Super snelle top service, zelf tussen de feestdagen.

Inclusief verzenden, heen en retour, is tijdens de feestdagen in no time de reparatie uitgevoerd. En tussentijds ben ik keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie en dat het weer voor verzending was aangeboden.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen

Prima service en mooi duurzaam; repareren in plaats van vervangen

Mooi om zelf ook iets te kunnen doen om je apparaat weer werkzaam te krijgen. Voelt bijna alsof je hem zelf gemaakt hebt. Na 3 (werk)dagen hadden we de gerepareerde printplaat al weer thuis. Je moet wel een beetje handig zijn en durven om je machine open te schroeven, maar verder een heel duidelijke beschrijving. Enige minpunt is dat begin januari de prijs verhoogd was, maar dat dat nog niet op de site stond toen we onze aanmelding per mail deden.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen

Great service

1. prima service 2. betrouwbaar 3. reageert snel 4. kennis van zaken great service - trustworthy - responds quickly -knowledge

Fast, reliable - Fixed!

Excellent communication when PCB received, fixed and returned. Door to door 5 working days and the dryer is back in business!

zeer snelle en professionele service

Onze 9 jaar oude Miele wasmachine ging kapot (geen elektriciteit meer op paneel). Oorzaak bleek kapotte printplaat, bleek helaas een vaker voorkomend probleem. Gegoogeld en gelukkig YouFixit in Cuijk gevonden. Europese specialist in reviseren Miele printplaten. Vaste prijsafspraak vooraf (100 euro incl. verzendkosten), voor reparatie of andere gereviseerde printplaat. Woendag met de post verstuurd en - ongelofelijk - zaterdag alweer gereviseerd in huis. Gemonteerd (makkie) en de Miele doet het weer. Zeer goede communicatie. Garantie van een jaar op de reparatie. Een zeer tevreden gebruiker.

Deskundig en correct. Prima service.

Miele wasmachine deed vreemd en functioneerde uiteindelijk helemaal niet meer. Na door 2 andere partijen met een kluitje het riet in gestuurd te zijn, besloten de printplaat bij Youfixit laten reviseren. Resultaat: machine werkt gewoon weer als tevoren. Zeer tevreden over behandeling, servicegerichtheid en correctheid / eerlijkheid van deze service.

Deskundig en zeer snelle reaparatieservice

Zeer snelle reparatie van ELP266-A printplaat. 's middag omstreeks 13:00 afgeleverd te Cuijk, om 15:00 de aanmelding ontvangen van de retourzending. Na ontvangst, installeren en lopen zonder enkel probleem! Een zeer tevreden klant.

uitstekende ondersteuning , correcte prijzen , snelle bediening

Printplaat laten herstellen, nieuwe schokdempers besteld: alles zoals beloofd is ook gebeurd tegen een correcte prijs en binnen de voorziene tijd.

Reparatie oude Miele wasautomaat

Inmiddels draait de Miele WPS-377 alweer 3 jaar feilloos na revisie van de EL 150-C hoofdprint door Youfixit. Wel zelf in- en uitbouwen, maar met wat handigheid en niet te haastig te werk gaan is dit goed te doen. Een nieuwe machine is m.i. niet beter dan deze uit 2001 (!)

Alles super funktioniert!

Günstiger Preis, schnelle Bearbeitung. Maschine funktioniert wieder einwandfrei.

10 von 5 Sternen!! Hervorragend! Schnell, gut, kommunikativ!!

Hervorragende Kommunikation! Schnelle Reparatur! Preiswert! Funktionstüchtigkeit der Zentral-Elektronik für MIELE W 3838 ist wieder hergestellt! Das ist perfekter Umweltschutz durch Ressourcenschonung, da die Nutzungsdauer eines hochwertigen Gerätes entscheidend verlängert wird! Absolut empfehlenswert!! Wieder einmal zeigt eine Idee aus den Niederlanden was möglich ist!! DANKE! G. Schwindling

Goede Service en betrokken bij handelaar en Servicemonteur

Al jaren ervaring met Peter en altijd goed gegaan.

Top en vakkundig bedrijf

De ELP 162 vakkundig gereviseerd, met ook uitleg wat er mis was met de module. Ondanks de kerstdrukte ook snelle levering. Nu draait de machine weer als een zonnetje, ben er heel blij mee.

