Een klasse apart.

Geweldig assortiment. We komen uit Heerhugowaard en werden gegrepen door de website van Dutzfloors. Op weg naar Beetsterzwaag en wat zijn we blij en tevreden dat we dat hebben gedaan. Naast een zeer uitgebreid assortiment maakten we kennis met deskundig personeel dat luistert naar je wensen. We zijn enorm blij met onze aangeschafte eiken houten vloer, deze past perfect in ons interieur.

Super service met een super product!

Onze vloer van Dutzfloors ligt nu ruim een jaar, we zijn nog net zo happy als toen hij met lag. Na een uitgebreide en duidelijke uitleg zijn wij voor een gerookte een geschaafde vloer gegaan. Een hele warme uitstraling in huis! Bedankt voor het goede advies. Na overleg hebben we besloten de vloer zelf te leggen, verlijmd aan de ondergrond. Dit was zeer goed te doen, we hebben wel onze tijd er voor genomen, maar met het resultaat zijn er elke dag nog heel blij. Lang verhaal kort: top product, top mensen, top bedrijf wat een extra stap zet waar nodig!

Grandioos

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen en daarnaast prachtige vloeren. Een team met passie voor hout en een dosis kennis. We hebben vroeg in ons bouwproces al een vloer bij Dutzfloors uitgezocht en gedurende het hele traject meerdere keren contact gehad. We kregen elke keer snel reactie en daarnaast dachten goed met ons mee en gaven tips en adviezen in het gehele proces. Ze doen absoluut meer dan alleen het verkopen van een vloer. De vloer is super strak en netjes geplaatst door parketteur John ook voor hem een dikke 10. Dank jullie wel we kunnen nu eindelijk gaan genieten!

Koop geen vloer bij Dutzfloors, service = 0

Leuk gesprek in oktober, die vloer willen we, foto van de vloer, taart! Leuk gesprek in december, die kleur willen we, taart! Vlak vóór levering: u moet de hele factuur betalen anders leveren we de vloer niet uit (staat overigens niet in de algemene voorwaarden die wij hebben gekregen). Bij levering, via de parketteurs: dit is inderdaad niet de vloer die u heeft gefotografeerd, dit zijn andere maten, want de vloer uit de showroom die u heeft gefotografeerd leveren wij niet meer. Dat hebben we echt gezegd hoor (oh ja?) En dat kunt u zien aan de getallen op de offerte (oh ja?) En dit is toch hetzelfde principe? Huh? Vind u ons arrogant overkomen? Nou, dat willen wij niet hoor! Wij zijn een klein team en doen heel erg ons best! Samenvattend: een kledingwinkel doet meer moeite met haar aftersales als ik een trui koop dan Dutzfloors bij een vloer. Erg teleurstellend.

Allereerst hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Een onvoldoende review wordt na 7 dagen geplaatst. In deze 7 dagen is nog veel gebeurd hetgeen wij graag willen delen. Na twee bezoeken aan onze showroom hebben we de offerte uitvoerig doorgesproken. Op grond hiervan was er geen enkele twijfel over de maatvoering. Temeer daar er zelfs met een meetlat de maatvoering van het patroon is doorgesproken. De formaten van het patroon stond tevens in de offerte vermeldt. Voor de levering van de vloer is de factuur verzonden met het verzoek de factuur te voldoen voor levering van de vloer. Zoals gebruikelijk en eveneens omschreven in ons vloerplan. Tijdens het leggen bent u echter geschrokken van het formaat van het patroon. Vervolgens hebben wij op dezelfde dag nog contact opgenomen met jullie. Wij vinden het vervelend dat dit niet het patroon formaat is wat jullie voor ogen hadden. We hebben aangegeven te willen meedenken over wat mogelijk is. Vervolgens hebben wij op dag 2 opnieuw contact met jullie gezocht om de voortgang betreffende het uitzoeken met jullie te willen bespreken. Op dag 3 hebben we jullie s ’morgens laten weten dat we een mogelijkheid hebben om daadwerkelijk het formaat te maken wat jullie voor ogen hadden. Uiteindelijk hebben jullie zelf gekozen voor een ander soort patroon met het huidig formaat. Het telefoongesprek was positief en werd goed afgerond. De parketteurs hebben vervolgens de werkzaamheden herstart. Wij hebben daarna nog twee keer een mail verstuurd vanuit onze betrokkenheid naar de voortgang ervan. We onderhielden contact met parketteurs en alles verliep naar wens. Tot onze spijt zagen we een review voorbijkomen die is geschreven op het moment dat jullie schrokken van de maatvoering van het patroon. Vervolgens hebben we meegedacht in het vinden van een oplossing. Wij staan namelijk voor het blijven meedenken met de klant. Hierin maken wij geen onderscheid, of het nu gaat om een onderhoudsproduct of om de vloer zelf. Het is jammer dat jullie ondanks bovengenoemde inzet vanuit onze kant jullie dit niet inzien en achter je review blijven staan. We vinden het patroon zoals wij jullie ook hebben laten weten ontzettend mooi. Wij wensen jullie ondanks deze afronding veel plezier toe met jullie prachtige vloer! Team Dutzfloors

