De vorige bewoners hebben de vloer door deze firma laten leggen en gekocht. Wij vinden hem nog steeds erg mooi. Maar we hebben hem de afgelopen jaren niet erg netjes behandeld. Ik ben door een erg aardige medewerker erg netjes geholpen. Ze nam echt de tijd voor mij.

Goed, vakkundig en stijlvol

Wat een prachtige houten vloer is er gelegd in onze kamers ensuite door Mitchel en zijn collega! Voooral ook rekening gehouden met onze wensen wat betreft de vele hoekjes bij de schouw en convector put. Hartelijk dank en veel succes verder bij het maken van mooie, stijlvolle vloeren!

Geweldig !

Toen ik bij mijn zoon in Overveen zijn parketvloer zag, was ik meteen verkocht. Het betreft hier een visgraat van de zuiverste sortering en het enige wat ik dacht was: “kopiëren en plakken !” Uiteraard niet in mijn browser, maar ‘letterlijk’ in mijn nieuwe appartement. Vervolgens heb ik direct contact gezocht met Hanna van Dutzfloors. Zij heeft wérkelijk alle moeite genomen om het hele proces in goede banen te leiden. Ik kan hier melden dat ik heel wat lastige vragen heb gesteld, maar zij bleef tot het einde altijd hartelijk en geduldig. Toen ik de offerte kreeg, las ik de zin: "we gaan een prachtige vloer maken !” Nou, die belofte is ten volle waargemaakt. Dankzij de parketteurs John en Mitchell is er een schitterende vloer gelegd; wat een vakwerk ! De complimenten zijn dan ook niet van de lucht en ik durf te wedden dat ik de mooiste vloer heb van het hele appartementencomplex. Melissa, jij ook erg bedankt voor al je hulp in de afrondende fase ! Kortom, hulde aan het team Dutzfloors ! Peter Oranje

Gezellige medewerkers, prachtige vloer!

Bij binnenkomst viel onze keuze vrijwel meteen op de vloer die boven ook in de showroom zelf ligt. Hij ligt er ondertussen een paar weken in. Keurig geplaatst, fantastisch mooi resultaat.

Topservice, inzet en advies voor een schitterende eikenhouten vloer.

Wij zijn een paar keer bij Dutzfloors geweest en zijn met zoveel enthousiasme, deskundigheid en warme interesse te woord gestaan en geholpen door Hedwig en haar team, dat wij zijn overgegaan tot de aanschaf van onze eiken vloer. Vanaf hier tot aan het leggen van de vloer afgelopen week zijn wij meer dan tevreden. Aanbevelenswaardig!

Van begin tot eind in goede handen.

Ik ben zeer tevreden over de vloer en de parketteur was ervaren en heeft de vloer erg mooi gelegd.

Prachtige vloer en deskundig gelegd

Wij hebben erg getwijfeld of wij het hele appartement, ca 165 m2 excl de natte ruimtes, met hout zouden laten uitvoeren maar toch besloten dat te doen. Vakkundige voorlichting en ook uitvoering. Een heel mooi resultaat. In de periode tussen bestellen en leggen, ruim een jaar, is de prijs wel enorm gestegen, dat was een behoorlijke tegenvaller. Toch besloten door te zetten. Wel jammer dat er helemaal geen after sales is geweest, geen contact meer gehad vanuit Dutzfloors om te horen wat onze ervaring is.

Fantisch !

Na 4 jaar zoeken en steeds niet 100% tevreden te zijn, zijn we geslaagd bij Dutzfloors voor een prachtige houten vloer ! De locatie waar ze zitten is fantastisch. En het is een ontzettend leuk bedrijf met een persoonlijke benadering. Je wordt heel goed geholpen en service hebben ze echt hoog in t vaandel staan. Niet als verkoop praatje maar juist in de uitvoering ! Dank dank dank aan dit mooie bedrijf !

