Fast, reliable - Fixed!

Excellent communication when PCB received, fixed and returned. Door to door 5 working days and the dryer is back in business!

zeer snelle en professionele service

Onze 9 jaar oude Miele wasmachine ging kapot (geen elektriciteit meer op paneel). Oorzaak bleek kapotte printplaat, bleek helaas een vaker voorkomend probleem. Gegoogeld en gelukkig YouFixit in Cuijk gevonden. Europese specialist in reviseren Miele printplaten. Vaste prijsafspraak vooraf (100 euro incl. verzendkosten), voor reparatie of andere gereviseerde printplaat. Woendag met de post verstuurd en - ongelofelijk - zaterdag alweer gereviseerd in huis. Gemonteerd (makkie) en de Miele doet het weer. Zeer goede communicatie. Garantie van een jaar op de reparatie. Een zeer tevreden gebruiker.

Deskundig en correct. Prima service.

Miele wasmachine deed vreemd en functioneerde uiteindelijk helemaal niet meer. Na door 2 andere partijen met een kluitje het riet in gestuurd te zijn, besloten de printplaat bij Youfixit laten reviseren. Resultaat: machine werkt gewoon weer als tevoren. Zeer tevreden over behandeling, servicegerichtheid en correctheid / eerlijkheid van deze service.

Deskundig en zeer snelle reaparatieservice

Zeer snelle reparatie van ELP266-A printplaat. 's middag omstreeks 13:00 afgeleverd te Cuijk, om 15:00 de aanmelding ontvangen van de retourzending. Na ontvangst, installeren en lopen zonder enkel probleem! Een zeer tevreden klant.

uitstekende ondersteuning , correcte prijzen , snelle bediening

Printplaat laten herstellen, nieuwe schokdempers besteld: alles zoals beloofd is ook gebeurd tegen een correcte prijs en binnen de voorziene tijd.

Reparatie oude Miele wasautomaat

Inmiddels draait de Miele WPS-377 alweer 3 jaar feilloos na revisie van de EL 150-C hoofdprint door Youfixit. Wel zelf in- en uitbouwen, maar met wat handigheid en niet te haastig te werk gaan is dit goed te doen. Een nieuwe machine is m.i. niet beter dan deze uit 2001 (!)

Alles super funktioniert!

Günstiger Preis, schnelle Bearbeitung. Maschine funktioniert wieder einwandfrei.

10 von 5 Sternen!! Hervorragend! Schnell, gut, kommunikativ!!

Hervorragende Kommunikation! Schnelle Reparatur! Preiswert! Funktionstüchtigkeit der Zentral-Elektronik für MIELE W 3838 ist wieder hergestellt! Das ist perfekter Umweltschutz durch Ressourcenschonung, da die Nutzungsdauer eines hochwertigen Gerätes entscheidend verlängert wird! Absolut empfehlenswert!! Wieder einmal zeigt eine Idee aus den Niederlanden was möglich ist!! DANKE! G. Schwindling

Goede Service en betrokken bij handelaar en Servicemonteur

Al jaren ervaring met Peter en altijd goed gegaan.

Top en vakkundig bedrijf

De ELP 162 vakkundig gereviseerd, met ook uitleg wat er mis was met de module. Ondanks de kerstdrukte ook snelle levering. Nu draait de machine weer als een zonnetje, ben er heel blij mee.

Einfache Abwicklung und erfolgreiche Reparatur

Super Video zum Ausbau des Bedienteils. Unkomplizierte Abwicklung, freundlicher Schriftwechsel. Und das allerbeste, die Reparatur ist erfolgreich. Ich kann "YouFixit" sehr empfehlen! Herzlichen Dank! Gruß Christian Eienbröker

Een hoop geld bespaard!

YouFixit heeft de defecte printplaat van mijn Miele wasmachine gerepareerd. En tegelijk 2 nieuwe dempertjes geleverd. Vervangen print en dempers was zeer eenvoudig. Super snelle service (donderdag opgestuurd, zaterdag gerepareerd terug in huis) die mij honderden Euro's heeft bespaard.

