Fantastisch mooie vloer, geweldig geholpen door Hedwig en Fokke

Na binnenkomst direct erg vriendelijke geholpen door Hedwig. We vonden direct wat we graag wilden. Een witte vloer, brede planken, maar niet té strak. De producten stralen kwaliteit uit en na levering werd dat nog eens bevestigd. De vloer is gelegd door Fokke. Wat een vakman is dit! Bovendien is het iemand die met je meedenkt, vriendelijk is en keihard werkt! We kunnen Dutzfloors iedereen aanbevelen, je krijgt echt waar voor je geld! En als je dan samen met Hedwig een vloer hebt uitgezocht dan bevelen we van harte Fokke als parketteur aan!! Freek & Angélique

Uitstekende service, wordt goed meegedacht in alle wensen!

Onze benedenvloer hebben we inmiddels 3 jaar liggen, een prachtige Dutzfloors. Waar we nog steeds super blij mee zijn. Ondanks het intensief gebruik (kinderen en huisdieren) ziet de vloer er prachtig uit. Je raadt het al, ook voor bovenverdieping was onze wens om een mooie Dutzfloors te plaatsen. Team Dutzfloors heeft goed met ons meegedacht op basis van onze wensen. De vloer boven hebben we zelf geplaatst. Ik kan het iedereen aanraden, het leggen was een makkelijke klus mede doordat we instructie documentatie van Dutzfoors hebben ontvangen met handige tips. We kunnen niets anders zeggen dan vol lof te zijn over het bedrijf. Een echte aanrader!

Uitstekend geholpen waardoor mijn droomvloer er ligt

Bij binnenkomst meteen goed ontvangen. Degene die mij hielp had verstand van zaken, dat kon ik aan alles merken. Op elke vraag een antwoord, en ik heb veel verschillende vloeren met bewerkingen kunnen zien. Op een gegeven moment uitgenodigd in de werkplaats, waar een plank ter plekke voor mij werd geolied, zodat ik kon zien hoe de plank eruit komt te zien. Hierdoor vertrouwd geraakt met het product. Vervolgens de desbetreffende vloer besteld en met een erg tevreden gevoel huiswaarts gegaan. Ik heb mijn droomvloer binnen!

Mooi materiaal, goed zelf te leggen. Wel kapotte of niet gebruiken planken.

Mooi showroom, lekkere koffie. Mooi materiaal en goede communicatie. Tijdens transport meerdere planken met beschadigingen. Ook meerdere planken waar de olie niet opgekomen is. Dit zou het spinthout zijn. Volgens bedrijf is dat ons ook gezegd. Wij weten helaas van niets.

Uitstekende voorlichting en service!

Heel hartelijk bedankt voor de duidelijke voorlichting en uitstekende service! De poetsbeurt doet ons en onze hele huis weer stralen. De vloer hebben we gekocht bij een niet nader te benoemen woonwinkel. Nadat wij ons ongenoegen hadden aangegeven, was Dutzfloors erg begripvol en coulant. Betrouwbaarheid, service en visie passen dan ook uitstekend bij Dutzfloors!

Prachtige vloer!

Het uitzoeken van de vloer was al een feestje. De rit naar Beesterzwaag zeker waard! Zo vaak koop je niet een nieuwe vloer. Goed en duidelijk advies, niet perse het duurste opdringen, helemaal top. Leggen was ook mooi om te zien. Binnen 1 dag (bijna 80m2 met allerlei moeilijke hoekjes!) lag het er keurig in. Echte vakmannen. Wij zijn hele blije Dutzfloor klanten.

Prachtig eindresultaat

Vriendelijke verkoop en een vakbekwame vloerenlegger zorgden er voor dat we dik tevreden zijn over het eindresultaat van onze 26cm brede plankenvloer.

Goede kennis van zaken en prima product

Zeer goed ontvangen en goede eerlijke voorlichting gekregen. Goed gelegd door parketeur Fokke! Prachtige vloer!

Enthousiast verkooopteam met mooi product

Prettige en kundige voorlichting over de diverse vloeren. Groot voordeel van Dutchfloor is, dat ze zelf de planken bewerken zodat je echt een vloer opmaat en naar jouw wensen kunt bestellen. Levering en het leggen was binnen 4 weken geregeld !

Goed advies, heel veel keus en goede service!!

Jullie hebben ons goed voorgelicht en heel veel keus!

top service

verkoop/advies/levering/afspraken worden na geleefd /vloerplaatsen alles was goed gestructureerd neergezet .Het bedrijf zit goed in elkaar met top mensen .

vriendelijk personeel prachtige vloeren

Mooie vloeren vriendelijk personeel, erg goed geadviseerd. Super mooi gelegd.

