Goede snelle service

Groot scala aan producten, overzichtelijke site..

Snel en correct geleverd

De gitaarsnaren/plectrums werden snel en correct geleverd, aan een goede prijs. Ik ben tevreden en zou zeker opnieuw bij Stringweb bestellen.

Goede snelle service ..

Fijne zaak met mooie spulletjes voor ons gitaristen. .

Vlot en goed. Zelfs telefonisch.

Voldoet aan de verwachting.

Supersnel en goed verpakt geleverd !

Top winkel, prima service 100% OK.

Mijn bestelling was correct en snel geleverd,,, Goede Bedrijf Recommended

Prima snarenset. Goed advies.

Snelle levering.

Snel snaren thuis,…!!!

Zeer snelle levering van de juiste snaren.

Vlotte en correcte levering.

Snaren besteld bij Stringweb. Leuke actie, dus een voordelige en vlotte deal!

Prima spul en leuke aanbiedingen

Precies wanneer mijn snaren aan vervanging toe zijn is er een leuke aanbieding. Ruime keuze en snelle levering, precies goed!

Snelle levering en prima snaren

Snel en vertrouwd!!

Uitstekende service wederom. Ik bestel al jaren bij Stringweb, naar volle tevredenheid. Zeker een aanrader. Gr Wil

Voor herhaling vatbaar

Snel, zorgvuldig en efficiënt

Een dik verdiende 10.

Mooie producten voor heel vriendelijke prijzen. Keurig de volgende dag bezorgd door PostNL.

top

alles vlot en op tijd

Betrouwbaar adresen goede service.

snelle levering goed product met zelfs een verassing erbij .

Mooie straplocks!

Ik kende Stringweb niet, maar puur op prijs een paar goudkleurige straplocks besteld. Prijs is zeer scherp en het geleverde product ziet en voelt goed en degelijk aan. Snelle levering met gratis plectrum erbij. Moeite waard om eens vaker de site te bezoeken!

Zeer goede ervaring! Plegen overleg! Komen afspraak na, zéér belangrijk!

Goed op de hoogte gehouden.

Snel geleverd, product voldoet aan verwachting

Beter geluid, en minder storing signaal dan met standaard niet afgeschermde kabel.

Wat een superbedrijf. Ik bestel snaren via het internet en de volgende dag heb ik ze in mijn huis. Da's toch geweldig

hoge kwaliteit snaren

Voor mijn Spaanse gitaar zocht ik de beste snaren en kwam bij stringweb terecht. Goede service en kwaliteit. Logisch dat het dan geld kost.

Goed verpakt, snel verstuurd

Ruime keus, volgende dag in huis.

Groot assortiment voor redelijke prijzen en goede service

Veel keuze per artikel. De prijzen zijn gewoon goed. Goede service, een van de bestelde artikelen bleek niet voorradig waarover ik vlot een melding kreeg. Twee dagen later artikel toch geleverd. Netjes!

Top service!!

Mooie prijzen en een uitstekende service. Ik koop al jaren bij Stringweb. Goede producten tegen aangename prijzen. En snel geleverd!! Top!!. Gr Wil

Sint Bonifaciuslaan 55 5643NB Eindhoven