Alles prima.

Fix geliefert. Alle Produkte wie beschrieben. Alles prima!

respond very quickly and helpful in any problem!!!

I bought a helmet that wasn't any more in stock, they send me mail and did there best to help me to find something else that will fit my needs and tased. I recommend them and for sure will buy again.

Quick service to UK

Very efficient. I would buy from them again

schnelle Lieferung - Teile passen exakt

schnelle Lieferung - Teile passen exakt

Sehr gut, etwas verspätet geliefert

Gute Qualität

Fast efficient service

Fast efficient service. Would recommend.

hat alles bestens geklappt

ich bin mit der Abwicklung sehr zufrieden

Goede ervaring

Helemaal goed!

Ik heb een koffer besteld voor mijn skihelm! Prima kwaliteit! Stevig! Vooral prettig dat nu mijn vizier niet beschadigd! Ik ga hier veel plezier aan beleven.

Good advice and service

I wanted to buy a ski helmet with visor. I had done my own research but still had some questions. I found TopSnowShop on the internet and called to ask them for advice on what would be best for me. I got this from Floris and am delighted with my helmet. Thank you!

Prima product en snelle levering!!

Clipjes besteld om een FFP2 mondmasker aan mijn skihelm te bevestigen. Werk perfect en is makkelijk te bevestigen aan de helm.

Geweldige snelle service

Ik bestel op zondag en dinsdag mijn waanzinnige mooie helm in huis!

Lieferung nicht erfolgt

Ware am 16.02.2022 bestellt und Betrag belastet. Lieferung bis heute nicht erfolgt. Track&Trace funktioniert nicht. Keine Antwort von 'service-de@topsnowshop.nl'

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Schnelle Lieferung

Sehr schnelle gute Lieferung

Te laat

De clips waren veel te laat geleverd. Uiteindelijk geen gebruik van kunnen maken. Geen mogelijkheid tot retour.

Beste Maud, Jammer van de slechte beoordeling, maar je hebt helemaal gelijk. Door een misverstand en de grote werkdruk zijn de clips helaas te laat verstuurd. Erg vervelend dat je ze te laat kreeg. Maar we willen alleen tevreden klanten al lukt dat niet altijd. We hebben besloten het geld van de clips terug te storten. Je mag de clips houden, maar hopen dat we niet lang meer nodig hebben. Vriendelijke groet Team TopSnowShop

Satissfied

Easy going and satissfied, crew was very helpful.

Eerste bestelling, prima ervering

Ik had voor mijn naderende wintersport in Oostenrijk twee setjes haakjes nodig voor het bevestigen van een mondkapje aan een skihelm. Snel besteld, snel geleverd. Dank voor de goede service!

Sehr gut ,Artikel wie beschrieben

Schnelle Lieferung perfekte Abwicklung

Schneller Versand...Top Ware

Alles wie es aus Kundensicht sein soll. Vielen Dank

Snelle levering - goede producten

Prima ervaring met deze leverancier. Goede website.

Super behulpzaam toen het even mis ging

Ik had een helm besteld en ook al een track&trace code ontvangen. Na een paar dagen geen helm ontvangen. Contact opgenomen. Bleek dat de helm niet meer in voorraad was. Daarna zonder problemen een nieuwe (en stuk duurdere) helm gekregen.

Super e-Shop !

Hat alles hervorraged geklappt. Bin super zufrieden. Netter Kontakt, toller Service und schnelle Lieferung Dieser e-Shop ist sehr zu empfehlen. So macht e-Shopping Spass !

Great service.

Perchasen as expected. In time and good follow up

Gut

Gut

Alles schnell und unkompliziert

Schnelle u d unkomplizierte Lieferung. Alles Top Kaufe gerne jederzeit wieder

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!