De juiste bejegening en hulp die je verwacht en krijgt..

De juiste bejegening en hulp die je verwacht en krijgt bij de aankoop van een sieraad die je niet dagelijks koopt. Ik had vragen en die werden op tijd beantwoord ook de levering was keurig. Dit maakte het proces van begin tot eind een fijne ervaring. Willemijn.

Wat fijn om te horen Willemijn! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Fantastisch mooie ring

De ring is heel mooi en werd snel geleverd. Er zat een goede korting op. Het uitpakken is echt een cadeautje en ervaring. Toen ik de ring uitpakte leek er een beschadiging op te zitten, dus ik schrok. Gelukkig was dit slechts plaksel (van een sticker?). Mijn tip zou zijn om dit nog even te controleren en weg te poetsen.

Dank voor uw review. Veel draagplezier met uw prachtige ring toegewenst! We hebben u nog een persoonlijjk bericht gestuurd.

Snel en professioneel

Fijne afhandeling bij het afhalen met aandacht voor detail

Dank voor de review Christel. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Overzichtelijke website. Snelle levering.

---

Dank voor uw review. Veel plezier met uw aankoop toegewenst!

Altijd

Altijd goed

Dank voor uw review. Veel plezier met uw aankoop toegewenst!

Heel fijn gedaan, meegedacht en meegewerkt

Afwikkeling door 'Monique' van een aankoop waarna bínnen 24 uur een behoorlijke korting bekend werd via Bijenkorf.

Bedankt dat u tevreden bent met onze service!

Heel goed geholpen, met fijne adviezen een prachtige ring uitgezocht

Bij Diamond Point Den Haag wezen kijken voor een ring. Rustig alles kunnen passen en uiteindelijk na goede adviezen een prachtige ring gekocht. Fijne service waarbij ook direct mijn eigen ringen nog werden schoongemaakt.

Dank voor de review Félice. Veel plezier met uw ring toegewenst!

Waardeloos

Ik heb een ring op de website besteld, maar de ring die ik ontvangen heb is echt anders. Gebeld en die dame zegt, we kunnen ‘m terugsturen naar het atelier om ‘m te laten vermaken. Dat ga ik dus niet doen! Bestel je een dure ring en dan moet ie vermaakt worden....

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft Monique. In een persoonlijke mail zullen wij alles uitleggen over de ring en de mogelijkheden.

Snel besteld, snel geleverd en zat als luxe cadeautje verpakt. Aanrader!

Dank voor de review en veel plezier met uw aankoop toegewenst!

Easy and secure

The website is really easy to use Service between purchase and delivery really good. It keeps you informed about the status of the order.

Thank you for your review Wafa. Enjoy your jewelry!

Uitstekende kwaliteit en service

Uitstekende kwaliteit en service

Fijn om te horen Kevin! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Geweldige service, prachtige sieraden

Mijn verloofde en ik zijn erg blij met de service van Diamond Point geweest bij de aankoop van de verlovingsring en overige sieraden. Ze waren enorm hulpzaam in de winkel en aan de telefoon. Ik heb voor een fantastische verrassing kunnen zorgen met een schitterende unieke ring. Niet alleen de diamanten zijn mooi maar ook hele mooie andere edelstenen. Omruilen voor een andere maat was helemaal geen probleem. Top.

Wat leuk Ryan dat wij hebben kunnen meehelpen aan deze fantastische verrassing. Daar doen we het voor! Veel plezier met de sieraden toegewenst.

Heel gemakkelijk om te bestellen, verzekerd tijdens de levering De verzorging van het pakketje was helemaal top, mooi ingepakt!!!

Dank voor de review Tonnie. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Good and very helpful service, speedy delivery

I went first to the store in Amsterdam and was very well informed and advised. I ordered my fav product online, as they didn’t have my size in the store. My delivery arrived a way faster than expected and I am more than happy with my new piece of jewelry! :-)

Thanks for the review, Katja. Enjoy your new piece of jewelry!

