Top service!!

Mooie prijzen en een uitstekende service. Ik koop al jaren bij Stringweb. Goede producten tegen aangename prijzen. En snel geleverd!! Top!!. Gr Wil

Super klantenservice

De specifieke kleuren plectrums die ik had besteld waren er niet. Er werd krijg contact opgenomen om te overleggen en ik heb 4 ipv de bestelde 2 kleuren gekregen, zodat er hopelijk iets van mijn gading bij zat.

Great!

Nice to be able to buy singles, and fast delivery.

helemaal goed

Netjes verpakt afgeleverd

oke

Prima snelle bezorging. In de plectrumhouder passen minder plectrums dan dat ik tevens besteld heb. Volgende keer moet ik wellicht eerst even navragen.

Breed aanbod, realistische prijzen.

Te snel geleverd dat komt niet vaak voor toch. Gevraagd om het op een maandag te leveren, Tot onze verbazing werd het pakket zaterdags al geleverd gelukkig waren we thuis.

Prima product een snelle levering

Een goede en duidelijke site

Goede deals, makkelijk en snel

Leuk en makkelijk om zelf een pakketje plectrums samen te stellen, en voor een hele scherpe prijs!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Uitgebreid assortiment en goede servies en snelle levering

Vriendelijke en persoonlijke service

Top, heel handig

Niks op aan te merken, overzichtelijke website, makkelijk bestellen online betalen en snel geleverd.

erg goed

Waanzinnig snelle levering

Snelle bezorging. Netjes. En een gratis plectrum. Goede prijs. Genoeg keus.

Alles prima geregeld

het bestelde voldeed volledig aan mijn verwachting.

besteld en volgende dag binnen, perfect.

besteld en volgende dag binnen, perfect.

De beste gitaarwinkel ‘om de hoek’

Omdat we steeds meer muziekwinkels verdwijnen moeten wij gitaristen vaker online onze snaren plectrums, banden en alles wat we gebruiken voor onze passie kopen. Deze site voelt als de winkel om de hoek! Lekker even rondsnuffelen, bestellen en voordat je het weet heb je je bestelling in huis! Mijn vragen werden ook snel beantwoord, levering was snel, dus al met al….. Een topsite! Ga zo door!

Niet duur

Netjes en snel ontvangen

snelle en goede levering

heb een western gitaar gekocht en alles klopt volgens beschrijving . zeer snelle levering en ook goed verpakt.

Snelle en de goede levering

Je krijgt wat je vraagt met een extra plectrum erbij.

Bij Stringweb voel ik mij meer als alleen maar klant

Wat er ook is, Hoelang ik mij niet als klant gemeld heb. ik krijg direct de aandacht waar ik om vraag. Geen dooddoeners, maar echte antwoorden en echte oplossingen. Ik voel me haast vereerd om klant te mogen zijn. Gewoon een heel tof bedrijf. Steken met kop en schouders boven die andere (ik probeer maar wat) webwinkels uit.

Zo best3ld en volgende dag al binnen.

Sint Bonifaciuslaan 55

5643NB Eindhoven