Heel vriendelijk en deskundig.

Ik heb prachtige infra rood panelen besteld. Goed en vriendelijk advies gekregen !

Goed en deskundig advies. Ze zijn zeer hulpvaardig en nemen de tijd voor je.

Afspraken worden altijd nagekomen. Zeer kundige medewerker. Vriendelijk en behulpzaam.

Prima service en advies

De persoonlijke uitleg over mijn aanschaf en de tijd die men nam voor overige vragen. Ik ben zeer tevreden over het omzetten van mijn bestelling voor een andere afmeting. Nazorg v.w.b. vragen is zeer goed. Ik ben aan het overwegen voor meerdere aankopen. Het product voldoet aan de omschrijving in de brochure

product net ontvangen, snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering, goede sortering en product ziet er mooi uit.

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en service

precies wat ik wilde

Ik kreeg een goed en volledig antwoord op mijn vraag en ook nog eens zeer snel. Mijn indruk is :zeer vakkundige mensen aan de telefoon.

Zeer goede handleiding aanwezig bij bestelling om het zelf te kunnen installeren.

Zeer gebruiksvriendelijke meegeleverde installatie handleidingen. Daarnaast gebruiksvriendelijke app om de onderdelen aan elkaar elektronisch te koppelen. Normaal moet ik een van de kinderen vragen dit voor mij te doen. Maar deze keer lukte het opa geheel zelf. Alles werkte naar behoren. Top!

Top Service

Als eerste werd er goed advies gegeven over de producten, er wordt echt meegedacht met het aanpakken van het probleem en de te kiezen oplossingen. De producten zijn daarna snel en correct geleverd. De installatie ging voorspoedig, wel diverse malen contact gehad om hulp. Ook dat werd snel en adequaat beantwoord. Ben een super tevreden klant. Hier kunnen veel bedrijven van leren! Chapeau, ga zo door!

Uitstekende voorlichting, producten en uitstekende na-service

Ik heb mijn stadsverwarming radiatoren geautomatiseerd met slimme thermostaat knoppen van SamrtHomeSupply. Kwaliteit van de knoppen is geweldig. Installatie was eigenlijk een koud kunstje, zeker na uitstekende telefonische ondersteuning. Werken perfect! Zelfs met spraakcommando's na koppeling met mijn Google Home Assistant.

Goede en zorgvuldige service. Ervaring is positief

Super.

Snelle en correcte levering en plaatsing van de panelen.

Geweldig.

Er wordt alles aan gedaan om de apparaten werkend te krijgen. Zeer tevreden over de superservice.

Ervaren, technische, klantgerichte meedenkers

SmartHomeSupply weet wat goede klantenservice is. Van advies via implementatie naar nazorg, alles is goed geregeld en georganiseerd. Vakbekwame medewerkers die voor hun klanten door het vuur gaan, toppers! Verder kwalitatief en slim doordacht systeem. Met behulp van de medewerkers van SmartHomeSupply eenvoudig te installeren en binnen één dag "up and running". Energie besparen en maximaal comfort kan zo eenvoudig ingeregeld worden.

Goede kwaliteit en denkt mee!

Producten worden snel en goed geleverd. Wij hadden twee losse bestellingen geplaatst. Bij de tweede bestelling nam het bedrijf contact met ons op omdat met alleen die onderdelen het systeem niet werkt. Wij hadden echter de rest al in huis liggen. Toch fijn dat het bedrijf mee denkt en contact zoekt! Top service!

Snel, deskundig, snelle reactie

Vind de artikelen wel prijzig.

Super bedrijf

Perfecte service

Excellente hulp en assistentie

Snel, vriendelijk, geduldig en kennisvol!

Uitstekende service, het zijn specialistische producten en bij vragen reageren ze direct en goed. Technisch goede kennis en heldere e-mails met uitleg (en foto's). Daarnaast zochten ze uit wat er nodig was, daarna was het voor hun prima om via e-mail akkoord te geven en ik hoefde dus niet alles in de webshop nog weer zelf in het mandje te doen.

Goede leverancier

Prima leverancier. Alleen productondersteuning / uitleg van RWE is slecht.

Goede uitleg en netjes geleverd

Goed en betrouwbaar. Goede service!

Ik heb al een aantal jaren veel apparaten van smarthome in mijn huis geïnstalleerd. De kwaliteit is top en als er een keer iets is, dan word ik prima geholpen. De programma's van het smarthome center werken prima, je kunt er veel mee inregelen. Super! Erg blij met mijn installaties.

Zeer snel en goed geholpen

De infrarood panelen zijn goed en vakkundig geïnhaleerd . Wij bevelen dit aan .

Gezellig en vertrouwd advies

Zeer vriendelijk en vertrouwd geholpen. Duidelijke en professionele uitleg 👍 zeer aan te bevelen

Top materiaal goede service

Uitstekende service en vriendelijkheid.