Ik heb een module van een AEG droogkast van 2011 opgestuurd ter herstelling. Drie werkdagen na het opsturen van de module heb ik deze teruggekregen en alles werkt opnieuw prima! Ik raad dit reparatiebedrijf ten sterktste aan. Ik ben ook zeer tevreden over de zeer efficiënte communicatie voor de opvolging van het pakket en van de status van herstelling.

Héél tevreden!

Snelle reparatie, afhandeling en opvolging. Een aanrader!

Perfecte service, geld terug toen het niet lukte

Helaas is het niet gelukt mijn droger te repareren, Youfixit heeft van alles geprobeerd, en toen het uiteindelijk niet lukte kreeg ik mijn geld (m.u.v. de verzendkosten) gewoon teruggestort. Prima service, jammer dat het niet gelukt is.

Informative, Helpful, professional and outstanding customer service.

I would just like to say that the service I have received from this company has been outstanding. From their initial advice on what the problem would probably be with my condensing drier and advice on freeing the part from the machine . They kept me informed every step of the way and it was only my currier service from the UK to Netherlands that slowed the process down. It eventually turned up and Peter expedited the repair of the PCD on the Friday and it was back in my tumble drier in the UK by the following Tuesday afternoon working. I would strongly recommend this service.

Het is precies zo gegaan zoals op de website word beloofd

Onze AEG droger doet ineens niets meer. Pas 4 jaar oud en dan gewoon kapot. Lekker dan, een nieuwe kopen? AEG was toch een A-merk? Belachelijk in deze tijd van stikstofcrises, klimaatproblemen, wegwerp afvalbergen en allerhande andere duurzaamheidsproblematiek. 'Nee meneertje, daar kunnen we niets aan doen, een nieuwe kopen is het enige wat er op zit. Die oude nemen we wel gratis mee….' Jaja lekkere HANDEL!! Even googelen en daar vind ik YOUFIXIT; zij herkennen het probleem van onze droger, en vervangen de kapotte componenten (van een paar euro) op de printplaat voor zwaardere varianten en voor nog geen 60,- euro draait hij weer (maar zo min mogelijk;-) als een zonnetje. Interessant concept voor de politiek; zorg voor stimuleren van repareren i.p.v. wegwerp consumeren - en daarna duurzaam fabriceren, met naast energieverbruik ook levensduur, design for repair en recycling als criterium. Dus kort en bondig; heel blij met de service en het concept van YouFixit - ik zeg uitbreiden!

Perfecte service

Zopas mijn printplaat van mijn zanussi wasdroger teruggekregen via koerierdienst (ge(de)monteerd via handige online-handleiding). Terug gemonteerd en...droogkast werkt terug !!!!!! Fantastische service..voor een luttele 49€ heb ik 500€ voor een nieuwe droogkast uitgespaard. En, last but not least,..één droogkast minder op de afvalhoop. Bedankt YOUFIXIT

Top bedrijf

Deskundig advies Werk super netjes Komt zijn afspraken na.

top service & snel.

gewoon super goed!

Snelle en goede service

Voordat ik het wist was de printplaat van mijn droger alweer hersteld retour.

Professioneel en beter als nieuw!

Professioneel en beter als nieuw!

Zeer goed!!

Zeer goed!⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoonweg heel goed

Duidelijk en snelle service. Doen wat ze beloven. Top!!

Pluspunten

Uitstekend geholpen. In plaats van een nieuwe wasmachine, de besturing printplaat gerepareerd. Scheelt veel geld en afval. Uitstekende communicatie, weet precies wanneer product is ontvangen, gerepareerd en verzonden. Snelle reparatie. Machine heeft al weer een flink aantal beurten gedraaid.

Sehr guter Service, schnelle Antworten&Lösungsvorschläge

Positive

Hallo, ich hatte einen defekte Steuereinheit in meinem Trockner. Was soll ich sagen: Ausgebaut, bezahlt, eingeschickt kurzfristig repariert wiederbekommen, eingebaut und läuft wieder einwandfrei. Also alles im allem. Perfekt. Gruß Frank

• Wie verabredet

Pluspunten

Eerlijke informatie of het zin heeft om iets (zelf) te repareren of uit te besteden en wat het gaat kosten. Prijs is fatsoenlijk. Miele is extreem duur qua reparatiekosten en onderdelen. Doro het zelf te doen bespaar je giganisch veel geld. Mijn wasmachine draait weer prima met een gereviseerde print. Er werd ook eerlijk verteld dat de andere printe nog goed was. In deze branche werken beunhazen. Ik ben blij met dit serieuze bedrijf. De print is perfect gesoldeerd zonder nieuwe schade aan te brengen. Het hebben van een testmachine is echt een pre. Hartelijk bedankt.

Het is nogal wat werk om een wasmachine uit elkaar te halen om bij de printen te komen en vervolgens weer alles in te bouwen. Wat tips om dit slimmer te doen, bijv. foto's van elke stap maken, zou ik ook op de website zetten.

Positive

Super Service. Funktioniert alles. Ging sehr schnell.

Keine Notwendigkeit

Positive

Alles hat hervorragend geklappt. Die Reparatur wurde innerhalb 1 Tages erledigt. Kann ich mit gutem Gewissen weiterempfehlen.

Verbesserungspunkte

Reparatur Teile aus Deutschland als versichertes Paket versenden, da sonst die Post bis zu 4 Wochen dauern kann.

• Wie verabredet

Pluspunten

Snele en heldere communicatie. Snele reparatie (totaal 2 dagen kwijt geweest) Duidelijke pagina over hoe het onderdeel zelf eruit te halen.

Website

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle service en snel antwoord

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De eerste die ik volgende keer weer bel ! Top :)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle service Duidelijke uitleg!!

Positive

Es wurde alles zu unserer Zufriedenheit erledigt! Als der Paketdienst Verspätung hatte, haben sie sofort mit uns Kontakt aufgenommen. Zusammenfassen kann man sagen, dass sich unsere Hoffnung auf ein seriöses Unternehmen bestätigt hat.

keine

Positive

Sehr gute Abwicklung, zwar erst im 2. Versuch, aber mit Erfolg. Maschine läuft wieder, vor allem die Kommunikation war super.

Im Garantiefall sollte der erneute Versand kostenfrei sein

Hertog Karellaan 3 5431GX Cuijk

0485 801242

Over YouFixit

YouFixit is een Nederlands bedrijf dat zich al vanaf 2005 exclusief toelegt op reparatie van elektro-nica van witgoed. Onze vaste klantenkring bestaat uit meer dan 600 witgoedspe-ciaalzaken en zelfstandige mon-teurs in heel Europa. Daarnaast stellen we onze dien-sten ter beschikking van de handige consument. De reparaties, met minimaal een jaar garantie, kosten slechts een fractie van een nieuwe vervangende module. We zijn gespecialiseerd in Miele wasmachines, waarvan we zelfs de nieuwste modellen kunnen testen. Maar ook de andere Europese merken (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) kunnen bij veel voor-komende problemen op onze ondersteuning rekenen. https://youfixit.eu/nl YouFixit is a Dutch company that engages in repairing electronics of white goods since 2005. Our regular customer base con-sists of more than 600 white goods shops and independent service technicians throughout Europe. In addition, we make our services available to handy consumers. Repair, with a minimum of one year's warranty, costs only a frac-tion of a replacement module. We specialised in Miele, of which we can even test the youngest models. But also the other European brands (Bosch, Siemens, AEG, Electrolux, Zanussi, Bauknecht, Whirlpool) can count on our support for common problems. https://youfixit.eu/en YouFixit ist ein niederländisches Unternehmen, das sich seit 2005 ausschließlich mit der Reparatur der Elektronik von Haushalts-geräten beschäftigt. Unser Kundenstamm besteht aus mehr als 600 Haushaltswaren-geschäften und unabhängigen Servicetechnikern in ganz Europa. Darüber hinaus stellen wir unsere Dienstleistungen auch handwerk-lichen Verbrauchern zur Verfü-gung. Reparatur, mit mindestens ein Jahr Garantie, kostet nur einen Bruchteil eines neuen Austausch-moduls. Von Miele können wir sogar die neuesten Modelle testen. Aber auch die anderen Europäischen Marken können bei gängigen Problemen auf unsere Unterstützung rechnen. https://youfixit.eu/de