alles verliep naar wens!

Voor ons een vertrouwd adres, we weten dat het goed verloopt!

Was een voldoende

alleen jammer ik was niet thuis had het pakketje bij de buren afgeven. Hebben ze niet gedaan Jammer. Veder was alles prima.

Makkelijk te bestellen, snelle levering, makkelijk retourneren

Bij terugsturen van mijn bestelling had ik het geld al heel vlug weer op mijn rekening staan. Dat voelt altijd goed. Mijn nieuwe bestelling ligt nu klaar in de winkel van Berden.

Snelle bezorging, mooi product

Mijn favoriet merk op voorraad in mijn maat, en snel bezorgd

Snelle service, netjes ingepakt. Helaas jurk retour gedaan want was te groot.

Snelle levering en mooie producten

Kwalitatief goede producten en een vlotte levering van de goederen

supersnelle levering

Ik had mijn bestelling in de voormiddag geplaatst en de dag erna rond de middag al ontvangen, een supersnelle levering dus.

Snel in huis

Snelle afhandeling en goede kwaliteit

Matig

Zelf na een week moeten bellen naar klantenservice om te vragen waar m’n pakketje bleef. Bleek het al in de winkel te liggen. Helaas daar geen mail van ontvangen.

Beste Petra, Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We zullen onze winkel te Sittard hier ook op aanspreken. Met vriendelijke groet, Lieke

Is positief,zending goed verpakt

De zending snel geleverd en overzichtelijk verpakt.

Mooie aanbiedingen van topmerken

Het product is goed maar de levering door DHL slecht

Als je niet thuis bent zet DHL het pakket ergens neer in de buurt van je huis waar je het dan uren later al dan niet vindt. Het pakket kan ook nat zijn of weg.

Over het algemeen prima, de verzending kan iets sneller.

Vlotte verzending.

Vlotte verzending van het bestelde artikel met een hele mooie kwaliteit.

Prettige ervaring.

Betrouwbare (web)winkel met mooie kwaliteit merkartikelen, zorgvuldig verpakt en vlot geleverd.

Ik had mijn blouse 1 keer gedragen en t was nog al gekreukt . Wilde hem even bijstrijken en toen streek ik er meteen een gat in .. echt balen .. niet in de gaten dat t zo’n dunne stof was … Was wel een hele leuke blouse .. maar zo zonde van mijn aankoop .. De beoordeling gaat over de blouse en niet over de service ..

Beste Karin, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het product. We zullen hierover zelf nog contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Berden Lieke

Tevreden over de correcte en snelle verzending van het bestelde artikel.

Top! Vlugge levering en is het niet goed heb je ook binnen no time je geld terug!

Hele snelle levering, keurig verpakt. Het deed alleen niet aan mijn verwachting, meteen terug gestuurd, en binnen een paar dagen, stond het geld weer op mijn rekening. Echt top

Artikel online besteld, binnen 2 dagen geleverd.

Snelle bezorging

Keurig verpakt en snelle levering. Fijn dat je punten kunt inleveren.

slecht

Ik bestel 2 artikelen in verschillend maten omdat niet altijd de maat goed is. Ik heb korting gespaard maar wordt van elk artikel afgehaald. Nu heb ik 1 artikel terug gestuurd korting kwijt. De waarde bon is toch geld dat van mij is dus als ik een artikel terug stuur wordt dat geld toch met ander artikel verrekend lijkt mij. Dit is niet het geval

Beste Jeanine, Hartelijk dank voor je beoordeling. De punten van het artikel wat retour is gekomen staat weer op je kalntnummer. Indien er vragen zouden zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Lieke