Mooie producten en de service is super!

erg vriendelijk, kundig en behulpzaam

Prima service, vakkundigheid

Meerdere keren hadden we opdrachten geplaatst en alle keren hadden we goed advies, snelle levering en fijne kwaliteit producten.

Prima ... snel mailverkeer en waar nodig werd ik nog gebeld

Supersnel en naar wens geregeld

binnen 4 weken heb ik 2 spandoeken besteld. Ik heb gebruik gemaakt van de gratis opmaakservice en die had ik binnen 1 uur al in huis. Heb doek zelf werd ruim binnen de aangegeven tijd geleverd. erg tevreden

Super service en snelle levering

Super goed geholpen en alles netjes verlopen

Erg goed geholpen door prettige medewerkers!

Alles werd goed en snel geregeld. Een foutieve bestelling is ook erg snel gecorrigeerd!

persoonlijke service, goed geholpen bij plaatsen order.

Snel, goed en goedkoop

Prima prijs kwaliteit. Het spandoek was ook snel binnen

Een fijn bedrijf . een ontwerp wordt d.m.v. korte lijntjes zo gemaakt.

Ik ga bij reclamespecialisten.nl in de toekomst zeker meer opdrachten plaatsen. Je wordt vriendelijk geholpen . een leuk ontwerp is zo gemaakt ook d.m.v. eigen ontwerper waar je persoonlijk contact mee kunt hebben. Dik tevreden, ga zo door !!!

Fijne communicatie, snelle levering

Fijne communicatie, snelle levering

Snelle levering goede ontwerpservicr

Snelle levering Goede ontweroservice Duidelijke communicatie Goede prijs kwaliteit

Snel en vriendelijk

Al een aantal jaren bestel ik spandoeken voor de carnaval. Ik wordt altijd heel vriendelijk geholpen en er wordt goed meegedacht door de ontwerp afdeling.

Geode en snelle service

Prijs kwaliteit goed

Goed, vriendelijk, behulpzaam en voor een scherpe prijs

Tussen vele op het internet gevonden. Maar daarna snel en correct prettig persoonlijk contact. Zeer behulpzaam, vriendelijk, snel en tegen een eerlijke goede prijs... Zo vindt je ze niet zo snel. Bezorging, ver weg, geen probleem. Prins "Thijn I" heeft z'n doek hier in het Limburgse carnavalsland ter versiering van het huis snel en degelijk verpakt gekregen. Op naar de volgende bestelling!

Slecht service

Verkeerde maat geleverd van de sticker en zonder excuses aan te bieden! Ik raad het af.

Goede plezierige service. Ook aan de telefoon bij vragen. Jullie helpen dan ook echt

Duidelijk print, mooi spandoek. Door de kerstdrukte helaas een dag te laat geleverd.

Nog nooit teleurgesteld, altijd goed

werkt gewoon perfect, opmaakservice is ideaal. echte aanrader!

Bestel al onze reclame bij de reclame specialisten. Ziet er altijd goed uit en zijn snel!

Accuraat en directe beantwoording en reactie van deze firma.

superrrrr

super kwaliteit en service van de vlaggen

Zeer goed geholpen en goede kwaliteit

Hebben zelfs gebeld ook over eventuele kwaliteit. Onze nabestellingen reeds gedaan. Vriendelijk en goed geholpen

Top & perfecte service

Top service en levering volgens afspraak

Snelle en goede service

opmaak service gratis een super service. vriendelijke jonge dame die de opmaak regelt en communiceert. komen zeker vaker voor onze reclame dingetjes bij jullie terug!

Markweg 43651 6883 JC Velp

088 - 2630055

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.