Vakmanschap en erg meedenkend

Dutzfloors heeft ons goed geadviseerd hoe onze bestaande vloer een nieuwe whitewash look heeft kunnen krijgen. Ook de uitvoering was top, en het resultaat valt erg in de smaak. Vakwerk en meedenkend.

Geweldige vloer en service

Wat zijn wij super tevreden over onze vloer. Hij is hetzelfde als de vloer bij binnenkomst bij Dutzfloor maar dan verouderd! Zelf gelegd en fantastisch resultaat! Zeer goede en uitgebreide inkoopinfo ontvangen! En zelfs anderhalf jaar na aankoop nog fantastische service. We moesten nog ca. 10m1 platte plint hebben en we waren met de camper in de buurt van Beetsterzwaag. Dutzfloor heeft er voor gezorgd dat de plinten met een paar dagen voor ons klaar lagen! Gezellig praatje en nog wat onderhoudsadviezen ontvangen. Waar vind je dit nog?

Prachtige vloer

We zijn heel blij met de vloer van Dutzfloors. De communicatie was goed en de vloer is netjes (en snel) gelegd. De vloer heeft ons huis echt sfeer gegeven!

Prima adres

Wij zijn super tevreden over Dutzfloor. Je wordt er heel plezierig ontvangen en daarna goed voorgelicht. Wij hebben de vloer zelf gelegd, maar vele tips verkregen en staan open om advies te geven . Hadden wat te weinig besteld, maar de nalevering was zo geregeld. Kortom dikke pluim voor Dutzfloor.

Prachtige vloeren

Fantastische vloeren met zoveel mogelijkheden. We hadden veel soorten vloeren bekeken maar nergens de echte wauw gevoel. We werden zo goed meegenomen in de mogelijkheden en Hedwig gaf een eerlijk advies en dacht mee wat passend was in het geheel. Fijn, zo konden we uiteindelijk tekenen voor een vloer waar we beide enthousiast over waren. Zeer vakkundig geplaatst door Dirk duidelijk een echte vakman met kunde en kennis. Hanna en Melissa ook bedankt . Jullie hebben ons goed en correct te woord gestaan in het gehele project en meegedacht en steeds goed geïnformeerd.

Vriendelijk en deskundig

Dutzfloors heeft een groot aanbod aan houten vloeren, uitgestald in een prachtige showroom. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig, en helder in hun communicatie. Wij zijn tot twee keer toe speciaal naar het Noorden afgereisd vanwege de goede service.

Vriendelijke mensen die altijd bereid zijn mee te denken.

Voor ons was het beste en eindje rijden naar het Noorden van het land, maar we hebben er geen spijt van. Na een lange rit was het erg fijn om de auto aan de laadpaal te hangen en rustig met een medewerker door de showroom te wandelen. Je kan de vloer precies laten bewerken zoals je zelf wilt. Het leggen ging vlot en toen we met de verhuizing een lelijke vlek op de vloer hadden, hebben ze meegedacht over mogelijke oplossingen. Super fijn!

Prachtig bedrijf met passie voor eikenhouten vloeren

Via collega's werd ik op Dutzfloors gewezen. Er werd mij verteld dat ik voor een eikenhouten vloer echt het ritje moest maken vanuit Utrecht naar Friesland. Eenmaal binnen snapte ik direct waarom. Je wordt op een hele plezierige manier welkom geheten, en er wordt echt de tijd voor je genomen. Ik heb gekozen voor een lichte eiken visgraat vloer. Per e-mail werd ik na de aanschaf overal uitstekend van op de hoogte gehouden. De communicatie was uitstekend. Ik kon niet wachten tot de nieuwe houten vloer in mij woning zou liggen. Het eindresultaat is schitterend geworden. Na het leggen werd er nog contact met mij opgenomen om te vragen of alles goed was gegaan. Ik ben erg tevreden en beveel Dutzfloors aan iedereen aan die op zoek is naar een prachtige eiken vloer.

Zeer tevreden!

