prima adres goede comunicatie goede prijs en 1 jaar garantie

Ik heb mijn printplaat van de wasmachine laten rep en werkt nu weer als van ouds volgende keer zeker weer eerst naar dit adres

• Verbeterpunten geen alles prima

Lovend over de snelle retour ontvangst.

Zeer efficiënt reparatie bedrijf. Tussen verzenden en gerepareerd ontvangen zat minder dan de aangegeven week. Heel fijn want een paar dagen niet kunnen wassen is te overzien. Sjapoo.

• Verbeterpunten Geen

Top reparatie; doorlooptijd had beter gecommuniceerd kunnen worden.

Miele wasmachine was kapot door defect aan elektronica module. Uitstekend gerepareerd door YouFixit, en ook preventief nog extra gereviseerd. Prijs was prima. Doorlooptijd viel wat tegen, en was ruim meer dan de "2 tot 3 werkdagen" die op website en mail werden aangegeven. Proces als volgt: - maandag wasmachine defect. - maandagavond machine gedemonteerd en gemaild naar youfixit. - dinsdag 14:00 mail terug van youfixit ("meestal binnen twee uur reactie"?) - dinsdagmiddag direct module opgestuurd, en per bank betaald. - woensdag was module bezorgd volgens postnl. - donderdag pas ontvangstmelding van youfixit. - volgende dinsdag melding van reparatie en verzending. - woensdag retour ontvangen, en succesvol teruggebouwd. Uiteindelijk duurde het voor ons dus 8 werkdagen (anderhalve week) van defect tot reparatie. Het zou goed geweest zijn als we dat van tevoren hadden geweten. Mogelijk hadden we dan gekozen om eerst een gereviseerde module van youfixit te kopen, en daarna pas onze module op te sturen voor reparatie naar de youfixit voorraad.

• Afspraken nakomen
  • Verbeterpunten Wees duidelijker over lange doorlooptijd.

Zeer tevreden over de geleverde reparatie

Van tevoren levert YouFixIt duidelijkheid over wat ze te bieden hebben en tegen welke voorwaarden. Dit wordt exact nagekomen.

Fijne ervaring

Mijn wasmachine ging stuk, wegens overspanning nuon, print opgestuurd, en deze was netjes gerepareerd en netjes afgewerkt, prima service. Top

• Verbeterpunten Jammer dat ze niet alle Electronica doen

Alles verliep vlot omdat ok twijfels had

Het demonteren van de printplaat was heel goed op foto beschreven en het opsturen was correct met medeling was aangekomen en terug verzonden . In het kort gezegd alles was prima !

• Verbeterpunten Niet dat ik weet

Uitmuntend

Na eerst reparateurs benaderd te hebben kwam ik op de site van Peter Stuart. De problemen met onze wasmachine stonden al duidelijk vermeld op de site en ook hoe de leverancier en diverse bedrijven zouden reageren, dat klopte dus. Met een simpele maar o zo duidelijke handleiding lukte het mij om de printplaat uit de wachmachine te halen en YouFixit repareerde en dee de printplaat ook nog upgraden. Dat alles binnen een week. Chappeau! Uitmuntende service en begeleiding. Met veel plezier kan ik dit bedrijf aanraden.

• Verbeterpunten geen

Vakwerk

Reparaties worden vakkundig uitgevoerd. Twee keer een module opgestuurd De eerste machine heeft daarna nog jaren gedraaid. De tweede zojuist geplaatst en deze Miele kan ook weer jaren mee. Goede communicatie. Ouderwetse kwaliteit.

zeer tevreden

goed werk geleverd wasmachine werkt weer als vanouds

• Verbeterpunten geen

Ben erg tevreden.

Uitstekend gerepareerd, wasmachine doet het weer prima. Ben er erg blij mee.

• Afspraken nakomen
  • Verbeterpunten Retouradres was niet goed. Mogelijk nog een extra controle daarop laten doen. Nu aantal dagen later retour ontvangen.

