Duidelijkheid

Snelle reactie na mijn mail met vragen. Werd al snel gebeld. Ook daarna duidelijke en snelle reactie via what’s app. Nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog weinig over zeggen maar met de service die tot nu toe geleverd is maak ik mij daar absoluut geen zorgen om! Na aankoop via de mail ook een duidelijke uitleg over de installatie per onderdeel…….makkelijk te doen.

Goede service en prima te word gestaan

Ben goed geholpen en antwoord gekregen op mijn vragen mbt homematic apparatuur. Goed en zeer degelijk produkt met zeer veel mogelijkheden.

Geweldige ervaring

De Homematic site is zeer overzichtelijk Zeer goede en snelle reactie op mijn vragen Hun producten zijn zeer smart en gebruiksvriendelijk

Top producten en service

Snel en accurate advisering. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Top kwaliteit producten. Goede beschrijving en eenvoudige wijze installatie.

prima service en kwaliteit

Zelf zoneregeling in huis aangelegd. Dit was heel eenvoudig te doen dankzij de heldere uitleg die erbij geleverd wordt. En als ik toch vragen had werd ik telefonisch uitstekend en vriendelijk geholpen.

Netjes na bestelling vraag om mee te denken

Had product besteld en er werd heel netjes gevraagd of ik niet wat was vergeten omdat de set zo niet compleet zou zijn. Dat vind ik erg attent en zelf werd er met mij meegedacht over een product wat ik ergens anders had gekocht. Ben er zeer over te spreken. Als ik een tip mag geven zou ik alleen de website netter/professioneler maken.

Veel artikelen, snelle levering

Gezocht voor HomeMatic artikelen. Uiteindelijk bij SmartHome terecht gekomen. Veel artikelen en goede beschrijving. Bestelproces gaat vlot evenals de levering en goed verpakt.

Een mooi bedrijf, denkt altijd met je mee. Goede service en aftersales. Als belt je nog zo vaak voor advies ze blijven beleefd en behulpzaam. Zeker aan te raden.

Service is top!

Mijn centrale was kapot gegaan waardoor de verwarming uitviel. Er werd direct op gereageerd, zelfs tijdens het weekend. Ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen en het werkte weer perfect. De plus was zeker dat daarna mijn instellingen door smarthome goed zijn doorlopen en alles weer perfect is ingesteld. Goede service en perfect opgelost.

Correcte afhandeling en goede ondersteuning.

Goede ervaringen.

Snelle en uitstekende service !

Altijd zeer snel en juist geleverd !

Goed contact prima Product

Hulp bij installatie was uitstekend. Op een later moment vanuit het bedrijf de vraag werkt alles

fijne verwarming

Voor de zolder heb ik voor deze verwarming gekozen en bevalt mij prima. In combinatie met de homematic app, accesspoint en thermostaat goed te gebruiken. Is ook zonder app en alleen met de thermostaat te bedienen. Vergeet dan ook niet het electronische homematic stopcontact te kopen. Ik heb er een eigen afdruk op laten zetten. Deze was achter het glas gedrukt en deze viel mij ondanks goede communicatie met smarthomesupply toch wat tegen. Nadat de bestelling geplaatst was werd het langere tijd stil en ineens stond daar de vervoerder op de stoep zonder enige vooraankondiging. Wellicht ligt hier nog een puntje voor verbetering.

Snel geleverd uit voorraad tegen prima prijs

Vandaag besteld, morgen in huis. Prima!

Ongekende service

Voor het bestellen contact gehad over de producten en hoe deze samen kunnen werken. Hier werd uitgebreid aandacht aan gegeven. Toen alle producten aankwamen had ik wat kleine (instelling) problemen. Contact gehad via de telefoon en whatsapp en alles was snel opgelost. Ik kom weinig bedrijven tegen die zulke goede service leveren dus zeker een aanrader!

Uitstekend advies en snelle en correcte verzending

Zeer tevreden.

Uitstekende support!!

Na eerst zeer goed advies te hebben gekregen over wat ik echt nodig heb, werd er na de bestelling een geweldige instructie meegestuurd waarin stap voor stap uitgelegd word hoe het moet. Daarnaast heb ik tevens nog een uitstekende app en telefoonsupport gehad. Kortom alleen maar lof!!!! Hier kunnen veel bedrijven veel van leren.

