Gewoon goed!

Supersnelle levering voor een mooie prijs!

heel goed!

Geen klachten, besteld product van zeer goede kwaliteit, levering volgens afspraak, zeer aan te bevelen!

Via de site besteld na diverse te hebben bekeken

Prima artikelen en best wel snel bezorgd.

niet leveren binnen een dag

Er wordt geschreven voor 23.30 besteld volgende dag geleverd en meteen daaronder dat als het druk is kan het vertragen. Ja zo kan ik t ook. Niks binnen een dag en ook geen track en tracé.

Dank voor uw beoordeling. Wij hebben nagekeken waarom uw bestelling niet direct is verzonden. U heeft echter meerdere producten besteld die niet allemaal op voorraad waren. Omdat 1 product een levertijd van meerdere werkdagen heeft en bestellingen in 1 keer worden toegestuurd, kon de bestelling daarom niet direct worden uitgestuurd. Dit wordt zo duidelijk mogelijk op de productpagina's, in de winkelwagen en in e-mail communicatie vermeld. Het is uiteraard jammer dat u dit blijkbaar overzien heeft, maar wij zien betreffende deze bestelling geen gemaakte fouten aan onze kant. Klantenservice Bullstore

Uitstekend!!!!!!!

Heb een bestelling gedaan en deze werd redelijk snel bezorgd. Was niet komplot maar dit was duidelijk van te voren aangegeven. Nabestelling g kwam twee dagen later. Echt super blij. Toppie.

Goed geprijsd en top-service

Twee verschillende producten besteld, waarvan er één niet direct voorradig bleek. Zonder probleem werd de bestelling in twee keer verzonden, zodat ik tóch tijdig over het beschikbare product kon beschikken. Nogmaals: tópservice!

Verpakt zonder plastic

Fijn dat er bij uitvullen van de doos geen plastic is gebruikt maar karton. Product uiteraard ook in orde en snel geleverd

Correcte info. Goede levering.

Ik ben tevreden over de geleverde goederen. Vanaf dag 1 hebben ze vermeld dat de bestelling wat vertraging kon oplopen. Dat vond ik niet zo erg. Na 1 week produkt in huis. Bij een andere site waar ze hetzelfde produkt hadden heb ik een maand gewacht tevergeefs. Als ik dit produkt nog nodig heb zal ik het terug bij jullie bestellen als de prijs de beste blijft. mvg Didier

Super service en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Snel goed en goedkoop!

Snel goed en goedkoop!

Mijn winkel

Perfecte prijs / kwaliteit en snel geleverd

Betaalbaar en snel geleverd

Tevens een snelle reactie op een vraag. Ik zal hier zeker weer bestellen

Zeer goed en zeer snel geleverd

Had het in de avond besteld en de volgende dag on huis zo dat ik na het werk weer verder kon

Zeer snelle en correcte levering

Zeer ruim aanbod, top prijs, zeer vriendelijke klantendienst en snelle levering

Goed en snel, kan niet beter

Zeeeeer tevreden

Prima service, snelle levering

Spullen had ik de volgende dag in huis. Bleek dat tijdens het verzenden iets kapot was gegaan. Dezelfde avond had ik een bericht gestuurd en foto's toegevoegd. Ik werd de volgende ochtend direct benaderd en de volgende dag een herlevering gehad. Zeer vriendelijke mensen. Carlo

Snelle, correcte levering!

Snelle telefonische beantwoording van mijn vragen. Bestelling gedaan, volgende dag netjes verpakt en correct bezorgd.

Snel

Netjes verpakt en heel snel geleverd Zeer tevreden

Duidelijke site, snelle verzending!!

Duidelijke site, snelle verzending!!

Goede prijs en snel geleverd!

De prijs was een stukje goedkoper dan elders voor dezelfde producten , een avond daarvoor besteld en de volgende dag al geleverd, top!

snel en scherpe prijs

Ook een groot verfblik werd keurig snel bezorgd

Alles klopte. Netjes ingepakt.

Goede producten voor een leuke prijs.

Producten rond 22.00 uur besteld. Voor 12.00 uur, de eerst volgende werkdag in huis.

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs