Gewoon perfect

Mooiste ring ter werld.. ik ben helemaal verliefd

bedankt voor uw mooie review. Wat fijn dat de ring helemaal naar wens is. Nog heel veel draagplezier ermee gewenst.

Duidelijke site en krijg alles keurig ingepakt thuis. Ook een mooi overzicht van wat je besteld hebt.

Wat fijn dat onze service naar wens is en bedankt voor uw review.

Prima !!

Mooie producten! Prachtig verpakt ! Goeie service !

Bedankt voor de fijne review en dat u tevreden bent met onze service.

Aanbevolen !

Zeer goed ervaring en zeker een aanbeveling !

Wat fijn dat u tevreden met ons bent en dat de service naar wens is.

Zeer onsympathiek bij de website

Je wordt als vuil behandeld. Gekocht voor 1700 euro. Ik heb een paar keer dingen geretourneerd. Daar waren ze t bij de website niet mee eens. Dus moest ik de retourkosten zelf betalen. Helemaal niet erg. Maar ik.mocht niks meer bestellen. Dan heb je voor 1700 euro aan sierraden gekocht. En word je als schorem behandeld. Vooral ene Diane , vreselijk mens. Nooit meer!

Helaas hebben wij moeten besluiten u niet meer te leveren aangezien de retouren buitensporig zijn .

Goede service en snel

Al eerder een armband gekocht maar wat problemen mee gehad. Het armbandje op advies van de klantenservice terug gestuurd met een uitleg daarbij. Ik kreeg netjes een mail met een nieuwe code, hiervan kon ik een andere uitzoeken dit had dezelfde waarde als mijn vorige armbandje. Super top geregeld. Hiervan een nieuwe besteld binnen 2 werkdagen binnen en helemaal happy mee!

Wat fijn dat wij het voor u goed hebben kunnen oplossen. Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop!

Super goeie Service

Mooie spullen en top service Snel Kom zeker weer terug Echt n feestje

Bedankt voor uw review en fijn dat u tevreden bent over onze service.

Mijn trouwring gevonden!

De ring is net zo mooi in t echt als op de foto. Snelle levering bij een Bijenkorf in mijn woonplaats.

Wat fijn dat het sieraad aan u verwachting voldoet. Veel draagplezier gewenst met dit sieraad.

Klasse

Had al een mooie ring van DP helaas hadden ze geen oorbellen in de serie. DP mijn oorbellen helemaal op maat gemaakt. Deze kreeg ik van de week afgeleverd. Ze zijn prachtig!

Wij zijn blij dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Heel veel draagplezier gewenst met deze mooie set.

heerlijk geholpen door Lydia Verhoeven-Kesselaar

Zo fijn geholpen. Met haar ervaringen heeft ze me super geholpen. Help mee denken om de juiste keus te maken. met vriendelijk groet, Mirande

Bedankt voor uw fijne review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en klantgerichtheid.

Weinig meegedacht

Er werd door de klantenservice weinig meegedacht over een passende oplossing en er werd eigenlijk niet tegemoet gekomen. Ik verwacht meer van de klantenservice van een dergelijk luxe product. De sieraden van DP zijn de moeite waard, dus ik blijf wel klant, maar dit is wel een mindere ervaring.

Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. In een persoonlijke mail is er contact met u opgenomen.

Waardeloze aftersales

Meerdere producten gekocht. Maar nu nooit meer! Eind juli ring gekocht. Moest maatje groter worden gemaakt. Zouden er spoed van maken, zodat ik het toch binnen 3 weken voor mijn verjaardag zou hebben. Kreeg echter mail dat de ring naar het buitenland moet, omdat ze het hier niet kunnen. Dit zou 8! weken duren. Dus geen verjaardagskado. Daarnaast moet er nog 50 euro aan kosten betaald worden. Ik kon de ring nog wel in originele staat ophalen, zodat ik hem toch zou hebben voor mijn verjaardag en later laten vermaken. Echter toen ik in het filiaal in Rotterdam kwam bleek de ring al 3 dagen ergens in het buitenland te zijn... Als wij dit van te voren hadden geweten, hadden wij de ring nooit gekocht. Ondertussen bij Siebel diamanten oorbellen gekocht en daar zo ongelofelijk lief behandeld. Voor mij nooit meer Diamond Point!

