Pluspunten

Wij hebben onze visgraat vloer bij dutzfloors aangeschaft. Alles perfect. Prima verkoopproces, goed product en perfect gelegd. Toppertje die we aanbevelen. Zeker de rit naar friesland waard

Pluspunten

Je krijgt wat ze beloven, met daarnaast een zeer ervaren parketteer die de vloer als een vakman heeft gelegd.

Pluspunten

Mooie vloer en in één dag gelegd. Super.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid Punctualiteit Meedenken Kwaliteit

In ons geval geen. Zo blijven

Pluspunten

Vriendelijke geholpen door het personeel, goed advies dat aansloot op onze wensen en een fantastische eiken houten vloer! Alleen maar positief en wij zouden het zeker aanbevelen.

Pluspunten

Prachtige locatie en showroom Je voelt je als klant zeer welkom Uitgebreide collectie houten kasteelvloeren Zeer professionele parketteur legt de vloer zeer vakkundig. Vloer heeft prachtige uitstraling.

Pluspunten

Zeer goed begeleid bij de aanschaf van de vloer. De geleverd vloer werd keurig bezorgd en overtrof de verwachting.

Pluspunten

Service is erg goed

Pluspunten

Geen opdringerige verkoop. Veel vloeren in de showroom. Goed beeld wat mogelijk is. Transparante offerte.

Ga zo door.

Pluspunten

We hebben hier een hele mooie vloer gekocht. Omdat we zelf konden kiezen hoe de vloer bewerkt zou worden, is de vloer helemaal naar onze zin geworden. Het ziet er heel netjes uit. Ook is de vloer heel mooi gelegd. In ons huis (jaren '30 woning) waren al plinten aan de muur bevestigd en het was niet meer mogelijk om die eraf te halen. Omdat het wel mooi was om die plinten te gebruiken, heeft de parketteur ervoor gekozen om de vloer tegen de plinten aan te leggen. Hierdoor waren geen platte plinten nodig. Het resultaat is een hele strakke vloer. Daarnaast hadden we het geluk dat de vloer heel snel gelegd kon worden. Vrijdag vloer bekeken, zondag uitgezocht en twee weken later gelegd. Top!

Pluspunten

Prachtige parketvloeren voor een redijke prijs Prima service van Dutzfloor Nog nooit zo mooi gelegd door de parketteur

Pluspunten

Tijdens een persoonlijk gesprek veel adviezen gekregen en vloeren bekeken in de ruime showroom. Naast dat er erg veel kennis en ervaring is, ook heel transparant in mogelijkheden en prijzen. Na bestelling keurig op tijd klaar om af te halen. Ook voor vragen na de bestelling via telefoon en e-mail goed bereikbaar.

Pluspunten

Klantvriendelijk, aardige mensen, staan voor je klaar, weten waarover ze spreken

Ga zo door

Pluspunten

Prettige persoonlijke hulp en advies. Fijn en snel schakelen omdat het een klein (familie?) bedrijf is. Geleverde vloer helemaal naar verwachting en alle ondersteuning gekregen bij vragen. Top bedrijf!

Pluspunten

Mooie showroom, vakbekwame en zeer geduldige mensen met liefde voor vloeren. Heel tevreden een vloer aangeschaft.

Geen.

Pluspunten

Groot aanbod. Verstand van zaken. Top dat de vloer kant en klaar wordt afgeleverd. Vloerenlegger Jan werkt deskundig en snel.

Communicatie mag minder stroef.

Pluspunten

-Prachtige showroom -Vriendelijke jonge en gedreven mensen die met je meedenken -Duidelijke uitleg en goede aandachtspunten

Pluspunten

Erg deskundig advies gekregen. We zijn heel blij met onze prachtige vloer!

Pluspunten

Prettig contact, mooie showroom, uitstekende adviezen, professionele uitstraling, goede kwaliteit-prijsverhouding, deskundige parketteur, telefonisch contact na de werkzaamheden

informatie t.a.v. levering van hout klopt niet: pas op de dag van levering kun je bellen voor tijdstip en niet de dag ervoor vanaf 18.00 uur.

Pluspunten

Veel keuze en prima advisering bij de te maken keuzen. Kwalitatief goede vloeren. Heldere afspraken over de levering en het leggen van de vloer. Zeer vakkundig gelegd. goede informatie over het behandelen van de vloer.

tijd tussen betaling en levering wat kort; vooral in vakantietijd.

Pluspunten

Vriendelijk, toegankelijk, denkt mee en heeft mooie, kwalitatieve producten.

Het was duidelijk dat het een drukke periode is, want telefonisch was het bedrijf niet altijd goed bereikbaar. Ik werd wel altijd terug gebeld.

Pluspunten

Super mooie vloeren en strak gelegd ziet er goed uit.

Pluspunten

Heel Klantvriendelijk!

Pluspunten

Zeer goed kunnen luisteren naar wat de klant wil. Groot aanbod houten vloeren. Professioneel bedrijf.