Super blij met de nieuwe eiken vloer en zwarte plinten van Dutzfloors

Na meerdere bezoeken, waarbij telkens enthousiast uitleg werd gegeven over de verschillende mogelijkheden en goed werd meegedacht, hebben we een mooie eiken parketvloer aangeschaft. Belangrijke aspecten voor ons om met Dutzfloors in zee te gaan waren de expertise, ruime keuzemogelijkheden, het meedenken, mogelijkheid om een staal mee naar huis te nemen en de klik met de medewerkers die ons hielpen. De vloer hebben we laten leggen door een ervaren parketteur; geregeld door Dutzfloors. Hierdoor waren wijzelf volledig ontzorgd. Ook de parketteur dacht ter plekke goed mee over de mogelijkheden; zoals wegwerken draden achter de (zwarte) plinten, hoge versus platte plint, etc. Kortom, wij zijn erg happy met onze nieuwe vloer en de service van Dutzfloors. Het is dat deze vloer enkele tientallen jaar meegaat, maar anders zouden we zeker hier weer een vloer kopen!

Goede service en adviezen

Prettig en zeer kundig advies voor een mooi product. Mooie grote stalen waardoor je een goed beeld kan vormen van de nieuwe vloer zodat je de goede beslissing kunt nemen. Vriendelijke en kundige parketeur.

Een geweldig bedrijf met ontzettend vriendelijke en vakkundige mensen!

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer positief. We zijn vakkundig geholpen en geadviseerd. Het eindresultaat is echt geweldig! We kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen!

Afspraken worden goed nagekomen

Alle afspraken als afgesproken worden keurig nagekomen. Parketlegger zeer professioneel .

Vlot, deskundig en perfect afgewerkt

Een tevreden mens kun je zijn als je van het werk van anderen kunt genieten en het is fijn als je merkt dat er bij tegenslag de bereidheid is om mee te denken.

Goed advies en vakkundig gelegd

Na uitgebreid en deskundig advies van Redmer hebben we een mooie lichte brede plank gekozen. Deze vloer hebben we door parketteur Jan (via Dutzfloors) laten leggen. Het resultaat is echt schitterend, een strak gelegde vloer die qua kleur perfect bij de ruimtes past. De late communicatie over de bezorging van de vloer is wel een verbeterpuntje.

Goed en prettig geholpen met de aankoop van onze prachtige vloer

Goed geholpen .mooie vloer voor redelijke prijs en prima gelegd.

Goede persoonlijk advies

Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd bij onze nieuwe vloer. Hebben na een paar gesprekken verschillende stukken met planken mee naar huis gehad om te kijken hoe het in ons huis zou staan en dat het bij ons interieur zou staan. Daarna zijn wij goed op de hoogte gehouden voor de levering en waat nodig zou om te leggen.

Je krijgt een mooie vloer, waar leven in zit.

Goede en eerlijke voorlichting. Bij het leggen kunnen de diverse kleuren, uit de verschillende pakken nog wel wat meer gemixt worden. Dit om te voorkomen dat in de donkerste delen van de kamer de vloer iets donkerder lijkt. Graag voor levering van de plinten aangeven dat deze na de bezorging in de juiste kleur geschilderd kunnen worden. Dit moet je zelf doen. Dan kan de parketeur de plinten ook vastmaken. Na gedane zaken zijn we zeker tevreden met onze vloer. Bedankt.

In één woord: in alle relevante opzichten een prima zaak.

Na bezoekjes aan meerdere websites en winkels m.b.t. houten vloeren kwamen we terecht bij Dutzfloors. Een prachtige zaak met een uitgebreid assortiment vloeren die alle middels grote voorbeeldborden en gelegde vloeren te bekijken zijn waardoor het keuzeproces adequaat kan plaatsvinden. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en bovenal bekwaam. Goede voorlichting en adviezen. De afhandeling en het plaatsen van de vloer verliep overeenkomstig de afspraken en is bij o.a. Jan in goede handen. Al met al zijn we zeer tevreden en hopen jaren van onze vloer te kunnen genieten.

Uitstekende service en de uitvoer is fenomenaal.

Na een bezoekje aan de prachtige locatie in Beetsterzwaag waren wij vrij snel overstag om Dutzfloors de opdracht te geven om zowel een nieuwe vloer te leggen alsmede de trap te vernieuwen (Deze bevindt zich immers in de woonkamer dus daar kijken we altijd tegenaan ;-) ). In Beetsterzwaag heb jer rustig de tijd om de verschillende vloeren in je op te laten nemen en daarnaast is er de mogelijkheid voor aanvullend professioneel advies en eventuele vragen. Uiteraard ook alle credits naar Fokke die bij ons 3 dagen op de knieën heeft gelegen voor een fantastisch eindresultaat. Wij zijn er ongelofelijk blij mee!

Top bedrijf!

Zeer klantgericht bedrijf met persoonlijke en charmante klantbenadering. We voelden ons direct thuis bij Hedwig.

Veel kennis en eerlijk advies

We hebben verschillende bedrijven bezocht ook nadat we bij Dutzfloors waren geweest. Het gevoel bij Dutzfloors was meteen goed. Veel kennis, eerlijk en denken met je mee. De passie straalt van ze af! Prachtige vloer geworden, die we zelf uitstekend konden leggen. Bedankt voor jullie betrokkenheid! Als we ooit gaan verhuizen komen we zeker bij jullie terug.