Super tevreden met onze vloer

Heel tevreden met onze Europees eiken UV behandelde vloer. Mooie showroom en flexibel meegedacht in het mogelijk maken van de plaatsing in het leggen van de vloer. Hiervoor willen we zeker ook Fokke bedanken.

Prachtige vloer en zeer goede service!

We zijn zeer in onze nopjes met een prachtig mooie eikenhouten vloer. Met dank aan Jan, ligt de vloer er super bij, een echte vakman met hart voor de zaak! Nu tijd om lekker te genieten, Team Dutzfloors, thanks!

Prachtig resultaat

Met liefde voor het hout hebben zij ons bijgestaan in het voortraject om een keuze te maken uit al die mogelijkheden. Corona en een groot verduurzamingstraject van onze woning brachten een flinke vertraging met zich mee, maar aan het einde was daar Fokke; een absolute vakman. Hij heeft de vloer er zelfs zo netjes en strak er in gelegd, dat er geen vloerplinten nodig waren. Blij met onze brede plankenvloer! Tip voor de klant: als je de planken krijgt en je kunt je nieuwsgierigheid niet bedwingen; pak altijd meer dan 1 pak uit, omdat de hout-kleuren per pak kunnen verschillen. En don't worry: Fokke legt het wel in een prachtige mix. Tip voor Dutzfloors: zet ook in de laatste leveringsmail van de planken dat gerookte planken 3 - 6 maanden de tijd nodig hebben om bij te kleuren/op te lichten en dat individuele planken onderling sterk van kleur kunnen verschillen door het looizuurgehalte.

Uitstekende dienstverlening en kwalitatief goed eigen product

Mooi product van eigen bodem, gelegd door een vakman. Na bijna twee jaar ben ik nog altijd heel erg blij met mijn houten vloer. Door een klein ongelukje is de vloer onlangs beschadigd geraakt. Dutzfloors stond mij gelijk bij met raad en daad. Uitstekende service! Met mijn vloer komt het weer goed..

Prachtige tijdloze vloer

Na een gedegen en goed advies van Melissa hebben we een visgraatvloer gekozen. De parketteur Fokke heeft onze vloer gelegd, prachtig recht en strak. Echt vakwerk en we ervaren bij beide liefde voor het vak. Waardoor de vloer nog meer waarde krijgt! Elke dag zijn wij nog super blij met deze tijdloze vloer. Bedankt!

Geweldig bedrijf

Wij hebben de vloeren bijna via een ander bedrijf besteld maar na een telefonisch contact moment hebben we toch besloten om de showroom te bezoeken. Vanaf dat moment wisten we dat we de vloeren bij Dutzfloors willen bestellen. Altijd goed contact gehad en bijzonder goed geholpen, goed en passend advies. De levering maar vooral After sales service is uitstekend, dit zou voorbeeld moeten zijn hoe klanten service moet werken. TOP bedrijf!

gemoedelijke sfeer

gemoedelijke sfeer en een mooie vloer

Super vloer

Goed bedrijf, besteden genoeg aandacht aan de klant en denken mee ! Zeker een aanrader.

Zoals het hoort en zoals een klant behandeld wil worden.

Goede ervaringen, vanaf het 1e contact op een zaterdagmiddag. Goede koffie (met oranjekoek). Duidelijke uitleg. Geen hijgerige verkoper en alle tijd voor een duidelijk advies, ondanks dat we geen afspraak hadden gemaakt. Als we dat wel hadden gedaan had Melissa nog meer tijd voor ons gehad. Rustig worden vragen beantwoord, “neem een bord mee om thuis te kijken of deze vloer bij jullie past”. De afspraken m.b.t aflevering en leggen stipt nagekomen. Pluim voor Jan Teensma die de vloer heeft gelegd en wat mij betreft in een recordtijd. Kortom, de komende 30 jaar hebben we Dutzfloors normaal gesproken niet meer nodig voor een vloer, maar mocht dat wel zo zijn, door wat voor oorzaak ook, dan gaan we zeker weer naar Beetsterzwaag.

Prachtige vloer en prima service

De mensen van Dutzfloors denken met je mee en komen met oplossingen. Dat was mijn redding want ik wist niet dat ik zelf eerst de oude vloer moest verwijderen. Toen de parketteur kwam kon hij de nieuwe vloer niet leggen en ook niet op korte termijn (vanwege mijn naderende verhuizing) terugkomen. Melissa van Dutzfloors bracht uitkomst. Zij regelde snel een andere parketteur, Fokke, die de vloer nu zeer vakkundig en strak heeft gelegd. Met hun hulp en met het advies van Hedwig bij het uitzoeken, ligt er nu een schitterende, sterke vloer met planken van 22 cm breed, geschaafd, gerookt en 2 x geolied.

