Uitstekende service!

Via de webshop heb ik de ring besteld en later telefonisch contact gehad in verband met de leverdatum. Uitstekend geholpen om de ring alsnog op tijd geleverd te krijgen. De ring was keurig netjes verpakt met alle informatie over het product, factuur, etc. bijgevoegd. Zeer tevreden over de bestelling bij Diamond Point en zou hen dan ook zeker aanbevelen bij anderen.

Snel en goed verpakt. Kado verpakking echt netjes.

Mooie producten maar onveilige manier van verzending

Ik heb vaker bij DP gekocht en de producten zijn mooi. Deze keer heb ik op de website een vrij dure ring besteld en deze is via PostNL verstuurd. Helaas zijn de afspraken (enkel aan huis incl handtekening) niet nagekomen en is het pakket enkele dagen zoek geweest. DP gaf aan dat het bezorgd was terwijl ook op camerabeelden niets te zien was. Uiteindelijk bleek het pakket aan de andere kant van het huis in de papieren kliko te zijn gelegd. Ik zal niet meer snel een product kopen via de website.

Dank voor uw review. We zullen dit zeker gaan bespreken met PostNL. Fijn dat u dit aangeeft, want hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Wat fijn om te horen Adil dat u onze service als goed ervaart. Bedankt hiervoor!

Ik heb een paar keer per mail of chat contact gehad met de klantenservice en kreeg snel reactie op mijn vraag .Ik heb ook afgelopen maandag telefonisch contact gehad met mevrouw Saskia, zij reageerde vriendelijk en heeft mij meteen geholpen. Mooie sieraden, super service.

Dank voor uw review. Wat fijn om te horen, dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw sieraden toegewenst!

Veel keus en makkelijk te bestellen

Online veel keus en makkelijk te bestellen.

Wat fijn Hamida dat u tevreden bent over onze site. Bedankt voor de review.

Super attente service online en daarna in de winkel

Service om een sieraad aan te passen en de bestelling daarna in de winkel

Bedankt Marjolein voor de mooie review. Fijn dat u onze service als prettig heeft ervaren. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad.

Personeel niet heel vriendelijk en professioneel

Ik vond het personeel niet heel vriendelijk en niet heel professioneel (in Bijenkorf Rotterdam)

Wat vervelend Fabienne dat u deze ervaring heeft in onze shop. Wij gaan dit intern bespreken en hopen u weer in een andere shop te ontmoeten.

Fijne service en erg behulpzaam

Ik had een ring besteld voor ons 10 jarig huwelijk en met de medewerking van Saskia en collega's heb ik de ring op tijd mogen ontvangen. Ondanks dat de ring niet op tijd binnen was gekomen bij het centraal punt heb ik 'm toch nog de dag ervoor mogen ontvangen. Verder is DP altijd makkelijk telefonisch bereikbaar en zijn de medewerkers al te vriendelijk om je te helpen waar kan.

Dank voor de review Dylan en nog van harte met uw 10-jarige huwelijk! Heel fijn om te horen allemaal. En we helpen inderdaad heel graag daar waar kan. Veel plezier met het sieraad toegewenst.

Kwaliteit & betrouwbaar

Dank voor uw review! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Uitstekend geholpen

Ik ben op een goede en vriendelijke manier geholpen.

Dank voor uw review Berry! Wat fijn dat u uitstekend geholpen bent. Goed om te horen. Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Sneller levering van mooie sieraden. En goede prijs voor elke prijs klasse

Dank voor uw review Andrew! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

fijn geholpen en goede informatie gekregen

Dank voor uw review Corrie. Heel fijn om te horen, dat u naar tevredenheid bent geholpen en geïnformeerd. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

De ring die ik had besteld was nooit aangekomen bij mij, ondanks dat PostNL wel had aangegeven te hebben geleverd. Na contact te hebben opgenomen met Diamond Point hebben zij mij goed geholpen en uiteindelijk (na 2 weken) een nieuw exemplaar opgestuurd, deze is inmiddels binnen! Ontzettend tevreden over hoe Diamond Point mij te woord heeft gestaan in dit proces.

Dank voor uw review Jasper. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost en afgehandeld. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Goede site en snelle levering alleen jammer dat de kortingscode niet samen kon met de ING waardebon

Dank voor uw review Sigrid! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Keurige levering

Keurige levering en snel

Bedankt voor uw review Yvonne. Veel plezier met het sieraad gewenst!

perfect

Zeer nette behandeling van de medewerkers en snelle reactie mbt de omruiling van het artikel. Alsmede mij er nogmaals attent opmakende dat er een bijbetaling dient te worden voldaan.

Dank voor uw review Yvonne en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting

Dank voor uw review Ingrid en veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Snelle en vriendelijke service

Mijn bestelling was snel binnen. Vriendelijk geholpen bij het ophalen.

Goed om te horen! Dank voor uw review en veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Mijn mooiste ring sinds jaren!

Zo opnieuw doen bij een goeie aanbieding!

Wat leuk Marlies! Nog heel veel draagplezier met uw ring toegewenst.

Prima service!

Had collier voor mijn vrouw gekocht ivm 15-jarig huwelijk. Helaas vond ze deze te opzichtig. De retourtermijn van 14 dagen was verlopen, maar gelukkig deden ze daar bij Diamond Point niet moeilijk over. Kreeg tegoedcode waarmee ik iets anders voor mijn vrouw kon kopen. Fijne ervaring.

Goed om te horen, dat u een fijne ervaring hebt gehad. Wij wensen uw vrouw veel draagplezier met haar sieraad.

Snel geleverd, mooi verpakt… een prachtige armband Helemaal blij mee

Wat leuk! Veel draagplezier met uw armband toegewenst.

Prima ervaring.

Prima ervaring, zowel met een winkelaankoop als met een online bestelling. Mooie sieraden en een fijne actie met korting.

Dank voor uw review Ivette! Veel plezier met uw sieraden toegewenst.

Erg mooi product en snelle service

Erg mooi product en snelle service. Enige minpuntje: Ik heb mijn bestelling bij een Diamond Point filiaal laten bezorgen. Deze was netjes bezorgd toen ik het ging ophalen, echter de bezorg-bevestiging kreeg ik per e-mail pas ‘s avonds de dag nadat ik het al opgehaald had. Dit loopt dus helaas niet synchroon. Voor hetzelfde was ik voor niks er naar toe gereisd.

Bedankt voor de review Mari en bedankt voor uw punt. Wij gaan hier zeker mee aan de slag.

Heel goed !

Vriendelijk personeel zowel in de winkel als aan de telefoon ! Service is goed

Dank voor de review Madelein! Fijn om te horen, dat u onze service als goed beschouwt.

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.