Geweldige support

Na eerst snel via de app advies te hebben gekregen werden daarna ook alle vervolgvragen snel beantwoord. Tijdens de installatie heel snel en goed support gekregen, zelfs in de avonduren. SmartHomeSupply wil ook heel graag dat de koper precies begrijpt hoe alles werkt. Een hele goede ervaring dus.

goede service

goed geholpen met advies en oplossing

Mijn ervaring

Jammer dat er niet explicieter benoemd is wat je allemaal nodig hebt voor een werkend systeem. Bleek uiteindelijk onderdelen te missen. Snelle reactie over wat ontbrak, helaas geen reactie meer toen ik aangaf toch te willen retourneren en hier niet it te komen met de geleverde info. Spullen niet gebruikt dus kwaliteit niet kunnen beoordelen.

Hallo Suzan, goedemorgen, Vervelend dat je niet tevreden bent met de door jou aangeschafte thermostaat. Je hebt deze gekocht: https://www.smarthomesupply.nl/homematic-ip/thermostaat-systeem-55-hmip-wth-2 Dit product is een onderdeel van het Homematic IP systeem. Bij de betreffende thermostaat staat vermeld dat deze thermostaat samenwerkt met het Homematic IP Access Point. We omschrijven dit als volgt: "Het basisstation voor slimme verwarming per kamer is het Homematic IP Access Point. Dit is de hub van het Homematic IP systeem. Via de gratis Homematic IP app kunnen alle Homematic IP apparaten toegevoegd worden aan het Access Point." Op de productoverzichtpagina's, bijvoorbeeld op deze: https://www.smarthomesupply.nl/verwarming/thermostaatknop, beschrijven we bovenaan ook in drie duidelijke stappen wat je nodig hebt om een werkend systeem te verkrijgen. Een werkend systeem bestaat uit: - Slimme thermostaatknoppen, eventueel gekoppeld aan een thermostaat zoals jij gekocht hebt. - Een module die de CV-ketel, warmtepomp of stadsverwarmingsverdeler kan aansturen. - Een hub of basisstation die het geheel coördineert en aanstuurt: Het Homematic IP Access Point. Als laatste hebben we een "hoe werkt slimme verwarming" uitlegpagina geschreven, die opnieuw in uitgebreidere bewoording omschrijft hoe een en ander werkt en hoe je onze producten in een eigen situatie thuis kunt toepassen: https://www.smarthomesupply.nl/verwarming/werking In totaal zijn er dus al 3 plekken waar je informatie kunt vinden over wat je wel en niet kunt met de thermostaat en hoe deze thermostaat samen dient te werken binnen een groter thermostaatsysteem voor verwarming per kamer. Ons vermoeden is dat je deze info "gewoon" niet gezien hebt. Niet erg, kan gebeuren. Gebruik de hierboven genoemde links om de ontbrekende informatie tot je te nemen. Je merkt op: "helaas geen reactie meer toen ik aangaf toch te willen retourneren en hier niet uit te komen met de geleverde info". Is dit inmiddels opgehelderd? We hebben je hiervoor al per mail geïnformeerd dat je de retourinstructies hier kunt vinden: https://www.smarthomesupply.nl/klantenservice/herroeping-garantie en https://www.smarthomesupply.nl/klantenservice/retourneren. Mocht hier alsnog iets niet duidelijk zijn, dan horen we dat graag. Groet en tot horens, Léon

Netjes en vakkundig telefonisch geholpen.

Na het bestellen van onderdelen werd ik gebeld met de vraag of ik het juiste besteld had? We hebben telefonisch de bestaande configuratie volledig opnieuw Ingeregeld en afgesteld en de onderdelen waren niet meer nodig. Het probleem was hiermee opgelost. Prima service, zeer vakkundig geholpen!

correct verzonden en goede aftersales

aangenaam verrast door nagezonden installatie handleiding en ondersteuning

Uitstekend advies en hulp

Uitgebreid advies over te gebruiken Homematic producten voor aansturing warmtepomp en vloerverwarming in combinatie met radiatoren. En snelle adequate telefonische hulp bij een klein installatie probleem. Binnen 10 minuten ‘live’ opgelost. Prima.

Uitstekende service en snelle complete levering

Zeer tevreden over de product informatie en de correcte afhandeling van de levering.

Proactieve service

Twee keer bij smarthomesupply besteld; alles netjes en snel geleverd. De tweede keer was er iets met de betaling niet goed gegaan. Ik werd vriendelijk gebeld en we hebben het samen vlot opgelost. Goede opvolging van de klantenservice.