Vanaf de eerste ontmoeting in de prachtige showroom in Beetsterzwaag tot en met het uiteindelijke resultaat: "een uitstekende ervaring".

Heel erg blij met onze vloer

Erg professionele en vriendelijke mensen die met hart en ziel werken. Het proces is in ons geval niet helemaal vlekkeloos verlopen. Er was wat onduidelijkheid over de meetresultaten van verschillende metingen tbv restvochtgehalte in onze dekvloer. Wij hebben ons uiteindelijk neergelegd bij hun oordeel. En we genieten nu van onze prachtige vloer. We bevelen Dutzfloors van harte aan

Goede voorlichting, service, product, prijs

heel goed

prima advies geweldig mooie vloer en goede vloerlegger dik tevreden

Zeer tevreden.

Goed advies, prettige en correcte communicatie, prachtig resultaat.

Zeer tevreden.

Alles keurig volgens afspraak geleverd, en prima gelegd.

Vriendelijk, deskundig en een uitstekende service.

Wij zijn heel tevreden met onze vloer. Dankzij de vriendelijke medewerkers, de deskundige voorlichting en een heel goede service ligt er bij ons nu een prachtige vloer.

De moeite waard om naar jullie toe te rijden!

Op Instagram en Pinterest hadden we al veel mooie vloeren voorbij zien komen van Dutzfloors. We hebben in de buurt van onze woonplaats Amersfoort een aantal winkels bezocht, maar kwamen er niet uit. Onze droomvloer zat er niet tussen en de prijzen stonden ons ook tegen. Wij zijn heel erg blij dat we de auto in zijn gestapt om naar Beetsterzwaag te rijden. Een super mooie locatie waar je veel vloeren kunt bekijken. We hebben zelfs een kijkje achter de schermen gekregen en gezien hoe de vloeren klaargemaakt worden. Een familiebedrijf waar met passie wordt gewerkt! Er liggen heel veel mooie vloeren. Wij vonden het heel prettig dat Redmer ons hielp met het maken van de keuze. Door veel vragen te stellen en naar onze interieurwensen te kijken hebben we samen een mooie vloer kunnen samenstellen. Een vloer waar op geleefd kan worden, die tegen een stootje kan en waar we jaren mee vooruit kunnen. Bedankt voor de geweldige service. We kunnen niet wachten tot de vloer in de woning ligt.

Professioneel bedrijf en goed resultaat

Vanaf het begin goed geholpen met veel aandacht voor de wensen. Het bedrijf heeft in Beetsterzwaag een prachtige showroom waar de vloeren met eigen ogen bekeken kunnen worden. Daar is een ruim aanbod aanwezig. Het resultaat is een prachtige vloer!

Duidelijk en netjes

Ze houden je goed op de hoogte van het gehele proces. Ze komen hun afspraken goed na! En de vloer is super netjes gelegd.

geweldige service en kwaliteit

Er wordt goed met jou als klant mee gedacht, er wordt geluisterd naar je wensen en gekeken hoe dit te realiseren. De vloerenlegger is een expert die weet wat hij doet en kwaliteitswerk levert.

Mijn vloer is helemaal naar mijn zin en ligt er prachtig in. Er zat weinig tijd tussen de aankoop van de vloer en mijn verhuizing en ik ben erg tevreden over de flexibiliteit van parketteur Jan. Hij paste zijn planning zo aan dat mijn vloer nog voor mijn verhuizing gelegd kon worden. Klasse!

Boven verwachting

In de winkel goed geadviseerd. Vloer is erg mooi geworden en keurig gelegd door Fokke.

Heel prettige ervaring vanaf het uitzoeken van de vloer tot aan het leggen en het adviseren voor gebruik. We hebben ervoor gekozen om de trap met hetzelfde hout als de vloer te leggen, het is een schitterend geheel geworden super proffesioneel gelegd!

Grandioos

Wij gingen naar Dutzfloor in Beesterzwaag om ons te laten voorlichten wat er voor soorten eikenhouten vloeren te krijgen zijn. Wij zijn zo goed door Melissa geholpen en vakkundig geadviseerd dat wij samen de eikenvloer hebben uitgekozen die bij ons paste en mooi vonden. Met als resultaat dat we een hele mooie eikenhouten vloer hebben besteld.