Goede service en kwaliteit

Het bedrijf heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan! Het contact via de mail en telefoon is erg goed en je wordt snel geholpen. Daarnaast zijn de producten snel geleverd en in goede staat. Kortom betrouwbaar bedrijf waar je op kunt rekenen!

professioneel en correct

Goede opvolging van keuze van materiaal tot bedrukking en verzending. Alles perfect volgens plan en afspraak!

goed en proactief

denken goed mee en snelle levertijd!

goed product...

prima product, goede service, alleen niet geleverd op de afgesproken dag, volgende keer ga ik jullie weer benaderen.

Oplossingsgericht en fantastisch resultaat voor een goede prijs

200 rode vereniging bidons hebben wij gekocht via HSG. Gezien de feestdagen en eigen afwezigheid, begon er wat druk te ontstaan op de levertijd. Maar Dores heeft er alles aan gedaan om precies op tijd te leveren. En het resultaat is fantastisch. Goede kwaliteit. Mooi bedrukt. En drinkt geweldig. Kortom: aanrader en goed bereikbaar.

Goede kwaliteit en communicatie.

Drankbidons goede kwaliteit en mooi bedrukt met snelle levering.

Uiteindelijk in orde

Mijn aankoop verliep wat moeilijk, maar alles is uiteindelijk toch in orde gekomen.

Prima.

Goed ontwerp, vriendelijke medewerkers die moeite hebben gedaan om een levering op tijd af te leveren.

HSG gaat ver om klanten tevreden te stellen

Toen mijn bestelling niet tijdig klaar dreigde te zijn door druktechnische problemen, werd alles in het werk gesteld om toch de gevraagde gadgets te bezorgen. Door creatief en oplossingsgericht mee te denken, werden de gadgets perfect op tijd, én hoogstpersoonlijk, afgeleverd. HSG 'rijdt' ver voor zijn klanten!

Prijs-kwaliteit prima en snelle service!

De bestelling is zeer vlot en snel verlopen. Stipte levering en mooi materiaal.

Geweldige service

Door wat mis-communicatie en pech met de voorraad van aanvankelijk gekozen artikelen werden wij wat nerveus, in tegenstelling tot de heren van HSG: zij bleven rustig en deden precies dat wat ze moesten doen. Resultaat: hele mooie give-aways, nog net op tijd geleverd. Wij zijn bijzonder tevreden over de producten en de service van HSG!

Betrokken

Ik had binnen een week bedrukte bidons nodig. Na telefonisch overleg met Premium Wereld de verschillende mogelijkheden doorgesproken, maar hoe dan ook het zou lukken. Uiteindelijk gekozen 2 kleuren bidons te bestellen en zelf te stikkeren. Prima optie gezien de tijdsdruk. Op het laatst werd het toch spannend omdat het leveren van 2 kleuren (blauwe dop, gele bidon) toch iets langer op zich laat wachten. Na een prettig telefonisch overleg op de dag zelf, heeft Premium Wereld Bidons op tijd geleverd. Doris super bedankt voor de fijne samenwerking!!!!

snelle response, korte levertijd, veel flexibiliteit

Voor een event had ik op termijn van 4 werkdagen bedrukte items nodig. HSG heeft snel een opmaakvoorbeeld gerealiseerd en de opdracht conform afspraak erbinnen de tijd uitgevoerd. Dikke pluim waard! Marck

Hele fijne samenwerking

Ik werk met grote regelmaat samen met HSG. Het bedrijf waar ik werk heeft veel last-minute aanvragen welke altijd goed opgepakt worden door de heren van HSG. De productietijd zou enkel voor ons bedrijf wat sneller mogen zijn.

Uitstekende begeleiding via Chat service - excellente klantenservice!!

Een spoed opdracht; tip gekregen via via. De chat service gebruikt om mijn probleem uit te leggen. Uitstekende begeleiding en vervolgens super opvolging na het plaatsen van bestelling. Levering wordt op tijd geleverd.

goed en snel geleverd!

last minute aanvraag, mooi gedrukt en snel geleverd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Last minute orders snel en goed opgepakt!

Ik kreeg steeds mailtjes van verschillende medewerkers van het bedrijf. Ik kreeg daardoor niet het gevoel dat mijn order op tijd afgehandeld zou worden. (Dit was echter wel het geval, dus dat was prettig.)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vlotte en duidelijke communicatie. Tijdige levering. Kwaliteit van het product was goed. Helemaal tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service! Alle beloftes 100% ingevuld!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle reactietijd en prima product

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De vraag over het aanleveren van bestanden werd prima beantwoord via de mail. Het product dat we besteld hadden was niet op voorraad en daarom werd ik netjes gebeld om te kijken naar een alternatief.

Duidelijke weergave op de website of iets op voorraad is en zo niet, wat ongeveer de levertijd is?

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle reactie, fijn meedenken, oplossingsgericht.

Op dit moment geen verbeterpunten te bedenken.

Over HSG Nederland B.V.

Professionaliteit staat bij HSG Promotions hoog in het vaandel. Wij zijn een enthousiast en hecht team, met ruim 25 jaar ervaring. Persoonlijk contact en flexibiliteit vinden wij erg belangrijk. Onze gespecialiseerde medewerkers hebben veel ervaring met de in- en verkoop van relatiegeschenken. Wij streven ernaar om u zo snel en doeltreffend mogelijk te helpen bij het maken van uw keuze. Of u nu kiest voor een standaardoplossing of een custom made product, wij verzorgen het hele proces van begin tot eind. Onze producten voldoen aan de complexe Europese wet- en normgeving waardoor wij garant staan voor de kwaliteit van uw product.