super snel geleverd

Volgende dag al in huis en doos mooi verpakt

Besteld, volgendag geleverd!

Altijd goed!

Wederom mooie aanbieding en ook netjes op de geselecteerde bezorgdag afgeleverd. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Snelle levering.

Snelle levering en dat is fijn.

In 1 woord SUPER!

Snelle levering, goed verpakt, zeldzame items in top conditie.

Redelijk als eerste ervaring

Redelijk snel en efficiënt. Doch verwacht men wat extra korting bij meerdere bestellingen.

Uitstekend!

Mooie aanbiedingen en snel en goed verpakt geleverd!

Netjes geleverd

Goede en snelle levering, alles goed verpakt.

Ruim assortment, snel bezorgd.

Gewoon netjes wat je van een winkel verwacht. Dat is tegenwoordig al heel wat.

Uitstekende service en prijs ervaring

Ik zal altijd eerst bij mister Bricks kijken wanneer ik een nieuwe Lego set wil kopen, de populaire sets op voorraad tegen een fijne prijs !

Uitgebreide collectie snelle levering

Gezocht op een bepaalde set en gevonden. Prijs was ook verrassend en meteen besteld. Volgende dag geleverd. Dat noem ik top!

Snelle levering en fijne website

Fijne website en makkelijk bestelproces. Bestelde artikelen binnen een dag geleverd en goed verpakt.

Supersnelle levering

Mooi verpakt en vlot geleverd aan een goede prijs.

Bijzonder snel geleverd. Eenvoudig bestelproces met (indien gewenst) direct de mogelijkheid tot het aanmaken van een account. Mooie bouw doos met een klein minpunt: er ontbraken 2 stukjes. Vermoedelijk kan de winkel hier niet zoveel aan doen en had dit bij een iedere Lego winkel kunnen gebeuren.

Alles wat je mag verwachten van een goede webshop

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede prijs, vaak korting, en de levering is snel

Uitstekende ervaring bij deze webshop

Bij deze webshop heb ik een Lego set kunnen bemachtigen die bij veel andere webshops uitverkocht was. Bestelling en verzending zijn perfect verlopen.

Super snelle levering

Na 1 dag was men pakje er al

Snelle, nette levering

Goede ervaring met deze zaak. Ruim assortiment, mooie aanbiedingen en snelle levering.

Snelle en fijne levering

Bestellen van LEGO sets bij Mr. Bricks gaat op een fijne manier. Er zijn LEGO sets beschikbaar die bij LEGO zelf al uit de handel zijn. De levering gebeurd op een snelle manier. Levering is afhankelijk van bestelmoment (weekend of doordeweeks) binnen 1 of 2 werkdagen.

Super goede bouwdoos

Het is een super goede bouwdoos

Goeie service, pakket kwam in goede staat aan, snelle service daarnaast

Superservice

Recentelijk is Misterbricks toch wel mijn favoriet geworden, door scherpe prijzen en zorgvuldige verzending lopen ze ver voor op andere aanbieders. Altijd netjes verzonden, dus geen geplette of beschadigde verpakkingen. Een snelle en vriendelijke klantenservice, waardoor zelfs als er geen prijsverschil is toch met plezier voor Misterbricks gekozen word. Een aanrader voor elke Lego liefhebber!

Leuke aanbiedingen, snelle levering!

Perfect.

Perfect.

Over Mister Bricks

Bij MisterBricks zijn we gék op LEGO! We bieden je scherpe prijzen op het complete LEGO assortiment.