Keurig nette plaatsing en afwerking.

Goede communicatie en begeleiding na aankoop De panelen en omvormer zijn keurig netjes gemonteerd.

Zeer vriendelijk, kompetent met een perfekte nazorg.

Sinds 5 weken ben ik in het bezit van zonnepanelen...en sindsdien had ik enkele vragen , die zijn tot volste tevredenheid opgelost. Afspraken worden keurig nagekomen...en "foutjes" , worden gecorrigeerd..

Prima service, netjes afgewerkt, goede bereikbaarheid.

Snelle offerte, goede bereikbaarheid van klantenservice, keurig afgewerkte installatie.

Geweldige keus gedaan

Na enige problemen dat het niet goed was aangesloten werkt nu alles zoals het hoort.

Wat hebben ze er verstand van.

Ik heb het contact met en de afhandeling (behandeling) door Zonnepanelen Plus als zeer prettig ervaren. Het advies; De berekeningen; Het inmeten; De begeleiding bij de subsidie-aanvraag; De aanleg; De aandacht voor de veiligheid; De nazorg. Allemaal top. Dat het niet een 10 is geworden is omdat er heel kleine zaken nog wel verbeterd kunnen worden, heel klein, zo klein dat ik ze niet ga benoemen,.

Deskundig goed

Goede montage, klantvriendelijk

Goede uitleg van alles, goede opvolging van de binnendienst

bekabeling is matig aangelegd

in plaats van schroefbeugels, is de kabel met spijkerbeugels in de muur vastgezet. Panelen liggen niet mooi aangesloten (bij sneeuw blijft deze waarschijnlijk hierdoor liggen, in plaats van dat deze er af zou schuiven

Goed tevreden

Afspraken goed na gekomen

Prima geregeld !

Goede informatie, prima plaatsing en correcte afhandeling.

Goede afhandeling

Kan nog niet veel zeggen, de panelen liggen er nog niet zo lang. Tot nu toe in ieder geval tevreden!

Goede service en goede kwaliteit

Na een duidelijk uitleg gesprek bij ons thuis zijn ze de woning komen checken, de panelen zijn best snel geleverd en geplaatst Vriendelijke monteurs die netjes hebben gewerkt. We gaan genieten van een mooie zomer die nu ook iets op gaat leveren.

Zorgvuldig, klantgericht en klantvriendelijk.

Na klacht over de afwerking werd er snel en zorgvuldig gereageerd zowel telefonisch als per mail. Duidelijkheid en zorgvuldigheid heb ik gewaardeerd en als prettig ervaren. Indien er ik in de toekomst vragen heb stel ik het op prijs als ik gebruik kan maken van jullie service.

zeer goede ervaring

heel erg tevreden, goede service en begeleiding goed en snel geplaatst

Goed maar niet volmaakt.

De kit als afdichting voor de kabels door de muur is geen afwerking die zo’n mooie installatie verdient. (een pvc bocht of een pvc sok met U-gleuf aan een zijde met dop zou ook kunnen). Het gebruik van een boorhamer met een betonboor is veel te zware combinatievoor een steense muur en is ook niet zo als het hoort dit geeft namelijk aan de achterzijde een grote krater rond het boorgat, ook de stenen aan de rand van het metselwerk blijven beter vast zitten een klopboormachine met steenboor is een optie ook zo als het zou moeten zijn het duurt alleen wat langer maar het herstel van de krater kan weer achterwegen blijven.

Redelijk tot goed te noemen.

Vlekken op panelen door handen etc welke niet nodig zijn, duurt waarschijnlijk maanden dat ze wegspoelen. Verder zo te beoordelen een goerdwerkend systeem welk gemonteerd werd.

Mijn ervaring met zonnepanelen plus is uitstekend

Duidelijk en correct advies wat en hoe met zonnepanelen . Gedaan wat beloofd is. Installatie goed verlopen. Al met al aanbevelingswaardig bedrijf.

Mooi product, goede installatie door team

Netjes geïnstalleerd, heldere contacten

duidelijke uitleg

duidelijke uitleg en nette monteurs

Gematigd tevreden

Als ik het geheel bekijk kan ik niet echt tevreden zijn .. Natuurlijk zorgde de Corona ook voor meerdere opstakels zoals o.a geen bezoek aan huis .. Het begon al met de aanvraag van de lening bij de provincie , een ramp was het !!! Niemand die de eerste 2x even langskwam om mij te helpen, pas bij de 3x keer aanvragen had ik hulp.. de installatie zelf is snel en goed gegaan , geen enkele klacht .... Maar dan het activeren , weer mailtjes met de beschrijving wat ik moest doen ... En als je ,zoals ik , tegen de 60 jaar aan gaat dan ben je niet zo'n computer held ... Ik begreep er niet veel van en pas na enkele telefoontjes ,juffrouw was wel erg geduldig en vriendelijk , had ik ook mijn app aan het werken ... Nu alles werkt , merk ik toch de voordelen van de panelen tegenover andere ..vooral de hoge opbrengst is zeer aangenaam .. Al met al , ik geef deels de Corona de schuld , gebrek aan computer kennis ,en de matige info van de mailtjes ... Wat ik echt een groot minpunt vind is de betaal app om uitgebreider info te hebben over de panelen ...bij goedkopere panelen is dat allemaal gratis .. MVG Frans de Vos

Komen afspraken na en uitstekende nazorg.

Alles prima gepland en geregeld. Afspraken worden nagekomen, het werk wordt met veel zorgvuldigheid opgeleverd, nette installateurs, die weten wat ze doen. Ook de nazorg is prima. Ook nadat de laatste factuur is betaald bellen ze na of alles nog naar wens is. Top.

Van aanvraag tot en met montage installatie, top.

Het gehele proces vanaf de aanvraag verloopt op een prettige wijze. Goed overleg en de gemonteerde installatie voldoet aan wat is beloofd. Afhandeling btw teruggave ook in goede banen geleid. Prettige medewerkers van het bedrijf.

Perfecte service

Perfecte service

Na heel wat nare ervaring liggen ze eindelijk erop

Na heel wat telefoontjes liggen eindelijk de zonnepanelen erop de service had wat beter en vriendelijker gekund. Afspraken kwamen niet na telefoontjes moesten we achteraan

Zeer professioneel bedrijf! Vriendelijk, behulpzaam, vakbekwaam personeel. Snelle duidelijke communicatie. Zelfs in deze bijzondere tijd rondom Corona werden we goed geïnformeerd. De installatie verliep netjes door 3 vakmannen. Nazorg ook goed, ff een telefoontje of alles naar wens was gegaan en nog extra tips waar we op moeten letten. Daarnaast kregen we als bedankje voor t vertrouwen een heerlijke taart naar keuze. Laat de zon maar schijnen!!