Schitterende vloer, vakkundig gelegd en plezierige klantbenadering

We zijn ontzettend blij met de eikenhouten vloeren van Dutzfloors. Ze zijn schitterend gelegd door Sveto. Het kiezen van de juiste vloer ging erg vlot dankzij de duidelijke voorbeelden op de website en de mooie showroom in Beetsterzwaag maakte het plaatje compleet. Als het kan, zeker een bezoek waard! We zijn goed geholpen en erg tevreden over het advies dat we hebben gekregen. Erg professioneel allemaal. Maar dat wisten we ook eigenlijk al wel: we kwamen via twee afzonderlijke familieleden hier terecht: beiden hebben een mooie vloer van Dutzfloors. Beter mond-tot-mondreclame is er niet.

Dutzfloors, een klasse apart, legt een prachtige eiken houten vloer en een prima service.

Alle medewerkers staan je netjes te woord. Ze begeleiden je in het gehele proces en leggen graag het proces uit. Vol trots op hun product. De ontvangst is warm en open in hun prachtige bedrijf. We wisten al snel dat we een goede keuze hadden gemaakt met dit bedrijf om een eiken houten vloer te kopen. Er werd alle tijd genomen om een prachtige vloer voor ons samen stellen. Men blijft ook na de aankoop meedenken hoe de vloer het best gelegd kan worden en wanneer. Dat Dutzfloors een klasse apart is bleek toen het fout dreigde te gaan met de levering van de vloer. Alles werd in het werk gesteld door Melissa om toch te zorgen dat de vloer op tijd geleverd ging worden door de vervoerder. En het kwam goed. Chapeau! Ook over parketteur John alleen maar lovende woorden. De vloer is strak gelegd en hij denkt graag met je mee. Het resultaat: Adembenemend! Kortom: Een prachtig bedrijf met fijne en deskundige medewerkers met hart voor hun product. Ga vooral zo door!!

Top service en meedenkend in mogelijkheden

Goede kwaliteit vloeren, snelle en vriendelijke services. Denken met je mee en er is veel mogelijk.

Heel vakkundig bedrijf

Nadat we de mooie showroom hadden bezocht,en ‘n goed en duidelijk advies kregen,hebben we nu ‘n prachtige eiken vloer liggen,die Jan ‘n goede vakman heeft gelegd.We zijn er heel erg blij mee. André en Anneke

Dutzfloors levert prachtige houten vloeren en geweldige service

Wij hebben een prachtige eiken vloer van Dutzfloors. De kwaliteit is geweldig en de service ook. Goed en duidelijk advies. Ze komen ieder woord na wat ze beloofd hebben.

Deskundig en duurzaam advies

Positieve ervaring en geduld in besluitvormingsproces

Onze ervaring met Dutzfloors is alleen maar positief!!

We waren ontzettend tevreden over onze vloer van Dutzfloors (in november 2019 gelegd) zodat we na onze verhuizing in november 2020 weer bij Dutzfloors een vloer hebben gekocht. Deze is inmiddels gelegd en we zijn weer superblij met onze vloer en het deskundige advies van Dutzfloors. Onze dochter die ergens anders een vloer hadden gekocht hebben hier een nare ervaring mee gehad en gaan voor hun volgende vloer zeker naar Dutzfloors!!

Adembenemend

Van a tot z een plezierig contact. Alle medewerkers, inclusief de eigenaren, staan je netjes te woord. Ze begeleiden je in het gehele proces en leggen graag het proces uit. Vol trots op hun product. Het ontvangst is al plezierig, een mooie showroom en een heerlijk stukje oranjekoek, we hadden meteen besloten niet meer verder te zoeken. En ook over de parketteurs alleen maar lovende woorden, zonder enige plakplint is de vloer strak gelegd, plezierige mannen, die graag met je meedenken. Het resultaat: Adembenemend!

