Pluspunten

De showroom zelf ,is al een hele belevenis. Het personeel geeft dan ook deskundig uitleg, waaronder onze keuze centraal staat. De vloer kon snel geleverd worden en was eenvoudig te plaatsen. Kortom is Dutzfloors prijstechnische goed, De vloer werkt niet na. En qua contact (korte lijnen)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke aandacht Professioneel Klantgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website. Klantvriendelijke, professionele begeleiding bij het kiezen van de gewenste parketvloer. Correcte, flexibele afhandeling ... ook als zaken anders verlopen dan verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vanaf het moment van binnenkomen in Beetsterzwaag tot uiteindelijk het leggen van de vloer, 1 en al service en kwaliteit ! Geweldig bedrijf !

Dit niveau vasthouden !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteitsbenadering professionele aanpak

komt iets stram over het zelfde kan ook op een andere manier worden gezegd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen afspraken na. Erg mooie vloer geworden. Alles netjes op tijd geleverd en vakkundig gelegd.

Last-minute communicatie over bezorging van de vloer. Dit is zeker netjes opgelost. Van te voren moeilijke inschatting over de planning. Inschatting was 4 tot 5 dagen leggen en dit zijn 8 dagen geworden. Voor ons was dit echter geen probleem. Drukke showroom op zaterdag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Waar je ook vandaan moet komen, Dutzfloors is meer dan de moeite waard voor een bezoek! Een pluspunt is ook nog dat zij een eigen werkplaats hebben en van daaruit direct kunnen leveren. Wij zijn bijzonder goed geholpen door Yvonne en haar collega's. Je merkt direct dat ze allemaal hart voor de zaak hebben. Dutzfloors heeft een ruim assortiment. Voor ons was dat in het begin een beetje lastig om een keuze te maken, door goed naar onze wensen te luisteren en door het juiste advies te geven hebben wij een vloer uitgekozen waar wij erg blij mee zijn. De vloer is gelegd door "Parketteur" Jan! Ook dit is zeer goed gegaan. Behalve dat Jan een hardwerkende man is, komt hij ook met zeer bruikbare tips om het geheel er nog beter uit te laten zien. Op bepaalde plekken waar wij lage plinten hadden bedacht, kwamen hoge plinten veel beter uit. Maar ook op andere plekken waar wij lage plinten bedacht hadden (naast het keukenblok en bij de terrasdeuren), waren deze door zijn inzicht juist niet nodig, waardoor e.e.a er bijzonder strak uitziet. Kortom een gouden vent!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bedrijf met verstand van zaken, ze verkopen geen bla bla. Geven eerlijk en goed advies. Ruime keus aan mooie vloeren, Wij kunnen weer 30 jaar of langer genieten van onze vloer. Ook heeft Dutzfloors het leggen verzorgd, zeer professioneel gelegd,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn meer dan zeer tevreden over Dutzfloors. Een warm bedrijf waarin meegedacht wordt in alle wensen. De persoonlijke benadering sprak ons erg aan. Parketteur Fokke heeft bij ons de vloer gelegd. Wat een vakman!! Een telefoontje achteraf van Dutzfloors om te vragen of alles goed is verlopen en waarin Dutzfloors kan verbeteren. Verbeterpunten kunnen wij niet vinden. Wij zullen Dutzfloors absoluut aanbevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stipte nakoming levertijd en installatie Vloer mooi gelegd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, deskundig, vakwerk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nadat ik (onbewust) met bevuilde schoenen over onze nieuwe vloer was gelopen, bleek dat ik de afdrukken niet meer schoon kon krijgen. De vervuiling bleek kunstmest te zijn. Na contact met Dutzfloors te hebben gehad, hebben ze de volgende dag een van hun parketteurs langs gestuurd die een en ander professioneel heeft hersteld. En dat alles kosteloos. Met andere woorden: een voortreffelijke service van Dutzfloors.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Warm ontvangst,goede informatie kennen het product,zeer mooie kwaliteit ,staan open voor vragen ,snelle levering zeer netjes verpakt,goede afhandeling ,after sales zeer goed ,fijn personeel,lekkere koffie.Een aanrader dus.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

correcte aflevering

order was reeds voldaan. nog twee keer vragen of de betaling gedaan was. kortom even de boekhouding nazien

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het begint bij een prettig ontvangst, een showroom met een uitgebreid overzicht van de soorten vloer en wijze van leggen. de keuze is gemaakt! het is dus afwachten op het spannende moment hoe het uitpakt. Oei, we constateren niveauverschillen in de keuken en de hal met de woonkamer. Na een telefoontje aan Dutzfloors en overleg met de Parketteur was de oplossing al gemaakt, zwevend leggen, zonder breekwerk. De ondervloeren werden meegeleverd en Jan heeft een prachtig stukje werk afgeleverd! Een prachtige rustieke doorleefde vloer, top!

wij kunnen ze even niet bedenken....ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vanaf het begin dat ik de winkel kwam binnenlopen en de vragen die ze mij stelden dacht ik: dit is een professionele speler die weet waar ze het over heeft. De vloer is echt fantastisch gelegd en ik ben zeer goed geïnformeerd over de behandelingen. Ook nadat de vloer was gelegd hebben ze nog bij me gepolst of alles naar tevredenheid is gegaan.

Als ik dan toch iets moet noemen is dat ze eerst de verkeerde vloer leverden. Gelukkig werd dit dezelfde dag nog opgelost. Prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De vloer is prachtig en de service daaromheen was ook uitstekend. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat alles goedkomt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie showroom Service gericht Deskundig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige vloer geleverd waar we vast nog lang plezier van gaan hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hebben onze visgraat vloer bij dutzfloors aangeschaft. Alles perfect. Prima verkoopproces, goed product en perfect gelegd. Toppertje die we aanbevelen. Zeker de rit naar friesland waard

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Je krijgt wat ze beloven, met daarnaast een zeer ervaren parketteer die de vloer als een vakman heeft gelegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie vloer en in één dag gelegd. Super.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijkheid Punctualiteit Meedenken Kwaliteit

In ons geval geen. Zo blijven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke geholpen door het personeel, goed advies dat aansloot op onze wensen en een fantastische eiken houten vloer! Alleen maar positief en wij zouden het zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Dutzfloors

Filter op Taal