Ik ben erg tevreden, zeer snelle levering, keurig verpakt.

Goed verpakt en snelle levering

Goed verpakt en snelle levering

Goed en erg snel geleverd!

Goed, website is duidelijk en overzichtelijk, en had mij spullen direct de volgende dag al in huis.

Snel voor een goede prijs

Makkelijk bestellen, goed informatievoorziening en snelle levering voor een goede prijs!

Duidelijke communicatie snelle levering en mooie product

Had vanwege late bestelling dat mijn zending er de volgende dag er zou zijn. Klopt ook !!! Kwaliteit van dit (goedkoper product ) Overtreft ook mijn verwachtingen. Verwachtingen werden duidelijk gemanaged maar ook netjes op tijd geleverd.

Zeer snelle en correcte levering. Heel tevreden.

Niets aangekomen, de zending is door DHL retour gezonden

Volgens DHL kon een pakket niet in een postbus afgeleverd worden. Een heel raar verhaal, zeker omdat het maar een heel klein pakketje was met 3 tubes lijm. MIsschien moet Bullstore een andere verzender gebruiken of in ieder geval goed informeren bij DHL waarom het precies is teruggestuurd. PS 12-12-2019: Opnieuw gestuurd en binnen 1 dag geleverd door Post NL. Voortreffelijke service van Bullstore dus!

Prima reageren goed

Er was bij mijn betaling iets niet goed gegaan. Gebeld en binnen een paar uur was het opgelost. De volgende dag ontving ik mijn bestelling.

prima gedaan,zeer tevrede

Goed advies, snelle levering kortom, zeer tevrede

Super !!!!

Snelle levering, betaalbaar en goed

Uitstekende en snelle levering

Snellere levering, keurig verpakt, goede service

snelle en goede service

duidelijke site, goed product en info en service zeer goed ben zeer tevreden

keurig in orde

Snelle levering - zelfs sneller dan aangegeven!

Super snelle levering

Keurig verpakt

De levering was heel snel. Het aangekochte product was keurig verpakt. Prijs/Kwaliteit zeer ok.

Netjes verpakt-geen klachten

Je wordt op de hoogte gehouden via mail waar je pakket ergens is, zoals vertragingen bij Bpost...mja stel dat toch op prijs! Alles netjes verpakt-geen klachten, en goedkoop :)

Bizar goed

De snelheid van levering. De keurige verpakking. Hoog serviceniveau via internet. Geen ingewikkelde procedure. Groot voorbeeld voor webshops. Dank!

Super snel geleverd, netjes verpakt, prima service.

Alles ging supersnel

Eenvoudig bestellen en dan een snelle levering

bestelling werd heel snel afgehandeld

ik ben heel tevreden bestelling hd ik de volgende dag al in de bus

Topzaak, merkspul voor de beste prijs

Mijn bestelling viel in de topdrukte voor Sinterklaas, en omdat Bullstore wist dat de levering daardoor vertraagd zou worden hebben ze het gewoon s’avond zelf bij mij thuis afgegeven. Top service, en merkspullen voor de beste prijs

Top service!!

Wij zijn Fan-Food on Wheels uit Assen en hebben een catering bedrijf. Verf besteld om de vloot in de lak te houden. Mooi product en super snelle service!!

Het kan gewoon niet beter toppie !!!

Snel en goed geleverd

Goed assortiment, snelle levering, prima service!

Prima zaken doen. Breed assortiment tegen gunstige prijzen. Snelle levering. En flexibele, ook wanneer ik zelf een foutje heb gemaakt bij bestellen. Prima shop!

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis.