Panelen doen hun werk, goede afspraken gemaakt die werden nagekomen.

Alles werkt prima en de ingeschatte opbrengst komt overeen met de praktijk. Verdere is de afhandeling van de btw teruggave door de firma geregeld zonder problemen.

Zeer tevreden, goed uitleg en mooi legplan

Haal nog niet de gewenste kw, die het systeem zou moeten opbrengen, maar gaat vast nog komen.

Goede service en vriendelijk personeel regelen alles voor je

Persoonlijke, eerlijke service van a t/m z.

Vanaf de eerste kennismaking oprecht en eerlijk behandeld en duidelijke antwoorden gehad op mijn kritische vragen. Vervolgens is de installatie professioneel gedaan en hebben we inderdaad de besproken besparing op ons energiecontract behaald. Ook voor vragen konden we goed terecht en werden zaken vlot afgehandeld. Niks anders dan lof voor dit bedrijf vanuit mijn persoonlijke ervaring!

Positief, maar ....

Positieve ervaring. Wel een maar: er is een probleem waar ik over gebeld hebt. Ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. Daarna is er telefonisch gebeld of alles naar wens is. Gemled dat ik niet teruggebeld ben. Zou alsnog gebeuren. Is niet gebeurd.....

alles top geregeld

netjes en goed werk geleverd....ook de na zorg top

goed,netjes,klantvriendelijk vakbekwaam

zoals ik boven heb omschreven. wacht alleen nog op het wachtwoord voor de app waar ik om heb gevraagd

slecht

naar een redelijk goed gesprek zonnepanelen besteld afspraak gemaakt voor datum ze kwamen uur te laat waren polen gebrekkig Nederlands daar begon het mee stijger opgebouwd wat ook al moeilijk was voor ze ik moest helpen dan op het dak liepen zo schuin op de hoeken van de pannen en wat gebeurd er dan breken ze stuken af en dan nog de Lichers te kort gezaagd voor alle panelen dus stukjes werden er aan gezet dan liggen ze in de auto zo op mekaar dat er een al krassen op zat ik heb spijt dat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf het liefst heb ik ze eraf weg ermee.

Super goed

Mark van Dinther bedankt voor de super service. Wij gaan zeker heel veel positieve dingen over jou en over het bedrijf vertellen. Mooie nette manier van werken. Panelen super goed gelegd. Kortom een hele tevreden klant.

goede kwaliteit en goede communicatie

ik heb bewust voor kwaliteit gekozen en niet voor kwantiteit en de communicatie was goed via de mail. de installatie was snel gemonteerd en werkte. minpuntje monteur is moeten terug komen omdat de monitoring niet werkte.

Topkwaliteit met snelle professionele plaatsing

De zonnepanelen zijn in een halve dag op ons dak geplaatst. Goed overleg nadat bleek dat het oorspronkelijke plan niet ging lukken. Duidelijke instructie Na het plaatsen en een app om te kijken hoeveel je produceert per dag. De app zou wel wat uitgebreider kunnen zijn om ook je verbruik te tonen maar wie weet komt dat nog. Ook de afhandeling van de btw terugvraag wordt goed verzorgt. Nu hopelijk veel zon voor een grote productie 😃

IK ben zeer tevreden over de manier waarop Zonnepanelenplus ons heeft geholpen met de aanvraag enz van de panelen. Enige minpuntje is , dat ik niet wist dat ik de btw vooruit moest betalen, voordat deze door de belastingdienst wordt teruggestort. Ook dat is opgelost intussen.

Zorgvuldige voorlichting, vakkundig gelegd

duidelijke en eerlijke voorlichting vakkundig gelegd zorgvuldige plaatsing van kabels en leidingen in goed overleg met en aandacht voor wensen van klant

Goede voorlichting, plaatsing met aandacht en oplossingsgericht.

In korte tijd gelegd ook toen ik van gedachte veranderde

Onze set is in een ochtendje gelegd. We konden gewoon verder werken in ons bedrijf zonder last te hebben van de monteurs. Het legplan was die ochtend veranderd waar ik later spijt van kreeg. Het was nou niet duidelijk wiens fout het was. ZonnepanelenPlus heeft de kosten op zich genomen en zijn teruggekomen om de set anders te leggen. Het zonnetje schijnt en ik haal de stroom binnen.

