Daar ik in Spanje woon moest ik per mail met Hendy per mail en telefonisch communiceren, ik kreeg een goede indruk van dit bedrijf. Heb binnen 8 dagen mijn saxofoon in goede staat ontvangen en nog wat extra waar ik dankbaar voor ben. Jammer dat de eigenaar stopt. Met vriendelijke groeten en een goed nieuwjaar toegewenst. Willem van Vliet

Een mooie tenor saxofoon gezien, maar de afstand te groot om die "even" uit te proberen. Na een telefoontje de toezegging dat de sax retour mag binnen 7 dagen als die niet bevalt. En zomaar een extra draagtas erbij gekregen. Zeer vriendelijke man die alles inzet om je te helpen.

Goede en ruime informatie over de aangeboden producten.

Zie boven

De saxofoon is heel mooi gereviseerd en speelt soepel. Dat is zoals ook werd meegedeeld. Ik ben tevreden.

accurate beschrijving van het instrument

Prima instrument. Goed afgesteld. Op de bijgevoegde rietjes staat echter niet de zwaarte vermeld, zodat ik niet weet welke ik moet bestellen als ze versleten zijn.

Dat klopt, dat is het nadeel van met de hand gesneden rieten.

Zeer vriendelijke en goede service

Snel en goed geholpen.

Hartelijk dank voor uw fantastische review

Goede service snelle bezorging

Een excellent service goede communicatie en een snelle levering

Dank voor uw fantastische review, Jorge. Fijn dat vaste klanten telkens weer bij ons terug komen.

Goed advies, snelle levering

Goed advies, snelle levering en een prima instrument met garantie!

Vlotte levering

Vlotte levering van het verwachte product

Fantastische verkoper!

We hebben een prachtige sax gekocht! De service was perfect. Deze verkoper staat open voor gesprek, geeft goede adviezen en is heel aangenaam in omgang. We hebben een zeer fijne ervaring gehad en bovendien ook een geweldig instrument gekregen. Het is echt aan te raden bij Hendy Muziek te kopen!

Makkelijk besteld, betaald en pakketje snel in huis. Helaas zatten er in het doosje geen 2.5 rietjes zoals erop staat maar 2.0.

Sorry voor de vergissing maar als u even gemaild of gebeld had, hadden we deze vergissing kunnen herstellen.

Super service!

Vriendelijk, klantgericht en professioneel.

Dank voor de geweldige review, Floor. Veel plezier met je aankoop

Supersnelle levering

Supersnelle levering, prima kwaliteit instrument!

Dank voor de geweldige review. Hopelijk tot binnenkort weer.

Een geweldige winkel met topspullen en uitstekende service!

Ik bestelde een saxofoononderhoudsset online. Er klopte iets niet met de verzendkosten. Toen ik Hendy belde, kreeg ik meteen iemand aan de lijn die het probleem onmiddellijk oploste. Bovendien kreeg ik extra handschoenen om de saxofoon perfect schoon te krijgen.

Graag gedaan, hier doen we het voor. Dank voor de fantastische review

Een vakman die echt weet waar hij het over heeft.

Het contact mag ik als zeer prettig ervaren. Henny denkt goed met je mee en is zeer service gericht. Kortom zeer aan te bevelen, voor muzikanten die voor een schappelijke prijs een goed instrument willen.

Dank je voor de mooie feedback, Jaap. Heel veel plezier met je aankoop.

Keurig verstuurd.

Graag gedaan. Dank voor de fantastische review

Mooi instrument voor een prima prijs met uitstekende service!

Zeer tevreden over deze aankoop! Snelle service, alles was inbegrepen: mondstuk, rietje en garantie. Verzending was ook razendsnel. Kortom, top!

Graag gedaan, hier den we het voor. Dank voor de fantastische review

Zeer betrouwbaar adres.

Wederom een altsax aangeschaft bij Hendy muziek. Service en deskundigheid staan hoog in het vaandel. Mijn adres voor saxen en tevens voor mijn muziek vrienden.

Excelenter Service

Zeitnaher und perfekter Service. Super Preis ! Besser geht es nicht mehr.

tot dusver heel tevreden, maar ik moet het product nog ontvangen

tot dusver heel tevreden, maar ik moet het product nog ontvangen. De tevredenheid betreft het aanbod op de site, de snelheid en verschillende betalingsmogelijkheden...

Prachtige sax geleverd binnen een paar dagen.

Een mooie gereviseerde sax besteld bij Hendy Muziek. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Goed verpakt. Zeer tevreden.

Uitstekend en snel verzonden

Artikel geleverd conform bestelling!