Top vloer en prima aftersales!

Na enige omzwervingen bij Dutzfloors terecht gekomen. Prima advies en zeer prettig en vriendelijk geholpen. Na de offerte ruimschoots de tijd gekregen om keuze definitief om te zetten naar koop. Vloer keurig afgeleverd zoals afgesproken. Omdat we de vloer zelf gingen leggen een aantal keer telefonisch contact gehad voor advies hier werd alle tijd voor genomen en kregen we helder advies. Tijdens het leggen viel op dat de planken zeer homogeen waren qua afmeting en vorm (100% haaks) waardoor “kier-vorming” tot het minimum werd beperkt. Kortom zeer tevreden en blij met onze vloer en de geleverde service van DutzFloors.

uitstekend

Je wordt erg vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Er wordt goed naar je wensen geluisterd. Uitstekende levering en nog eerder dan afgesproken

Echt vakwerk

Wij hadden een vrij hoge verwachting bij het uitzoeken van de vloer voor onze bovenverdieping. Goed geadviseerd met goede inleving in onze situatie. Na het uitzoeken werd ons verteld dat de vloer in het begin iets donkerder zou zijn door de rook-bewerking. Toen de eerste meters werden gelegd, vond ik de vloer inderdaad iets te donker. Ik was de opmerking van de verkoper al weer vergeten en dacht dat de verkeerde vloer was geleverd. De professionele parketeur legde het nogmaals netjes uit en ik was gerust gesteld. En dan het werk: Jan is echt een vakman. " Werk leveren zoals je het thuis ook zou willen hebben" was zijn sloagan. En dat heeft hij waargemaakt. Ik ben best een kritische klusser, maar dit werk is echt perfect ! Naast een beetje zaagstof heeft hij gestructureerd en schoon gewerkt. Chapeau, Jan! Het gehele traject zeer plezierig ervaren. Aardig en deskundig personeel. Punctueel.

Van A tot Z een absolute aanrader!

Vanaf het moment dat we voor de eerste keer bij Dutzfloors kwamen kijken, tot het moment dat we na het (zelf) leggen van de vloer gebeld worden hoe het gegaan was, zijn we echt fantastisch geholpen! Uitgebreide keuze, super voorlichting en met het legplan is zelf leggen zeer eenvoudig. Wij zijn enorm tevreden met het eindresultaat en kunnen Dutzfloors absoluut aanraden, prachtbedrijf, prachtige vloeren!

Wij hebben onze vloer bij Dutzfloors gekocht, waar goed advies wordt gegeven en zeker de afspraken worden nagekomen. Er wordt met je mee gedacht, ook door de persoon die het gelegd heeft en het ligt er geweldig in. Wij zijn zeer tevreden over hoe alles verlopen is.

Top vloer

Zeer professioneel bedrijf

Goede service, prachtige vloer

Ik heb bij Dutzfloors een vloer gekocht (26 mm, eiken whitewash) en zelf zwevend gelegd. Het zijn prachtige vloeren en de ontvangst bij de showroom door Teun was prettig. Het was lastig om mijn last minute bestelling in de vakantie te leveren maar dit is toch gelukt mede doordat Dutzfloors enorm flexibel en meedenkend geweest. Ik had geen ervaring met het leggen van een houten vloer en het bleek achteraf toch een grotere klus dan ik dacht. Het is echter te doen en als je handig bent het overwegen waard. De vloer geeft de woonkamer een hele metamorfose en is een plaatje an sich. Er zitten hier en daar wel korte witte banden op de kopstukken van het hout waar de plank op de machine is vastgezet. Achteraf had ik die minder in zicht willen leggen. Ik heb hier echter goed contact met Dutzfloors over en deze banden zullen met de tijd vervagen. Een houten vloer is best een investering en het is dan fijn om persoonlijk contact te hebben en te houden. Ook geeft het vertrouwen dat de vloeren door hen zelf in Beesterzwaag worden gemaakt. Van harte aanbevolen!