Dramatisch

Ze zullen het wel druk hebben en daardoor dikke schijt hebben aan de gemaakte afspraken. 2 ochtende thuis gezeten zonder dat een monteur kwam opdagen. Na zelf te bellen zeggen ze vrolijk. Ohja het loopt wat uit we komen vanmiddag. Bij een 3e afspraak was er iets mis gegaan met de planning. In de tussentijd nul actie vanuit het bedrijf zelf. Alleen maar reactie..en een hele slechte.

Zeer slecht met communicatie

Nadat de zonnepanelen gelegd zijn blijkt dat ze het niet doen als het geregend heeft. Dit kwam omdat de connectors gewoon los op het dak lagen ( in het water dus) 2 keer een monteur geweest ,die het dus ook niet heeft opgelost. Na herhaaldelijk bellen is het nog steeds niet opgelost omdat men niet terug belt of mailt. We zijn nu 7 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost.

wij zijn blij dat we het contract in overleg hebben kunnen ontbinden

bij ons is alles mis gegaan wat er maar mis kon gaan. o.a verkeerde metingen gedaan. zaten op het verkeerde dak te kijken. ze bellen niet terug als dit beloofd word. ze sturen geen mail als dit beloofd word. we moesten overal achteraan gaan. uiteindelijk op de dag dat ze kwamen leggen. klopte weer het een en ander niet en na 2 uur heen en weer bellen en wij de 4 werkmannen voorzien hadden van koffie. hebben wij gelukkig het contract in overleg kunnen ontbinden. als ik de reviews lees hier dan vraag ik mij echt af of ik wel naar de reviews van het juiste bedrijf zit te kijken. of is het toch de slagroomtaart wat in de reviews vermeld word? of was het bij ons de wet van murphy.

Beste Astrid, inderdaad de wet van Murphy was bij u van toepassing, waardoor we niet konden leveren wat u besteld had, vandaar dat we ook besloten hebben om alle gemaakte kosten voor onze rekening te nemen.

Pluspunten

heldere communicatie; komen hun afspraken na. Wij hadden een probleem met de omvormer -> werd adequaat opgepakt en opgelost

ik vind de ICT niet heel erg duidelijk. Weet bijvoorbeeld nog steeds niet waar ik kan zien hoeveel ik terug lever aan "het net" Daar kan men wat meer aandacht aan schenken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en eerlijke voorlichting. Kundige en vriendelijke monteurs. Goede afhandeling en informatievoorziening.

Er werd via verschillende medewerkers informatie verstrekt. Zoals de factuur, garantiegevens enz. Dit zou iets beter gebundeld kunnen worden in plaats van allemaal losse e-mails.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

perfecte afwerking, zeer goede monteurs en afhandeling

wordt iets meer beloofd, dan waar gemaakt, vertegenwoordiger.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit zonnepanelen

---Boven de dakkapel zijn de panelen gezet op dak. Ze begonnen bij 2 dakpannen hoogte. Daarna is het platte dak van het dakkapel vernieuwd omdat dit aan vervanging toe was. de rollen teer lopen door onder de eerste dakpan. Om goed te kunnen werken moeten ze de eerste 2 rijen dakpannen verwijderen en dat ging niet omdat de zonnepanelen er lagen. Dus mijn advies: Standaard pas zonnepanelen aanbrengen boven een dakkapel met plat dak vanaf de 4e rij dakpannen. Succes ermee. ---Prijzen zijn best duur en dit moet goedkoper kunnen. ---App voor zonnepanelen laat niet zien hoeveel stroom je teruglevert of opslaat. Jammer. Moet beter kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

tevreden , over levering en plaatsing. Onze contactpersoon Lars staat je goed ter woord , komt afspraken na en reageert direckt.

Wij krijgen hoe vreemd dan ook, stroom van belgie. {buitengebied] Hier was te weinig informatie over het verloop en communicatie,. is goed gekomen dank zij onze belgische vriend van de de dochter die bij ores werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven!!