Miele moederboard uitstekend gerepareerd, retour in 2 dagen, perfect !

Mijn 13 jaar oude Miele wasmachine leek wel dood, geen lampjes niks. Met behulp van de instructies de hoofdprintplaat er uitgehaald, viel reuze mee en duurde slechts 10-15 minuten. Opgestuurd en binnen 2 dagen gerepareerd en terugontvangen, beter en sneller kan haast niet. Print teruggeplaatst (5-10 minuutjes werk) en alles draait weer als een zonnetje. Perfect !

Snel en accuraat

gewoon goed werk. Kapotte module opgestuurd en met 3 werkdagen keurig gereviseerd retour. ongeveer 400 euro bespaard dus zeer de moeite waard om met dit bedrijf in zee te gaan

Es ist alles super abgelaufen!

Leistungselektronik und Stoßdämpfer defekt: Kontaktaufnahme, Versand, Reparatur, Alles perfekt abgelaufen. Aus-und Einbauhinweise auf der Homepage: super! Waschmaschine funktioniert wieder. (Wie schon vor 2 Jahren bei meiner Schwester). Kann man nur empfehlen!

Snelle en goede service, duidelijke communicatie.

Plots deed mijn wasdroger niets meer. Bij het zoeken naar de mogelijke oorzaak op internet, toevallig op de site van Youfixit terecht gekomen. Ik dacht, ik probeer het. Sturing eruit gehaald en opgestuurd naar Youfixit. Nog geen week later mijn sturing terug gekregen, ingebouwd en de wasdroger werkte weer. Fantastisch!!!

Het kan niet beter.

Uitleg over probleem, visuele uitleg hoe te repareren zeer goed. Reparatie en terug sturen van printplaat zeer snel. Prijs reparatie en onderdelen zeer acceptabel. Al met al zeer tevreden

Fast, helpfull and the problem is 100% fixed

The standard witgoed engineer stated that my Miele washing machine needs a new circuit board which will cost in excess of 600 euros to repair. Then, I found YouFixit, and I followed their instructions easily, to pull out the circuit board. I sent it to them in the post, they fixed and tested it and it was delivered back to me the same day. Total repair time including the post was 48 hours. Now my machine works perfectly again. It only cost 100 euros, and very fast and friendly ! I also received a wonderful "YouFixit" pen !!!

Ich kann YOUFIXIT nur wärmstens empfehlen !!

Perfekte Beratung, saubere und schnelle Reparatur von Steuerplatine so wie sehr prompte Lieferung von nötigen Ersatzteilen für 2 verschiedene Miele-Waschmaschinen (meiner eigenen und die meiner Tochter!) und dies zu einem "mehr als fairem Preis". Vielen, vielen Dank !!

Uitstekend en vakkundig!

Ik ben uitstekend geholpen. Vakkundig en eerlijk advies en neemt de tijd voor je. Zeer klantvriendelijk en enthousiast en denkt mee naar de oplossing. Als ik weer problemen heb met mijn wasmachine dan ga ik zeker terug!

goede service , eerlijke mensen

Positieve ervaring , bekwame en goede service

Excellente service !!

Duidelijke instructies, vakkundige ondersteuning, snelle service. Nooit gedacht mijn wasmachine zelf te kunnen herstellen. Een aanrader ook voor iemand die niet zeer technisch is onderlegd.

Ik heb een module van een AEG droogkast van 2011 opgestuurd ter herstelling. Drie werkdagen na het opsturen van de module heb ik deze teruggekregen en alles werkt opnieuw prima! Ik raad dit reparatiebedrijf ten sterktste aan. Ik ben ook zeer tevreden over de zeer efficiënte communicatie voor de opvolging van het pakket en van de status van herstelling.

Héél tevreden!

Snelle reparatie, afhandeling en opvolging. Een aanrader!

Perfecte service, geld terug toen het niet lukte

Helaas is het niet gelukt mijn droger te repareren, Youfixit heeft van alles geprobeerd, en toen het uiteindelijk niet lukte kreeg ik mijn geld (m.u.v. de verzendkosten) gewoon teruggestort. Prima service, jammer dat het niet gelukt is.