Prachtige vloer en prima service

De mensen van Dutzfloors denken met je mee en komen met oplossingen. Dat was mijn redding want ik wist niet dat ik zelf eerst de oude vloer moest verwijderen. Toen de parketteur kwam kon hij de nieuwe vloer niet leggen en ook niet op korte termijn (vanwege mijn naderende verhuizing) terugkomen. Melissa van Dutzfloors bracht uitkomst. Zij regelde snel een andere parketteur, Fokke, die de vloer nu zeer vakkundig en strak heeft gelegd. Met hun hulp en met het advies van Hedwig bij het uitzoeken, ligt er nu een schitterende, sterke vloer met planken van 22 cm breed, geschaafd, gerookt en 2 x geolied.

Vanaf de eerste ontmoeting in de prachtige showroom in Beetsterzwaag tot en met het uiteindelijke resultaat: "een uitstekende ervaring".

Heel erg blij met onze vloer

Erg professionele en vriendelijke mensen die met hart en ziel werken. Het proces is in ons geval niet helemaal vlekkeloos verlopen. Er was wat onduidelijkheid over de meetresultaten van verschillende metingen tbv restvochtgehalte in onze dekvloer. Wij hebben ons uiteindelijk neergelegd bij hun oordeel. En we genieten nu van onze prachtige vloer. We bevelen Dutzfloors van harte aan

Goede voorlichting, service, product, prijs

heel goed

prima advies geweldig mooie vloer en goede vloerlegger dik tevreden

Zeer tevreden.

Goed advies, prettige en correcte communicatie, prachtig resultaat.

Zeer tevreden.

Alles keurig volgens afspraak geleverd, en prima gelegd.

Vriendelijk, deskundig en een uitstekende service.

Wij zijn heel tevreden met onze vloer. Dankzij de vriendelijke medewerkers, de deskundige voorlichting en een heel goede service ligt er bij ons nu een prachtige vloer.

De moeite waard om naar jullie toe te rijden!

Op Instagram en Pinterest hadden we al veel mooie vloeren voorbij zien komen van Dutzfloors. We hebben in de buurt van onze woonplaats Amersfoort een aantal winkels bezocht, maar kwamen er niet uit. Onze droomvloer zat er niet tussen en de prijzen stonden ons ook tegen. Wij zijn heel erg blij dat we de auto in zijn gestapt om naar Beetsterzwaag te rijden. Een super mooie locatie waar je veel vloeren kunt bekijken. We hebben zelfs een kijkje achter de schermen gekregen en gezien hoe de vloeren klaargemaakt worden. Een familiebedrijf waar met passie wordt gewerkt! Er liggen heel veel mooie vloeren. Wij vonden het heel prettig dat Redmer ons hielp met het maken van de keuze. Door veel vragen te stellen en naar onze interieurwensen te kijken hebben we samen een mooie vloer kunnen samenstellen. Een vloer waar op geleefd kan worden, die tegen een stootje kan en waar we jaren mee vooruit kunnen. Bedankt voor de geweldige service. We kunnen niet wachten tot de vloer in de woning ligt.

Professioneel bedrijf en goed resultaat

Vanaf het begin goed geholpen met veel aandacht voor de wensen. Het bedrijf heeft in Beetsterzwaag een prachtige showroom waar de vloeren met eigen ogen bekeken kunnen worden. Daar is een ruim aanbod aanwezig. Het resultaat is een prachtige vloer!

Duidelijk en netjes

Ze houden je goed op de hoogte van het gehele proces. Ze komen hun afspraken goed na! En de vloer is super netjes gelegd.

geweldige service en kwaliteit

Er wordt goed met jou als klant mee gedacht, er wordt geluisterd naar je wensen en gekeken hoe dit te realiseren. De vloerenlegger is een expert die weet wat hij doet en kwaliteitswerk levert.

Mijn vloer is helemaal naar mijn zin en ligt er prachtig in. Er zat weinig tijd tussen de aankoop van de vloer en mijn verhuizing en ik ben erg tevreden over de flexibiliteit van parketteur Jan. Hij paste zijn planning zo aan dat mijn vloer nog voor mijn verhuizing gelegd kon worden. Klasse!

Boven verwachting

In de winkel goed geadviseerd. Vloer is erg mooi geworden en keurig gelegd door Fokke.

Heel prettige ervaring vanaf het uitzoeken van de vloer tot aan het leggen en het adviseren voor gebruik. We hebben ervoor gekozen om de trap met hetzelfde hout als de vloer te leggen, het is een schitterend geheel geworden super proffesioneel gelegd!

Grandioos

Wij gingen naar Dutzfloor in Beesterzwaag om ons te laten voorlichten wat er voor soorten eikenhouten vloeren te krijgen zijn. Wij zijn zo goed door Melissa geholpen en vakkundig geadviseerd dat wij samen de eikenvloer hebben uitgekozen die bij ons paste en mooi vonden. Met als resultaat dat we een hele mooie eikenhouten vloer hebben besteld.

