Top service!

De skihelm die ik besteld had was niet meer voorradig. Werd gebeld of ik een upgrade of het geld retour wilde. Gekozen voor een upgrade en de meerprijs werd door TopSnowShop voor eigen rekening genomen! Heel netjes!

Prompte Abwicklung

Prompte Abwicklung und Lieferung

Snel en uitstekend

Nieuwe vizieren besteld voor onze skihelm. Fatsoenlijk assortiment. Snel geleverd. Prima website. Bestellen ging makkelijk. Top

Kennis

Goed geholpen. Zowel op locatie als online. Ze doen er alles aan om het perfecte te kunnen leveren.

Goed geadviseerd

Goed advies en op een leuke manier geholpen

Nette klantenservice, goed product

Er werd snel op mijn mail gereageerd. De universele vizierbeschermer paste op onze vizierhelm, zoals beloofd in de tekstomschrijving.

Snelle levering van een goed product. Overzichtelijke website met perfecte uitleg en omschrijving

hulpvaardig, probleemoplossend

Maat helm was goed, maar het vizier sloot niet aan. Was geen probleem, gebeld en afspraak gemaakt om langs te gaan. Zonder extra kosten ander vizier gekregen. Super service.

alles bestens, gerne wieder

Schnelle Lieferung, Ware top, alles erstklassig

Er is géén betere!

Ook mijn na-bestelling verliep op correcte wijze! Deze winkel biedt de allerbeste en ruimste keuze en geeft perfect advies! Géén betere, dus doen!

Snelle levering van een goed produkt!

Goede service & correct !

Ik had een aantal helmen besteld, waarna ik werd opgebeld en ik geadviseerd werd wat ik best zou doen en wat het meestvgeschikt was in mijn geval. Nadien nog even gewacht op de terugbetaling, maar na een mailtje werd dit onmiddellijk gecorrigeerd ! Top !

Heel efficiënt en correct contact, zeer bereidwillig

Slaap mijn vragen werden vlot en correct beantwoord alvorens ik tot bestelling van mijn skihelm overging en de leveringstijd was perfect volgens afspraak. Zeer positieve ervaring! Aanrader

alles TOP gelaufen

Netter Kontakt

super service

super service

sehr positiv

Hatte Ersatzvisier für einen Skihelm bestellt, man machte mich darauf aufmerksam, dass dieses Visier nur für ein bestimmtes Modell passt und bat um kurze Rückmeldung. Das fand ich sehr hilfreich.

goede duidelijke site

Heb lang naar een goede en mooie ski-helm gezocht en mede dankzij de overzichtelijke site van topsnowshop bij hun uitgezocht en besteld.

Keus te over.

Goede online-shopervaring, met meer dan royale keus. Bestelling en levering probleemloos en vlot. Minder gelukkig met GLS als expediteur. Aflevermogelijkheden zijn een stuk beperkter dan bijv. bij PostNL of DHL.

Sehr schnelle Lieferung und sehr guter Service

Die bestellten Artikel wurden sehr schnell geliefert, Abstimmungen zur Lieferung wurden sofort per Telefon erledigt! Sehr guter Service!

Gewoon snel en netjes

Keep it up

Leverings probleem heel netjes opgelost

Na een wat stroef begin vanwege een bestelling gedaan tijdens de feestdagen, is alles heel netjes opgelost en het artikel met korting geleverd.

Beste Anne, Ik heb je al een email gestuurd. Het probleem was dat wij het niet meer op voorraad hadden. Dat is normaal helemaal geen probleem, dan vragen we het de distributeur op te sturen. Dat hebben we nu ook gedaan, maar helaas bleek die in de week dat je het bestelde een paar dagen dicht te zijn, vandaar de vertraging. Heel erg vervelend zeker omdat je nu het vizier niet tijdig had voor je vakantie. Als je terug bent van de vakantie, kun je dan contact met ons opnemen alsjeblieft? Dan lossen we het netjes op voor je, want we willen alleen tevreden klanten. Vriendelijke groet team TopSnowShop

Ik wacht op levering

Ben nog wachtende op mijn bestelling Aanbeveling is bijgevolg vermoedelijk niet juist Ondertussen is de helm geleverd en de helm beantwoord volledig aan mijn wensen

persoonlijke service

Snelle levering. Goed contact mogelijk per email. Probleemoplossende vriendelijke benadering. Compliment

- no noncense klant gerichtheid - veel achtergrond kennis van het product - ervaring met het product - goed advies - snelle kommunicatie - snelle levering - doet precies wat die zegt

Perfecte service

Snelle en correcte levering

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!