Van begin tot eind een goede ervaring. We werden goed ontvangen en er werd in ons belang gedacht. De bereikbaarheid is erg goed. Iedereen is vriendelijk. Uiteindelijk een prachtige vloer geleverd van een goede kwaliteit die prachtig gelegd is. Ik geef Dutzfloors een 10!

Professioneel vakmanschap

Tijdens een hartelijk ontvangst in de showroom zijn wij uitgebreid geïnformeerd over de diverse vloeren die wij geselecteerd hadden om te bekijken. De keuze werd gemaakt en de productie in gang gezet. De vloer werd netjes geleverd en in de afgesproken week gelegd door de parketteur. Het eindresultaat is schitterend. De service, de klantvriendelijkheid en de passie waarmee er door iedereen wordt gewerkt is echt bijzonder hoog!

Heel blij met onze nieuwe vloer!

We zijn bij de aankoop goed geadviseerd over de eiken vloer. Ook hebben ze goed meegedacht over het combineren van de houten vloer met vloerverwarming. De vloer is superstrak gelegd door Jan.

Prachtig!

De vloer is prachtig geworden! De kleur, de planken, de hoeveelheid noesten; het is nog mooier dan gedacht. Heel tevreden over de service en het proces, van begin tot eind meegenomen hierin. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Vlak voor de bestelling nog een wijziging gedaan en daarna met alle vertrouwen onze vloer laten maken en leggen. We bevelen Dutzfloors zeker aan!

Hulde voor team Dutzfloors.

Wij zijn heel tevreden over de vakkracht die onze vloer heeft gelegd en geschuurd. Keurig, beleefd, op tijd en heel goed qua uitvoering! Al met al zijn wij heel blij met het hele verloop van offerte tot oplevering. Hulde voor team Dutzfloors.

Goede service en kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de vloer. Zelf leggen was goed te doen. Er werd goed meegedacht over de behandeling van de ondervloer. De beschrijving hoe de vloer zelf te leggen is duidelijk. Laten leggen is uiteraard ook mogelijk. Alle materialen worden meegeleverd, inclusief lijmkam en duimstok. In de winkel werd ruim de tijd genomen en meegedacht in mogelijkheden. De vloer is boven verwachting mooi geworden.

Het juiste adres voor de liefhebber van een houten vloer

Dutzfloors heeft een mooie showroom met een uitgebreid assortiment en mensen met een ruime productkennis. Wij kwamen voor een visgraat vloer, maar na goed advies zijn we juist op hele brede en lange plank uitgekomen. Verder duidelijke informatie en communicatie over de producten, diensten en kosten en samen kijken naar alternatieven als deze combinatie niet naar wens is. In ons geval hebben we voor dezelfde vloer gekozen op de begane grond en de eerste verdieping. Waarbij de vloer beneden verlijmd gelegd is door Dutzfloors (ivm de vloerverwarming) en boven zwevend gelegd door onszelf. Goeie service, duidelijke communicatie, kundige parketteurs en... de vloer is prachtig!

Aan alle verwachtingen voldaan.

Prachtige 'special' vloer. White wash finish, oud gemaakt eiken. Aan specifiek verzoek voldaan bij de productie. Puik gelegd. Zeer betrokken medewerkers. Aan te bevelen.

Een topbedrijf om een eiken vloer te kopen

Het begon met een zeer prettig aankoop traject waarbij uitgebreid de tijd voor ons werd genomen door Teun en alle aspecten van de verschillende vloeren die mogelijk zijn helder werden toegelicht. De communicatie, zowel ten tijde van de verkoop als daarna was zeer goed en pro-actief. En voor het leggen nam de professionele parketteur alle tijd die nodig was met als resultaat dat de vloer netjes en strak ligt. Dus als je op zoek bent naar een eiken vloer zou ik zeker bij Dutzfloors langsgaan.

Prima begeleiding van Aankoop tot installatie

Bij het kopen van de vloer deskundige uitleg en warme begeleiding. De installatie ging zeer goed, waarbij de parkketeur wederom meedacht. Niet de goedkoopste, wel de beste !

Top vloeren, perfecte passing, vriendelijk personeel, zeer hulpvaardig

Vloer zelf gelegd, was echt goed te doen. De afwerking van de planken was van hoog niveau!!!!