Mooie vloer en fijne service

Wij hebben een vloer voor ons hele nieuwe huis aangekocht bij Dutzfloors. De aandacht en de tijd die ze hebben genomen voor ons in de showroom was top. De vloer is van prachtige kwaliteit gemaakt en de parkateur heeft netjes werk afgeleverd. De prijs en kwaliteitsverhouding is super, zeker gezien de kwaliteit was het deze prijs absoluut waard. Wij zijn erg tevreden en blij dat er nog van dit soort ambachtelijke, authentieke bedrijven bestaan die echt passie hebben in hetgeen zij doen.

Super klantvriendelijk & een geweldige vloer

Voor mijn huis in Utrecht ben ik lang op zoek geweest naar de perfecte vloer. Eerst bij diverse bedrijven in de buurt wezen kijken, maar daar kon ik het niet vinden. Via diverse mensen werd ik toen gewezen op Dutzfloors. Omdat ik niet over een auto bezit twijfelde ik om deze afstand te overbruggen. Vandaar dat ik eerst telefonisch contact heb opgenomen, ik werd zo vriendelijk te woord gestaan dat ik geen twijfels meer had, ik moest hier naar toe. Na een lange reis werd ik direct vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en een heerlijk stukje oranjekoek. Het voelde direct goed! Het fijne aan Dutzfloors is dat je echt je eigen vloer kan samenstellen. En je de vloer kan bekijken op een groot oppervlak. De vloer die ik samen met behulp van Teun heb samengesteld is een 26cm brede planken vloer, met weinig noesten, de vloer heeft een lichte kleur en de planken zijn gerookt. De vloer past echt perfect in mijn woning. De adviseurs van Dutzfloors staan echt voor je klaar en weten iedere vraag te beantwoorden. Ik kan niks anders zeggen dan dat Dutzfloors een geweldig bedrijf is, ga zo door!

Een klasse apart.

Geweldig assortiment. We komen uit Heerhugowaard en werden gegrepen door de website van Dutzfloors. Op weg naar Beetsterzwaag en wat zijn we blij en tevreden dat we dat hebben gedaan. Naast een zeer uitgebreid assortiment maakten we kennis met deskundig personeel dat luistert naar je wensen. We zijn enorm blij met onze aangeschafte eiken houten vloer, deze past perfect in ons interieur.

Super service met een super product!

Onze vloer van Dutzfloors ligt nu ruim een jaar, we zijn nog net zo happy als toen hij met lag. Na een uitgebreide en duidelijke uitleg zijn wij voor een gerookte een geschaafde vloer gegaan. Een hele warme uitstraling in huis! Bedankt voor het goede advies. Na overleg hebben we besloten de vloer zelf te leggen, verlijmd aan de ondergrond. Dit was zeer goed te doen, we hebben wel onze tijd er voor genomen, maar met het resultaat zijn er elke dag nog heel blij. Lang verhaal kort: top product, top mensen, top bedrijf wat een extra stap zet waar nodig!

Grandioos

Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen en daarnaast prachtige vloeren. Een team met passie voor hout en een dosis kennis. We hebben vroeg in ons bouwproces al een vloer bij Dutzfloors uitgezocht en gedurende het hele traject meerdere keren contact gehad. We kregen elke keer snel reactie en daarnaast dachten goed met ons mee en gaven tips en adviezen in het gehele proces. Ze doen absoluut meer dan alleen het verkopen van een vloer. De vloer is super strak en netjes geplaatst door parketteur John ook voor hem een dikke 10. Dank jullie wel we kunnen nu eindelijk gaan genieten!

Koop geen vloer bij Dutzfloors, service = 0

Leuk gesprek in oktober, die vloer willen we, foto van de vloer, taart! Leuk gesprek in december, die kleur willen we, taart! Vlak vóór levering: u moet de hele factuur betalen anders leveren we de vloer niet uit (staat overigens niet in de algemene voorwaarden die wij hebben gekregen). Bij levering, via de parketteurs: dit is inderdaad niet de vloer die u heeft gefotografeerd, dit zijn andere maten, want de vloer uit de showroom die u heeft gefotografeerd leveren wij niet meer. Dat hebben we echt gezegd hoor (oh ja?) En dat kunt u zien aan de getallen op de offerte (oh ja?) En dit is toch hetzelfde principe? Huh? Vind u ons arrogant overkomen? Nou, dat willen wij niet hoor! Wij zijn een klein team en doen heel erg ons best! Samenvattend: een kledingwinkel doet meer moeite met haar aftersales als ik een trui koop dan Dutzfloors bij een vloer. Erg teleurstellend.

