Super!!!!

Al meerdere sieraden online besteld. Ook deze keer weer precies wat ik verwachte. Snel geleverd.

Zeer fijne service top.

Zeer prettige en acurate communicatie. Er wordt gedaan wat beloofd is.

Bedankt Cees voor de review en fijn dat u tevreden bent over onze service.

omdat criminele hebben ten mijn naam sieraden besteld ben er dupe van geworden.

nee

Beste klant, Bedankt voor uw review. Er is persoonlijk contact met u opgenomen over deze kwestie. Met vriendelijke groeten, Diamond Point.

Uiteindelijk uitstekend.

Het was even een mis communicatie, dit kan voorkomen uiteraard. Dit is met alle liefde en moeite vanuit jullie Uiteindelijk opgelost. Mijn grote dank hiervoor. Vond de samenwerking Daarna met Monique Maarseveen over komend’ perfect ‘ Ze heeft haar allerbest gedaan ✅ Super bedankt!!!!! Wat een top vrouw. Dank En MVG: L. Veldman.

Bedankt Lesly voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en onze medewerkster.

Disappointing

The picture of the ordered item does not reflect the reality. It seems to have been photoshopped and therefore made certain expectations that unfortunately have not been met in this case. Disappointing but it proves that shopping online for jewellery is not the smartest thing to do.

Dear Meliha, Thanks for the review. We send you a personal mail. Best regards, Diamond Point

Bedankt Esmee en fijn dat u zo tevreden over ons bent.

Mooie sieraden, snelle verzending. Keurig verzorgd

Erg mooie sieraden. Snel bezorgd. Alles keurig verzorgd!

Bedankt voor de review. Heel veel plezier gewenst met de sieraden.

Mooi en goed verpakt en snel geleverd!

Bedankt voor uw review. Fijn dat onze service naar wens is.

Mooie sieraden top kwaliteit goede service

Uitstekende service! Mooie sierraden

Dank voor de review Hanneke! Fijn dat de sieraden en service naar wens zijn

Mooie website met duidelijke informatie.

Het is de eerste keer dat ik bij uw bestel, en ik ben tot heden erg tevreden over de voortgang. De bestelling was gemakkelijk en ben content over de korting die ik heb gekregen bij de aankoop van mijn product. Met vriendelijke groet,

Wat leuk om te horen Ghoeria! Veel plezier met uw sieraad toegewenst.

Fijne webwinkel , duidelijke foto’s ! Levertijden kloppen , duurt wel vrij lang , maar halverwege krijg je nog n berichtje van ze dat ze ermee bezig zijn , erg prettig

Beste Elise, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te horen! Veel draagplezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Zeer goede ervaring, zowel door de berichtgeving als bij de persoonlijke behandeling ine behandeling

behandeling in de Bijenkorfshops.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te horen, dat u een zeer goede ervaring hebt gehad. Veel draagplezier met uw sieraad toegewenst. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Makkelijke online bestelling en goede, korte aflevertermijn

Ik heb earjackets gekocht. Op de foto staan ze afgebeeld met solitairstekers. Dit wekt de indruk dat het een geheel is. Als je niet de moeite zou nemen om de begeleidende tekst open te klikken dan lees je ook niet de laatste zin waarin vermeld wordt dat ze geleverd worden zonder solitair. Wellicht zou een foto van een losse earjacket het duidelijker maken alsmede vermelding van de ‘losse’ verkoop in het direct te lezen stukje (dus zonder dat je iets hoeft open te klikken). Ik heb Diamond Point in de Bijenkorf nog even gebeld voor de zekerheid en de verkoopster wist het ook niet en moest het navragen. Het is dus wat verwarrend.

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw feedback. We gaan zeker iets doen met uw advies. Veel draagplezier met uw sieraad toegewenst! Met vriendelijke groet, Diamond Point

Diamond service

Snelle levering, mooi verpakt, compleet met certificaat.

Beste Loes, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Prima zoals altijd

Prima altijd Overzichtelijk,makkelijk en snel

Beste Chantal, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Mijn bestelling was incompleet (loep ontbrak)

Bij dit type waardevolle bestellingen verwacht ik meer zorgvuldigheid en volledige levering.

Beste Guus, Bedankt voor uw review. Er wordt in een persoonlijk bericht contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Diamond Point

Supersnelle levering en feestelijk verpakt!

Best laat besteld, maar werd de volgende dag al geleverd. Ook heel feestelijk ingepakt. En mooie kwaliteit oorbellen!

Wat leuk om te horen Chantal! Heel veel draagplezier ermee toegewenst.

Super snel geleverd

Zowel het bestellen als het afleveren verliep heel snel. Algehele afhandeling was perfect.

Beste Gaby, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Betrouwbaar

Heel tevreden

Beste Karin, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Perfect volledig volgens afspraak

Bij alle aankopen sedert 2001 ! zeer vriendelijk geholpen en goede afspraken indien on.line en ophalen in de winkel waar geen onderscheid is tussen in de winkel kopen of on.line. 100 o/o tevreden.

Beste Herman, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Ik ben erg tevreden over de service van Diamond point. Kortom fantastisch!!

Beste Catharina, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Zeer klantvriendelijke en meedenkende mensen.

Uitstekend geholpen na het bestellen van een te grote armband. Klantenservice denkt echt met je mee, reageren snel en doen er alles aan om je goed van dienst te zijn. Verfrissend.

Beste Reinier, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Fijne service

Ik had een maat besteld die niet op voorraad was maar had hem wel binnen een bepaalde tijd nodig. Klantenservice heeft dit opgelost en een grotere maat zsm geregeld. Hele fijne en snelle communicatie.

Beste Monica, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Super snelle levering.

Hele snelle levering en goed verpakt.

Beste Els, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Heel veel draagplezier gewenst met het sieraad. Met vriendelijke groet, Diamond Point

Over Diamond Point

Diamond Point is een Nederlands sieradenmerk en diamantexpert sinds 1904. De afgelopen twee decennia hebben wij ons ontwikkeld tot één van Nederlands meest vooraanstaande sieradenmerken. Diamond Point heeft een uitgebreide collectie van exclusieve sieraden, van tijdloze klassiekers tot fashionable eyecatchers. De Diamond Point shops zijn gevestigd in warenhuis de Bijenkorf. Ook online kun je de sieraden van Diamond Point bestellen; wij versturen de bestelling gratis en verzekerd naar je toe.