Product is goed maar niet het juiste

Ik had een thermometer voor de BBQ besteld en niet voor het vlees, kan je al raden wat ik krijg...

tja een mens is maar een mens. Niet foutloos, kan gebeuren. Maar kennelijk niet bij Robin de Vries. Je kan ook eerst even contact opnemen voordat je zo tekeer gaat, dan had je gewoon een andere opgestuurd gekregen.... Typisch....

Teleurstellend

Er wordt al om een beoordeling gevraagd, maar heb het bestelde product nog steeds niet binnen.Komt waarschijnlijk over 2 dagen ?

fijne service

ben blij met het product wat ik gekocht heb

Prima geholpen en uitstekende service

Bestelde spullen opgehaald in de winkel. Bij thuiskomst vertoonde 1 van de probes van de Maverik XR50 thermometer een afwijkende temperatuur. Meteen terug gegaan en het werd zonder moeilijk gedoe meteen opgelost. Top service. En zeer tevreden met de thermometer. De volgende dag kreeg hij zijn vuurdoop met 10kg pulled pork die hij glansrijk doorstond.

Pluspunten

Mooie goede barbecue deksel standaard ontvangen volgens beschrijving.

In de beschrijving stond voor 17u besteld, morgen in huis. Echter op donderdag besteld en pas dinsdag bezorgd.

Pluspunten

Nette afhandeling, en een prima product. Ik heb de Maverick XR50 gekocht en ben hier zeer tevreden over!

Het product was nog niet op voorraad. Hier kwam ik pas achter toen ik erover belde. Ik begrijp het is soms niet te doen met de douane maar toch denk ik dat ik eerder en tussentijds op de hoogt gebracht mocht worden. Internetwinkels wil niet zeggen dat je, je klanten maar moet laten wachten. Wel een beleeft antwoord, dat dan weer wel ;-)

Beste E. Het pakket is bezorgd binnen de lever termijn. Bij dit product stond ook vermeld dat er een levertijd op zat van 4-8 werkdagen. U heeft het op 30-4-2019 besteld en het is op 10-5-2019 bij afgeleverd. dat is precies 8 werkdagen. Dus het argument bij verbeter punten is niet echt gegrond.

Voor 17:00 besteld op donderdag maar pas zaterdag geleverd. Op de website staat dat het dan de volgende dag geleverd wordt.

Pluspunten

Snelle levering goeie spullen

Pluspunten

Snel bezorgd

De mail met track en trace code bevat op een aantal punten identifiers waar klantinfo moet staan. Die klantinfo staat er alleen niet waardoor je de namen van de identifiers in de mail hebt staan. Toen ik voor het eerst de track en trace aanklikte 's avonds stond er dat het de volgende dag bezorgd zou worden. De dag erop was het 's ochtends veranderd naar de dag erop (vandaag)

Pluspunten

Prima levering, in de avonduren zelfs! En vakkundig! Bovenal hart voor de zaak en hetgeen verkocht wordt..

Pluspunten

Duidelijke en eerlijke communicatie.

Pluspunten

Meedenken en oplossingsgericht! Zeker weer bestellen.

Pluspunten

Snelle levering ondanks de omvang van het pakket. Zeer prettig dat er met VVV pas afgerekend kan worden.

Website kan nog wat verbeterd worden ten aanzien van stabiliteit.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Overzichtelijke site, mooie producten, snelle en inizchtelijke (door meldingen) levering

Pluspunten

Goede kwaliteit en goede service. Alles prima geregeld en volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

Snel duidelijk en goed

Pluspunten

Super snel en correct extra info werd meegestuurd dank u.

Pluspunten

goede produkten en goede levering

geen

Pluspunten

zeer snelle verzending en top product

Pluspunten

goeie service, deskundigheid, kennis over producten en bereidingswijzen, flexibel

Pluspunten

2 jaar geleden een Primo BBQ gekocht. Prima product en ik gebruik al 2 jaar naar volle tevredenheid. Ik had een klein defect gevonden bij het vervangen van het vilt. Netjes opgelost door Harm en de afspraken zijn nagekomen.

Afhandeling liet even op zich wachten, maar eerlijk is eerlijk. Ik had er ook geen haast mee.