travaille bien suivie

merci travaille bien comme pro client satisfait a suivre pour travaux

• Qualité
  • Respecter des engagements

• Verbeterpunten Geen

Reparatie print na 4 dagen weer terug en de wasmachine functioneert weer goed.

Gewoon goed !!!!

Wij hebben een iets ander type droger dan genoemd werd in de lijst, maar ook het repareren hiervan was geen enkel probleem. Toen wij bij het demonteren tegen problemen aan liepen, werden wij snel en vakkundig via de e-mail verder geholpen. Onze droger draait weer als een zonnetje.

• Afspraken nakomen

Onze Miele wasmachine W5893 111 edition had een defecte motorsturing printplaat ELP266A waardoor er kortsluiting werd veroorzaakt. Deze printplaat kon ik zelf heel gemakkelijk zelf vervangen door een nieuwe voor redelijke prijs bij YouFixit. Na betaling was de printplaat al in huis.

einfach, perfekter Service

Ich habe die defekte Platine nach der Anleitung ausgebaut und verschickt. Via Mail würde die erfolgreiche Reperatur bestatigt. Nach der Rücksendung eingebaut. Der Trockner läuft perfekt. Danke für diesen Service. Torsten Block

TOP

Zeer goed geinformeerd en bediend

Snel en eerlijk advies

Snelle check van de printplaat, welke nog steeds goed functioneerde na een reparatie in 2008.

Super schnelle und korrekte Reparatur

Dank YouFixit läuft unser Trockner wieder problemlos. Da das Gerät schon älter ist, wäre eine Reparatur durch den Kundendienst vermutlich zu teuer gewesen. Vielen Dank für die prompte Reparatur.

• Versprechen halten

Geweldige service en snelle levering!

Via via kregen wij de tip om onze wasmachine hier te laten repareren. Eerst best spannend om zo via internet de printplaat op te sturen en vooraf te betalen, maar het was een geweldige service! Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden en binnen drie dagen hadden we de gereviseerde printplaat weer thuis. Wasmachine draait weer als een klokje.

Replacement EL200D motor PCB for Miele W828

Very good communication, and advice given. A refurbished PCB and new shock absorbers were supplied to fix the washing machine which is now back in use again. Because of the long distance between the Netherlands and New Zealand, a repair option wasn't likely to be the most effective, and so a refurbishment was offered which made absolute sense. Thanks Peter.

• Quality
  • Commitment

Altijd prima. Herstelling gehad

Dit is een zeer betrouwbaar bedrijf

• Afspraken nakomen

Whole hearted support, all the way to the end!

Had problems with my PCB board for my washing machine. They fixed the board and were very helpful and patient in helping me solve some additional installation issues.

• Quality
  • Commitment

geweldige service en qualitijd en extra hulp ,

ben erg goed geholpen ben zelf wel beetje technies maar wou voor zekerhijd een nieuwe er in zetten . zocht rond online kon niks vinden waar ik egt heel erg veel vertrouwen in had , keek bij miele die zelf aleen vervangingen deed , maar vond onderdeel koste tog erg veel en keek verder kwam toen op youfix it wat dus geen bord vervanging was maar een reaparatie en nog extra erbij de voledige reviesie dus vond dat zlef veel beter ook ijgenlijk en het zag er alemaal goed uit had hier ,de meest vertrouwe in . voledige reviese is veel beter en kost minder en even goed als nieuw bord naar mijn menning HIER IS WAAR YOU FIXIT BEGON MET HELPEN het begon met mij helpen met de vragen die ik had al voor dat ik gebruik hat gemaakt van de service. hij weet waar hij het over heeft steld de juiste vragen aan de hand van mijn vraag over de verwachte levensuur na de reparatie in mijn geval vragen zoals over welke wasmashine hoe oud en hoe vaak ik hem grebruik . om daar uit mijn te kunnen informeren wat ik kan verwachten van mijn aparaat aan levensduur en of verlengd levensduur na deze service iets wat ik bij miele call zelf niet goed me geholpen werd e in dat geval . niet wijzer was geworden maar dat was dus bij miele zelf zeker het geld waard bijna 3 keer zo duur bij miele. . alles van aan zijn kant ging heel snel, reageren op emails ,reparatie ,terug verzending en zelfs na dat de printplaat was vervangen en de kapotte onderdelen en meer waren vervangen en alles way bij de revisie tepas komt en ik tog nog moeite met met het aan krijgen . en weer om hulp hat gevraagd of hij wist wat de oorzaak nog zou kunnen zijn .werd ik toch verder geholpen. hij legde mij uit welke onderdeel hij vermoede dit nog zou kunnen zijn en waar ik hem kon vinden na dat op te volgen hat ik de aangegeven zekering vervange, en is de mashine aan gegaan en werkt hij weer helemaal zoals er voor zijn help en service heeft mij veel on nodige kosten bespaard

• Afspraken nakomen

Snelle en goede service, met een heldere communicatie

Print van de wasdroger is snel en goed gerepareerd, alles werkt weer naar behoren.

Perfekt

Schnell, zuverlässig und sehr gut

Mijn 3e keer voor 2 Miele wasmachines

Je hoopt YouFixit voor zo’n degelijk merk niet nodig te hebben. Maar gelukkig zijn ze er wanneer je ze nodig hebt. Het visitekaartje heb ik op de zijkant van de wasmachine geplakt, je weet maar nooit.

Deskundig en adequaat

Feilloos

Zeer punctueel, onmiddellijk verwittigd als defect onderdeel gearriveerd was, 3 uur later melding dat het hersteld was en een paar uur later opgehaald door koerierdienst én s'anderendaags teruggeleverd! Toppie. Hoofdprint en koolborstels gemonteerd en de machine zoemt als een wulps bijtje. Beter als nieuw! YOUFIXIT IS WAT MIJ BETREFT EEN AANRADER (en ik word voor deze publiciteit niet betaald - jammer genoeg). ik ga normaliter nooit in op verzoeken om reviews te plaatsen maar die mannen verdienen het.

Top bedrijf!

Op basis van de goede reviews gekozen voor dit bedrijf om de printplaat van mijn droger te laten repareren. Is me zeer goed bevallen! Snelle afhandeling, zeer professionele benadering, bij iedere stap ontvang je netjes een email. Toen ik tijdens het terug plaatsen tegen iets aan liep, werd ik netjes telefonisch benaderd nadat ik een email had gestuurd. Dit bedrijf geeft ook nog eens hele goede service. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan!

• Afspraken nakomen

Snelle, correcte herstelling van mijn printplaat.

Defecte printplaat van mijn wasmachine opgestuurd en binnen de week was deze hersteld en terug gestuurd. Toestel werkt weer zoals vanouds.

professioneel en snel

Supersnel en goed geregeld

Miele Module opgestuurd en gerepareerd retour gekregen, betaalbaar en snel daar kunnen ze bij miele nog wat van leren.

Uitmuntend

Super snelle service! Voordat ik het wist was de printplaat retour :) En mijn wasmachine werkt weer geweldig! Aanrader voor iedereen die een probleem met de printplaat heeft... Dus wacht niet met uw print op te sturen !

• Verbeterpunten Telefoon wordt niet opgenomen

goed en snel

Printplaat ELP 160 van Miele W3821 wasmachine zelf uitgebouwd en met verbrandde voedingschip opgestuurd. Na drie werkdagen weer retour gekregen. Reparatie ziet er keurig uit en wasmachine werkt weer als vanouds. Ook twee nog niet defecte relais zijn preventief vervangen.

Über YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de

Kiyoh Bewertungen