Zeer goede persoonlijke service door de zaakvoerder, zowel bij offerte, info en levering, prijs tevens zeer concurentieel.

Beste Eric, Veel plezier met je PrimoGrill

Goede snelle service.

Snelle reactie via whatsapp, even later al een zak houtskool opgehaald. Was mooie grote sortering. Ik kom hier zeker terug!

Hi Max, graag gedaan. Geniet van de lekkere blend van Hornbeam, Oak en Berk. Je weet ons nu te vinden.

Prima webshop

Levering zonder problemen

Hey Ewald, al jaren lang ben je een tevreden klant. Bedankt voor je beoordeling.

Betrouwbare BBQ specialist met goed advies

Al eerder bij deze BBQ specialist geweest toen zij nog een fysieke winkel hadden. Altijd goed advies en hanteren reële prijzen. Laatste aankoop was ging via de webshop. Ik heb het afgehaald bij het afhaalpunt. Prima geregeld en gelijk goed advies gehad over de aankoop.

Beste Henkjan, graag gedaan.

Prima en betrouwbaar

Bestelling geplaatst in december en deze werd in een doos met kerst opdruk geplaatst leuk detail. Bestelling werd keurig op tijd geleverd.

Hey John, graag gedaan. veel plezier met koud roken!

Geweldige service

Ik had op korte termijn een specifiek onderdeel nodig voor mijn bbq die niet op de website stond. Harm van MeerBBQ heeft alles in het werk gezet om het artikel toch zo snel mogelijk geleverd en bezorgd te krijgen. MeerBBQ reageerde heel snel op mijn vragen. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Echt een “we gaan dit regelen” mentaliteit met persoonlijke service. Grote klasse.

Goedemorgen Daan, Graag gedaan. Veel plezier met barbecueën. Is de tuin mooi geworden?

Snelle levering volgens afspraak maar geen showroom

Na een gedegen onderzoek ein-de-lijk besloten wat de volgende BBQ werd: een Napoleon Prestige 500 RVS. Navraag gedaan bij Harm over accessoires, bezorgkosten (€0,00), levertijden etc en zeer overtuigd geraakt van zijn kennis (en enthousiasme!) over barbecues. Ik geloof in het steunen van lokale bedrijven en dus bij Harm besteld. De barbecue werd zelfs een dag eerder dan gepland persoonlijk afgeleverd (in overleg natuurlijk). Helaas heeft Harm tijdens de COVID periode de showroom moeten opgeven, maar op zich maakt dat niet uit als je zelf eerst je huiswerk doet.

Hi Remco, Bedankt voor je beoordeling en het gunnen van de bestelling

van begin tot einde heel goed

Wij kwamen MeerBarbecue per toeval tegen op zoek naar een Napoleon. Lang verhaal kort: zeer tevreden over het hele proces. Er wordt snel gereageerd op vragen, telefonische bereikbaarheid is goed, de kennis van de producten is uitstekend en er wordt afgesloten met een levering volgens het boekje. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Toen het pakket binnen kwam hebben we ons serieus zitten afvragen of we ooit iets ontvangen hebben dat zo degelijk en goed verpakt was. Niets dan lof over deze zaak; we hadden MeerBarbecue graag eerder ontdekt.

Dag Kenneth, bedankt voor voor beoordeling en veel plezier met je aankoop

Goede producten en een top service.

MeerBBQ heeft een zeer uitgebreide producten rage. Ik ben al klant gedurende > 10 jaar. Harm staat altijd klaar om snel te leveren. Ik begreep nu ook dat hij een catering service heeft. Ik hoop daar snel een keer gebruik van te kunnen maken.

Zeer positief

Deskundig advies, snelle levertijd.

Hi Jan, veel plezier met je Napoleon PRO22 Houtskoolgrill.

Goed advies gekregen en prima service bij omruilen

Goed advies gekregen en prima service bij omruilen.

Graag gedaan Jan.

Mss soms iets moeilijker te bereiken (niet via internet natuurlijk) maar service kwaliteit en uitleg meer dan uitstekend.

Hi Michel, ja was een druk weekend, maar alles toch nog netjes voor je geregeld.

Competent and fast

Great support pre sale and post sale. The one stop shop for the BBQ enthusiast

You're welcome Andrea.

goede service

Wat langer moeten wachten op mijn BBQ dan gedacht. Maar naar vriendelijk telefonisch contact toch mijn BBQ binnen een week mogen ontvangen.

Graag gedaan Michaell. veel plezier met je Napoleon Freestyle 365

Graag gedaan Chris, Veel plezier met je nieuwe Primo Oval XL400

Geweldige service!

