was zeer goed verpakt, en zonder schade op tijd geleverd, top

Een aanrader

Goede prijzen en een goede service na verkoop!

Pakketbezorger had het pakketje beschadigd geleverd, de afdeling service na verkoop heeft dit goed opgepakt en de Legodoos omgewisseld. Zo hoort het, al is het niet evident dat het ook op deze manier wordt opgelost. Mister Bricks kan ik dus aanbevelen!

snelle afhandeling, goed geregeld

groot assortiment om uit te kiezen.

Keurig geholpen

Netjes en beleefd geholpen

Altijd fijn om te winkelen bij Mister Bricks! Ze hebben een groot assortiment, leuke kortingen en snelle verzending.

Keurig verpakt en snel geleverd

Het was een prettige ervaring. Ik zal hier vast nog wel eens bestellen.

Zoals het hoort, perfect!

Alle beloftes worden waargemaakt.

een heel vlotte correcte afhandeling

Ik raad het iedereen aan, zonder twijfel een interessante correcte webwinkel

Votre web site est super bien fait… tout est Top

Votre service de commandes et livraisons sont 10/10 Un tout grand merci

Snel geleverd in een veilig doosje

Betrouwbare verkoper van mijn lieveling steentjes

Goed verpakt verzonden

Vriendelijke en hulpvaardige service

Voor de verjaardag van onze zoon een aantal Speed auto's besteld waarvan er twee sets in maart verstuurd zullen worden. In de bestelaanvraag stond dat de hele bestelling in maart verstuurd zou worden. Na een mailtje dat onze zoon eerder jarig is, is wat op voorraad was al opgestuurd zodat onze zoon toch al iets op zijn verjaardag krijgt morgen. Fijn! Bedankt!

Al meerdere keren bij Misterbricks besteld, altijd naar tevredenheid. Service is top, verzending is zeer snel en… eigenlijk is er gewoon niets over te klagen!

Top verpakt en verzonden

Goede verzending waardoor de originele Lego doos goed overkomt

Snelle en goede levering

Product besteld en levert zoals aangegeven op de site dat zie je niet zo veel meer bij online shops

Snelle service en goede prijzen

_

Makkelijk bestellen = snel geleverd

De site is duidelijk, makkelijk in gebruik. Het bestellen is kinderspel net zoals bestellen. De levering is top. Het ligt eraan wanneer je iets besteld, maar over het algemeen wordt het de volgende dag geleverd. Netjes in een stevige doos. Kortom Lego kopen bij Mister Bricks is zeker een aanrader.

Mooie prijzen en snel levering!

Doen wat ze zeggen.

Gewoon heel goed. Overzichtelijk bestelproces en er wordt gedaan wat er wordt afgesproken. Een dag later ligt je pakket voor de deur. Keurig!

Savonds om 21:00 besteld volgende dag in huis om 13:00

Produit conforme, livraison rapide, bien emballé

Rien à redire Je constate qu'un set commence à disparaître des magasins physique et en ligne, ou avoir un prix qui augmente. Après recherche, je le trouve ici à un prix très intéressant, commande facile, colis envoyé dans les délais les plus brefs, bien emballé avec coussinet pour empêcher que la boite ne bouge... Il est certains que je ferai d'autres achats sur ce site !

De levering is snel en betrouwbaar

Zeer snelle levering

betrouwbaar

Zeer goede webshop

Veel keuze en snelle levering

Over Mister Bricks

Bij MisterBricks zijn we gék op LEGO! We bieden je scherpe prijzen op het complete LEGO assortiment.