snel en accuraat.

Uitst

Helemaal super!

Zocht een goeie drumcomputer voor mijn kleindochter; vond m hier, in de aanbieding, volgende dag in huis. Stevig ding, goede opties, fijne pads, helemaal goed.

Snel ontvangen. Product (gitaarband) ziet er mooi uit, maar kwaliteit valt wat tegen. Vrij dun en ik denk bij veel gebruik zal deze naar verwachting snel slijten Is niet terug te vinden op de website hoe de kwaliteit is. Eu 7,50 is behoorlijk hoog bedrag voor verzendkosten.. grote over doos.. zou kleiner kunnen.

Vandaag bestelt voor 19.00 uur ,volgende dag in huis gaat niet op ,maar dat zal wel aan tnt post lig

Zie boven

Goeie snaren, keurig verpakt geleverd

Ik kon makkelijk en snel vinden wat ik zocht

Ik had losse snaren nodig. Niet elke webwinkel biedt dit aan, en als het wel kan dan moet je minimaal 10 stuks afnemen. Bij Stringweb is dit geen probleem. Ook setje 10,5 snaren besteld. Kom je niet vaak tegen. Bezorging prima.

Het bestelde artikel zoals aangegeven ontvangen.

Goede afhandeling van mijn bestelling. Geleverd volgens afspraak. Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen

Ik heb op 5 augustus, 3 artikelen besteld. De website zegt "voor 17:00 besteld, morgen in thuis". Dit was 4 dagen geleden, en ik wacht nog steeds voor een email over het verzenden van mijn artikelen.

Keurig verzorgd op tijd bezorgd

Naar tevredenheid

Vandaag besteld en morgen in huis, soms dezelfde dag nog prima...

Zoals vermeld snelle levering en genoeg keus voor iedereen primaaaa...

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Nog geen idee..product nog niet ontvangen

Zie boven

Ik ben zeer tevreden

Snelle levering van goed product voor een lage (re) prijs, i.v.m. andere aanbieders.

Gitaarsnaren voor een aantrekkelijke prijs

Na wat vergelijken kom ik uit bij Stringweb die voor ‘n scherpe prijs kwaliteits gitaarsnaren leveren , vlot en op tijd.

Keurig snel bezorgd

Niets aan toe te voegen

Goed spul voor redelijke prijzen

De snaren liggen er al op en de gitaar is gestemd. Nu kan ik weer spelen. Snelle levering. Goede info. Top. Een aanrader!

Goede en duidelijke website

Zeer klantvriendelijk en goede service.

snelle bezorging ze nemen snel contact met j e oo als er onverhoopt iets veranderd . Ben zeer tevreden over stringweb.

Makkelijk om je bestelling te plaatsen en snel geleverd

Goede website, makkelijk om je bestelling te plaatsen en je hebt het product snel in huis.

Klantvriendelijk

Ik werd gebeld omdat de bestelde kleur van mijn gitaartas niet aanwezig was. En of het een probleem was dat het een andere kleur zou worden. Goede service!

Slecht

Ik liet mijn snaren bij onze plaatselijke muziekwinkel plaatsen en stemmen. De koperen snaren zijn volgens hem jaren oud en beginnen al te roesten, dus zeer slecht geluid. Ik hoop dat u mij een heel stuk tegemoet wil komen in de gemaakte kosten. Best jammer want uw site ziet er mooi en vertrouwelijk uit.

Beste Chris, Wat vervelend dat u geen goede snaren heeft ontvangen! Dat is zeker geen opzet en ook zeker niet de bedoeling. Wij zien echter geen bestelnummer met uw naam. Zou u ons even kunnen bellen? We kunnen dan samen een goede oplossing bespreken. Tel: 040-8426788 Alvast bedankt. Mvg Ruud de Boer Stringweb

Niks op aan te merken

Helemaal top!

Mijn online bestelling van de gitaar is snel en accuraat verwerkt en geleverd. Prima gitaar, goedkoop, speelt fijn en klinkt mooi (voor een beginner als ik). Had een extra set snaren erbij besteld, maar had me vergist in de soort snaren (en was me daar niet van bewust). Werd een dag later gebeld of de bestelde snaren voor dezelfde gitaar waren, want dan had ik beter andere kunnen bestellen! Bestelling dus aan kunnen passen door oplettendheid/meedenken van de medewerker. Scheelt weer extra tijd en postzegels, want anders had ik de snaren weer om moeten ruilen. Helemaal top!

Alles geheel naar wens uitgevoerd.

Snel gereageerd,snel geleverd volgens bestelling.100% goed.

Vlug geleverd en in orde

Zeker in orde