Zeer klantvriendelijk, snelle levertijden

Wij kopen geregeld producten bij Bullstore en zijn zeer tevreden. Ze leveren snel en zijn zeer klantvriendelijk.

2 x 2,5 liter buitenbeits besteld van Tenco. Volgende dag in huis. En daarbij zijn ze ook nog eens de goedkoopste.

Snel en accuraat

Sneller dan verwacht, perfect ingepakt. Alles erop en eraan. Kortom een tevreden klant

Snel verzending

alles prima

alles was goed en op tijd

Snelle levering binnen 24u in mn huis. Dit is mijn tweede bestelling en borige ervaring was hetzelfde

Master

Master, velgen zijn weer als nieuw. Auto weer roest vrij. De motip bitumen goed spul in spuit en kwast vorm. Ga je 4 15 inch velgen spuiten raad ik wel 2 primer 2 kleur aan. Ik heb die bij moeten bestellen. Bud worth it. Maar nu de winkels weer open zijn ga ik toch liever naar de winkel, tot de volgende quarantaine! Groeten

Snel en netjes het juist product

Binnen 2 dagen mijn bestebestelling bezorgd. Netjes en degelijk verpakt. Top.

snel, goed

producten snel en in goede orde ontvangen

Goed ervaring

Twee kier tevreden.

Goed bedrijf en leverd snel

Het bedrijf beantwoord de email's snel en ze leveren ook snel.

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Polymax op kleur besteld. Volgende dag in huis en incl verzenden toch goedkoper dan bij de bouwmarkt.

Heel snel bezorgd

Perfect service en goede prijzen!

Bestel met regelmaat bij Bullstore. Altijd snel geleverd en hele goede klantenservice. En echt een van de goedkoopste met A-merken.

Beste Gerwin, Bedankt voor de leuke review, altijd leuk om van onze vaste klanten te horen dat we goed bezig zijn! Groetjes, Bullstore klantenservice

topservice

Tevreden over mijn bestelling en s'anderendaags reeds geleverd.

Alles zoals aangegeven.

Er komt een volgende keer.

Vlotte levering en prima service

Ik heb diverse bestellingen geplaatst en die zijn allemaal vlot geleverd. Twee keer telefonisch contact gehad met klantenservice. Eenmaal op initiatief van de medewerker van klantenservice. Prima

Goedendag Geert, Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Hopelijk kunnen we u blijven voorzien van de nodige artikelen. Groetjes, Bullstore klantenservice

Top service!

Fijne en goede klantenservice!!!

super service

super snel verzonden en ontvangen. goed verpakt super snelle service .{AANRADER}

Snelle service als postnl een beetje meewerkt...

Vriendelijke medewerkers. Probleem met pakje direct opgelost.

Perfecte service

Zoals steeds heel vlotte en correcte afhandeling

Snel geleverd!

Overzichtelijke site Snel geleverd

Zeer snelle levering.

De bestelde materialen zijn snel en conform de geplaatste bestelling geleverd.

Snelle en goede levering

Overzichtelijke site, snelle betaling en snelle levering. Prima webwinkel.

perfect geregeld!!

Niets op aan te merken. Alles keurig volgens afspraak gedaan. Ga zo door!! Is een aanrader!!

Over Bullstore

Bullstore is een webshop gericht op veelgebruikte doe het zelf en klusproducten. Onze focus ligt hierbij op de A-merken en kwalitatief sterke producten. Wij hebben een zorgvuldige selectie van producten in onze webshop ondergebracht die door veel consumenten regelmatig aangeschaft worden. Door deze zorgvuldige selectie kunnen wij ons aanbod voor een zeer scherpe prijs op de markt brengen. Met name de afname van meerdere hoeveelheden van deze producten is bij Bullstore erg voordelig, waarmee u al snel vele euro's bespaart ten opzichte van andere winkels en webwinkels!