Top bedrijf met erg goede service en vakkundig personeel

Wij hebben de zwarte oud eiken vloer bij het bedrijf gekocht. Vanwege corona een video call gesprek met Teun. Hij heeft ons alles heel duidelijk uitgelegd en begreep meteen waar onze voorkeur naar uitging en kregen meteen voorbeelden te zien. Ook hebben we een sample opgestuurd gekregen voordat we richting het bedrijf gingen. Levering was zelfs eerder dan we hadden afgesproken. Leuk dat we nog een kaartje van het bedrijf kregen om ons veel plezier met de vloer te wensen. Communicatie was erg goed. De vloer is door ons zelf gelegd.

Prima kwaliteit en goede service

We zijn zeer content met onze vloer, het verkregen advies en de flexibiliteit van het team van Dutzfloors. Parketteur Fokke heeft onze vloer met veel kundigheid en zorg gelegd. We zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat en het proces van aankoop tot het leggen.

leggen duurde wel lang. maar prachtig resultaat

uitstekende geholpen, het is een prachtige vloer geworden. Het leggen door de parketeur duurde wel wat lang, maar ons huis is dan ook geen standaard huis. al met al zeer tevreden.

Super mooie vloer

In de showroom werden wij goed ontvangen, er was zelfs gebak. Goede uitleg en een aantrekkelijke prijs. Het enige punt wat ik heb voor bij de uitleg is: beter uitleggen hoe de vloer wordt geleverd. Deze werd niet op de etage geleverd waar deze gelegd zou gaan worden. Dit stond wel in de offerte benoemd maar is niet aan bod gekomen bij het eerste gesprek dit had ik wel graag van te voren willen weten. Ik had beter de offerte moeten lezen en Dutzfloors had dit in het eerste gesprek kunnen vermelden. Misschien had dit ook gedaan kunnen worden als extra service. Het leggen zelf is door een zeer kundig parketeur (Jan) uitgevoerd. Echter had ik te weinig hout besteld en kon een van de kamers niet volledig worden voorzien van hout. Gelukkig is dit vrij snel en op een goede manier opgelost. Misschien had het inmeten van de vloer, desnoods tegen betaling, door Dutzfloors verzorgd kunnen worden. Als ik kritisch kijk, denk ik dat er op bepaalde vlakken nog wat winst is te behalen. V.w.b. de vloer zelf, en het leggen, heb ik er niets op aan te merken. De vloer maakt onze woning een huis en maakt het een warme en aangename plaats om te zijn.

Beste T. Kammeijer, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te horen dat de uitleg goed was en dat je tevreden bent over het eindresultaat. Uiteraard waarderen wij het als klanten komen met een verbeterpunt. Maar onzes inziens is het verbeterpunt wat jij noemt duidelijk gecommuniceerd. Op jouw offerte staat namelijk duidelijk de volgende zin weergegeven: ‘’Transport (gratis op route, aflevering op bg)’’. Dit is ook besproken tijdens het doornemen van de offerte, wij lopen altijd puntsgewijs de offerte door. Maar omdat er veel besproken wordt en om misverstanden te voorkomen zetten we het ook duidelijk in de offertetekst. Daarnaast heb je thuis de offerte ondertekend en heb je nogmaals de tekst op de offerte zien staan dat wij de vloer bezorgen tot de begane grond. Vervolgens staat het ook nogmaals weergegeven in de transport/factuur e-mail die je geruime tijd voor het transport ontvangen hebt. In deze e-mail staat de volgende zin: ‘’’Het leveren van de vloer verzorgen wij zelf, dit betekent dat wij als extra service de vloer naar binnen zullen brengen op de begane grond’’. De dag van levering laat je ons telefonisch weten dat je de aflever methode graag anders ziet, namelijk dat wij de vloer naar boven brengen. Jammer dat wij pas te horen krijgen als de bezorgers al voor de deur staan, helemaal omdat allang gecommuniceerd was hoe de levering zou gaan plaatsvinden. Als wij dit in een eerder stadium wisten, waren wij graag in overleg gegaan hoe we dit anders hadden kunnen vormgeven. Wij wensen jullie veel woonplezier toe en fijn om te horen dat de houten vloer ervoor zorgt dat het een fijne woonomgeving is. Hartelijke groet, Team Dutzfloors