Jammer dat u niet tevreden bent over onze service terwijl mijn collega's er alles aan hebben gedaan om het spoedig voor u op te lossen. In een persoonlijke mail bent u door ons benaderd

Deze gouden oorringen zijn prachtig!

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat het sieraad naar wens is. Ik wens u heel veel draagplezier toe met de oorringen.

Mooie kwaliteit en waar voor je geld

Blij met de aankoop , alleen heel jammer dat ketting helemaal in de knoop zat bij aflevering ruim 2 uur bezig geweest om uit de knoop te halen ..

wat vervelend dat u het collier in de knoop heeft ontvangen. Wij hebben hier een aantekening van gemaakt en besproken met de inpakafdeling. Onze excuus voor het ongemak.

Vriendelijk, probleemoplossend te woord gestaan.

Uitstekend geholpen, jammer dat het product niet werd verzonden A. Omdat het bleef liggen in Utrecht B. Omdat koerier het vervolgens weer vergat. Het was een kado dat 5 min. voor aanvang weliswaar alsnog arriveerde. Maar gaf veel stress.

Wat vervelend dat het stressvol voor u is geweest. Helaas ging de levering niet zoals het had gemoeten. Onze excuus hiervoor.

Ik ben tevreden, omdat het snel en netjes is afgehandeld.

Vriendelijk, nauwkeurig, snel, accuraat

Mooi ingepakt, certificaten erbij! Goede service

Vriendelijk, maar meer personeel is een pré

All round experience was goed. Vriendelijke medewerkster die ook echt de TIJD voor je neemt. Echter gaat dit ten nadele van de interesse in de producten. Er moet meer personeel in De Bijenkorf Rotterdam! Ik heb 3 kwartier gewacht om mijn product af te halen. Kom op zeg!

Geweldige service

Ring kon op mijn verzoek eerder geleverd worden toen ik uitlegde waar het voor was. Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen aan de telefoon.

Geweldige kwaliteit en professioneel verpakt

Snelle levering en prachtig verpakt met een certificaat erbij en een mooi doosje waar de ring in zat

Wat fijn dat u tevreden bent over onze service en levering. Veel draagplezier gewenst met het sieraad.

Qua DP weer prima, qua PostNL minder prima.

Ik heb al vaker sieraden besteld bij DP en dat gaat altijd goed. Vriendelijk en professioneel bij klantcontact en bij online bestellen krijg je ook wat je op de afbeelding ziet dus betrouwbaar. Alleen PostNL vond het niet nodig om een mailtje te sturen met datum en tijdstip van bezorging waardoor ik niet thuis was toen ze kwamen. Moest dus naar een ophaalpunt. Ik weet niet of dit veel vaker voorkomt maar anders misschien een andere bezorgdienst gebruiken?

Bedankt voor uw review. Inderdaad jammer dat u naar een ophaalpunt moet om het pakket op te halen. Als er niemand thuis is brengt PostNl het naar een afhaalpunt toe.

H ele mooie oorknopjes

Ben er heel blij mee

TOP

Goede weergave, makkelijke bestelling en mooie sieraden.

De bestelling liet veel te lang op zich wachten

Veel te lang moeten wachten. Over het bestelde sieraad ben ik zeer tevreden, erg mooi.

Bedankt voor uw review. Helaas door vertraging van ons atelier heeft de levering op zich laten wachten. Maar wij zijn blij dat het sieraad naar uw wens is en wensen u heel veel draagplezier toe met dit mooie sieraad.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.