Mijn 3e keer voor 2 Miele wasmachines

Je hoopt YouFixit voor zo’n degelijk merk niet nodig te hebben. Maar gelukkig zijn ze er wanneer je ze nodig hebt. Het visitekaartje heb ik op de zijkant van de wasmachine geplakt, je weet maar nooit.

• Verbeterpunten Geen

Deskundig en adequaat

Feilloos

Zeer punctueel, onmiddellijk verwittigd als defect onderdeel gearriveerd was, 3 uur later melding dat het hersteld was en een paar uur later opgehaald door koerierdienst én s'anderendaags teruggeleverd! Toppie. Hoofdprint en koolborstels gemonteerd en de machine zoemt als een wulps bijtje. Beter als nieuw! YOUFIXIT IS WAT MIJ BETREFT EEN AANRADER (en ik word voor deze publiciteit niet betaald - jammer genoeg). ik ga normaliter nooit in op verzoeken om reviews te plaatsen maar die mannen verdienen het.

Top bedrijf!

Op basis van de goede reviews gekozen voor dit bedrijf om de printplaat van mijn droger te laten repareren. Is me zeer goed bevallen! Snelle afhandeling, zeer professionele benadering, bij iedere stap ontvang je netjes een email. Toen ik tijdens het terug plaatsen tegen iets aan liep, werd ik netjes telefonisch benaderd nadat ik een email had gestuurd. Dit bedrijf geeft ook nog eens hele goede service. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan!

• Afspraken nakomen

Snelle, correcte herstelling van mijn printplaat.

Defecte printplaat van mijn wasmachine opgestuurd en binnen de week was deze hersteld en terug gestuurd. Toestel werkt weer zoals vanouds.

professioneel en snel

Supersnel en goed geregeld

Miele Module opgestuurd en gerepareerd retour gekregen, betaalbaar en snel daar kunnen ze bij miele nog wat van leren.

• Verbeterpunten Geen

Uitmuntend

Super snelle service! Voordat ik het wist was de printplaat retour :) En mijn wasmachine werkt weer geweldig! Aanrader voor iedereen die een probleem met de printplaat heeft... Dus wacht niet met uw print op te sturen !

• Verbeterpunten Telefoon wordt niet opgenomen

goed en snel

Printplaat ELP 160 van Miele W3821 wasmachine zelf uitgebouwd en met verbrandde voedingschip opgestuurd. Na drie werkdagen weer retour gekregen. Reparatie ziet er keurig uit en wasmachine werkt weer als vanouds. Ook twee nog niet defecte relais zijn preventief vervangen.

• Afspraken nakomen

Mensen leveren een super servies, het is gewoon top.

Heb reeds meerder malen samen gewerkt met hun en ze leveren een super servies. Uiterst correct en enorm betrouwbaar. De gepresteerde werken zijn zelfs beter als de originele. Gerepareerde modules zijn in beter staat als voordien en bijgevolg 100 % betrouwbaar. De opgestuurde modules heb je in geen tijd terug bij u geleverd. Ze werken enorm snel en houden u via mail op de hoogte wat er gaande is met de herstelling alsook met het transport van u goederen. Alsook de prijs voor de geleverde prestaties staat buiten kijf, je bent er echt goed gediend. Dikke pluim voor deze mensen, het kan echt niet beter. Ik zelf woon in België en werk van hier uit samen met hun. Zal zeker in de toekomst nog regelmatig met hun samen werken. Echt een aanrader, doe zo verder. Groeten, Cornelis Harry.

• Afspraken nakomen
  • Verbeterpunten houden zo, is top

printplaat correct hersteld tegen redelijke prijs

Er was een probleem met terugsturen van de herstelde printplaat. Fixit heeft er alles aan gedaan om dit in orde te krijgen. fout lag bij de vervoersmaatschappij. Uiteindelijk alles in orde gekomen. Droogtrommel werkt als vanouds.

Snel plus professional

Ik vond de snelle levering bezonders. Dat vergemakkelijkt de pijn van een stuk wasmachine.

Een aanrader.

Goede communicatie, snelle service en de werkzaamheden volgens afspraak.

• Afspraken nakomen

Super correct en geven goede service

Alles ging super snel , na de reparatie deed de wasmachine nog niet. Terug gebeld gaaf me uitleg of ik het slangetje ook had aangesloten ( vergeten dus) al met al dik tevreden.

