Slecht

Geen besteding ontvangen

mooie producten voor mooie prijzen

overzichtelijke website met veel variëteit

Niets op aan te merken.

Alles is prima geregeld.

Uitermate tevreden

Makkelijke website, snel besteld en geleverd! Alles volgens verwachting en beschrijving.

Correcte snelle levering

TOP

Gemakkelijk te vinden, snelle service en goede kwaliteit

Gemakkelijk te vinden, snelle service en goede kwaliteit

Fijn contact, denkt mee en service!

Ik heb wat accessoires zoals slagplaat, brugzadel en meerder dingetjes gekocht. Contact kreeg ik door de telefoon met wat uiteg en dat is top. Verkeerde snaren uitgezocht en teruggestuurd, nieuwe ontvangen. Prima service.

Ik had o.a. 5 setjes van een merk besteld. Ik werd netjes gebeld dat er maar 3 op voorraad waren, of ik die direct al wilde ontvangen of dat wachten tot ze weer binnen waren (voor het eind van de week) ook goed was. Ik ging akkoord met het laatste. Dat was op dinsdag. Op donderdag had ik de complete bestelling in huis.

Snelle bezorging, nieuw en onbeschadigd product.

Eerste bestelling, gitaarkoffer. Na 1 werkdag bezorgd zoals beloofd. Koffer was nieuw zoals het hoort. Super!

Prima informatie en service!!

Heb een gitaarkoffer gekocht en deze snel ontvangen. Bij vragen ben ik meteen gebeld voor extra informatie!!! Zeer tevreden!

Mooie prijskwaliteit

Uitstekend en een snelle service. Chapeau!!

Goede webshop

Ruime keuze, makkelijk bestellen en snelle levering. Half minpunte de pittige prijzen.

Prima in orde

Alles was in goede orde en netjes geregeld.

Geen klachten

Snelle levering, doen wat ze beloven. Kreeg zelfs 1 gratis plectrum bij mn bestelling. Zou alleen wel handig zijn als je op de site ook kan filteren op de dikte van de plectrums. Verder niks te klagen

Prima prijs, leveringstijd langer dan verwacht.

Woensdagmiddag besteld, werd zaterdag geleverd. Verder prima.

Een snelle en goede levering!

Een dag nadat ik de snaren had besteld, zijn ze al geleverd! Ben heel tevreden over de snelle service.

Uitstekend!

Snel en netjes

Snelle levering en wat ik besteld had

Snelle en correcte levering

Prima service!

Persoonlijk contact als er iets niet aanwezig is. Kijken samen naar een oplossing

super

Perfecte ervaring. Snel en ze doen waarvoor ze zeggen dat ze staan. Ik belde ook nog even met een vraag over mijn bestelling. Ik sprak iemand die wist waar hij het over had, vriendelijk, menselijk en gewoon weer eens normaal was. Het goedkoopste merk dat ik bestelde was echter niet in voorraad, daarom kreeg ik een iets beter merk. Supertof.

snel en accuraat.

Uitst

Helemaal super!

Zocht een goeie drumcomputer voor mijn kleindochter; vond m hier, in de aanbieding, volgende dag in huis. Stevig ding, goede opties, fijne pads, helemaal goed.

Snel ontvangen. Product (gitaarband) ziet er mooi uit, maar kwaliteit valt wat tegen. Vrij dun en ik denk bij veel gebruik zal deze naar verwachting snel slijten Is niet terug te vinden op de website hoe de kwaliteit is. Eu 7,50 is behoorlijk hoog bedrag voor verzendkosten.. grote over doos.. zou kleiner kunnen.

Vandaag bestelt voor 19.00 uur ,volgende dag in huis gaat niet op ,maar dat zal wel aan tnt post lig

Zie boven