Zeer tevreden!

Altijd snelle levering en voor een scherpe prijs!

uitstekende servies

bestellen en aflevering uitstekend.

Scherpe prijs en geleverd zoals beloofd

Toppy

Gewoon zoals je het verwacht

Netjes op tijd geleverd en goed verpakt.

Duidelijke site en alles zoals verwacht geleverd.

Goed kwaliteit,snelle levering.

scherpe prijzen en snelle bezorging

scherpe prijzen en snelle bezorging van HG producten, die een prima kwaliteit hebben.

Goei product en een perfect tijdige levering

Had maar 1 product nodig en dit is zonder probleem mooi de dag erna thuis aangekomen. Super goeie sevice

Excellente service

Ik had twee grote blikken beits besteld en vlak nadat ik de order had doorgezet, ontdekten we dat de kleur niet klopte. (Stom van ons) Om half elf in de avond heb ik direct een mailtje gestuurd of ze de kleur nog konden wijzigen....en jawel hoor. Op zo’n laat tijdstip zijn ze ook nog erg klantgericht en de blikken in de goede kleur werden de volgende dag netjes afgeleverd. Fantastische service....Bedankt!

Super snel en super veilig gepakt!

Supersnelle levering

Eerste bestelling bij bullstore, reviews waren al goed. Eind van de dag besteld, volgende dag al geleverd, ook een stuk goedkoper dan andere webwinkels. Goede webshop

Levering snel en uiterst correct. Geen op-of-aanmerkingen. ZÉÉR TEVREDEN.

Duidelijke omschrijving, goed product en snelle levering

Perfect professioneel in service en producten!

Doet precies wat het belooft :-)

Uitstekende ervaring!

Lang gezocht naar bepaald produkt en gevonden bij Bullstore. S’morgens besteld en nog eens gratis levering erbij naar Belgie. Volgende dag kwam de koerier al langs bij mij thuis met de produkten. Super service en supersnel. TOP!

Snelle afhandeling en levering, SUPER !

Snelle afhandeling en levering, SUPER !

Uitstekende snelle levering

Goede prijs en snelle afhandeling

Volledig naar verwachting

Snel, betaalbaar, betrouwbaar

Positief en zeer coöperatief

Helaas een verkeerde keuze gemaakt en met ruggespraak snel tot een bevredigende oplossing gekomen. De juiste spullen zijn net op tijd ontvangen

Snelle levering duidelijke site!

Snelle levering duidelijke site!

Over het algemeen positief

In tegenstelling tot op de website vermeld was het product niet de volgende dag geleverd. Na duidelijk en snel antwoord werd duidelijk dat er net een proef gestart was met verzending van kleine producten, maar dat die van mij daar niet onder viel.

Fijne webshop, met goede service

Het was de 1e keer dat ik bij Bullstore iets ging bestellen, en ik zag dat ze een ruime voorraad hadden met scherpe prijzen. Ik had mijn bestelling geplaatst en zag van te voren al dat sommige producten niet op voorraad waren, en mijn pakket dus later geleverd zou worden. Het duurde iets langer dan verwacht en ik kreeg netjes een mailtje over de vertraging. Even later had ik mijn pakket ontvangen en het is helemaal in orde!

Zeer aan te raden!

Ik heb het product Cepe antiekbeits besteld bij Bullstore. Ze boden op dat moment de beits voor een significant lage prijs aan, ik heb geen enkel andere winkel gevonden die het voor deze lage prijs verkocht. Ik werd middels e-mail regelmatig op de hoogte gehouden van de status van levering. Het werd binnen de afgesproken tijd geleverd. Zeer tevreden!

Super snelle levering!!

S’avonds besteld, de volgende ochtend in huis. Snelle service!

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!