Zèèr klantvriendelijk en snelle/punctuele afhandeling wat een vertrouwd gevoel geeft.

Op de mails met een aantal aanvullende vragen v.w.b. mijn bestelling werd snel en vriendelijk gereageerd. Er werd meegedacht en ik werd op de hoogte gehouden. Men is serieus met de klant bezig!

bedankt voor uw mooie review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel draagplezier met het sieraad gewenst.

Snel, kwaliteit

Wat fijn dat alles naar wens is. Bedankt voor de review.

Prima gegaan de bestelling.

We hebben een goede ervaring met onze bestelling gehad.

Wat fijn Sandra dat uw ervaring met ons goed is. Bedankt voor de review en heel veel draagplezier met het sieraad gewenst.

Snelle en veilige service

Vlotte en veilige service. De oorbellen waren goed verpakt.

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent over onze service.

Geweldig met kanttekening

Diamond Point en de ring zijn top! Bezorging van PostNL WAARDELOOS! Het verzekerde pakket heeft een halve dag voor onze voordeur gelegen omdat de postbezorger zelf voor ontvangst heeft getekend en vervolgens is weggegaan.

Wat vervelend Karin dat PostNL zo met ons pakket is omgegaan. Wij hebben al contact gehad met ons contactpersoon bij PostNL over deze levering. Ons excuus voor het ongemak. Maar ik wens u heel veel draagplezier toe met dit mooie sieraad.

Een schitterend succes

Uit de Bee-collectie een nieuwe ring “ontdekt”. Besteld en binnen enkele dagen al in huis. Op zich niet spannend, maar wel prachtig verpakt. Kan zodra de kerstboom staat, direct onder de boom. Weer een perfecte ervaring met Diamond Point.

Wat een ontzettend leuke review! Hartelijk dank daarvoor. Fijn om te horen, dat u alweer een perfecte ervaring met Diamond Point hebt gehad en alvast veel geefplezier toegewenst straks met de kerst.

Ik ben erg tevreden

Bedankt voor de mooie review. heel veel draagplezier met het sieraad gewenst!

Verkoop Optimaliseren

Coördinatie met verkooppunt/afhaalpunt Bijenkorf kan beter

Dank voor uw review! We hebben inmiddels contact met u opgenomen om uw feedback te horen, zodat we u en al onze klanten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Oog voor detail en goed overleg.

Ik deed twee aparte bestellingen van sieraden met eenzelfde type steen. Dit werd door de klantenservice opgemerkt en zij hebben gewacht met het versturen tot beide items klaar waren om de kleur te vergelijken. Die bleek afwijkend. Er werden pogingen gedaan ze toch gelijk te krijgen door deze uit winkelvoorraad te laten sturen. Uiteindelijk was een redelijk overeenkomende er verstuurd met de optie het alsnog geheel overeenkomstig nieuw te laten maken.

Dank voor uw review. Wat fijn dat we u op die manier hebben kunnen helpen. Alvast veel draagplezier met uw sieraden toegewenst!

Ik had twee hangers besteld waarvan een kosteloos retour is gestuurd met het bijgeleverde retouretiket. Zowel de levering als de retourafhandeling waren snel en professioneel.

Dank voor uw review. Fijn dat u het als goede service en professioneel hebt ervaren. Veel draagplezier met de behouden hanger toegewenst!

Hanger zonder ketting en hangt niet mooi

De hanger is super mooi, maar hij kantelt steeds en blijft niet recht hangen. Verkoopster zei dat ze dit wel vaker hoort. Het verbaasde me ook dat de hanger zonder ketting werd geleverd, dat zou duidelijker bij de omschrijving gezet kunnen (moeten?) worden. Het retourneren ging eenvoudig, ik kon het bij de Bijenkorf droppen, en krijg geld terug omdat ik online gekocht had. In de winkel zou ik een tegoedbon hebben gekregen. Hanger dus mooi, service prima maar geen ketting en hanger hangt niet mooi.

Dank voor uw review. Helaas een onvoldoende. Gelukkig ervaart u de service als prima. Alle hangers worden gefotografeerd met ketting. Als de hanger zonder ketting geleverd wordt, staat dat in de omschrijving vermeld. Jammer, dat de hanger niet was wat u ervan verwacht had. Hopelijk tot een volgende keer.

waardeloos

Ik heb oorbellen besteld. Op de bijgeleverde foto staat het goede model. Maar geleverd is een ander model. Dat levert gedoe op om alles terug te sturen en te kijken hoe dat verloopt. Krijg ik mijn ingeleverde voucher ook retour????

Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is. Er is helaas een foutje gemaakt en dat hebben we telefonisch besproken. We gaan het helemaal voor in orde maken. Alvast veel draagplezier gewenst straks met de prachtige oorsieraden.