Fantastische Napoleon bbq gekocht en een geweldige service gekregen!

Veel Plezier ermee!

Keurig geregeld

Ik had een bestelling gedaan om af te halen. 1 dag na bestelling kon ik het ophalen. Voor het afhalen heb ik gebeld om een afspraak te maken. Ik werd direct geholpen en eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Top geregeld!

Snel geholpen

Ik heb de volgende dag mijn bestelling op kunnen halen en de communicatie via Whatsapp was snel. Hierdoor heb ik mijn pellets eerder dan de lange verzending van andere webshop en kon mijn BBQ feestje gewoon door gaan!

Graag gedaan

Snelle service met duidelijke uitleg! (aanrader)

Ivm garantie op primo BBQ 400 XL. Nieuwe vuurbox snel gekregen.

Supersnelle service

Snelle reactie, bestelling ligt snel klaar. Vriendelijke service

Teleurgesteld kerstdoos ontvangen in juni terwel op de site een mooi gift pakket te zien is.

Waardeloos als je dit ontvangt en je moet dat zo geven aan iemand die jarig is

Beste Jeanette, 1) Heel vervelend dat je een volledig ingepakt kado vervacht om zo één op één door te geven op een verjaardag. Als dat het geval is zou je toch op zijn minst bij de bestelling aan moeten geven dat je dat graag zou willen. 2) Dat Postnl zo slecht met het op tijd leveren omgaat is niet de schuld van de winkel die het verstuurd. Jullie denken vaak dat de winkelier daar veel aan kan doen, maar die kan er net zo weinig aan doen als jij, de klant. En de pest is je bent afhankelijk van dit soort bedrijven die er een zooitje van maken. En dat geld voor alle pakket bezorg bedrijven. 3) maak van jouw verwachting niet andermans probleem. Dit mogen we als winkeliers natuurlijk niet zeggen want klant is god, maar toch.

Snel geleverd en je kan precies zien waar je be de bestelling is

graag gedaan

Van aankoop t/m aflevering prima verlopen met duidelijke informatie.

Prima bevallen. Duidelijke communicatie en stipt geleverd door MeerBBQ zelf.

Beste Paul, bedankt voor de review, veel plezier met je nieuwe barbecue

Slechte bezorging

Het product, top kwaliteit en zeer content. De levering is zeer slecht, 1 ster waardig echter is dit de schuld van PostNL om zo nalatig hiermee om te gaan. Het pakketje is gewoon voor de voordeur achtergelaten en heeft meer dan 5 uur buiten gestaan in een zeer drukke straat waar diefstal meerdere keren heeft plaatsgevonden. Het is een wonder dat het niet gebeurd is.

Beste Yassin, heel vervelend dat PostNL zo slordig met onze producten omgaat. Dat Postnl zo slordig met de Producten omgaat is niet de schuld van de winkel die het verstuurd. Sterker nog ik denk dat dat PostNL hier ook best wel van baalt. Je zou de bezorger bij jullie in de wijk een draai om zijn oren moeten geven als hij zo met andermans spullen omgaat. Ik vraag je dan ook om een klacht neer te leggen bij PostNL en daar een 1 score te geven ipv de winkel een slechte score te geven.

Topservice

Duidelijke communicatie en leveren op afgesproken tijd. Aardige man. Kortom top

Graag gedaan Djayden, Veel plezier met je Napoleon Barbecue

Over MeerBBQ

MeerBBQ is uw specialist voor uw barbecue en accessoires. Wat maakt ons zo speciaal? Wij werken vanuit (wedstrijd)ervaring en passie voor de barbecue. Daarnaast geven wij advies, informatie en beantwoorden wij uw vragen. Ook na de aankoop. U kunt als klant ons altijd bellen voor informatie of tips als u gaat barbecueën. We verkopen dan ook geen barbecues waarvan wij niet overtuigd zijn dat het een top product is of juist een aanvulling is op de gevestigde orde in barbecue land. Daarnaast hebben wij speciale producten zoals eerste kwaliteit professionele houtskool en barbecue accessoires. MeerBBQ is uw Premium Reseller voor: Primo Grills and Smokers keramische barbecue buitenkeuken. Maverick keuken en barbecue themometer Daarnaast leveren wij de beste houtskool van Nederland, Black Ranch Premium steakhouse houtskool. Wij proberen juist de speciale en buitengewone producten aan de man te brengen. Veel plezier met zoeken. En denk eraan, ......barbecueën is meer dan grillen alleen!