Prima en een plezierig bedrijf

Beste lezer, De aanloop tot het verkrijgen van mijn vloer nam voor mijzelf wat tijd in beslag. Wel was ik onder de indruk van de mogelijkheden bij Dutzfloors. Er waren goede adviezen en de houtenvloer werd voor een redelijke prijs aangeboden. Mijn hele huis is voorzien van hun houtenvloeren. Ook is er aandacht voor de afwerking (zoals plinten) en de juiste onderlaag voor geluidsdemping. In de corona periode ging de bouw van mijn huis langzamer dan gepland en aldus moest de planning tweemaal worden aangepast. Gelukkig konden zij hier goed rekening mee houden. In mei 2022 werd mijn vloer gelegd en dit is gewoon perfect gedaan. Er ligt een mooie houtenvloer in mijn woonkamer en ook in de slaapkamers. De bovenste verdieping kreeg een mooie witte vloer. Ik ben trots op mijn nieuwe vloer en je zou de vloer live moeten zien.

Goede begeleiding van begin tot eind!

Kan Dutz van harte aanbevelen! Niet alleen ligt er dankzij parketteur Jan een prachtige, strak gelegde vloer in mijn huis; maar daarnaast word je van de ontvangst in de mooie showroom tot het nazorg-belletje na het leggen van de vloer op een prettige en gedegen manier begeleid. Kortom, top!

Nog mooier dan verwacht

Wij zijn erg blij met onze nieuwe vloer, en vinden hem nog mooier dan verwacht. Bedankt voor de goede service!

Zeer tevreden met kwaliteit/service/nazorg.

Uitstekende communicatie, legservice goed, kwaliteit top!

heel mooi bedrijf

hartelijke deskundige en geduldig personeel. komen afspraken na. heel fijn geholpen door Teun.

Het is een prachtige eikenhouten vloer geworden.

De vloer ziet er schitterend uit en is er door Fokke Roelinga de parketteur prachtig ingelegd. Het was een genoegen hem 2 weken over de vloer te hebben. De contacten met Dutzfloor verliepen prima en prettig.

goede communicatie

veel contact gehad op tijd geleverd en mooi gelegd. Wij zijn tevreden en erg blij met de keuze!!!!

Flexibel en meedenkend

Gedurende het gehele traject hebben wij de flexibiliteit van Dutzfloors gewaardeerd. In onze specifieke situatie hebben ze goed meegedacht wat heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Ook de complimenten aan de parketteur, die verstand van zaken heeft. Communicatie rondom de (afwerking van) plinten had beter gekund, anders 5 sterren beoordeling.

Top vloer geleverd door hele fijne mensen!

Toen wij de zaak binnenstappen werden we goed ontvangen door Teun! In een ontspannen sfeer ,met bakje en stukje oranjekoek, een mooie vloer uitgezocht. . Ook met de planning houden ze rekening , en denken ze met je mee. GEWOON EEN TOPZAAK DUS!! GR .Sjors en Annet

We leven 8 weken op de nieuwe vloer, dus beproefd en zeer tevreden!

Inmiddels leven we 8 weken op de nieuwe vloer, dus beproefd en heel tevreden! Dutzfloors-pluspunten: hulp om de juiste vloer te kiezen, de planning prettig te maken en het perfecte leggen door Jan!

One-stop-shop voor een topvloer

Grote showroom met goed advies waarmee we snel tot de perfecte vloer zijn gekomen. Betreft een visgraat op vloerverwarming, plankenvloer in het souterrain en trapbekleding. Alles kundig gelegd door twee toppers met een fantastisch resultaat. Blij mee!

Vorig jaar de vloer gekocht. Vriendelijk personeel, goede service. Mijn man en onze zoon hebben samen de vloer gelegd, was best te doen. Kan niet anders zeggen vakwerk. Bevalt ons uitstekend. Familie M. te Pekela

Prettig en deskundig

Goede uitleg gehad in showroom. Geeft gevoel met echte houten vloeren specialist van doen te hebben. Goed inzicht gekregen in wat mogelijk was. Afspraak bleek inderdaad afspraak te zijn. Het leggen gebeurde door een deskundige parketlegger.

Fantastisch mooie vloer

Super tevreden over onze nieuwe vloer. Zeer welkom ontvangen in de showroom en goed geholpen met het uitzoeken van de vloer. Betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. De vloer heb ik zelf gelegd en was prima te doen. Aanrader!

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.