Resultaat is 100% conform verwachting

Onze bezoeken aan de showroom waren prettig en we liepen zonder open vragen de deur uit. De communicatie omtrend levering was duidelijk. Het leggen van de vloer door Jan was gezellig. Hij heeft de vloer er zeer mooi ingelegd.

Erg tevreden met onze nieuwe vloer !

Na 'n lange zoektocht bij diverse vloerleveranciers - waar we het niet konden vinden - toch maar weer op internet aan het zoeken gegaan en bij de site van Dutzfloors terecht gekomen. Lang verhaal kort: afspraak gemaakt, uitstekend geholpen en 'n goede keuze kunnen maken en 'n Europees eiken vloer besteld. Qua communicatie ( adequaat reageren op mail etc. ) ook erg goed gegaan. Na +/- 6 weken kwam perfect vlgs. afspraak de nieuwe vloer en parketteur Jan heeft vakkundig de vloer geplaatst ! We zijn erg blij en tevreden met het mooie resultaat !! groeten Anneke en Huib - Egmond Binnen

Super tevreden met onze vloer

Heel tevreden met onze Europees eiken UV behandelde vloer. Mooie showroom en flexibel meegedacht in het mogelijk maken van de plaatsing in het leggen van de vloer. Hiervoor willen we zeker ook Fokke bedanken.

Prachtige vloer en zeer goede service!

We zijn zeer in onze nopjes met een prachtig mooie eikenhouten vloer. Met dank aan Jan, ligt de vloer er super bij, een echte vakman met hart voor de zaak! Nu tijd om lekker te genieten, Team Dutzfloors, thanks!

Prachtig resultaat

Met liefde voor het hout hebben zij ons bijgestaan in het voortraject om een keuze te maken uit al die mogelijkheden. Corona en een groot verduurzamingstraject van onze woning brachten een flinke vertraging met zich mee, maar aan het einde was daar Fokke; een absolute vakman. Hij heeft de vloer er zelfs zo netjes en strak er in gelegd, dat er geen vloerplinten nodig waren. Blij met onze brede plankenvloer! Tip voor de klant: als je de planken krijgt en je kunt je nieuwsgierigheid niet bedwingen; pak altijd meer dan 1 pak uit, omdat de hout-kleuren per pak kunnen verschillen. En don't worry: Fokke legt het wel in een prachtige mix. Tip voor Dutzfloors: zet ook in de laatste leveringsmail van de planken dat gerookte planken 3 - 6 maanden de tijd nodig hebben om bij te kleuren/op te lichten en dat individuele planken onderling sterk van kleur kunnen verschillen door het looizuurgehalte.

Uitstekende dienstverlening en kwalitatief goed eigen product

Mooi product van eigen bodem, gelegd door een vakman. Na bijna twee jaar ben ik nog altijd heel erg blij met mijn houten vloer. Door een klein ongelukje is de vloer onlangs beschadigd geraakt. Dutzfloors stond mij gelijk bij met raad en daad. Uitstekende service! Met mijn vloer komt het weer goed..

Prachtige tijdloze vloer

Na een gedegen en goed advies van Melissa hebben we een visgraatvloer gekozen. De parketteur Fokke heeft onze vloer gelegd, prachtig recht en strak. Echt vakwerk en we ervaren bij beide liefde voor het vak. Waardoor de vloer nog meer waarde krijgt! Elke dag zijn wij nog super blij met deze tijdloze vloer. Bedankt!

Geweldig bedrijf

Wij hebben de vloeren bijna via een ander bedrijf besteld maar na een telefonisch contact moment hebben we toch besloten om de showroom te bezoeken. Vanaf dat moment wisten we dat we de vloeren bij Dutzfloors willen bestellen. Altijd goed contact gehad en bijzonder goed geholpen, goed en passend advies. De levering maar vooral After sales service is uitstekend, dit zou voorbeeld moeten zijn hoe klanten service moet werken. TOP bedrijf!

gemoedelijke sfeer

gemoedelijke sfeer en een mooie vloer

Super vloer

Goed bedrijf, besteden genoeg aandacht aan de klant en denken mee ! Zeker een aanrader.