Dienstverlening in het atelier binnen de Bijenkorf is matig

Mocht je twijfelen om een ring te kopen bij diamond point, hierbij de omstandigheden waarmee je te maken kan hebben. Je (dure) ring breekt binnen 2 jaar spontaan door (ik heb nog nooit gehoord dat dit uberhaubt mogelijk is). Bij het aanvragen van garantie bij de Bijenkorf krijg je te horen dat het 'draagschade' is. Reden: anders was hij eerder kapot gegaan. Mijn conclusie naar aanleiding van deze beoordeling van de atelier binnen de Bijenkorf is dus dat als je een ring bij diamondpoint koopt je kan verwachten dat hij binnen 2 jaar spontaan kapot gaat. Na een boze mail een een eerdere versie van deze review werd er contact opgenomen vanuit Diamond point zelf en is mij aangeboden om een second opinion te laten doen door het eigen atelier. Hieruit bleek dat ik inderdaad gelijk had en het hier onmogelijk om draagschade kon gaan. Diamondpoint heeft de ring volledig vervangen en opnieuw 2 jaar garantie aangeboden. Kortom ze hebben mij een nette oplossing aangeboden en wij zijn weer happy. Helaas kon dit niet meteen de eerste keer, en ik hoop dat ze de intake bij het atelier in de Bijenkorf voor toekomstige soortgelijke gevallen verbeteren.

Wat ontzettend vervelend om dit te moeten lezen, dat mag zeker niet de bedoeling zijn. Er is inmiddels contact opgenomen en hopelijk is het allemaal anders dan hierboven beschreven.

Heel prettig!

De website is duidelijk, je krijgt een goede indruk van het product. Het wordt snel verstuurd en het is fraai verpakt, je kunt het zo als cadeautje geven. Ik heb al meerdere keren iets besteld en ben nog niet teleurgesteld.

Wat fijn, dat u alles als heel prettig ervaart. Dat de website duidelijk is en dat u een goede indruk van het sieraad krijgt. En we versturen inderdaad heel mooi ingepakt, zo om cadeau te geven. Dank voor al uw aankopen en voor uw mooie review.

Gewoon goed van webshop, bestellen tot aan levering. Ook prima verpakt.

Wat fijn, dat u alles van de webshop tot aan levering als uitstekend ervaart! Dank voor de review en veel plezier ermee toegewenst.

Heel mooi sieraad, wel lang gewacht

Heel mooi sieraad, wel lang gewacht

Wat fijn om te horen, dat u het sieraad heel mooi vindt. Hopelijk doet dat het lange wachten een beetje vergeten. Door het duurzaam ondernemen hebben we niet alles voorradig. Heel veel draagplezier ermee toegewenst!

Snelle levering van een prachtig sieraad

Snelle levering, goede communicatie, kealitatief mooie sieraden.

Dank voor uw review en veel draagplezier met uw prachtige sieraad toegewenst!

De armband is prachtig en de bestelling werd snel geleverd.

Bedankt voor uw review en veel draagplezier met uw armband toegewenst!

Zeer mooie armband, mooie kwaliteit en snel geleverd. Anoniem verpakt

Prachtige jasseron armband

Bedankt voor de fijne review. Fijn dat onze service naar wens is. Heel veel draagplezier met de armband gewenst!

Wederom top ervaring

Binnen 2 jaar het huidige sieraad met diamantje ingeruild om door te groeien naar een wat groter steentje. Eerst gemaild met een aantal vragen. Contact via de mail verliep snel en duidelijk. Daarna online besteld. Kortom, top ervaring.

Dank voor uw review! Heel fijn dat u uw ervaring wederom omschrijft als top. Veel plezier weer met uw Groeibriljant toegewenst.

Altijd tevreden met Diamond Point

Klantvriendelijk, goede service en professionele

Bedankt voor de fijne review. Fijn dat u tevreden bent over onze service.

Gewoon goed

Mooie collectie sieraden. Ik koop meestal online en haal de bestelling op in de winkel. De verkoopsters zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Fijn dat u tevreden bent met onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad.

Na een wat vervelende ervaring is er uitstekend naar me geluisterd en een goed oplossing geboden. Er prettig te merken dat Diamond Point dit zichtbaar belangrijk vindt.

Wat fijn om te horen, dat er u een goede oplossing is geboden, waar u tevreden mee bent. Dank voor deze review!

perfecte aankoopactie

De aankoop ging bijzonder soepel, zelfs na het terugsturen van de te kleine armband en het omruilen voor een langer exemplaar

Dat is goed om te horen! Dank voor uw review en nog veel draagplezier met uw armband toegewenst.

Orima

Niks te klagen

Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.