maar de ketting was toch niet wat ik er van had verwacht. Na retour zending lang op mijn geld moeten wachten voor het werd terug gestort.

Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Helaas was er vertraging opgelopen in de werking hiervan. In een persoonlijke mail zal ik dit uitleggen. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Online goed, winkel in Eindhoven bijzonder slecht

Wou 2 trouwringen halen, hiervoor naar diamond in Eindhoven gegaan. Netjes bij de balie gewacht tot we geholpen werden door de verkoopster. Gaven wij aan wij komen voor twee trouwringen het letterlijke antwoord van de verkoopster: ik wil niet arrogant doen maar ik heb hier geen tijd voor dat duurt te lang. Allebei behoorlijk verbaasd waardoor we het online hebben gedaan. Online is goed. De winkel daarentegen is een heel ander verhaal.

Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Jammer dat uw ervaring met Diamond Point niet naar tevredenheid is. Er zal contact met u opgenomen worden. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Zeer goede service en ook het contact via de mail was erg goed. Ik kreeg snel een reactie. Enige minpuntje, mijn pakketje was niet ingepakt.

Een ring besteld die niet op vooraard was (dit was niet zichtbaar tijdens het bestellen), deze had daarom een langere levertijd. Echter is dit pas gecommuniceerd nadat ik na 10 dagen ging mailen. Na dit moment wel goed op de hoogte gehouden over het proces en is de ring zelfs eerder dan gepland geleverd. Fijn!

Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Fijn om te horen, dat uw ervaring met Diamond Point naar tevredenheid is. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

prachtig!

bestelling werd zeer snel geleverd

top !

snelle levering, geweldige service

Goed en zorgvuldig

Jammer genoeg was mijn bestelling niet meteen voorradig waardoor ik meer bestellingen heb moeten doen, wat uiteindelijk in mooie en raak geschoten cadeau’s resulteerden. En uiteindelijk kwamen ze op tijd en ook eerder dan aangegeven.

Diamond point best goud en mooiste

Ben altijd blij

Super fijne en snelle service! Ik heb een wat grote ring maat en staat duidelijk vermeld hoe lang het duurt om deze te vervaardigen. Snel reactie opvragen en duidelijk overzicht van alle sieraden. Heel blij met mijn sieraden en alle hulp met het samenstellen.

Prachtig product, mooi verpakt!

Vriendelijk geholpen door de klantenservice toen ik vragen had. Uiteindelijk een prachtige ketting, super mooi ingepakt. Echt een cadeautje!

Na bestellen snel binnen in een mooie verpakking.

Heb voor de eerste keer iets besteld. Het werd zeer snel geleverd in een mooie en goede verpakking.

Snelle levering, mooi verpakt

Erg tevreden zowel over de levering, verpakking en het product.

Mooie, stijlvolle sieraden

Service is goed, mooie sieraden.

Perfecte service

Snel via mail geadviseerd en verder geholpen. Prima service

Mooi ingepakt en het artike was bovenverwachting zo mooi. Dankjewel voor de snelle levering.

Zelfs tussen de feestdagen door op tijd bezorgd. Erg mooi ingepakt en discreet verzonden.

Altijd zoals verwacht, toevallig op vandaag na.

Goed verpakt, mooie producten en vriendelijke service. De nieuwe website vind ik ietwat afstandelijk en ik vind zelf een bevestiging per e-mail van een aanschaf erg prettig. Van de twee items die ik vandaag heb binnengekregen ben ik met één niet tevreden maar verwacht daar met jullie goed uit te komen.

Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Fijn om te horen, dat uw ervaring met Diamond Point naar tevredenheid is. Aan onze website wordt nog gewerkt om deze zo klantvriendelijk mogelijk te maken. Het versturen van een bevestiging van uw bestelling wordt dan ook weer werkzaam. Heel veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Ervaring in winkel super; online bestelling drama.

Nadat ik - op advies van medewerkster winkel Utrecht - ring en oorbellen online had besteld ging er van alles mis. Ik kon online niet in 1 bestelling beide producten bestellen en rentepunten inleveren. Ik kon ook niet aangeven dat ik bestelling in winkel wilde ophalen. Daar heb ik over gebeld en zou aangepast worden. Ook dat ging niet goed: oorbellen werden bij buurvrouw afgegeven en er was door niemand voor ontvangst getekend. Dat zou niet moeten kunnen, volgens jullie eigen informatie. Ik snap Post.nl overigens wel want sticker waar dit op staat was wel erg klein. Tip: maak die sticker met tekst 'niet afleveren bij buren en tekenen voor ontvangst' veel duidelijker. Ring wel in winkel afgehaald, maar die was 4 maten groter dan besteld. Dus weer terug om maat aan te passen. Vervolgens ontving ik afhaalbewijs per post van winkel, dus ik op de fiets naar Utrecht om eindelijk ring op te halen. Daar bleek dat ik ook een mail had moetenkrijgen dat artikel daadwerkelijk aangekomen was. Dat stond niet op het afhaalbewijs, dus hoe moest ik dat weten? Na ontvangst van de mail weer op de fiets om eindelijk de ring in de juiste maat op te halen. Al met al 4 weken na bestelling alles ontvangen. Conclusie: nooit meer online bestellen bij jullie. Winkelpersoneel was overigens zeer behulpzaam en attent, maar kon hier ook niets aan doen.

Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Als eerste onze oprechte excuses dat uw levering zo gelopen is. Dat is zeker niet de bedoeling. We zullen u nog een persoonlijke email sturen. Hopelijk zijn de sieraden naar wens en hebt u er veel plezier van. Met vriendelijke groet, Diamond Point

mooie producten

website is duidelijk, bestelling snel ontvangen

Supervriendelijk klantgericht

De door ons gewenste aanpassing aan een aan te schaffen armbandje werd direct geregeld, dank weer!

Supersnelle levering

Goed verpakt en veilig verstuurd. Mooi product

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.