Prettige ontvangst in de showroom. Geen druk alle uitleg prachtige vloeren omdat er eerst vvw moest worden aangelegd en een zandcement vloer die moest drogen 2 maanden gekampeerd in huis Een kleine rimpeling de vloer zou gebracht worden maar moest nog worden verouderd er is met man en macht over gewerkt om dit op tijd klaar te krijgen.De parketeur Jan uit Gorredijk bleek een sympathieke maar bovenal een vakman met liefde voor het vak wat hij al 30 jaar uit Oefende het resultaat is een prachtige dubbelgerookte verouderde eiken vloer Wij zijn er erg blij mee ook met het meedenken van Jan om de afstap met anti slip strip prachtig op te lossen dus kortom een aanrader. J.Vonk 15 -9 2021

Goede service en vakmensen

Onze vloer beneden is gelegd door Dutzfloors en dat was prima. Vakkundig personeel en een goede service. De communicatie met het bedrijf verloopt prima. De vloer boven hebben we zelf gelegd en dat was ook prima te doen.

Geweldige service!

Hele prettige sfeer bij Dutzfloors. In de showroom nemen ze de tijd voor je en je merkt dat ze erg deskundig zijn. Een fijne manier van communicatie. Daarnaast zijn wij erg blij met onze prachtige vloer. Wij zouden het iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen in de showroom. (wel rekening houden dat je dan gelijk verkocht bent;) )

Hoge kwaliteit, grote deskundigheid en persoonlijke benadering.

Na ons bezoek aan de showroom in Beetsterzwaag waren we door het enthousiasme en de deskundigheid van dit team, overtuigd hier onze vloer te bestellen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en kregen uitgebreide informatie en deskundig advies. Omdat er mee gedacht werd, voelde het vertrouwd. Het eindresultaat is zeer fraai geworden mede door de vakmanschap van de parketteur. We willen iedereen die een houten vloer wil aanschaffen, aanraden om Dutzfloors als partij te overwegen.

Dutzfloors deskundig en top service

We hebben veel winkels bezocht, maar bij Dutzfloors hebben ze de mooiste showroom. We werden rondgeleid, goed geïnformeerd en ze namen de tijd om alle opties te bespreken. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. We hebben de vloer zelf gelegd en konden met vragen steeds terecht. Uiteindelijk een geweldige vloer geworden.

Een goed, betrouwbaar en enthousiast team

Mijn zoektocht op internet begon eenvoudig met houten vloeren. Dutzfloors kwam al snel in zicht en gaf zoveel duidelijke en belangrijke informatie, dat ik nauwelijks nog heb gekeken naar andere aanbieders van houten vloeren. De persoonlijke benadering en de charmante, niet zo gelikte presentatie maakten me enthousiast en ja, dat zo'n bedrijf in Friesland staat doet de rest. Ik heb natuurlijk een bezoek gebracht aan Beetsterzwaag, want ik wilde het zien en voelen. Dat was zeker de moeite waard. Ik zag het hout, zag hoe het hout behandeld werd en zag vooral de mensen en hoe ze met enthousiasme met hun product bezig zijn. De situatie waarin ik de vloer bestelde was wat ongewoon, maar ze kwamen mij in veel opzichten tegemoet en maakten zonder meer waar wat ik had gehoopt. De vloer is helemaal zoals ik dat gehoopt had.

Kwaliteit, betrouwbaar, goede communicatie en prachtig resultaat

Helemaal naar Friesland gereden om Dutzfloors te leren kennen en vloer uit te zoeken. Het is het waard. Goed geholpen en prachtige vloer gevonden. Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat is helemaal goed. Zeker dankzij parketteur Jan Teensma die vakwerk heeft geleverd. Nog speciale dank aan de transportmannen van Dutzfloors die de zware vloerdelen omhoog naar ons appartement hebben gebracht. Ruud & Monique Veenman, Alphen aan de Rijn

Kan niet beter

Van begin tot eind het idee dat wij en onze wensen centraal staan. Alle tijd voor ons in de showroom en het bezoek aan de werkplaats was ook bijzonder. Extra vragen werden altijd serieus en volledig geadresseerd. Daarnaast is het product prachtig dat ons huisje alle eer aandoet. Ook in het leg- en financiële traject blijkt Dutzfloors een betrouwbaar partner. Aanrader!

vanaf de showroom tot thuis is alles goed geregeld

zie hierboven

Een goede beslissing

Goede service, mooi product en makkelijk te leggen

Dutzfloors heeft onze droomvloer gemaakt!