• Verbeterpunten Kan ik niet bedenken

Positief en snel

Probleem vond ik wel dat de handleiding simpeler is dan de praktijk. Iets meer uitleg over het verwijderen van de voorkant van de machine zou prettig zijn

• Verbeterpunten Uitgebreidere handleiding

Een 7! Daar schrikken we even van. Toch hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We hebben het even nagezocht. Hier is iets misgegaan. Doordat het onderwerp van uw aanvraag "Miele EL200" was, hebben wij met de door u bestelde schokdempers de bij deze serie horende 12 staps handleiding voor de modellenreeks met EL200 print gestuurd. In de hoofdtekst van uw bericht hadden we echter kunnen lezen dat het in uw geval ging om een model met een EL150 print. Hiervoor hebben we een andere handleiding beschikbaar. Doordat het in uw geval alleen ging om een bestelling van schokdempers, en we van u geen print ontvingen ter reparatie, bleef deze vergissing bij ons onopgemerkt. Het spijt ons zeer dat we dit nu pas ontdekken. We gaan nog meer ons best doen om dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen.

Reparatur einer Trocknersteuerung war schnell und problemlos.

Ich habe mit der reparierten Steuerung einen Trockner wieder zum laufen gebracht, den der AEG-Kundenservice als "Totalschaden" diagnostiziert hat. Der Ablauf der Reparatur der Steuerung durch YouFixit war unkompliziert und schnell.

zeer goede service

zeer goede service

• Afspraken nakomen

Schneller und professioneller Service.

Schneller und professioneller Service. Auch die Kommunikation war sehr gut, wir waren immer auf dem aktuellsten Stand. Die Anleitung für den Ausbau ist gut gemacht und sehr hilfreich, wie auch die umfangreichen Informationen auf der Seite.

Reparatur in sehr guter Qualität und sehr gutem Service

Die Elektronik unserer Miele-Waschmaschine wurde vor einigen Monaten von Youfixit repariert. Die Maschine ist jetzt schon einige Monate wieder voll im Einsatz und funktioniert einwandfrei. Wir sind mit der Qualität der Reparatur und der sauberen Verarbeitung auf der Platine sehr sehr zufrieden und können Youfixit jederzeit ohne Einschränkungen empfehlen. Auch der Service ist toll, weil wir jederzeit per EMail über den Stand der Bearbeitung und der Rücksendung informiert worden sind.

• Verbesserungsbereiche Keine

Dode wasdroger werkt weer en levering is supersnel.

Mijn wasdroger was plots dood en na enig zoeken kwam ik bij Youfixit uit, met een begrijpelijke verklaring. Er staat een duidelijke uitleg op de site hoe je de printplaat demonteerd en weer terugzet na reparatie van de voeding. Dit gaf mij het vertrouwen dat deze oplossing zou gaan werken en de kosten zijn redelijk. Na het opsturen had ik het na een dag al weer gerepareerd retour gekregen. De wasdroger werkt weer als een zonnetje, voor een redelijk bedrag en enige doehetzelf inzicht (wel nodig) om printplaat uit en in te bouwen. Ik kan deze reparatie van harte aan bevelen.

• Verbeterpunten zakelijke rekening

Dag Evelien, Bedankt voor je supermooie beoordeling. En bedankt voor je verbeterpunt. We waren hier al een tijdje mee bezig. Inmiddels is de zakelijke bankrekening een feit, zodat de naam-nummercontrole van de banken geen waarschuwing meer geeft als je YouFixit als naam van de rekeninghouder opgeeft.

Snelle reparatie printplaat Zanussi droger

Onze droger was plotseling volledig uitgevallen. Printplaat eruit gehaald en opgestuurd. Binnen 1 werkdag gerepareerd en na installatie printplaat werkte droger weer als vanouds. Nette communicatie per mail bij elke stap die gezet wordt.

• Afspraken nakomen

het was geweldig en makkelijk

enorm makkelijk

TOP!

Erfolgreiche Reparatur einer Miele W697-Platine von 1990 - über Silvester, innerhalb einer Woche inkl. Postlauf von/nach DE. Super Service!

Efficient and accurate

I did trust the service and I’m glad I did: my dryer is up and running again! I tried repairing the dryer myself before trying the youfixit service, but failed for whatever reason. Sending the main board did save me quite some time and money. In the end it’s also better for the planet: so many white goods could be repaired beyond the 10years period! I hope you’ll be as happy as I am with the service. Enjoy,

• Quality
  • Communication
  • Commitment

sehr guter Service, schnell, Gute Reparatur

Alles wie beschrieben, kurze Reparaturzeit, sehr zufrieden

Over YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de