Prima systeem voor niet al te dure prijs!

Hoewel je alles zelf kan instellen is het soms wel eens fijn als er meegekeken wordt door iemand die er verstand van heeft. Zowel per mail als telefonisch is leverancier goed bereikbaar en uit ervaring weet ik dat ze ook niet te beroerd zijn om per mail of zelfs via teamviewer advies te geven resp. de instellingen te controleren. Prima service dus, die krijg je zo niet overal!

Geweldig en snel geholpen door Michiel

Ik had een probleem met mijn smarthome instellingen die ik al 5 jaar in gebruik heb. Michiel heeft even ingebeld en de problemen opgelost. Bedankt Michiel.

Een betrouwbare partij om mee samen te werken....

Ik had wat vragen over de sturing van IR-panelen, en uiteraard of er een link was met google home ( stem gestuurd schakelen). Ik kreeg op al mijn vragen een goed en duidelijk antwoord met een goede motivatie. Een goede partij om mee samen te werken. Helemaal top.

Zeer vlotte levering

Ik krijg bij vragen en/of problemen direct respons van de helpdesk totdat alles is opgelost.

Duidelijke informatie, vlotte afhandeling

Leon heeft ons goed geholpen en wanneer we het niet in één keer begrepen legde hij alles geduldig nog een keer uit. Klein minpuntje: de telefonische bereikbaarheid zou verbeterd kunnen worden

uitstekende service

Deze service is ongekend: to the point en snel.

Ik ben doorgaans erg kritisch, maar eerlijk is eerlijk: als het goed is, moet je het dan óók laten weten. Na drie jaar gekloot met Tado (wat een bagger produceren die lui!) overgestapt naar Homematic IP Smart Home van eQ-3 AG in Leer, Duitsland. De producten zitten veel beter in elkaar dan die van Tado en eindelijk kan ik in ieder vertrek afzonderlijk de temperatuur instellen met een muurthermostaat, waarbij ik ook niet meer afhankelijk ben van de temperatuursensor in de radiatorknop die per definitie niet erg nauwkeurig is, vanwege het feit dat de sensor te dicht op de warmtebron is geplaatst. De verkopers van smarthomesupply reageren enorm snel, ook in het weekend en hebben mij voortreffelijk geholpen, zodat het installeren van het hele systeem in no time was gepiept. Heb ik dan helemaal geen kritiek? Ja natuurlijk wel, maar dan gaat het over verbeterpunten die optisch zijn, zoals de ouderwetse captcha op de contactpagina of het inlogsysteem voor je account op de website van smarthomesupply, waarbij het systeem van smarthomesupply als loginnaam kennelijk het gedeelte van je e-mailadres gebruikt zonder dat dat duidelijk is. Nog iets over geld: ik had een offerte voor het systeem van Honeywell's Evo Home: € 2.500. Ik ben nu minder dan € 900 kwijt!

helemaal als verwacht

dat is toch ook gewoon lekker; dat je iets besteld, en dat het in 1 x helemaal goed, snel en foutloos wordt bezorgd. bij SmartHomeSupply kun je dat rustig doen. Bedankt!

Goede telefonische bereikbaarheid

Ze belden zelf op om de levering te bespreken.

Snelle reactie goede begeleiding

Ik kwam niet uit de installatie. Één reactie op de site achter gelaten. Er werd direct gereageerd. Telefonisch begeleid. Perfect

Perfecte service en advies

Goed advies, bereikbaar per telefoon. Denken mee in oplossingen. Levering snel en goed en producten zoals verwacht.

Snelle levering, goede ondersteuning

Installatie van de zoneregeling voor mijn vloerverwarming ging makkelijk. De aansluiting op de cv ketel gaf wat problemen, maar dankzij de goede ondersteuning door SHS kon ik dat zo oplossen.

Uitstekende service en perfecte uitleg

Ik had ondersteuning nodig bij het opnieuw programmeren van mijn scenarios voor de Innogy centrale en attributen. Op donderdag de vraag gesteld, 1 uur ondersteuning aangeschaft en vrijdag was alles weer geregeld.

Geweldige service

Had een bestelling gedaan werden direct gebeld dat het beter cq slimmer kon Dit is meteen door hun geregeld. Hij installeren hulp nodig ging op zaterdag helemaal top via de App Geweldige winkel met super support

prima!

Bijzonder vriendelijk en technisch zeer kundig

Na een valse start met het HomematicIP access point systeem ben ik door de heer Steffann van de firma Ecopunt zeer goed geholpen. Hij heeft alle tijd genomen om het (bleek achteraf) probleempje perfect op te lossen.

Tevreden klant

Een terugkerende klant en dat doe ik alleen maar omdat het goed is!

Perfecte service

Hele goede service wanneer er een probleem opduikt en professionele opgelost!

Supersnel en accuraat

Kennisvol advies en snelle hulp!

Paul was geweldig in het uitleggen

Humoristisch ook nog

werkt uitstekend

prima zelf te installeren. Heb wel ervaren dat het kastje dat in mijn router gaat niet te ver van de multi-i.o.-box mag hangen, anders gaat de verbinding verloren. Uitstekend bereikbare en vriendelijke helpdesk. Handige app.

Grandioos

Perfecte apparatuur, en perfecte service.

Erg fijn systeem en veelzijdig uit te breiden

Hebben zoneregeling, verlichtingschakelaars, rookmelders, 220v schakelaars en raamsenesoren van Smart Home. Zijn erg tevreden over de werking en veelzijdige inzetbaarheid van het systeem.

Top bedrijf.

Nadat de bestelling was geplaatst werd er dezelfde avond nog gebeld dat nagenoeg alles binnen was. Er werd mij gevraagd of het gedeelte alvast verzonden moest worden of wanneer alles kompleet zou zijn. Dat gaf meteen een goed gevoel. 4 dagen later komplete zending ontvangen. Zeer tevreden

Levering is betrouwbaar en service is goed

Tot op heden altijd goede support gehad en levering is betrouwbaar. Het smarthome systeem is goed en eenvoudig te installeren. Ik hoop dat er in de toekomst meer koppeling mogelijk gaan zijn met andere systemen om nog meer functionaliteit toe te kunnen voegen.