Ring is anders dan op de foto’s.

Helaas bleek de ring anders gesmolten dan op de foto, de rand met goud om de steen was veel dunner. Ook ligt de steen heel hoog waardoor je makkelijk blijft haken. Na contact bleek dat men hier niets mee gaat doen.

Het geleverde product viel erg tegen.

Heel klein hangertje, dat. Rond de 3400 euro zou moeten hebben gekost! Ik vi d dat moeilijk te geloven, het hangertje gezien hebbend. Verder heeft PostNL een pakje ter waarde van 1700 euro gewoon buiten op ons terras achtergelaten !

Sieraad mooi levering zeer slecht

Sieraad is erg mooi, levering van het pakket wordt zonder aanbellen in het portiek gelegd. Iedereen had dit zomaar mee kunnen nemen. Dit pakketje dient gewoon aangenomen te worden.

Geweldig!!

Ik ben al jaren klant van Diamond Point! Geweldig Customer Service ! Saskia en Diana zijn twee toppers!! Mijn ketting is super mooi en de levering was heel snel!! Ben zeer tevreden! IsaMaria van der Schaaf-Lopes

Super. Snelle bezorging, mooie cadeauverpakking.

Het was heel makkelijk om de bestelling te plaatsen. De artikelen werden snel geleverd. Veilig, met handtekening. De cadeauverpakking was mooi, onbeschadigd.

Dank voor de review Enno. Veel plezier met uw aankoop toegewenst!

Keurig geregeld

Oorbellen zijn top. Alleen jammer dat de kortingscode die vermeld stond op de website niet meer geldig was. Diamond point heeft dit gelijk gecorrigeerd. Zij hebben een persoonlijke mail gestuurd en alsnog de kortingscode verrekend. Uitstekende service.

Excellent customer service

Thank you for your review.

Snelle levering, mooi sieraad

De ketting met briljant is prachtig! De levering was heel snel.

Beste Kawita, Dank voor de review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Uitstekend geadviseerd!

Ik zag drie mooie parelkettingen bij Diamond Point. Daar het om parels gaat die van nature wat kleurverschil hebben, had ik gevraagd of er foto's opgestuurd konden worden. Dat gebeurde al snel en ook aanvullende vragen werden snel beantwoord. Nu een snoer bedteld en ontvangen waar ik super blij mee ben. Na bestelling netjes en leuk ingepakt geleverd. Kortom: erg tevreden!

Altijd fijn om dit te lezen beste Annemieke. Wij doen ons uiterste best en vinden het dan ook geweldig om te zien dat de gast onze service als prettig heeft ervaren. Een hele fijne dag gewenst!

Tegenvallende service, mooie producten

Eerst het positieve: de oorbellen zijn prachtig! Maar voor de rest: twee dagen na het bestellen (en betalen) een mailtje van DiamondPoint: er liggen nog oorbellen in het winkelmandje. Huh? Contact opgenomen om te vragen wat er aan de hand was: een computerstoring. OK, dat kan. Daarna een berichtje dat de oorbellen verstuurd zijn, maar geen track en trace. Zojuist het pakje door een bezorger van post.nl letterlijk op de deurmat buiten voor de voordeur gelegd, nog voordat we de deur open gesloten hadden zat hij al weer in zijn bus. Hoezo: ‘handtekening voor ontvangst’? Er is sprake van een misverstand mbt de beoordeling, er werd gevraagd om een beoordeling van de SERVICE van DiamondPoint te geven. Dat was dus idd een tegenvaller, al dan niet buiten hun schuld. Wat de PRODUCTEN van DiamondPoint betreft, die vind ik prachtig, getuige het feit dat ik al 20 jaar klant ben. En de MEDEWERKSTERS in met name de fysieke winkel in de Bijenkorf in Eindhoven zijn super (klant)vriendelijk. Dus, ter rectificatie: 5 sterren voor de producten en de medewerksters en 2 sterren - deze keer - voor de service.

