Goed bereikbare service desk

Goede adviezen en goed bereikbaar bedrijf. Weten waar ze over praten.

Geweldig product. Makkelijk te installeren en goede service!

Snel het juiste product geleverd

Zeer goede support en service

Producten en platform zijn goed en duidelijk voor montage en installatie. Zeer goede kwaliteit van producten en ook zeer uitgebreid op diverse vlakken. Kortom top product en zo het iedereen aanraden.

Attente terugkoppeling over 2 orders.

Had iets besteld en een kwartier later nog iets. De volgende dag kreeg ik een telefoontje of ze de orders mochten combineren. Ze zouden dan de verzendkosten halveren.

Perfect geholpen tijdens installatie.

Nieuwe thermostaatkranen besteld en perfect geholpen tijdens het installeren via de telefoon waarbij ze mee kunnen kijken in je eigen systeem.

Geweldige service!

In het verleden al heel erg fijn geholpen en nu weer!

Perfecte service

Perfecte service, afspraken worden nagekomen en personeel is vriendelijk en denken met je mee.

De expertise van een winkel met vakkennis, maar dan online

Dit zie je niet vaak meer: Een webshop die echt kennis heeft van de producten die ze verkopen. Voor de aanschaf van Homematic zonneverwarming hier terecht gekomen. Zijn telefonisch goed bereikbaar en helpen je goed met het instellen en installeren van het product. Top!

Goede hulp en een goed product

Ik heb eerst wat informatie en advies gevraagd, dat kreeg ik snel en duidelijk. Daarna een bestelling geplaatst, snelle levering en een goed product. Prima, ik kan niet anders zeggen!

Duidelijke communicatie en updates

Mijn bestelling van een infrarood paneel met eigen ontwerp verliep goed en van de levering kreeg ik keurig updates. De foto ziet er mooi uit op het paneel en het paneel zelf is zeer degelijk. Alleen wat stank bij de eerste paar keer aanzetten maar ook dat stond in de meegeleverde documentatie.

Ik kan maar een woord bedenken prima

Snel, vriendelijk en gewoon goed

We hebben een super mooie verwarming met eigen opdruk besteld. Precies gekregen zoals het er op het voorbeeld uitzag, ruim binnen de levertijd.

Topservice

Spullen kun je overal kopen. De ondersteuning en service maken het verschil. Dat kan niet beter dan bij dit bedrijf. Altijd goed geholpen met veel geduld.

netjes op tijd geleverd

goede service

Al meerdere keren iets gekocht bij SmartHomeSupply en altijd naar volle tevredenheid. Bij vragen wordt zeer snel gereageerd en de ondersteuning is uitstekend. Zouden meer bedrijven zo moeten doen!

Alles ziet er goed uit

Heb het nog niet geïnstalleerd ivm kerstdagen

Correct geholpen, levering zoals besproken

Vooraf duidelijke informatie betreffende de producten en mogelijkheden. Levering conform hetgeen vooraf was besproken Zeer goed bereikbaar voor informatie en men neemt de tijd om je helpen. Zou perfect zijn al de producten te zien zijn in een showroom vandaar de 9

Als je iets fout besteld hebt kan het altijd retour! Als je vragen of instellingen moet weten ze hebben altijd tijd en een antwoord voor je.

fantastisch

Zeer goede producten. Zeer behulpzame mensen. Prima uitleg

Goede documentatie, snelle levering, goede spullen

Via Google op de site van Smarthome Supply terecht gekomen omdat ik een multi room voorziening zocht voor de stadsverwarming die zowel kan verwarmen als koelen. De installatie leek uniek in zijn soort omdat de meeste systemen vooral ondersteuning bieden voor radiatoren in combinatie met stadsverwarming. Hiernaast bleek het systeem ook erg voordelig af te steken met de concurrerende systemen. De installatie was met behulp van de digitaal aangeleverde documenten eenvoudig zelf te doen. Kortom we zijn zeer dik tevreden en genieten volop van de diverse thermostaten in combinatie met een verdeler die de kleppen van de vloerverwarming bedient.

Super.

Kundige, aardige jongens die je ten aller tijden op weg helpen met hun producten mocht je er zelf niet uitkomen.

Snelle en vakkundige hulp bij vragen. Keurige en snelle levering

Goede service en snelle levering

Na ontvangst van het pakket direct aan de slag en zeer enthousiast over het product en de eenvoudige installatie. Het aanmelden van de diverse componenten ging moeiteloos mede door de duidelijke handleiding en de App. Over de werking ben ik op dit moment zeer tevreden (naregeling vloerverwarming) later zal de warmtepomp worden bijgeschakeld met de module.

Excellent

Heb inmiddels diverse aankopen gedaan. Mijn ervaring is dat SmartHomeSupply een betrouwbare leverancier is. Spullen worden geleverd volgens afspraak. Ze zijn prima bereikbaar via mail en telefoon. En ze geven professionele ondersteuning.