Fantastisch mooie vloer, geweldig geholpen door Hedwig en Fokke

Na binnenkomst direct erg vriendelijke geholpen door Hedwig. We vonden direct wat we graag wilden. Een witte vloer, brede planken, maar niet té strak. De producten stralen kwaliteit uit en na levering werd dat nog eens bevestigd. De vloer is gelegd door Fokke. Wat een vakman is dit! Bovendien is het iemand die met je meedenkt, vriendelijk is en keihard werkt! We kunnen Dutzfloors iedereen aanbevelen, je krijgt echt waar voor je geld! En als je dan samen met Hedwig een vloer hebt uitgezocht dan bevelen we van harte Fokke als parketteur aan!! Freek & Angélique

Uitstekende service, wordt goed meegedacht in alle wensen!

Onze benedenvloer hebben we inmiddels 3 jaar liggen, een prachtige Dutzfloors. Waar we nog steeds super blij mee zijn. Ondanks het intensief gebruik (kinderen en huisdieren) ziet de vloer er prachtig uit. Je raadt het al, ook voor bovenverdieping was onze wens om een mooie Dutzfloors te plaatsen. Team Dutzfloors heeft goed met ons meegedacht op basis van onze wensen. De vloer boven hebben we zelf geplaatst. Ik kan het iedereen aanraden, het leggen was een makkelijke klus mede doordat we instructie documentatie van Dutzfoors hebben ontvangen met handige tips. We kunnen niets anders zeggen dan vol lof te zijn over het bedrijf. Een echte aanrader!

Uitstekend geholpen waardoor mijn droomvloer er ligt

Bij binnenkomst meteen goed ontvangen. Degene die mij hielp had verstand van zaken, dat kon ik aan alles merken. Op elke vraag een antwoord, en ik heb veel verschillende vloeren met bewerkingen kunnen zien. Op een gegeven moment uitgenodigd in de werkplaats, waar een plank ter plekke voor mij werd geolied, zodat ik kon zien hoe de plank eruit komt te zien. Hierdoor vertrouwd geraakt met het product. Vervolgens de desbetreffende vloer besteld en met een erg tevreden gevoel huiswaarts gegaan. Ik heb mijn droomvloer binnen!

Mooi materiaal, goed zelf te leggen. Wel kapotte of niet gebruiken planken.

Mooi showroom, lekkere koffie. Mooi materiaal en goede communicatie. Tijdens transport meerdere planken met beschadigingen. Ook meerdere planken waar de olie niet opgekomen is. Dit zou het spinthout zijn. Volgens bedrijf is dat ons ook gezegd. Wij weten helaas van niets.

Uitstekende voorlichting en service!

Heel hartelijk bedankt voor de duidelijke voorlichting en uitstekende service! De poetsbeurt doet ons en onze hele huis weer stralen. De vloer hebben we gekocht bij een niet nader te benoemen woonwinkel. Nadat wij ons ongenoegen hadden aangegeven, was Dutzfloors erg begripvol en coulant. Betrouwbaarheid, service en visie passen dan ook uitstekend bij Dutzfloors!

Prachtige vloer!

Het uitzoeken van de vloer was al een feestje. De rit naar Beesterzwaag zeker waard! Zo vaak koop je niet een nieuwe vloer. Goed en duidelijk advies, niet perse het duurste opdringen, helemaal top. Leggen was ook mooi om te zien. Binnen 1 dag (bijna 80m2 met allerlei moeilijke hoekjes!) lag het er keurig in. Echte vakmannen. Wij zijn hele blije Dutzfloor klanten.

Prachtig eindresultaat

Vriendelijke verkoop en een vakbekwame vloerenlegger zorgden er voor dat we dik tevreden zijn over het eindresultaat van onze 26cm brede plankenvloer.

Goede kennis van zaken en prima product

Zeer goed ontvangen en goede eerlijke voorlichting gekregen. Goed gelegd door parketeur Fokke! Prachtige vloer!

Enthousiast verkooopteam met mooi product

Prettige en kundige voorlichting over de diverse vloeren. Groot voordeel van Dutchfloor is, dat ze zelf de planken bewerken zodat je echt een vloer opmaat en naar jouw wensen kunt bestellen. Levering en het leggen was binnen 4 weken geregeld !

Beetsterweg 9

9244GC Beetsterzwaag

Over Dutzfloors

Dutzfloors is specialist in eiken houten vloeren. Wij produceren alle houten vloer op Nederlandse bodem op maat voor ons klant. Wat voor houten vloer je zoekt, wij maken deze speciaal op maat voor je! Al onze vloeren zijn uitermate geschikt om te leggen in combinatie met vloerverwarming en vloerverkoeling. Wij leveren en leggen onze vloeren door geheel Nederland. Hierbij verzorgen wij graag het totaalplaatje. Wij voorzien al onze vloeren machinaal van olie of lak hierdoor krijgt iedere plank een evenredige hoeveelheid olie/lak en kan na het leggen van de vloer er direct op geleefd worden, oftewel een woonklaar product. Omdat wij zeker zijn van onze kwaliteit geven we maar liefst 15 jaar garantie.