Allereerst hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Een onvoldoende review wordt na 7 dagen geplaatst. In deze 7 dagen is nog veel gebeurd hetgeen wij graag willen delen. Na twee bezoeken aan onze showroom hebben we de offerte uitvoerig doorgesproken. Op grond hiervan was er geen enkele twijfel over de maatvoering. Temeer daar er zelfs met een meetlat de maatvoering van het patroon is doorgesproken. De formaten van het patroon stond tevens in de offerte vermeldt. Voor de levering van de vloer is de factuur verzonden met het verzoek de factuur te voldoen voor levering van de vloer. Zoals gebruikelijk en eveneens omschreven in ons vloerplan. Tijdens het leggen bent u echter geschrokken van het formaat van het patroon. Vervolgens hebben wij op dezelfde dag nog contact opgenomen met jullie. Wij vinden het vervelend dat dit niet het patroon formaat is wat jullie voor ogen hadden. We hebben aangegeven te willen meedenken over wat mogelijk is. Vervolgens hebben wij op dag 2 opnieuw contact met jullie gezocht om de voortgang betreffende het uitzoeken met jullie te willen bespreken. Op dag 3 hebben we jullie s ’morgens laten weten dat we een mogelijkheid hebben om daadwerkelijk het formaat te maken wat jullie voor ogen hadden. Uiteindelijk hebben jullie zelf gekozen voor een ander soort patroon met het huidig formaat. Het telefoongesprek was positief en werd goed afgerond. De parketteurs hebben vervolgens de werkzaamheden herstart. Wij hebben daarna nog twee keer een mail verstuurd vanuit onze betrokkenheid naar de voortgang ervan. We onderhielden contact met parketteurs en alles verliep naar wens. Tot onze spijt zagen we een review voorbijkomen die is geschreven op het moment dat jullie schrokken van de maatvoering van het patroon. Vervolgens hebben we meegedacht in het vinden van een oplossing. Wij staan namelijk voor het blijven meedenken met de klant. Hierin maken wij geen onderscheid, of het nu gaat om een onderhoudsproduct of om de vloer zelf. Het is jammer dat jullie ondanks bovengenoemde inzet vanuit onze kant jullie dit niet inzien en achter je review blijven staan. We vinden het patroon zoals wij jullie ook hebben laten weten ontzettend mooi. Wij wensen jullie ondanks deze afronding veel plezier toe met jullie prachtige vloer! Team Dutzfloors

Resultaat is 100% conform verwachting

Onze bezoeken aan de showroom waren prettig en we liepen zonder open vragen de deur uit. De communicatie omtrend levering was duidelijk. Het leggen van de vloer door Jan was gezellig. Hij heeft de vloer er zeer mooi ingelegd.

Erg tevreden met onze nieuwe vloer !

Na 'n lange zoektocht bij diverse vloerleveranciers - waar we het niet konden vinden - toch maar weer op internet aan het zoeken gegaan en bij de site van Dutzfloors terecht gekomen. Lang verhaal kort: afspraak gemaakt, uitstekend geholpen en 'n goede keuze kunnen maken en 'n Europees eiken vloer besteld. Qua communicatie ( adequaat reageren op mail etc. ) ook erg goed gegaan. Na +/- 6 weken kwam perfect vlgs. afspraak de nieuwe vloer en parketteur Jan heeft vakkundig de vloer geplaatst ! We zijn erg blij en tevreden met het mooie resultaat !! groeten Anneke en Huib - Egmond Binnen

Super tevreden met onze vloer

Heel tevreden met onze Europees eiken UV behandelde vloer. Mooie showroom en flexibel meegedacht in het mogelijk maken van de plaatsing in het leggen van de vloer. Hiervoor willen we zeker ook Fokke bedanken.