Einfache Abwicklung und erfolgreiche Reparatur

Super Video zum Ausbau des Bedienteils. Unkomplizierte Abwicklung, freundlicher Schriftwechsel. Und das allerbeste, die Reparatur ist erfolgreich. Ich kann "YouFixit" sehr empfehlen! Herzlichen Dank! Gruß Christian Eienbröker

Een hoop geld bespaard!

YouFixit heeft de defecte printplaat van mijn Miele wasmachine gerepareerd. En tegelijk 2 nieuwe dempertjes geleverd. Vervangen print en dempers was zeer eenvoudig. Super snelle service (donderdag opgestuurd, zaterdag gerepareerd terug in huis) die mij honderden Euro's heeft bespaard.

Miele moederboard uitstekend gerepareerd, retour in 2 dagen, perfect !

Mijn 13 jaar oude Miele wasmachine leek wel dood, geen lampjes niks. Met behulp van de instructies de hoofdprintplaat er uitgehaald, viel reuze mee en duurde slechts 10-15 minuten. Opgestuurd en binnen 2 dagen gerepareerd en terugontvangen, beter en sneller kan haast niet. Print teruggeplaatst (5-10 minuutjes werk) en alles draait weer als een zonnetje. Perfect !

Snel en accuraat

gewoon goed werk. Kapotte module opgestuurd en met 3 werkdagen keurig gereviseerd retour. ongeveer 400 euro bespaard dus zeer de moeite waard om met dit bedrijf in zee te gaan

Es ist alles super abgelaufen!

Leistungselektronik und Stoßdämpfer defekt: Kontaktaufnahme, Versand, Reparatur, Alles perfekt abgelaufen. Aus-und Einbauhinweise auf der Homepage: super! Waschmaschine funktioniert wieder. (Wie schon vor 2 Jahren bei meiner Schwester). Kann man nur empfehlen!

Snelle en goede service, duidelijke communicatie.

Plots deed mijn wasdroger niets meer. Bij het zoeken naar de mogelijke oorzaak op internet, toevallig op de site van Youfixit terecht gekomen. Ik dacht, ik probeer het. Sturing eruit gehaald en opgestuurd naar Youfixit. Nog geen week later mijn sturing terug gekregen, ingebouwd en de wasdroger werkte weer. Fantastisch!!!

Het kan niet beter.

Uitleg over probleem, visuele uitleg hoe te repareren zeer goed. Reparatie en terug sturen van printplaat zeer snel. Prijs reparatie en onderdelen zeer acceptabel. Al met al zeer tevreden

Fast, helpfull and the problem is 100% fixed

The standard witgoed engineer stated that my Miele washing machine needs a new circuit board which will cost in excess of 600 euros to repair. Then, I found YouFixit, and I followed their instructions easily, to pull out the circuit board. I sent it to them in the post, they fixed and tested it and it was delivered back to me the same day. Total repair time including the post was 48 hours. Now my machine works perfectly again. It only cost 100 euros, and very fast and friendly ! I also received a wonderful "YouFixit" pen !!!

Ich kann YOUFIXIT nur wärmstens empfehlen !!

Perfekte Beratung, saubere und schnelle Reparatur von Steuerplatine so wie sehr prompte Lieferung von nötigen Ersatzteilen für 2 verschiedene Miele-Waschmaschinen (meiner eigenen und die meiner Tochter!) und dies zu einem "mehr als fairem Preis". Vielen, vielen Dank !!

Uitstekend en vakkundig!

Ik ben uitstekend geholpen. Vakkundig en eerlijk advies en neemt de tijd voor je. Zeer klantvriendelijk en enthousiast en denkt mee naar de oplossing. Als ik weer problemen heb met mijn wasmachine dan ga ik zeker terug!

goede service , eerlijke mensen

Positieve ervaring , bekwame en goede service

Excellente service !!

Duidelijke instructies, vakkundige ondersteuning, snelle service. Nooit gedacht mijn wasmachine zelf te kunnen herstellen. Een aanrader ook voor iemand die niet zeer technisch is onderlegd.

Over YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de