goed produkt

goed produkt

Snelle levering en juiste producten

Telkens ik iets nodig heb zijn de producten vlot geleverd. Klantendienst reageert ook snel. En het product is ook in orde. Dus geen klachten. Enkel zou ik grotere potten willen dan 2,5L verf zodat het nog voordeliger is.

Vlotte transparante levering

Toppie

Vrijdag besteld en maandag ontvangen

Prima site om te bestellen

Bij het bestelling stond week levertijd maar had de bestelling de volgende dag al in huis helemaal top!

Supersnel en goedkoop, helemaal top.

De avond voor ontvangst besteld

Ondanks dat vooraf vermeld werd dat zending enige levertijd zou hebben was de levering er snel

Groot aanbod tegen concurrerende prijzen

Prima aanbod van artikelen en supersnel bezorgd

Scherpe prijzen en een hele snelle levering! Bedankt

Mijn ervaring met Bullstore is zeer positief

Ik had een aantal spuitbussen besteld bij Bullstore. Deze werden redelijk snel uitgeleverd en ze bevallen tot nu toe prima

Makkelijk besteld en snel geleverd

Supersnelle levering en goed verpakt

Al enkele malen besteld, supersnelle verwerking en verzending. Goed verpakt en extra verzegeling op verfblikken. Hier kun je voor een scherpe prijs met een gerust hart bestellen.

Goede producten en snel verzonden

Goede prijs, en snel geleverd

Zoals verwacht

snelle levering en precies wat ik wil

Een uitstekende service, snel, juiste product en uitstekende feedback (track & trace). Ook niet onbelangrijk, het product was goed verpakt, zodat beschadiging vrijwel onmogelijk is.

Prijs kwaliteit en levering

Top niks slecht over te zeggen

O.k

Zeer snelle levering

Goede prijs / kwaliteit

Prima en makkelijke website, en snelle levering!

Perfekt - gerne wieder

Alles sehr gut, Ware gut, schnelle Lieferung, gute Verpackung.

Twee bestellingen achter elkaar gedaan rond 17.00 u. Beide op voorraad. Jammer dat de eerste bestelling er toch pas 2 dagen later was. De tweede bestelling was er wel binnen 20 uur dus het kan wel...

Snelle en goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering.

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!