Niets geleverd

Nog niks ontvangen. Pakket is onvindbaar. Gemaild voor oplossing.

Beste klant, Dit probleem hebben we verder opgenomen via email en er wordt nu aan een oplossing gewerkt. Met vriendelijke groet, Lander Bullstore Klantenservice

Alles in orde

Mooie kozijntjes. Staan geweldig in een miniatuurhuis.

Fijn, dat de genoemde kozijntjes te koop waren. Heb ze gebruikt om te verwerken in een miniatuur huis.

Makkelijk, snel en tevreden...

goede kwaliteit producten

Ruime keuze en heldere uitleg over toepassing producten.

Prima, goede levering

Oyf97g07g08h

Zeer snelle levering

Goede en an van je service

Keurig en snel

Fijne site om materiaal te bestellen, wordt zeer snel behandeld en verstuurd!

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Prima. Relatief voordelig. Ik zou niet weten hoe het nóg beter kan!

Uitstekende producten en snelle levering!

Duidelijk site en wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de bestelling. De producten die ik bestel gebruik ik voor het realiseren van de KIKA vogelhuisjes.

Snel en compleet daar houden we van!

snelle service

lijm bestel en de volgende dag al thuis perfecte service

Makkelijk en snel

Duidelijke info over de levering en zo in huis. Verf was goed verpakt geen deuken of geknoei.

alles werd snel en goed geleverd.

Zeer goede ervaring.

Eerste ervaring: top!

Snelle levering, zelfs in Corona-tijd. Goed verpakt en duidelijk in de communicatie.

Goeie service

Spuitbussen uit mijn bestelling waren tijdelijk niet leverbaar. Ik kreeg gelijk 3 alternatieven aangeboden. Top...!.

Great

First time buying from this store. Easy to order and pay, very fast processing and I received the order the next day! Excellent!

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je gekochte producten Goede en snelle levering

Zeer snelle levering

Netjes verpakt en snel verzonden.

Top.

Snelle levering. Goed product goede prijs

Top winkel

Duidelijke website en snelle levering. Product perfect verpakt.

Snelle bezorging

Duidelijke site en snelle levering

Topwinkel!

Eenvoudig online besteld en snel in huis

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!