Snelle en kwaliteitsvolle service

Gebruiksvriendelijke website met alle nodige informatie aanwezig. Snelle respons en kwalitatieve producten

Altijd op tijd geleverd !

Vlotte samenwerking

snelle reacties op vragen en snelle levering

Heldere en goede communicatie met daarbij een product wat aan de verwachtingen voldoet

Met HSG kun je prima zaken doen!

Voor de bezoekers van onze houtzaagmolen (De Salamander in Leidschendam) hebben we houten schaafopeners met ons logo laten maken. Per mail is het goed en duidelijk zaken doen. Snelle levering, uitgevoerd zoals door ons gewenst. Prima!

uitstekend !

Na een ontgoocheling van mijn bestelling werd ik onmiddellijk gecontacteerd door de firma .Samen gezocht naar een oplossing waardoor ik een prachtig relatiegeschenk kon afgeven . Bestel volgend jaar daar zeker terug .

Mooie producten

Mooi product, zijn geld waard, snelle levering, vriendelijke mensen.

goed geregeld

prima advies en goede afhandeling van de bestelling.

Goede opvolging.

Goede begeleiding om een goed resultaat te bekomen .

Professioneel en klantgericht

Goed geholpen met de zoektocht naar het juiste product. Prettig dat er klantgericht wordt gewerkt en maatwerk wordt geleverd. Ga zo door HSG (Michiel).

Leuke fietswimpeltjes!

Goede dienstverlening en service om tot het meest optimale resultaat te komen van de fietswimpels. Ik dacht dat de wimpels slechts aan één kant bedrukt zouden zijn... dus het was heel leuk dat beide kanten bedrukt waren. De fietswimpels werden goed gebruikt op de familiedag in Bobbejaanland en hopelijk daarna nog vele jaren aan vele fietsen!

Geweldig!!!

Wij hadden een ontzettend korte deadline en ik ben geweldig door jullie geholpen en ook nog eens voor een eerlijke prijs! Nogmaals hartelijk dank voor het meedenken en jullie tijd.

Mooie producten, vriendelijke service, snelle levering

Mooie producten, vriendelijke service, snelle levering

Leveringen worden snel en vakkundig afgehandeld. Mocht je vragen hebben dan is HSG makkelijk en laagdrempelig bereikbaar.

we zullen in de toekomst meer bestellen bij HSG..

meerdere malen leuk cotact gehad...liep allemaal vlekkeloos..en de geleverde thermo-mokken zijn van prima kwaliteit..dus een aanrader..

Vlotte service

Komen de gemaakte afspraken na en leveren net werk!

Vlotte communicatie

Vriendelijk, vlotte communicatie en mooi product geleverd.

Snelle Vlotte Service

Steeds correcte levering en op tijd.

Zeer vriendelijke mensen. Snelle levering en top kwaliteit.

Vlotte service

Over de hele lijn zijn wij tevreden over de service die jullie bieden. Mijn vragen werden steeds vlot beantwoord. En de levering verliep ook binnen de opgegeven termijn.

Correcte service voor een correcte prijs

Vlotte keuze mogelijk duidelijk op internet Vlotte bestelling Vlotte telefooncontacten en mailverkeer Vlotte levering Product naar wens

Makkelijke, vriendelijke en vlotte samenwerking

Spijtig dat het transport zoveel meer tijd vroeg in deze periode.

super!

Heel goede service. De juiste kleur druk kwam er van mijn kant niet door, jullie hebben dit perfect opgelost.

Gastvrij ontvangen, goede service en mooie producten.

Fijne ervaring met HSG; meedenkend en snel

Goede eerste kennismaking, meedenkend en snel

Goede, snelle en vriendelijke service!

Goede, snelle en vriendelijke service!

Over HSG Nederland B.V.

Professionaliteit staat bij HSG Promotions hoog in het vaandel. Wij zijn een enthousiast en hecht team, met ruim 25 jaar ervaring. Persoonlijk contact en flexibiliteit vinden wij erg belangrijk. Onze gespecialiseerde medewerkers hebben veel ervaring met de in- en verkoop van relatiegeschenken. Wij streven ernaar om u zo snel en doeltreffend mogelijk te helpen bij het maken van uw keuze. Of u nu kiest voor een standaardoplossing of een custom made product, wij verzorgen het hele proces van begin tot eind. Onze producten voldoen aan de complexe Europese wet- en normgeving waardoor wij garant staan voor de kwaliteit van uw product.