Snel en goed bezorgd!

Herenjas besteld, deze daags erna keurig verpakt in huis.

Prima!!

Snelle levering, overzichtelijke site

Duurt lang

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Duurt veel te lang.

Beste Didi, Wij vinden het jammer dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Echter geeft de traceercode aan dat deze opnieuw gelabeld is door een fout in het adres. Het adres dat is opgegeven bij het bestellen is helaas niet correct geweest, waardoor dit gecorrigeerd moet worden. We nemen nog persoonlijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Word geluisterd, had een klacht prima opgelost.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met de trui

Betrouwbaar en klantgericht

Kleur van broek kwam niet overeen met de afbeelding op de website waardoor we hem kosteloos mochten retourneren.

Tevreden.

Broek besteld. Afgehaald in winkel. Alles netjes zoals verwacht. Mooie broek, bij berden Heerlen werd Ik vriendelijk verder geholpen voor bijpassende trui.

Goede ervaring levering goed gegaan

Zeer goed geleverd met de gewenste artikelen

Was te groot, sorry.

Heb de bestelling terug gestuurd want het t-shirt was helaas te groot. En toch niet wat ik er van verwacht had.

Beste Els, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het shirt helaas niet voldeed aan je verwachtingen. Als je onze hulp nodig hebt voor advies kun je ons bereiken op nummer 045 8506850. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team Berden Lieke

Erg goed

Helaas broek pastte niet .Andere maat niet meer op voorraadmaar ondanks alles zo netjes en snel alles verwerkt top

Fijn bedrijf!

Mijn blouse werd keurig verpakt besteld!

Hat alles gut geklappt

Der Mantel ist sehr schön. Würde ich jederzeit wieder kaufen.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Zie boven

Altijd goed

Snelle bezorging en goed verpakt. Trui netjes in papier en een stevige doos. Mooie en fijne trui is precies als op de foto. Kortom ik ben er blij mee.

Netjes verpakt

Zat een kleine hekkel in de trui. Deze zelff weggewerkt

Super mooie jas gekocht, maar er was iets verkeerd gegaan met de korting.klantenservice gebeld kreeg supervriendelijke behandeling en werd meteen gecorrigeerd.chapeau

Ik kon de bestelling volgen en het pakje werd op de afgesproken tijd bezorgd, superhandig als je toch niet in Heerlen woont.

Heeft 1 week geduurd voordat ik de sjaal binnen kreeg nad

T ik gemaild had dat ik niets gehoord had Langzaam en geen communicatie

Beste Danielle, We vinden het jammer om te vernemen dat je de levertijd lang vind duren. Echter heb je vlak voor het weekend besteld en hebben wij het artikel gelijk de maandag opgestuurd. Helaas door het weekend duurt dit iets langer. We hopen dat het item naar wens is en indien er vragen zijn, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Trage verzending

Duurde erg lang voor het binnen was. Bestelling was verder goed

Beste Levi, We zien dat je bestelling via onze leverancier gaat. Dit duurt 3-5 werkdagen voordat wij dit item ontvangen. Dit staat ook bij de producten vermeld. Echter is het item de 23e al verzonden met een weekend ertussen. We hopen dat het artikel inderdaad naar wens is en mochten er in het vervolg een vraag zijn over de levertijd, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Keurig verpakt

Helaas was mijn jas te groot dus moest ik hem terug sturen

Vlotte en correcte afhandeling

Toekomstgericht mogelijk meermaals hiervan gebruik maken.

mooie kleding, verzending goed geregeld, retouren ook

prettige communicatie, alleen het betaalsysteem vind ik te indirect. je moet een app gebruiken en er zelf kijken wat je wanneer moet betalen. liever ontvang ik gewoon per mail de factuur om te betalen zodat ik dat niet kan vergeten.

niet meer de service die ik gewend ben

had mijn bestelling bewust bij de winkel van Berden aan laten komen zodat ik dan kon kijken en passen of het jasje aan mijn wensen voldeed. Kreeg ik zo'n grote doos en dacht toen: die had ik beter thuis kunnen ontvangen. Was te voet. Met de doos naar een pashokje. Maat was goed maar omdat ik toch nog vragen had stuurden ze me naar boven omdat ze daar meer deskundig advies konden geven. Voorheen hong het kledingstuk in een kast en kon je meteen passen

Beste Hanni, Indien je ervoor kiest om een bestelling in de winkel op te halen, mag je deze uiteraard in de winkel passen en ook retourneren. Echter kiezen niet alle klanten hiervoor en vinden het wel fijn om dit even rustig thuis te passen, vandaar dat de items die online worden besteld worden verpakt in een doos. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden