prachtig boeket en op tijd geleverd

ruime keuze uit de mooiste boeketten. Voor valentijn een roze/rood boeket bestelt, deze was prachtig en op tijd bezorgd.

Duidelijke site, goeie service als je wat wil veranderen achteraf

Ik wilde de af lever adres veranderen na plaatsing van de order. Mailtje gestuurd en het was geen probleem om adres te wijzigen

Kan ik iedereen aanraden

SUPER mooi boeket geleverd.

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Flowerservice.nl Er is bij de ontvangers een mooi boeket bezorgt. Kortom dik tevreden en de volgende keer maak ik weer gebruik van jullie super service!!

Bloemen erg mooi!

Bezorging keurig op tijd!

Erg goed geregeld!

Heel mooi boeket! Prima verzorgd.

betrouwbaar

Prettig bedrijf. Ze belden ons zelfs om te checken of een bestelling correct door ons was ingevoerd: er bleek inderdaad een door ons onopgemerkte fout in te staan. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en ze reageren snel op mails. Prima service!

teleurstelling

het door U afgeleverde boeket leek in de verste verte niet op het door mij bestelde.Heb van de ontvanger een bedankje met een foto van het boeket ontvangen.Was nogal teleurgesteld over hoe het boeket er uitzag.Is me nog nooit overkomen bij Fleurop.Jammer

Rozen werden niet geleverd, slechte klantenservice.

Bos met 50 rode rozen besteld voor een lief stel dat 50 jaar getrouwd was. Deze werden niet geleverd, omdat ik het vanuit een niet erkend bedrijf het besteld, terwijl ik zeker voor een erkend bedrijf werk. Er is geen contact met mij gezocht dat dit het geval was en dat om deze reden niet verzonden kon worden. Geen mail, geen telefoontje. Dit heb ik dubbel gecheckt. Vervolgens heb ik gebeld en kon ik op geen enkele manier geholpen of meegedacht worden. Voor mij zeker de laatste keer dat ik hier bestel. Volgende dag zijn er door een ander bedrijf zelfs nog 50 rode rozen naar de lokale bloemenkiosk gebracht bij mij om de hoek. Dat is het andere uiterste, maar ik had zeker vanuit Flowerservice een andere service verwacht, waarbij er met mij mee gedacht kon worden.

Beste Evelien, We begrijpen dat je teleurgesteld bent omdat wij de rozen niet hebben geleverd. Je hebt de bestelling geplaatst op rekening (alléén voor bedrijven). Daarop hebben wij een betaal link gestuurd via de mail omdat u voor ons een nieuw bedrijf bent. Daarop is niet gereageerd of de betaling gedaan. U hebt daarna contact met ons opgenomen en wij hebben u verteld dat wij eerst de betaling binnen dienden te hebben voordat we de bestelling gingen leveren. Dit doen wij omdat we in het verleden meegemaakt hebben dat zodra de factuur gestuurd is er niet wordt betaald. Ook worden er nog regelmatig nep bestellingen gedaan uit naam van een bedrijf. Het bovenstaande is onze bedrijfsbeleid en wij hebben dit ook aan u verteld. Team Flowerservice.nl

prettig en zeer goed

Ook de keurig informatie als bloemen zijn bezorgd.

Snel geregeld

Mooie bos. Worden leuke bloemabonnementen aangeboden.

goede site

Gemakkelijk om te bestellen. Alles duidelijk.En natuurlijk leuke bloemstukken.

Goede reactie gehad op de bloemen

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden vd levering

Makkelijk om een keuze te maken

Het bezorgen is goed gegaan ,!

Alles goed verlopen

Kreeg goede recensies vd ontvanger vd bloemen

perfect

zoals afgesproken, prima

Mijn fout in adres werd netjes opgemerkt en goed gecorrigeerd, waarvoor dank!

Professionals die meedenken met klant om zo goed mogelijke service te verlenen.

Keurig verzorgd ze was er erg blij mee .

Prachtig boeket

Mooi boeket, fijn dat ik een mail kreeg dat de bezorging plaats had gevonden. Maar er was geen mogelijkheid om in te vullen op welke dag ik wilde laten bezorgen. Ik heb besteld op maandag. Toen heb ik handmatig gevraagd voor bezorging op een dinsdag, maar de bezorging was op de besteldag, namelijk maandag. Misschien kunt u de site iets aanpassen? Verder mijn complimenten!

prima, aan te bevelen

Vanuit buitenland mijn kraampakketje besteld en laten afleveren. Werd keurig geinformeerd dat het iets later werd als de aangegeven datum omdat niet alles voorradig was. Het pakket is met blijdschap ontvangen dus ik ben een tevreden klant

Prima gegaan

De ontvanger was er blij mee. Levering was volgens afspraak en ik werd er ook van op de hoogte gebracht.

Een goede service!

Mijn bestelling had ik in eerste instantie niet helemaal goed gedaan, maar het was makkelijk aanpasbaar!

Super makkelijk vanuit het buitenland

Ik woon op Aruba en ik gebruik deze service al jaren om mijn familie en vrienden in Nederland een mooi boeket te sturen voor welke gelegenheid dan ook.