Mooie sieraden, mooi ingepakt en aangeleverd en top service

Voor de 21ste verjaardag van onze dochter wilden we iets moois geven. Bij Diamondpoint heb je zoveel mooie sieraden dan lijkt het lastig. De website helpt om een mooie keuze te kunnen maken. Na de bestelling gebeld voor levering vóór de verjaardag. Erg netjes geholpen: Top service. Pakketje kwam ruim op tijd en erg mooi ingepakt. Draagt bij aan de beleving !!

Nog van harte gefeliciteerd met de 21ste verjaardag van uw dochter. Fijn om te horen dat de beleving zo positief is geweest. Wens uw dochter veel draagplezier met haar sieraad!

Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs

Bedankt voor de reviewJan!

snelle verzend van een mooi produkt

Dank voor de review Jeanette. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Perfecte service!

Snelle levering en uitstekende klantenservice!

Dank Sanjay voor de review. Leuk om te horen!

Traag

Vaardig en ervaren personeel in de tel helpdesk (ook in de winkels overigens). Bestelling duurt eindeloos, bijna een week en dat is wel erg traag in deze tijd. Volgens de site levering na 1-2 dagen maar dit is nu dag 6 en geen ring. Ook geen briefje van gemiste aflevering

We hebben contact met u opgenomen in een persoonlijke email. Veel plezier met uw sieraad toegewenst Brigitte!

Levering

Ik ben gek op mijn diamanten en mijn dochter Zara wordt in november 18 jaar. Daarom wil ik haar ook graag haar eigen spaarplan geven. Nu met de korting kwam dat helemaal super uit natuurlijk, dus meteen besteld. Aangegeven dat het niet bij de buren afgeleverd mocht worden. Kom ik thuis, staat het pakketje op de kliko (!!) wie bedenkt zoiets?? Een gouden ring met diamant gewoon op de kliko zetten.. bijzonder!! Maakt mij verder niet uit, maar ik had nu dus ook kunnen zeggen dat ik nooit iets heb gekregen en dan hadden jullie gewoon nog een ring moeten aanleveren.. lijkt mij niet de bedoeling toch? Over Diamond point ben ik dus zeer tevreden, maar als ik jullie was zou ik iets selectiever zijn met bezorgers..

Dank voor de review Patricia. We hebben contact met u opgenomen in een persoonlijke email.

Dank voor de review Gina. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Super tevreden klant

Twee weken geleden mijn tweede diamanten ring besteld, deze moest op maat gemaakt worden. De levertijd was ongeveer 3 weken, maar na 8 dagen kreeg ik het blije bericht dat ik mijn ring mocht ophalen. Super blij, met de ring de service van Frank. En alle overige uiterst vriendelijke geduldige medewerkers van Diamond Point. Tot gauw!!! B uit Amsterdam :)

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met de ring!

Via de webshop een gouden ring met diamanten besteld. Levertijd 3-6 weken, voor ons een probleem, het is een geschenk voor een verjaardag. Na overleg was de verrassing groot, na 1 week bezorgd. Goede service. De ring geheel volgens verwachting, Prachtig. Fam. van Doorn

Dank voor uw review! Fijn dat de ring volgens verwachting was en veel geefplezier toegewenst

Service gegeven door Monique Maarseveen was top, kon niet beter!

De service die Monique Maarseveen mij heeft verleend was professioneel (kennis van zaken), zeer service gericht, zeer vriendelijk en informatief. Het gegeven cijfer 10 is meer dan terecht. Zonder haar toedoen was ik niet tot deze aankoop overgegaan. Door deze positieve ervaring zal ik in de toekomst weer bij Diamont Point bestellen.

Fijn dat u zo'n positieve ervaring met onze collega hebt gehad. Veel plezier met uw sieraad toegewenst!

Super blij met mijn nieuwe ring

Best een tijdje getwijfeld over mijn nieuwe ring van de majestic collecfie met saffier steentjes. Maar ben er super blij mee! Dame van de Bijenkorf heeft me heel goed geholpen. Bedankt!

Wat leuk om te horen! Veel draagplezier ermee toegewenst

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.