Good quality

They respect avery things they say. Delivery time and product are very good. I'm very pleased with Diamonds Point

Alles ging goed

De bezorging ging vlekkeloos en de oorbellen zijn prachtig. Heb eerder eens iets teruggestuurd dat tegenviel en dat ging toen ook prima.

geweldig

mijn eerste blik op de hanger met de bijenkoningin ......geweldig!toen ik hem /haar binnen kreeg was ik op slag verliefd.

Ik ben al jaren klant bij Diamond Point Amstelveen en Amsterdam Dam Ik vind het de mooiste Juwelier van de stad, en wat ook heel prettig is vaak de mooie aanbiedingen, zo kom je toch in bezit van een mooi sieraad laatst nog mooie oorbellen gekocht waar ik erg blij mee ben, En niet te vergeten vakkundig en behulpzaam personeel.

PRIMA

GOED ASSORTIMENT; DE BESTELLING WORDT SNEL GELEVERD

Snelle en betrouwbare service

Twee bestellingen online gedaan, deze werden binnen twee werkdagen geleverd. Beide bestelling waren mooi ingepakt, en zaten in een kartonnen doos waarvan niet duidelijk was dat Diamond Point de afzender was, wat ik in het kader van veiligheid wel slim vind.

Ik ben een zeer tevreden, trouwe klant bij Diamond Point

Al jarenlang klant bij Diamond Point! Heel jammer dat de vestiging van de Bijenkorf in Arnhem is opgeheven. Ik kwam en kocht daar graag bij de Diamond shop, waar ik altijd heel vriendelijk, maar ook zeer persoonlijk en deskundig geholpen werd. Dit persoonlijke contact mis ik, maar desondanks blijf ik klant, nu bij de webshop!

Snelle levering en hoge kwaliteit sieraden

Mooie oorbellen, mooi verpakt. Snel geleverd.

Sieraad zag er prachtig uit, was keurig verpakt.

Het sieraad zelf was keurig verpakt, de postkoerier had het echter afgeleverd bij een buurman een aantal huizen verderop, ik zou liever zien dat ik zelf kan aangeven wanneer het geleverd wordt.

Kwaliteit product zeer goed. Afspraak over verzending iets minder

In verband met vakantie afspraak gemaakt over verzending. Helaas werd de afspraak niet nagekomen. Over de Kwaliteit van het product ben ik zeer tevreden.

Romy Hermans beste medewerker

Ik had een ring gekocht bij Diamond Point maar die was helaas te groot. Jullie medewerker ‘Romy’ werkzaam in Den haag pakte dit heel goed op! Ze belde mij heel spoedig (de volgende dag) met goed nieuws dat Diamond point de ring in de juiste maat snel kon maken. Romy Hermans is een zeer klantvriendelijke medewerker en denkt mee met de klant!

Mooie aankoop en goede service

Heb een mooie ring aangeschaft die je niet snel ergens anders zult vinden. Erg prettig dat je achteraf mag betalen en eventueel kosteloos mag retourneren. Service is erg goed en gaat snel. Ben erg blij met Diamond point.

Betrouwbaar en fijn winkelen.

Nadat het pakket met oorbellen niet bij mij was aangekomen prettig contact gehad met de klantenservice en zeer goed geholpen. Ook nadat het weer niet aankwam is er meegedacht over een oplossing. De oorbellen zijn prachtig. Wederom een goede ervaring met DP.

goede service en prachtige oorbellen

al verschillende keren iets besteld, en altijd erg goed bevallen.

Beste Anne, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Absoluut geweldig, alles klopt !!!

Heb al de nodige ervaring met Diamond Point. Diamond Point heeft me nooit teleurgesteld. Foto’s, beschrijvingen, levertijd, alles klopt!

Realy fine

Good website , Great product, delivery as promised nicely packed

I am highly satisfied with the quality of product and service

When purchasing a product, wether in storende online, I am happy with the service I receive and am satisfied with the product.

Great!

I had to wait a bit longer then they told me on the website. But I'm so happy with the ring. All my diamond rings come from DP. Really good quality!!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en efficiënt werken ze.

Beste Khalida, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Kwaliteit is Koning

alles is even mooi, de kwaliteit is fantastisch. Zeer tevreden!!

Beste Miriam, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. Veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Prachtig sieraad op tijd geleverd èn mooi verpakt.

Heel netjes en correct aan de telefoon geholpen. Vervolgens dmv e-mail op de hoogte gehouden van productie en aflever proces. En tot slot bijzonder mooi verpakt en afgeleverd.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Fijn uw positieve ervaring te horen. Veel plezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

The package is really nice wrapped . Service is fine and quickly delivered

I like buying here because i know its the real thing. Only online buying you cannot excactly see how big the stone is.

Zeer ruime keuze uit prachtige sieraden.

Zeer ruime keuze, goede kwaliteit, naast klassieke modellen ook verrassende ontwerpen, snelle levering, netjes verpakt, bewuste en zorgvuldige inkoop van goud en edelstenen.

Fantastische ervaring!

Wauw wat maakt Diamond Point mooie en betaalbare sieraden! Direct overzichtelijk en snel geleverd. Wij zijn erg tevreden. Mvg. Seth Leenman www.loyaltyride.nl

Goede en snelle service! Top !

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.