uitstekend

nemen contact met je op voor een alternatief indien gevraagd product er niet meer is

Duidelijke site en goede service

Top, werd gebeld of een vervangend product ook goed was en de volgende dag geleverd

Prima prijs-kwaliteit verhoud9

Aankoop hing vlot

Goede en snelle levering!

Goed aanbod en snelle service

Genoeg keus en snelle bevestiging en levering.

Alles klopt en werkt perfect!

Perfect.

Pakket kwam de dag binnen zoals vermeld op de website.

Ontzettend tevreden!

La bella 900 snaren zijn altijd mijn favorieten geweest dus ben super blij en de gitaar tas die ik heb besteld is ook van zeer goede kwaliteit.

perfect

prima verlopen , en goed verpakt

Snelle verzending, goed product

Goede overzichtelijke en verzorgde website. Snelle levering. Geen problemen ondervonden.

er zit geen beschrijving bij wat ik echt een min punt vind

Het is dan alleen maar een gitaarstandaard, maar niet iedereen weet hoe die in elkaar moet zitten en al zat er maar een eenvoudige tekening bij, dat zou al voldoende zijn

Perfecte service!

Het bedrijf kon de gewenste buitenissige maat van een tas niet leveren, hebben enorm hun best gedaan, namen de verzonden tas zonder problemen weer terug.

snel geleverd

gekregen wat ik had besteld en lekker snel

Ben tevreden. Levering was snel en een kleine verrassing bij mijn bestelde item.

Snelle bezorging zonder kosten

Nadat ik de bestelling had geplaatst lag het een dag later in de bu

Uitgebreid assortiment en uitstekende service

Erg fijn bedrijf! Ik ben erg goed geholpen!

Snel geregeld

Bestelling gedaan en gelijk een dag later binnen. Top.

Capo's voor de gitaar zijn goed

Capo's zijn goed prijs en kwaliteit komt overeen, snel geleverd.

razendsnel en spotgoedkoop

Ik heb een gitaartas gekocht op Stringweb, deze werd vliegensvlug verzonden en de prijs is ook nog eens aanzienlijk lager dan die van concurrerende websites. Al met al een topervaring.

prima!

snelle levering, netjes verpakt

Goed en snel

Fijn geholpen op de chatt en uiteindelijk besteld. De volgende dag al in huis. Netjes verpakt. En over wat ik besteld heb ben ik ook tevreden.

Snel en correct geleverd

Goedkoop en snel !!

Bestelen via de site gaat gemakkelijk en snel !! Binnen een paar dagen word het bezorgd !!

Supersnel en goed

Online besteld, de volgende ochtend was het al binnen. Gewoon goede spullen ook. Topwinkel

uitstekende service

telefoontje omdat een artikel niet op voorraad was in de bestelde kleur, erg attend, ene dag besteld, volgende dag in huis, perfect geregeld!