Keurig netjes en een snelle service.

Keurig netjes en een snelle service.

Nog niks ontvangen

Nog steeds niks ontvangen

Fijn winkelen

10% korting voor de consument levert hem meer op de totaalprijs dan de 3+1 aktie

Verzending traag, klantenservice chaotisch

Veel te trage verzending. Telefonische klantenservice; vriendelijk maar erg chaotisch. Na dat ik een verkeerd product heb toegestuurd gekregen en dit ook weer heb moeten retourneren, nog steeds niet het bestelde artikel ontvangen. Twee maal met klantenservice gebeld maar na een week heb ik het artikel nog steeds niet…..

Gewéldig

Binnen 3 dagen was alles geregeld en kon ik mijn bestelling al ophalen. Per mail word je van elke stap op de hoogte gehouden. Ik ben enthousiast!

Ondanks de ontvangen mail werkte de korting op de site niet. Na een appje (op zondagmorgen nb!) werd het gelijk alsnog geregeld. Goede service! Netjes en snel bezorgd daarna

Te lang wachten op levering

Te lang moeten wachten op de levering

Te gek jasje dat het op elke outfit prima doet

Al zoekend in mijn kledingkast om te kijken welke van mijn jassen leuk zou staan op de midi rok die ik had aangeschaft, realiseerde ik me dat een kort jasje het beste zou staan. Daarom op zoek naar zo een jasje en al snel kwam ik uit op een heerlijk zacht jasje van Rino en Pelle. Laat het jasje nou ook nog paar tientjes te zijn afgeprijsd tot die bewuste dag en ook nog gebruik makend van punten die ik eerder had gespaard bij Berden was de keuze snel gemaakt! Super blij met mijn nieuwe aankoop!

Altijd goed

Al jaren tevreden over de kwaliteit, prijs en service

Mooie jas !!

Op tijd binnen en past perfect!!

Perfecte webshop aankoop

Alles ok. Snelle levering.

Snelle nette verzending van het bestelde product

Snel thuis en netjes ingepakt.

Vlot thuis gestuurd gekregen en netjes verpakt.

Blij

Altijd een goede en snelle ontvangst. En een duidelijke communicatie. Ook altijd fijn om fysiek te winkelen bij Berden Blerick als ik op familie bezoek ben.

Pakketje zorgvuldig ingepakt en bezorgd.

Pakketje zorgvuldig ingepakt en bezorgd.

4 stuks besteld waarom niet in 1 keer geleverd maar ieder stuk apart !!!!!!

Fijne webshop

Ruime keus.

Zeer tevreden!

Goede afhandeling in de winkel.

Zoals de kleding beschreven is, juiste maat. Perfectie !

Dit vraagt om nu daar mijn gewenste kleding aan te kopen.

Snelle en goede service

Snelle levering van de producten. Ruim aanbod en makkelijk te retourneren.

Goed!!!

Mooie kleding en goede service.

Zoals altijd zeer goed

Bestelling ging prima, bezorging top!!!

Leuke winkel

Mooie kleding en snelle levering . Voor elk wat wils