Vlot geleverd, mooi product

Prachtig armbandje

Mooi, dun armbandje

Snel geleverd en hele mooie kwaliteit

Snel geleverd en hele mooie kwaliteit

Ruilen was ook geen probleem en binnen 5dagen een nieuwe ring gekregen.

Snelle levering. Wat fijn is aangezien het toch om een behoorlijk bedrag gaat. Helaas was ik niet thuis dus is het pakket naar een ophaalpunt gegaan. Daar aangekomen moest ik meerdere gegevens laten zien (adres, legitimatie en handtekening). Ook dat vond ik erg prettig omdat het nogmaals om een hoger bedrag gaat, wil je niet dat ze het zomaar aan iedereen mee kunnen geven. Erg fijne ervaring met diamond point dus!

De klanten service is erg behulpzaam.

Contact gehad met DP medewerker om inruil groeibriljant te bespreken. Hele goede uitleg gehad, retour label gekregen waarmee ik briljant heb opgestuurd. Binnen 2 dagen een tegoed bon ontvangen incl. Link naar nieuw te bestellen briljant ontvangen Bestelling incl verzilveren van tegoed prima verlopen, alles duidelijk voorbereid door DP. Zeer tevreden

Op de website zag ik niet de oorbellen die ik in de winkel had gezien. Dergelijk kados koop ik normaliter in de winkel. Ik vind dergelijk persoonlijk kado geen product om onpersoonlijk online te kopen.

Positief

Snelle en correcte levering

Ik ben er blij mee.

Prima geregeld allemaal

Duidelijke site, makkelijk te filteren waar je naar zoekt, correcte terugkoppeling per mail en vlot verzonden.

Keurig op tijd binnen gekomen en netjes van te voren bericht gehad,

Jammer dat de oorbellen een beetje te groot uitvallen voor een knopje.

Makkelijk bestellen en afhandelen. Levering op afgesproken dag.

Prachtig sieraad

Snelle levering, certificaat aanwezig, prachtig sierraad.

Betrouwbaar

Post NL niet betrouwbaar. Het pakketje (met gouden ring) liet een post NL bezorger voor de deur liggen: op een verkeerd adres, niet eens belde aan. Dat ondanks het pakketje als “aangetekend” werd door uw bedrijf gestuurd. Jammer.

Wat een luxe uitstraling!

Een compleet verzorgd pakketje. Mooie verpakking inclusief de papieren behorend bij de ketting. Ik kan zo geen verbeterpunten bedenken

Aankoop ging moeizaam, hulp en afhandeling prima

Om de aankoop te doen ging het bij de korting niet correct. Na telefonische hulp is dat prima opgelost en de bezorging is op de goede dag en tijd gebeurd.

Goed maar niet zorgvuldig met afleveren

Is niet aan mij persoonlijk afgeleverd maar neergezet voor houten deur nu kost deze ring 400 — maar ik zou niet blij zijn als ik een duur sieraad bij jullie zou kopen en het word op de grond bij een deur neergezet

Top!!

Super snelle levering!

Geen problem met DP

Aflevering was zeer onzorgvuldig door Post NL. Bellen, pakje voor de deur, besteller reeds verdwenen, dus geen identificatie/afleveringsbewijs e.d. ????

Zeer goed. Snelle en nette levering

Discreet en snel. Sjiek verpakt. Goede voortgangsinfo

Gewoon goed

Duidelijke site en snelle levering.

Een mooie hanger kunnen vinden voor mijn vriendin, pakket werd snel verstuurd!

Een mooie hanger kunnen vinden voor mijn vriendin, pakket werd snel verstuurd!

Betrouwbaar, prijs duidelijk te zien en snelle bezorging. Ik heb vaker besteld via de website, altijd makkelijk en betrouwbaar.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.