Snel geleverd en goede kwaliteit

Blij met de correcte en snelle levering

Makkelijk bestellen. Betaling achteraf duidelijk ingeregeld!

Altijd goede service

Mooie merken, goede service. Snelle levering in de online shop. Vriendelijke behulpzame medewerkers in de winkel. Nooit met lege handen naar huis:)

goede service en enthousiaste medewerkers

Contact met de klantenservice om te ruilen was een prettige ervaring. Ruilen was geen probleem en het bedrag werd direct teruggestort.

Berden is gewoon een fijne winkel, ook als je online besteld.

Wij komen ook graag in de Berden winkel in Heerlen. Fijn, behulpzaam personeel en de sfeer is goed en heeft nog een wat luxe uitstraling. Dat mis je gewoon in andere winkels.

Via de webshop een broek besteld, deze was helaas niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Broek in de winkel geretourneerd zonder problemen. Prima service

goede kwaliteit en modieus

als ik een berden winkel binnenstap in blerick of roermond zie ik merkkleding vooral betty barcley past altijd en koop ik ook vroeger wel 3 jurken tegelijk nu een jurk of een jas die ik dan met plezier draag mijn man koopt bij berden in roermond altijd jeans 2 of een poloshirt wat hij lang met plezier kan dragen ik hoop dat de berden winkels nog lang bestaan zodat ik elke maand wel een of meerdere kledingstukken naar tevredenheid kan kopen , ga zo door berden en ik wil ook een dikke 10 geven aan de verkoopsters.

Goed bedrijf,excellente service

Mijn product,een spijkerbroek,is exact zoals het weergegeven is op de foto.De maat was perfect en de levering was bijzonder snel,echt binnen 2 dagen. Tijdens de verzending werd ik op de hoogte gehouden vd stand van zaken.Zeer professioneel en dat in een tijd waarvan vele online bedrijven hun afspraken niet nakomen,je niet het juiste product ontvangt of het heel anders is dan weergegeven! Wat ik ook ontzettend fijn vond is dat er een voorgedrukt retourformulier in het pakket zat,zodat ze het je heel makkelijk maken om het te retourneren, Chapeau! De echte factuur werd per email toegestuurd om papierverspilling tegen te gaan, zijn dus ook duurzaam bezig! Niets dan lof. P.s, normaalgesproken schrijf ik niet gauw een review,maar dit bedriijf verdient t ,ga zo door!

Goede webshop

Als je iets besteld is het altijd snel bezorgd. De webshop is ook erg duidelijk en gemakkelijk. Prima helemaal tevreden

Goed en snelle service

Fijne winkel

Ik heb al een paar keer online kleding besteld. De bestelling is snel binnen. En de service is helemaal goed.

heel blij met de broek

mooie broek snelle levering aanbevolen

In 1 woord: Top

Blijft mijn favoriete winkel!

Ruim assortiment

Super fijn en eazy.

Fijne shop. Koop er graag.

Ik kan alleen maar zeggen, alles is prima.

De bestelling is prima verlopen.

mooie winkel keuze is top

Netjes geholpen en de keuze is prima

Jammer dat t leuke truitje met kraagje niet meer in mijn maat was

Uitstekende service.

Of je voor kleding of meubels gaat . Goede kwaliteit en service.

Top, snel, professioneel

Mooie pasvorm

Een mooie jas. Het enige minpunt vind ik het feit dat de jas niet is gezoomd.

Super fijn shoppen bij Berden Geleen

In Geleen helpen de dames mij altijd prima. Met juiste maat. Iets passend op de pantalon .

Snel en netjes verpakt ontvangen!

In de winkel al gepast maar omdat mijn maat er niet bij was heb ik het erbij laten zitten. Later had ik spijt maar op de site zag ik m’n maat wel staan dus alsnog besteld. Heel netjes verpakt had ik het snel in huis en ben er heel blij mee.

Berden levert fantastische service

Ze hebben mooie merken en voor elk wat wils. De kwaliteit van de producten is zeer goed en als er al iets mee is mag je het altijd komen terugbrengen. Klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Ik word altijd goed geholpen en het assortiment is divers en groot. Ik winkel altijd graag bij Berden.

Mijn bestelde jeans werd snel geleverd; de maat was zoals beschreven

Bedrijfsgegevens

Promenade 12

6411JK Heerlen

045-8506850

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.