Via web besteld, fijne service, snel geleverd

Duidelijke site en snel geleverd!

Al meerdere goede ervaringen met de webshop van Berden. Veel keuze, duidelijke site en snel geleverd. Aanrader.

Slecht

Bestelling kwam pas aan naar 10 dagen. Heb er ook 3x telefonisch contact voor moeten opnemen.

Geweldige service.

Mijn bestelling lukte niet. Gelukkig heb ik mijn bestelling kunnen plaatsen met behulp van uw medewerker door persoonlijk chat contact. Het contact was prettig, en maakte mij blij. Vooral ook omdat ik de volgende dag gewoon verder kon chatten met uw medewerker.

Goede ervaring.

Berden, is een fijne webwinkel waar voor iedere wat wils is om te shoppen.

Kleurrijk mooi

De actieve verkoopster die precies en snel begreep wat mooi en goed bij mijn paste tijdens het winkelen .

Fantastische service

Het meest wat ik besteld valt in de smaak Er is een mooie collectie waaruit gekozen kan worden

Super service!

Mooie kleding, goed en eerlijk advies en super service!

perfecte verzorging

netjes verpakt en snelle levering

Fantastische winkel

Als je binnen komt weet je niet waar te beginnen, overal waar je kijkt wist je verleid door prachtige kleding die op een aantrekkelijke manier worden neergezet Er is ruimte genoeg en altijd wel een pashokje beschikbaar Personeel is kundig en klantvriendelijk, vaste groep met bekende gezichten zie je er steeds weer terug Kortom ik winkel hier heel graag!

Een mooi jack gevonden in de winkel van Berden. Jammer genoeg was mijn maat er niet. Maar de verkoopmedewerkster heeft ter plekke het jack op de website van Berden gezocht of mijn maat er was. En hem toen online voor mij besteld. Het jack is binnen en past perfect. Ben er superblij mee en veel dank voor de keurige behandeling. Top.

Goede service Behulpzaam personeel Gezellige winkel

Super ,Uitstekende service ,snelle bezorging en snelle retourafwikkeling

Fijne winkel met een grote keuze en goede klantenservice!

Het is altijd fijn shoppen bij Berden, keuzevis groot en personeel professioneel en klantvriendelijk.

Snelle levering en prima service

Het bestelde item werd snel geleverd, fijne service.

Zeer good

Een goede kleren winkel voor heren, dames, Kids.

Prima winkel

Wordt goed geholpen,alle merken in de winkel,volop keus,

Een ruim assortiment, met ruime keus

Fijne hulp , voor iederwat wils. goed en ruim assortiment

Goede en snelle levering

Fijne website en snelle levering. Kleding ook netjes verpakt.

GEWOON PERFECT

Steeds snelle levering, klopt steeds. Retour geen enkel probleem

Snel en netjes!

Heel mooi en goed verpakt, geen verzendkosten, achteraf betalen, snel.. waar heb je dat nog!

fijne winkel

goede service

Fantastische zaak!

Alles onder één dak, dat is sowieso al fijn. Maar het allerfijnst is de deskundige hulp van betrokken en enthousiast personeel. Men denkt met je mee, doet goede suggesties, zonder op te dringen. Wij hebben onze nieuwe vaste kledingzaak gevonden!

Perfecte service

Alles klopt!

Vriendelijk en deskundig personeel.

Geholpen door een dame met kennis en niets was te veel. Ging zelfs beneden kleding halen die we boven konden passen.