alles prima geregeld.

Na bestelling snel bezorgd door post nl.

Mooie sieraden

Fijne bediening.

Uitstekend!

Mijn oma was super blij met haar nieuwe collier, echt prachtige kwaliteit en heel netjes verstuurd.

Leuk om te horen Nina! ik wens uw oma veel draagplezier met haar nieuwe collier.

Goede adviezen en goede productkennis van de verkoopster

Mooie collectie en heel goed, vriendelijk en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een ring.

Dank voor de review en veel plezier met uw ring toegewenst!

Prima en snel

Prima en snelle levering

Dank voor de review Rudy! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Top in alles

Besteld, binnen 1 uur klaar voor levering en volgende dag ontvangen. Beter kan het niet. Petje af en complimenten

Dank voor de review Carola! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Ook online geholpen met retourneren van een groeibriljant en binnen 1 week gegroeid.

Fijn om te horen, dat u zeer tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe Groeibriljant toegewenst.

Een paar keer contact gehad per mail. Super vriendelijk en goed geholpen.

Dank voor de review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Supersnelle levering, overzichtelijke website. Sieraden mooi ingepakt, onderhoudsinstructie erbij, helemaal prima!

Dank voor de review Rita! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Prachtig en perfecte bezorging

Erg mooi. Zeer blij mee. Snelle bezorging.

Dank voor uw review. Veel plezier gewenst met uw sieraad!

Super goede begeleiding en erg aardig

Heel netjes en goed geholpen!!

Dank voor uw review. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Goede service!

Goede service door de customer care. Veel prettiger dan de medewerkers van de winkel. Prachtig ingepakt! Echt een geweldige ervaring om het sieraad uit te pakken.

Dank voor de review Shen! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

great

cant complain. fast and safe delivery

Thank you for your review! So nice to hear.

Mooi ingepakt en een schattige ring

Keurig verpakt en makkelijk te retourneren eventueel. Voor mij gelukkig niet nodig.

Dank voor de review Jozien. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Service, oplossingsgericht

Klantenservice denkt mee in oplossingen, tailor-made advies. Vriendelijk en klantgericht personeel.

Fijn om te horen Jelle! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Super goede service, prachtig product.

Hartelijk bedankt voor uw review

Prachtig sieraad, perfecte levering

Prachtig sieraad, nog mooier dan verwacht. Verzending naar buitenland verliep zeer eenvoudig en vooral heel snel.

Hartelijk bedankt voor uw review

Dank voor de review Ed! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Gratis (0.01 euro) een ringmeter opgestuurd zodat ik zonder twijfel over mijn maat een bestelling kon plaatsen!

Altijd handig zo'n ringmeter. Wij zijn in ieder geval fan. Fijn dat u er wat aan hebt gehad.

Super geholpen

De bezorging was snel. De armband was mooi.

Beste Truus, bedankt voor uw review en wij wensen u veel draagplezier

Top service!

Wat fijn om te horen Asha! Dank voor de review.

Ring kwam sneller dan verwacht

Dank voor de review Marije! Veel plezier met uw ring toegewenst.

Puntjes

Tot in de puntjes goed geregeld

Dat is fijn om te horen! Veel plezier met uw sieraad toegewenst en dank voor de review.

Mooie oorbellen zoals de foto

De oorbellen werden in een goede verpakking geleverd. Daarnaast waren de oorbellen zoals op de foto.

Fijn om te horen! Bedankt voor uw review

Emotioneel feestje bij het uitpakken....

Mijn oma is overleden en van mijn moeder mag ik een paar oorbellen uitzoeken, het verhaal achter de diamant die met pijlen en harten verbonden zijn raakt me en zo is de keuze snel gemaakt! Het is een emotioneel feestje bij het uitpakken van de met zorg ingepakte oorbellen. Oma en mama zijn nu wel voor altijd dichtbij.....

Beste Samantha, uw review ontroert ons en maakt ons ook erg blij om te weten, dat wij een bijdrage hebben kunnen leveren aan zo'n mooie herinnering. Wij wensen u enorm veel draagplezier en willen u bedanken voor uw openhartigheid.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.