Een betrouwbaar adres met goede service

We bevonden ons in een 'moeilijke' situatie ivm mantelzorg toen onze wasmachine stuk ging. Ik heb de print naar YouFixit gestuurd voor reparatie. Op de website wordt duidelijke een analyse aangegeven van het probleem en welke oplossing/reparatie mogelijk is. Na opsturen dreigde het op een lange reparatietijd uit te lopen aangezien het erg druk was. Dat konden we ons eigenlijk niet veroorloven in de situatie waarin we verkeerden. Er werd een oplossing geboden, maar het resultaat na de eerste reparatie verliep toen ook nog eens problematisch omdat de wasmachine andere, vreemde gebreken vertoonde. Dit werd goed geanalyseerd via enkele vragen per mail, en ook deze fout/oorzaak werd gelokaliseerd. Er is een opnieuw een herstelde print nageleverd die het tot nu toe goed doet!

• Afspraken nakomen

Gewoon prima omdat het verloopt zoals het op de site wordt beschreven

Ze weten daar precies wat ze doen en wat er vervangen moet worden. Eigenlijk loop je geen risico want als het niet te repareren valt, krijg je je geld terug. Altijd eerst dit doen ipv een nieuwe kopen.

Schnelle einwandfreie Reparatur.

Unser Trockner war tot. Die Platine nach Anleitung ausgebaut. (Wichtig: Foto von den Kabeln machen und gegebenenfalls markieren wo welche Stecker reinkommen um das anschließend wieder einzubauen). Wie würden über jeden Schritt der Abwicklung jederzeit informiert. Nach wenigen Tagen die Platine zurück bekommen. Angeschlossen und läuft wieder! Danke hat uns mehrere Hundert € gespart und die Umwelt entlastet. Top Preis und einwandfreie Reparatur mit 1 Jahr Garantie. Danke!!!

• Qualität
  • Kommunikation
  • Versprechen halten

Prima revisie

Miele printplaat opgestuurd. Was wel even wachten maar na ontvangst alleen maar inbouwen en klaar! Ook de 1 jaar garantie op de revisie spreekt van zelfvertrouwen.

Top aanrader

Goeie info , juiste stuk aangeraden snel geleverd In belgie zei men dat het onderdeel(programmaknop wasmachine ) ik zocht niet te verkrijgen was en ik een nieuwe wasmachine moest kopen Voo 20 euro was ik verholpen

Uitstekende service.

Printplaat opgestuurd en binnen 4 werkdagen weer terug ontvangen. De wasmachine werkt weer zonder problemen! Snelle respons op vragen van mij betreffende de uitbouw.

Zeer goede service

Reparatie aangemeld opgestuurd en binnen en paar dagen weer kunnen wassen. Netjes per mail op de hoogte gehouden. Goede service en als ik weer iets heb stuur ik het weer op.

travaille bien suivie

merci travaille bien comme pro client satisfait a suivre pour travaux

• Qualité
  • Communication
  • Respecter des engagements

• Verbeterpunten Geen

Reparatie print na 4 dagen weer terug en de wasmachine functioneert weer goed.

Gewoon goed !!!!

Wij hebben een iets ander type droger dan genoemd werd in de lijst, maar ook het repareren hiervan was geen enkel probleem. Toen wij bij het demonteren tegen problemen aan liepen, werden wij snel en vakkundig via de e-mail verder geholpen. Onze droger draait weer als een zonnetje.

• Afspraken nakomen

Onze Miele wasmachine W5893 111 edition had een defecte motorsturing printplaat ELP266A waardoor er kortsluiting werd veroorzaakt. Deze printplaat kon ik zelf heel gemakkelijk zelf vervangen door een nieuwe voor redelijke prijs bij YouFixit. Na betaling was de printplaat al in huis.

einfach, perfekter Service

Ich habe die defekte Platine nach der Anleitung ausgebaut und verschickt. Via Mail würde die erfolgreiche Reperatur bestatigt. Nach der Rücksendung eingebaut. Der Trockner läuft perfekt. Danke für diesen Service. Torsten Block

• Qualität
  • Kommunikation
  • Versprechen halten

TOP

Zeer goed geinformeerd en bediend

Snel en eerlijk advies

Snelle check van de printplaat, welke nog steeds goed functioneerde na een reparatie in 2008.

Über YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de

Kiyoh Bewertungen