Leveringen worden snel en vakkundig afgehandeld. Mocht je vragen hebben dan is HSG makkelijk en laagdrempelig bereikbaar.

we zullen in de toekomst meer bestellen bij HSG..

meerdere malen leuk cotact gehad...liep allemaal vlekkeloos..en de geleverde thermo-mokken zijn van prima kwaliteit..dus een aanrader..

Vlotte service

Komen de gemaakte afspraken na en leveren net werk!

Vlotte communicatie

Vriendelijk, vlotte communicatie en mooi product geleverd.

Snelle Vlotte Service

Steeds correcte levering en op tijd.

Zeer vriendelijke mensen. Snelle levering en top kwaliteit.

Vlotte service

Over de hele lijn zijn wij tevreden over de service die jullie bieden. Mijn vragen werden steeds vlot beantwoord. En de levering verliep ook binnen de opgegeven termijn.

Correcte service voor een correcte prijs

Vlotte keuze mogelijk duidelijk op internet Vlotte bestelling Vlotte telefooncontacten en mailverkeer Vlotte levering Product naar wens

Makkelijke, vriendelijke en vlotte samenwerking

Spijtig dat het transport zoveel meer tijd vroeg in deze periode.

super!

Heel goede service. De juiste kleur druk kwam er van mijn kant niet door, jullie hebben dit perfect opgelost.

Gastvrij ontvangen, goede service en mooie producten.

Fijne ervaring met HSG; meedenkend en snel

Goede eerste kennismaking, meedenkend en snel

Goede, snelle en vriendelijke service!

Goede, snelle en vriendelijke service!

zeer goed

Zeer makkelijk om offerte aan te vragen via website, maar ook telefonisch zeer goed bereikbaar voor persoonelijk contact.

Snelle en goede service.

Alles wat ik voorstelde kon en men dacht goed mee. Alles is keurig op tijd geleverd.

goede service, tijdige levering, leuke attentie

kan herhalen wat ik hiervoor opschreef

Prima eerste ervaring met HSG

Snelle reactie, goed product, levertijd OK

Tijdig geleverd

Ondanks de krappe deadline alles nog tijdig geleverd. Bedankt!

Niet gehouden aan afgesproken levertijd

Het product was prima, maar de uitlevering ging met horten en stoten. We hadden duidelijk aangegeven het product voor een bepaalde datum nodig te hebben. Het is dat we zelf aan de bel trokken zodat het uiteindelijk nog op het nippertje (na verschillende keren nabellen) gelukt is. Dat is wel erg jammer.

goede service!

Heel tevreden, de handengel is van uitstekende kwaliteit en het afgewerkt product met etiket is top.

Goede service en kwaliteit

Het bedrijf heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan! Het contact via de mail en telefoon is erg goed en je wordt snel geholpen. Daarnaast zijn de producten snel geleverd en in goede staat. Kortom betrouwbaar bedrijf waar je op kunt rekenen!

professioneel en correct

Goede opvolging van keuze van materiaal tot bedrukking en verzending. Alles perfect volgens plan en afspraak!

goed en proactief

denken goed mee en snelle levertijd!

goed product...

prima product, goede service, alleen niet geleverd op de afgesproken dag, volgende keer ga ik jullie weer benaderen.

Oplossingsgericht en fantastisch resultaat voor een goede prijs

200 rode vereniging bidons hebben wij gekocht via HSG. Gezien de feestdagen en eigen afwezigheid, begon er wat druk te ontstaan op de levertijd. Maar Dores heeft er alles aan gedaan om precies op tijd te leveren. En het resultaat is fantastisch. Goede kwaliteit. Mooi bedrukt. En drinkt geweldig. Kortom: aanrader en goed bereikbaar.

Over HSG Nederland B.V.

Professionaliteit staat bij HSG Promotions hoog in het vaandel. Wij zijn een enthousiast en hecht team, met ruim 25 jaar ervaring. Persoonlijk contact en flexibiliteit vinden wij erg belangrijk. Onze gespecialiseerde medewerkers hebben veel ervaring met de in- en verkoop van relatiegeschenken. Wij streven ernaar om u zo snel en doeltreffend mogelijk te helpen bij het maken van uw keuze. Of u nu kiest voor een standaardoplossing of een custom made product, wij verzorgen het hele proces van begin tot eind. Onze producten voldoen aan de complexe Europese wet- en normgeving waardoor wij garant staan voor de kwaliteit van uw product.