Besteld en de volgende dag bezorgd!

Zeer snelle levering

'S avonds besteld volgende dag geleverd

Geweldige spuitbussen de volgende dag geleverd en niet duur!

Hier kan ik alles vinden wat ik zoek als ik creatief met spuitbussen wil werken. Het fijne is dat je tot 22 uur kan bestellen en het is er de volgende dag. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Heel tevreden over Bullstore!

Ik ben super tevreden!

Bullsore is een excellent bedrijf, snel en professioneel. Ik ga binnenkort weer wat producten bestellen. Het is nu een van mijn favoriete winkels geworden!

Snel geleverd, prima artikel

Het juiste artikel en op tijd geleverd.

Materiaal snel geleverd

Prijs , snelheid en kwalitatief opgestuurd

Voor deze aankoop mag ik zeggen dat er rond mij nog mensen waren die versteld stonden over rappe levering , professionele afhandeling van begin tot einde , hopelijk doen jullie zo voort want dit valt op , erg positief

Buitengewoon!!!

Zeer snelle en nette levering!!

eerste bestelling goed ontvangen.

goede website

Top spul

Top 1 van de weinige die dit voor een fatsoenlijke prijs kan leveren en nog snel ook !

Correcte afhandeling en levering.

Een duidelijke website en navenante informatie qua levering

Perfectie

Een webwinkel waar het klopt wat ze schrijven.

snel besteld

goede website. netjes verpakt

Bij deze firma heb ik heel goede ervaring ,spuitbus voor 23 uur besteld volgende dag al in huis . En het koste mij inclusief verzending nog minder dan in de bouwmarkt

Uistekend

Snelle correcte levering!

Supersnelle reacties, verwerking en verzending.

Uitstekende prijsverhouding. En supersnelle verwerking van de order.

Snelle levering tegen een faire prijs

Ben tevreden over de levering. De webshop zelf vond ik wat onoverzichtelijk en de zoek functionaliteit werkte gecompliceerd.

Snelle actie

Op tijd bezorgd

snelle levering en een scherpe prijs!

Wederom top

Derde bestelling en elke keer weer top. De beste prijzen, top service, snel in huis, goed verzorgd

scherpe prijs, zeer snelle levering

boven verwachting

Bisher alles Gut

Bisher bin ich mit Bullstore sehr zufrieden , leider kann ich zum letzten Produkt nichts sagen , da DPD ein sehr unzuverlässiger Lieferant ist und ich mein Produkt noch nicht erhalten habe .

Zeer snelle en correctere levering

Goeie prijs ook, aanrader!

Super snelle verzending, ze houden je op de hoogte van de verzending, goede prijs. Echt een aanrader.

snelle service

heel goed vakkundig geregeld van begin tot eind

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!