Zeer positief!

Groot assortiment, gunstige prijs. Snelle levering.

Uitstekende service en meedenken bij aanschaf gitaarkoffer

Bij twijfel welke gitaar koffer ik nodig had voor mijn Hofner jazzgitaar heeft de medewerker telefonisch meegedacht en maten gecheckt. De koffer die ik nu heb gekocht past precies.

een snelle levering voor een prima prijs

Zoveel ervaring heb ik nog niet, omdat ik de snaren pas een paar dagen in huis heb.

Zoals een webwinkel hoort te zijn!

Helemaal goed

Ruime keus in de webshop. Erg tevreden met wat ik heb besteld.

Bestelling na 5 dagen nog steeds niet bezorgd

Bestelling op dit moment na 5 dagen nog steeds niet bezorgd.

Goed verzorgde Levering en bestelling

Zeer goed Mijn eerste bestelling was dit en ik ga er zeker weer gebruik van maken

Geen betaling mogelijk

Heb 5x een order ingevoerd, vijf maal bleef ik op het scherm 'multisafepay' hangen, zonder verder te kunnen. Ik kreeg ook 5x een orderbevestiging van 'multisafepay' met de vraag te betalen, zelfde verhaal. Ik heb een contactformulier ingestuurd met dit probleem, zelfs geen antwoord! Ik heb de snaren dus elders moeten bestellen.

Top geholpen

Goed meegedacht met wat ik nodig had

Vlotte afhandeling

Zeer snelle en correcte levering

perfect

gewoon super

Uitstekende dienstverlening met een persoonlijk tintje.

Zie bovenstaande.

mooi product en snelle levering

mooi product en snelle levering. wmb is het goed bedoelde kado(plectrum) overbodig.

Voldoet niet aan verwachting

Niet netjes afgewerkt, deuken in het materiaal, materiaal zit niet stevig op elkaar, erg los, wankel, sluiting sluit/opent niet soepel, slordig! Niet verwacht, erg jammer!

Groot assortiment- ruime keuze

Als je op zoek bent naar ruime keuze voor snaren moet je zeker hier kijken.

prima voor beginners

De serie is uitstekend voor de beginende gitarist

Beste prijs en snel in huis!

Beste prijs en snel in huis

Snel en goede service en veel keuze.

Goede prijs, snelle levering

Een paar kleine gitaaronderdelen besteld die gezamenlijk in een bubbelenvelop pasten en dus goedkoop als briefpost verstuurd konden worden. Arriveerde zelfs meteen de volgende dag, ook al had ik ruim na 17u besteld :)

Half half

Over levering en bestelling niks aan te merken! Dat was top! Het product was alleen beschadigd( hoge e snaar). Er zat een knik in het midden van de snaar. Waardoor die na 2 minuten spelen helaas al geknapt was ..

Snelle adequate afhandeling

Zie boven

geweldig, snelle levering

ene dag besteld en voor ik het wist bezorgd.

Snel geleverd en goed spul

Snelle levering, kwaliteit producten goed

Levering binnen 1 werkdag. Mooie selectie snaren. Mijn favoriete gauge voor 5-snarige bas van Dunlop voor mooie prijs in assortiment.

Netjes

Prettig