Uitstekende spuitverf

Snelle bezorging

Altijd goed en op tijd

Makkelijke website, snelle reactie op vragen. Een heel prettig bedrijf om mee samen te werken.

super snelle levering

Over de snelle levering niets dan lof. Mij ontgaat de logica bij een vorige bestelling werd door de bezorger het pakket bij niemand aanwezig op het bezorgadres werd achtergelaten. bij deze laatste bestelling was bij aflevering niemand thuis en moest op vertoon van een legitimatiebewijs het pakket worden afgehaald bij een servicepunt.

Snelle levering van kwaliteitsprodukten

Spuitlak

Snelle verzending en aantrekkelijke prijzen!

Bij de verbouwing van mijn tijn een aantal cilinders kit besteld. Deze waren de komende dag al binnen en een stuk goedkoper als bij de bouwmarkt, waar ze overigens beperkt op voorraad waren. Top!!

voor mij een top bedrijf

het bestelde was niet voorradig maar werd super opgelost.

Naar behoren

Snel geleverd en scherpe prijzen!

Gewoon goed

Goede prijs kwaliteit

Snelle levering, prima prijs

Snelle levering en verzendproces goed te volgen

zeer snel geleverd netjes verpakt

Super snel bestellen en leveren

Goede en snelle levering

Goede producten. Helaas later geleverd

Pakket besteld op maandag om 22.30 ongeveer. Staat bij voor 23.00 besteld is volgende dag geleverd. Helaas was schijnbaar de post al geweest want pakket was de dag erna (travk and trace) nog niet in handen van post nl en kwam pas laat op de woensdag binnen.

Goede prijzen en snel geleverd.

2 aparte bestellingen gedaan. Goede prijzen en snel geleverd

goede service

besteld binnen een week afgelverd

ok

A+++

Alles prima in orde !

Ga vaker producten hier bestellen !!

eerlijke prijs en netjes op tijd

Helemaal top

Helemaal top

snelle levering, vandaag besteld morgen al bij u

perfect

zeer goed en correct

Scherpe prijs, Super snelle levering

Scherpe prijs en erg snel geleverd. Het is jammer dat in mijn geval de verzendkosten een groot deel uitmaakte van mijn bestelling anders was Bullstore echt goedkoop geweest. Nu vielen mijn kosten wat hoger uit maar konden ze wel een veel uitgebreider assortiment aanbieden dan de lokale bouwmarkt.

Uitstekend.

Snel, safe en simpel.

Eenvoudig gevonden wat ik nodig had, perfect geleverd.

Eenvoudig gevonden wat ik nodig had, perfect geleverd.