januari 2019 getekend voor onze nieuwbouwwoning in Meerstad en zijn meteen begonnen met ons avontuur. Nadat we de keuken hadden uitgekozen gingen we gelijk op zoek naar een vloer. We wouden altijd een pvc visgraat vloer, omdat we het gewoon mooi vonden. Toch was het net niet wat we wouden. Ons grootste wens was dat we 2 banen kregen in de vloer. Een donkere baan en een lichte baan. We hebben door heel NL zoveel winkels bezocht, het is niet eens te tellen... uiteindelijk gingen we op internet wat rondneuzen en zo waren we bij Dutzfloors terechtgekomen. Via Instagram. We komen zelf uit Groningen, dus dat was ook nog eens een voordeel! Lekker dichtbij! We hebben eerst hun website, Instagram en reviews bekeken en hebben meteen een afspraak gemaakt! Daar stonden we dan. Zaterdag ochtend. We zijn vriendelijk ontvangen door Teun en hebben eerst wat rond gekeken in hun prachtige showroom! Nadat we wat inspiratie hadden opgedaan en een aantal mooie vloeren hadden gezien gingen we om tafel om onze wensen te bespreken. We hadden zelf een bepaalde visgraat vloer en kleur in gedachte en hadden daar ook een foto van. Joop Jan werd erbij geroepen, want die maakt het hout zelf naar de wens van de klant. Hij moest nog even nadenken over de olie en had ons beloofd een aantal plankjes te maken als voorbeeld. We hebben wat planken op de vloer gelegd en waren eigenlijk gelijk wel van overtuigd dat we bij Dutzfloors onze vloer gingen afnemen! Het voelde meteen goed. Na 1,5 jaar op zoek zijn naar een vloer, hadden we eindelijk onze droomvloer gevonden met 2 banen!! Teun heeft ons heel vriendelijk geholpen. De kleur vonden wij heeeel erg spannend, omdat het van een plaatje afkomt. Toch hebben we het helemaal aan hun overgelaten... medio april heeft Fokke de parketteur onze vloer gelegd. Wat een kritische, nette en vriendelijke man! Nadat er al 2 banen lagen werden we gelijk verliefd! Onze droomvloer!! Teun, Redmer, Joop Jan, Hedwig & Fokke. Bedankt voor jullie inzet en het resultaat!

Schitterende vloer, vakkundig gelegd en plezierige klantbenadering

We zijn ontzettend blij met de eikenhouten vloeren van Dutzfloors. Ze zijn schitterend gelegd door Sveto. Het kiezen van de juiste vloer ging erg vlot dankzij de duidelijke voorbeelden op de website en de mooie showroom in Beetsterzwaag maakte het plaatje compleet. Als het kan, zeker een bezoek waard! We zijn goed geholpen en erg tevreden over het advies dat we hebben gekregen. Erg professioneel allemaal. Maar dat wisten we ook eigenlijk al wel: we kwamen via twee afzonderlijke familieleden hier terecht: beiden hebben een mooie vloer van Dutzfloors. Beter mond-tot-mondreclame is er niet.

Dutzfloors, een klasse apart, legt een prachtige eiken houten vloer en een prima service.

Alle medewerkers staan je netjes te woord. Ze begeleiden je in het gehele proces en leggen graag het proces uit. Vol trots op hun product. De ontvangst is warm en open in hun prachtige bedrijf. We wisten al snel dat we een goede keuze hadden gemaakt met dit bedrijf om een eiken houten vloer te kopen. Er werd alle tijd genomen om een prachtige vloer voor ons samen stellen. Men blijft ook na de aankoop meedenken hoe de vloer het best gelegd kan worden en wanneer. Dat Dutzfloors een klasse apart is bleek toen het fout dreigde te gaan met de levering van de vloer. Alles werd in het werk gesteld door Melissa om toch te zorgen dat de vloer op tijd geleverd ging worden door de vervoerder. En het kwam goed. Chapeau! Ook over parketteur John alleen maar lovende woorden. De vloer is strak gelegd en hij denkt graag met je mee. Het resultaat: Adembenemend! Kortom: Een prachtig bedrijf met fijne en deskundige medewerkers met hart voor hun product. Ga vooral zo door!!

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.