Naar lang zoeken toch in de auto gestapt en naar het mooie Beetsterzwaag gereden. Dit was meer dan de moeite waard. Aardige en deskundige meedenkende mensen. Hedwig heeft goed na ons geluisterd en uiteindelijk hebben we onze vloer samengesteld. Ook zijn wij erg tevreden over de Parketteur ‘sveto ‘die vakkundig en netjes te werk gaat. Complimenten aan Melissa hoe ze ons mee neemt in het proces. Kortom wij zijn erg tevreden en erg blij met onze mooie verouderde eiken kasteel vloer.

Slecht

Vriendelijk personeel tot dat je de aankoop gedaan hebt daar na tonen zij geen empathie en zijn niet oplossend en klantgericht meer. Willen eerder leveren dan gepland en laten dubbele vervoerkosten berekenen a450€ als je het in huis geleverd wil hebben. Ik mag niet tillen dus had geen keus. Verder werken ze met afvinklijst en vergeet niet af te vinken ook al heb je het gelezen want gaan daarna verwijzen als je een klacht hebt. Absoluut geen aanrader en zal er nooit meer een vloer kopen

Beste Martijn, Uiteraard vinden we het vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Maar zoals je per e-mail kenbaar hebt gemaakt heb je een prachtige vloer die uitstekend geplaatst is. Jammer dat je daar niks over geschreven hebt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en graag willen wij middels deze reactie ook onze kant van het verhaal vertellen. Het transport heeft altijd al als extern transport in jullie offerte gestaan. Wat dit exact impliceert is diverse malen aan jullie kenbaar gemaakt. We gaan voor klanten die +/- 100km bij onze showroom vandaan woonachtig zijn uit van extern transport (vloerdelen worden bezorgd met een extern transportbedrijf tot aan de voordeur). Maar we proberen dit in netjes en in goed overleg met onze klanten om te zetten in intern transport (we bezorgen de vloerdelen zelf, en brengen deze naar binnen). Dit omzetten doen we kosteloos, aangezien we graag extra service willen aanbieden. Om de kosten van het interne transport te beperken rijden we specifieke routes, waarop we direct meerdere vloeren tegelijk afleveren. We leveren direct op een specifieke dag bij meerdere adressen door het hele land vloeren af, om ook onze klanten van verder weg deze service aan te bieden. We hebben jullie hierover gemaild en gebeld dat we een route gaan rijden en dat we graag als extra service de vloer bij jullie naar binnen willen brengen. Helaas was het leveren op onze route dag niet mogelijk, aangezien je vrouw jarig was. We hebben nog gevraagd of het echt niet geregeld kon worden; een deur open en onze bezorgers redden zich wel met het neerleggen van de vloerdelen in de woning om zo extra service te verrichten zonder extra kosten. Maar helaas kon het echt niet op deze dag. Jullie hebben ons kenbaar gemaakt toch wel graag de vloer middels intern transport bezorgd te hebben op een andere dag. We zijn hier direct transparant over geweest en dat dit dan wel extra kosten met zich mee brengt. Jullie hebben zelfs de offerte voor meerkosten aanvaard om de vloer middels intern transport te laten leveren. Als wij met 2 bezorgers apart naar Hoofddorp rijden vanuit Friesland om de houten vloer bij jullie naar binnen te bezorgen zijn hier hogere kosten aan verbonden, dan wanneer het op extern transport gaat. Dat is toch logisch? Nogmaals, we hadden graag de vloer als extra service kosteloos bij jullie bezorgd, maar helaas was dit voor jullie op de aangegeven dag niet mogelijk. Helaas kunnen wij ook niet meer doen dan dit. Wij wensen jullie ondanks toch veel woonplezier toe met jullie Dutzfloors.

Snelle handeling. en goede kwaliteit

fantastische en geweldige mensen die goed luisteren en meedenken

Zowel de verkoop, administratie, magazijn als werkvloer zorgen ervoor dat alles geweldig en vakkundig word uitgevoerd. Met een luisterend oor.

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.