werkt uitstekend

prima zelf te installeren. Heb wel ervaren dat het kastje dat in mijn router gaat niet te ver van de multi-i.o.-box mag hangen, anders gaat de verbinding verloren. Uitstekend bereikbare en vriendelijke helpdesk. Handige app.

Grandioos

Perfecte apparatuur, en perfecte service.

Erg fijn systeem en veelzijdig uit te breiden

Hebben zoneregeling, verlichtingschakelaars, rookmelders, 220v schakelaars en raamsenesoren van Smart Home. Zijn erg tevreden over de werking en veelzijdige inzetbaarheid van het systeem.

Top bedrijf.

Nadat de bestelling was geplaatst werd er dezelfde avond nog gebeld dat nagenoeg alles binnen was. Er werd mij gevraagd of het gedeelte alvast verzonden moest worden of wanneer alles kompleet zou zijn. Dat gaf meteen een goed gevoel. 4 dagen later komplete zending ontvangen. Zeer tevreden

Levering is betrouwbaar en service is goed

Tot op heden altijd goede support gehad en levering is betrouwbaar. Het smarthome systeem is goed en eenvoudig te installeren. Ik hoop dat er in de toekomst meer koppeling mogelijk gaan zijn met andere systemen om nog meer functionaliteit toe te kunnen voegen.

eerste klas!

Geen enkele firma tegengekomen met zo'n super service!

super goed

snelle correcte levering

Uitstekende service, prima ondersteuning.

Prima uitleg en ondersteuning. Goede kennis van zaken. Nemen écht nog de tijd voor je als klant.

Uitstekende uitleg

Prima uitleg over de slimme thermostaten

Positief en behulpzaam

Helaas wel vergeten een eenvoudige handleiding te sturen, maar dat kan gebeuren

top service en vriendelijk

Na langs twijfelen of wij zoveel geld wilde uitgeven aan een verwarmingssysteem hebben we toch het besluit genomen dit via SmartHome. Elke keer dat ik belde voor advies werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ook na installatie ( wat zeer gebruiksvriendelijk is) had ik wat kleine probleempjes door de situatie bij mij in huis, ook hier werd ik snel geholpen en zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. voor mij zeker een top bedrijf!!

Gewoon service op maat

Ik heb diverse smart home producten gekocht bij ze. En hoewel ik bijzonder veel affiniteit heb met electra, kan ik niet zonder technische support. En dat doet Smart Home Supply echt geweldig. Voor mij maken ze hier echt het verschil.

Apparaten werken zoals het moet, super support

Ondanks mijn lowbudget aanschaf met een complexe configuratie heeft Paul van Smart support mij geweldig geholpen. Door de complexiteit is hij drie dagen bezig geweest om de configuratie naar mijn wens te krijgen. Hij is net zolang doorgegaan totdat deze op orde was. Ik haal nu maximaal rendement tegen de laagste kosten. Echt klasse en een aanrader voor een ieder die de huis verwarming veel beter onder controle wil brengen.

Snelle levering,goede instructies en top service

Supersnelle levering,verstaanbare instructies en een onmiddellijke respons wanneer je hulplijn inschakelt,top service

Geweldige manier om alles in de hand te houden.

Verwarming per vertrek nauwkeurig regelen en daarnaast ook de verlichting volledig automatisch of op afstand regelen. Perfect!

Teleurgestel over de afwerking.

De hoeken van de radiator zijn slordig afgewerkt. Iets wat je van een product van € 600,-- niet mag verwachten. Ik zal de foto's toesturen zodat er een oplossing gezocht kan worden.

Goedemiddag heer Blommers, Dank voor uw feedback, spijtig om te horen dat iets niet helemaal in orde is met het product. Dat is vanzelfsprekend niet juist. We hebben de foto's nog niet mogen ontvangen. Laat ons deze a.u.b. spoedig toekomen, zodat we het probleem kunnen onderzoeken en verhelpen. U kunt ons per email bereiken via info@smarthomesupply.nl, of telefonisch via 0888-360360. Groet, Léon Steffann

Perfecte service

Snelle levering. Bij probleem, mail gestuurd en werd gelijk teruggebeld en opgelost.

uitstekende service

fijne support via mail, zes knoppen uit voorraad gestuurd, en zevende vlak daarna ontvangen

Top !

Eenvoudige en snelle plaatsing ! Ook de installatie van de software en de app verliepen vlekkeloos.

Snelle levering, duidelijke instructies ook per mail

Klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Vriendelijke en deskundige beantwoording van alle vragen, snelle levering, goede instructies. Heb nu voor de tweede keer een badkamer verwarming besteld met aansluiting op internet. Erg tevreden over de uitstekende service.

Recent mijn vijfde infraroodpaneel besteld. Nog een paar dan hangt het huis vol. De juiste adviezen en ook onbelangrijk goede kwaliteit panelen

Na wat testen uiterst tevreden

Zorgvuldige website, snelle levering, goede aftersales / support. Product is goed. Werkt als een tierelier tot zover. Wel bleken wat extra muntjes nodig om de thermostaatknop goed aan te laten sluiten op de afsluiter van de radiator. Misschien die tip ook op de website plaatsen? 🙂

Super kwaliteit

Perfect product.

Altijd eerst de thermostaat aan leren .Dan een fluitje van een cent.