Zoals het hoort en zoals een klant behandeld wil worden.

Goede ervaringen, vanaf het 1e contact op een zaterdagmiddag. Goede koffie (met oranjekoek). Duidelijke uitleg. Geen hijgerige verkoper en alle tijd voor een duidelijk advies, ondanks dat we geen afspraak hadden gemaakt. Als we dat wel hadden gedaan had Melissa nog meer tijd voor ons gehad. Rustig worden vragen beantwoord, “neem een bord mee om thuis te kijken of deze vloer bij jullie past”. De afspraken m.b.t aflevering en leggen stipt nagekomen. Pluim voor Jan Teensma die de vloer heeft gelegd en wat mij betreft in een recordtijd. Kortom, de komende 30 jaar hebben we Dutzfloors normaal gesproken niet meer nodig voor een vloer, maar mocht dat wel zo zijn, door wat voor oorzaak ook, dan gaan we zeker weer naar Beetsterzwaag.

Prachtige vloer en prima service

De mensen van Dutzfloors denken met je mee en komen met oplossingen. Dat was mijn redding want ik wist niet dat ik zelf eerst de oude vloer moest verwijderen. Toen de parketteur kwam kon hij de nieuwe vloer niet leggen en ook niet op korte termijn (vanwege mijn naderende verhuizing) terugkomen. Melissa van Dutzfloors bracht uitkomst. Zij regelde snel een andere parketteur, Fokke, die de vloer nu zeer vakkundig en strak heeft gelegd. Met hun hulp en met het advies van Hedwig bij het uitzoeken, ligt er nu een schitterende, sterke vloer met planken van 22 cm breed, geschaafd, gerookt en 2 x geolied.

Vanaf de eerste ontmoeting in de prachtige showroom in Beetsterzwaag tot en met het uiteindelijke resultaat: "een uitstekende ervaring".

Heel erg blij met onze vloer

Erg professionele en vriendelijke mensen die met hart en ziel werken. Het proces is in ons geval niet helemaal vlekkeloos verlopen. Er was wat onduidelijkheid over de meetresultaten van verschillende metingen tbv restvochtgehalte in onze dekvloer. Wij hebben ons uiteindelijk neergelegd bij hun oordeel. En we genieten nu van onze prachtige vloer. We bevelen Dutzfloors van harte aan

Goede voorlichting, service, product, prijs

heel goed

prima advies geweldig mooie vloer en goede vloerlegger dik tevreden

Zeer tevreden.

Goed advies, prettige en correcte communicatie, prachtig resultaat.

Zeer tevreden.

Alles keurig volgens afspraak geleverd, en prima gelegd.

Vriendelijk, deskundig en een uitstekende service.

Wij zijn heel tevreden met onze vloer. Dankzij de vriendelijke medewerkers, de deskundige voorlichting en een heel goede service ligt er bij ons nu een prachtige vloer.

De moeite waard om naar jullie toe te rijden!

Op Instagram en Pinterest hadden we al veel mooie vloeren voorbij zien komen van Dutzfloors. We hebben in de buurt van onze woonplaats Amersfoort een aantal winkels bezocht, maar kwamen er niet uit. Onze droomvloer zat er niet tussen en de prijzen stonden ons ook tegen. Wij zijn heel erg blij dat we de auto in zijn gestapt om naar Beetsterzwaag te rijden. Een super mooie locatie waar je veel vloeren kunt bekijken. We hebben zelfs een kijkje achter de schermen gekregen en gezien hoe de vloeren klaargemaakt worden. Een familiebedrijf waar met passie wordt gewerkt! Er liggen heel veel mooie vloeren. Wij vonden het heel prettig dat Redmer ons hielp met het maken van de keuze. Door veel vragen te stellen en naar onze interieurwensen te kijken hebben we samen een mooie vloer kunnen samenstellen. Een vloer waar op geleefd kan worden, die tegen een stootje kan en waar we jaren mee vooruit kunnen. Bedankt voor de geweldige service. We kunnen niet wachten tot de vloer in de woning ligt.

Professioneel bedrijf en goed resultaat

Vanaf het begin goed geholpen met veel aandacht voor de wensen. Het bedrijf heeft in Beetsterzwaag een prachtige showroom waar de vloeren met eigen ogen bekeken kunnen worden. Daar is een ruim aanbod aanwezig. Het resultaat is een prachtige vloer!

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.