Heel mooie kleding, ruime keuze, voor ieder wat wils.

Een tevreden klant!

De website overzichtelijk, veel keuze. Mijn bestelling werd snel en keurig verpakt bezorgd. Dus heel tevreden!

Snelle verzorgde levering

De levering ging super snel, en was verzorgd ingepakt

Niet goed

Om te weten dat er retourkosten moeten worden betaald moet je je eerst door een schier eindeloos relaas worstelen. Zet het gewoon op de bestelpagina, met grote letters.

Beste heer van Haaren, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het vervelend dat u hiervan niet op de hoogte was. Voor vragen zijn we bereikbaar via telefoon en via chat,mail en whatsapp. We antwoorden uw vragen altijd graag. Met vriendelijke groet, Team Berden Lieke

Snelle levering kledingstuk van Roermond naar Heerlen. Top.

Mooie website

Snelle levering Duidelijke website Veel mogelijkheden om te betalen Heerlijk jurkje

Goed geregeld

Stipt op tijd en netjes afgeleverd

alles perfect

Op tijd geleverd, mooi verpakt . alles perfect .

Altijd goed geholpen bij Berden, vriendelijk personeel en mooie collectie.

Ook bij retour, nooit problemen

Altijd goed geregeld!!!

Mooie webwinkel, snelle levering

Berden heeft een mooie en uitgebreide winkel in Blerick met betaalbare merken. De webwinkel is duidelijk. De levering was snel en mijn bestelde kleren waren mooi en verzorgd ingepakt.

Verdwenen pakket via postNl.. De klantenservice heeft dit zeer klantvriendelijk, begripvol en commercieel op zeer korte termijn recht gezet . Chat via Whatsapp dikke pluim voor de medewerkers!!! Spijtig kan ik geen beoordeling geven over de producten omwille hiervan... Maar klantgerichtheid en gepaste support is een 10 waard

Mooie online shop

Duidelijke en overzichtelijk warenhuis online, mooie kleding en hele snelle levering. De kleding wordt geleverd in duurzaam verpakkingsmateriaal.

Alles goed geregeld!

Leuke jurk online besteld die uit Venlo moest komen. Helaas was de maat niet goed en bracht ik 'm terug naar Berden in Geleen. Daar alles keurig afgehandeld en binnen een paar dagen mijn bedrag weer op mijn rekening gestort gekregen.

Alle kwaliteit onder 1 dak

En prettige moderne winkel met altijd vriendelijk personeel. Van kleding naar schoenen en van lingerie naar zelfs heerlijke chocolade.. en een mooi gezellig restaurant met de lekkerste gerechten en drankjes. Ik zeg top winkel!!

Grote keuze, snel ontvangen

Er is een grote keuze aan kleding en het is fijn dat de betaling op verschillende wijzen wordt aangeboden. Ook prettig dat de bezorging bij een pakketautomaat mogelijk is. Het punt sparen voor korting is zeer welkom

Goede communicatie, snelle levering en mooi verpakt.

Overzichtelijke website, duidelijk in wat nog voorradig is. Communicatie via mail heel duidelijk. Snelle levering.

Mooie collectie en vlotte levering.

Duidelijke webshop, grote collectie en vlotte levering. Netjes verpakt, alles naar wens.

Alles verliep gewoon soepel!

Gewoon zoals het hoort te gaan. Netjes geleverd volgens de afspraken.

Keurig en correct

Kleding keurig verpakt, fijne service en correcte levering

Vriendelijk en klantgericht

Zeer behulpzaam en klantgericht

Leuke kleding te koop

Vlotte levering, daarbij staat het bedrijf open voor feedback en verbetering. En ik ben ook nog eens een mooi kledingstuk rijker

Prima webshop

Prima webshop. Was alleen wat onduidelijk over de levering. Dit verschilt blijkbaar per item. En kan soms oplopen tot 5 werkdagen. Dat vind ik zelf wat lang. Nu was het in dit geval niet erg voor een winterjas in de zomer ;). Maar als je iets sneller nodig hebt. Moet je even goed opletten met bestellen. Verder alles helemaal prima. Leuke merken. Netjes verstuurd en verpakt. Pakbon en retour label er al bij.

Superservice

Mooie collectie, snel in huis, gemakkelijk retour mocht het niet goed zijn! Blij met mijn aankoop!

gewoon goed

keurige hulp, goede kwaliteit