Vlotte levering

Vlotte levering van het verwachte product

Fantastische verkoper!

We hebben een prachtige sax gekocht! De service was perfect. Deze verkoper staat open voor gesprek, geeft goede adviezen en is heel aangenaam in omgang. We hebben een zeer fijne ervaring gehad en bovendien ook een geweldig instrument gekregen. Het is echt aan te raden bij Hendy Muziek te kopen!

Makkelijk besteld, betaald en pakketje snel in huis. Helaas zatten er in het doosje geen 2.5 rietjes zoals erop staat maar 2.0.

Sorry voor de vergissing maar als u even gemaild of gebeld had, hadden we deze vergissing kunnen herstellen.

Super service!

Vriendelijk, klantgericht en professioneel.

Dank voor de geweldige review, Floor. Veel plezier met je aankoop

Supersnelle levering

Supersnelle levering, prima kwaliteit instrument!

Dank voor de geweldige review. Hopelijk tot binnenkort weer.

Een geweldige winkel met topspullen en uitstekende service!

Ik bestelde een saxofoononderhoudsset online. Er klopte iets niet met de verzendkosten. Toen ik Hendy belde, kreeg ik meteen iemand aan de lijn die het probleem onmiddellijk oploste. Bovendien kreeg ik extra handschoenen om de saxofoon perfect schoon te krijgen.

Graag gedaan, hier doen we het voor. Dank voor de fantastische review

Een vakman die echt weet waar hij het over heeft.

Het contact mag ik als zeer prettig ervaren. Henny denkt goed met je mee en is zeer service gericht. Kortom zeer aan te bevelen, voor muzikanten die voor een schappelijke prijs een goed instrument willen.

Dank je voor de mooie feedback, Jaap. Heel veel plezier met je aankoop.

Keurig verstuurd.

Graag gedaan. Dank voor de fantastische review

Mooi instrument voor een prima prijs met uitstekende service!

Zeer tevreden over deze aankoop! Snelle service, alles was inbegrepen: mondstuk, rietje en garantie. Verzending was ook razendsnel. Kortom, top!

Graag gedaan, hier den we het voor. Dank voor de fantastische review

Zeer betrouwbaar adres.

Wederom een altsax aangeschaft bij Hendy muziek. Service en deskundigheid staan hoog in het vaandel. Mijn adres voor saxen en tevens voor mijn muziek vrienden.

Excelenter Service

Zeitnaher und perfekter Service. Super Preis ! Besser geht es nicht mehr.

tot dusver heel tevreden, maar ik moet het product nog ontvangen

tot dusver heel tevreden, maar ik moet het product nog ontvangen. De tevredenheid betreft het aanbod op de site, de snelheid en verschillende betalingsmogelijkheden...

Prachtige sax geleverd binnen een paar dagen.

Een mooie gereviseerde sax besteld bij Hendy Muziek. Zaterdag besteld, dinsdag geleverd. Goed verpakt. Zeer tevreden.

Uitstekend en snel verzonden

Artikel geleverd conform bestelling!

Vlot, correct en zeer goede communicatie

Vlot, correct en zeer goede communicatie

Wederom perfect en professioneel geholpen.

Professioneel en zeer deskundig adres. Mijn 4e sax aangeschaft. Ook mijn muzikale vrienden slagen altijd op dit adres. De instrumenten zijn van zeer goede kwaliteit. Garantie en service staat hier hoog in het vaandel. Geen addertjes onder het gras.

Niet wat ik verwachtte

Ik heb de saxholder besteld en ik dacht het origineel te ontvangen. Echter is dit namaak en echt wel anders als het origineel.

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent, maar wij sturen op wat er afgebeeld staat en wat u dus bestelt. Als u achteraf iets anders verwacht is dat vervelend. U geeft ons helaas niet de kans uw probleem op te lossen maar kiest voor een slechte review. Uiteraard is dat uw goed recht.

Goed en klant vriendelijk

Website betalingen zeer problematisch

Geen mogelijkheid om met CC te betalen niettegenstaande voorgesteld bij bestelling. Zeer eigenaardige namen van tussenpersonen met meerdere foutieve bankgegevens. Een zeer ondermaatse factuur ontvangen zonder adres noch bankgegevens van het bedrijf. En de schuld doorschuiven naar de klant! Een zeer ontgoochelde klant!

Klant veranderde steeds codes van automatische betaalverzoeken, Wijzigde eigenhandig tenaamstelling bij bankbetaling. Daardoor werden betalingen ivm veiligheidsoverwegingen keer op keer geweigerd door Ideal. Het instrument was al lang bij de klant voordat hij erin slaagde de betaling te doen zoals het hoort. Facturen en adresgegevens voldoen aan Europese wetgeving ten aanzien van webshops.

Super tevreden

Snelle en correcte afhandeling, heel duidelijk, prima instrument, alles in orde.

Top, bedankt voor de prachtige review. Succes met uw saxofoon.

Vriendelijk

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Goede service en betrouwbaarheid.

Bedankt voor de prachtige review. Succes met uw aankoop.

Top !

Heel snelle levering, heel degelijk verpakt, garantiebewijs werd meteen via mail doorgestuurd, prachtig instrument voor een correcte prijs !

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel Plezier met uw saxofoon

goede prijs en snel verzonden

Karl Glaser tenorsax besteld. Was binnen een paar dagen in huis en de sax speelt prima.

Hartelijk dank voor de prachtige review. Heel veel plezier met uw saxofoon

Klantvriendelijk en meedenkend

Voor de aanschaf van het instrument had ik een aantal vragen, Die zijn vlot en goed beantwoord, en ik kan altijd contact opnemen als ik verder nog vragen heb. Zeer positieve ervaring,

Hartelijk dank voor de review. Succes met uw sopraansaxofoon

Volgens verwachting, prima.

Wat ik verwacht had, maar na jullie verzending duurde het nog 4 dagen voordat het pakketje arriveerde.

Tja postnl in Coronatijd..... Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Sorry