Beste Edith, dank voor uw review. Er is een persoonlijk bericht naar u gestuurd. Veel draagplezier met de oorbellen toegewenst!

Kwaliteit matig

De bestelde ring bleek veel smaller en ieler dan op de foto's. Prijs erg hoog voor die kwaliteit. Retour gestuurd.

Gaat wel!

Ik baal dat er geen retourlabel in verpakking zit. Moet weer bellen enz. Beter opletten! Maar heeft wel mooie sieraden!

Mooie parelarmband

Een hele mooie parelarmband met 18K witgoud sluiting en 1.0 ct topaas steen van Diamond Point. Alle parels zijn even groot en geselecteerd. Wel opletten dat de lengte zoals aangegeven is om je pols past en niet te groot wordt omdat hij anders van je pols/hand afglijdt. Keurig verpakt in een doosje met papier en strik. Ook een goed certificaat van de aankoop is bijgevoegd. Geweldige service van Diamond Point.

Fijn om dit te lezen beste Truus. Wij doen ons uiterste best en vinden het dan ook geweldig om te zien dat de gast onze service als prettig heeft ervaren. Een hele fijne dag gewenst!

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Bedankt beste Jody. Altijd fijn om te lezen dat de service goed is bevallen! Geniet van uw aankoop.

Okay but tough to track my purchase and longer leadtime

Like the designs and newsletter frequency. However while making a purchase 1week ago announcing "in stock, 1-2 working days shipment", j am still waiting for my jewelry piece. Also I couldn't trace it with the tracking number on neither PostNL nor FedEx. This is definitely a room for improvement

ben tevreden

heb vandaag mijn nieuwe ring mogen ontvangen, op tijd geleverd super., online gekocht. minpuntje is dat de ring in de brievenbus lag en niet hoefde te tekenen voor ontvangst.

Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te horen dat onze service goed is bevallen! Geniet van uw aankoop.

Onveilig

Tóch bij de buren afgegeven ondanks mijn verzoek dit niet te doen.

Beste Patrick, dank voor de review. Dit had zeker niet mogen gebeuren. We zullen een melding hiervan bij de vervoerder doen. Excuses hiervoor. Hopelijk is het sieraad naar wens. Veel plezier ermee toegewenst!

Het is niet alleen goud dat daar blinkt ook de service ❤️

Verschillende mooie dingen besteld, ook retourneren omdat de maat net niet goed was. Werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Al ging het over ‘n half maatje.

Beste Adrie, dank voor de review. Heel veel plezier met uw sieraden toegewenst!

goede service

mijn online bestelling is vlot afgehandeld.

Bedankt voor uw review Cor! Fijn om te zien dat u onze service als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u een hele prettige dag.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid!

Via de website en via telefonisch contact heb ik een ring gekocht waarbij de verkoopster mij verschillende modellen doorstuurde en zo goed en duidelijk als zij kon de verschillende modellen omschreef. Dit zorgde voor een duidelijk beeld wat nu extra belangrijk is aangezien ik de ring online kocht. Fijne winkel en ik zal hier vaker met plezier sieraden kopen.

Beste Fabian, Fijn dat u naar tevredenheid geholpen bent. Daar doen we ook echt ons best voor. Veel plezier met uw sieraad toegewenst! Met vriendelijke groet, Diamond Point

heel goed

uitstekend

Beste Bert, dank voor de review. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Mijn pakketjes was snel bezorgd en ook heel mooi ingepakt. Love it

Beste Mariam, dank voor uw review. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Beste Sabine, dank voor de review. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Pakketje op afgesproken dag bezorgd

Beste Farina, dank voor de review. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

3 maanden wachten op een ring

Sloom

Beste Gianluca, jammer dat u de levertijd van 8 weken zo hebt ervaren. Een niet voorradig sieraad kunnen we speciaal vervaardigen met de levertijd van 6 tot 8 weken. Hopelijk is de ring naar wens is en hebt u er veel draagplezier van.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.