Prachtige vloer en zeer goede service!

We zijn zeer in onze nopjes met een prachtig mooie eikenhouten vloer. Met dank aan Jan, ligt de vloer er super bij, een echte vakman met hart voor de zaak! Nu tijd om lekker te genieten, Team Dutzfloors, thanks!

Prachtig resultaat

Met liefde voor het hout hebben zij ons bijgestaan in het voortraject om een keuze te maken uit al die mogelijkheden. Corona en een groot verduurzamingstraject van onze woning brachten een flinke vertraging met zich mee, maar aan het einde was daar Fokke; een absolute vakman. Hij heeft de vloer er zelfs zo netjes en strak er in gelegd, dat er geen vloerplinten nodig waren. Blij met onze brede plankenvloer! Tip voor de klant: als je de planken krijgt en je kunt je nieuwsgierigheid niet bedwingen; pak altijd meer dan 1 pak uit, omdat de hout-kleuren per pak kunnen verschillen. En don't worry: Fokke legt het wel in een prachtige mix. Tip voor Dutzfloors: zet ook in de laatste leveringsmail van de planken dat gerookte planken 3 - 6 maanden de tijd nodig hebben om bij te kleuren/op te lichten en dat individuele planken onderling sterk van kleur kunnen verschillen door het looizuurgehalte.

Uitstekende dienstverlening en kwalitatief goed eigen product

Mooi product van eigen bodem, gelegd door een vakman. Na bijna twee jaar ben ik nog altijd heel erg blij met mijn houten vloer. Door een klein ongelukje is de vloer onlangs beschadigd geraakt. Dutzfloors stond mij gelijk bij met raad en daad. Uitstekende service! Met mijn vloer komt het weer goed..

Prachtige tijdloze vloer

Na een gedegen en goed advies van Melissa hebben we een visgraatvloer gekozen. De parketteur Fokke heeft onze vloer gelegd, prachtig recht en strak. Echt vakwerk en we ervaren bij beide liefde voor het vak. Waardoor de vloer nog meer waarde krijgt! Elke dag zijn wij nog super blij met deze tijdloze vloer. Bedankt!

Geweldig bedrijf

Wij hebben de vloeren bijna via een ander bedrijf besteld maar na een telefonisch contact moment hebben we toch besloten om de showroom te bezoeken. Vanaf dat moment wisten we dat we de vloeren bij Dutzfloors willen bestellen. Altijd goed contact gehad en bijzonder goed geholpen, goed en passend advies. De levering maar vooral After sales service is uitstekend, dit zou voorbeeld moeten zijn hoe klanten service moet werken. TOP bedrijf!

gemoedelijke sfeer

gemoedelijke sfeer en een mooie vloer

Super vloer

Goed bedrijf, besteden genoeg aandacht aan de klant en denken mee ! Zeker een aanrader.

Zoals het hoort en zoals een klant behandeld wil worden.

Goede ervaringen, vanaf het 1e contact op een zaterdagmiddag. Goede koffie (met oranjekoek). Duidelijke uitleg. Geen hijgerige verkoper en alle tijd voor een duidelijk advies, ondanks dat we geen afspraak hadden gemaakt. Als we dat wel hadden gedaan had Melissa nog meer tijd voor ons gehad. Rustig worden vragen beantwoord, “neem een bord mee om thuis te kijken of deze vloer bij jullie past”. De afspraken m.b.t aflevering en leggen stipt nagekomen. Pluim voor Jan Teensma die de vloer heeft gelegd en wat mij betreft in een recordtijd. Kortom, de komende 30 jaar hebben we Dutzfloors normaal gesproken niet meer nodig voor een vloer, maar mocht dat wel zo zijn, door wat voor oorzaak ook, dan gaan we zeker weer naar Beetsterzwaag.

Beetsterweg 9 9244GC Beetsterzwaag

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.