Prima service, betrouwbaar product

Intakeproces is uitstekend verlopen. We zijn prima begeleid in het keuze- en aanschafproces. Informatieverstrekking in periode van bestellen tot montage is minder goed verlopen. Hier hebben we steeds opnieuw zelf actief actie in moeten ondernemen. Bij technische opname bleek lift nodig te zijn om dak te bereiken. Op montage dag was deze niet aanwezig. Het team heeft toen geen werkzaamheden kunnen uitvoeren. Gelukkig was er binnen 2 weken een nieuwe afspraak. Montage is goed verlopen. Systeem werkt prima. Nazorg is ook hartstikke goed. We worden proactief benaderd en meegenomen in de acties die nog moeten volgen.

Beste Marjo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles netjes geregeld en vlgs afspraak

Beste Petra, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

veel beloofd weinig gedaan

Problemen met de teruggave van de BTW is nog altijd niet geregeld. Bij de verkoop is bevestigd dat het bedrijf alle administratie van de teruggave zou regelen dat is niet gebeurt.

Beste heer Wiel van der Heijden, Spijtig te moeten lezen dat u problemen ondervind met de BTW, De BTW teruggave word door Maasrand B.V. geregeld. Gezien de AVG wet en u allemaal prive documentatie moet aanleveren hiervoor mogen wij dit niet doen voor u. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Van begin tot eind goed gecommuniceerd

Vriendelijke en deskundige mensen welke in diverse functies bij hebben gedragen tot het plaatsen van de zonnepanelen.

Beste Cees, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Heel goed.

slecht

Binnen 4 maanden is het Zonnenpanelen Plus niet gelukt om een niet werkende paneel te repareren en in goede orde aan te sluiten. Zelfs 3 keer hebben ze een afspraak gemaakt zonder langs te komen of af te zeggen. Heel vervelend! Ook te technische opname an het begin van de werkzamheden was niet juist. Ze hebben een paneel te veel en dan later een te weinig ingeplant. De werkzamheden zijn nog steeds niet afgerond.

Beste heer Polei, bedankt voor uw reactie. We willen dit heel graag voor u oplossen en zijn hier druk mee bezig achter de schermen. U kunt ons altijd bellen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service.

Goede service en goede monteurs. Alles netjes verzorgd en mooi afgewerkt.

Beste Jack, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles maar dan ook alles is van begin tot einde, supergoed geregeld!!

Het begint met een hele duidelijke uitleg hoe het allemaal in zijn werk gaat met zonnepanelen. Dan komt een bedrijf ze plaatsen. Bij ons kwamen ze op een dag toen het bloedheet was!! Superleuke jongens die ook niet te beroerd waren om uit te leggen hoe en wat. En voor het papierwerk wat er allemaal bij komt kijken hebben ze een bedrijf dat je van a tot z supergoed begeleid. Al met al alles supergoed geregeld

Beste Marisa, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed werkend perfect gemonteerd netjes gedaan

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Vakkundig en beloofd is doen.

Goed voorlichting. Alle afspraken nagekomen. Meedenken naar de mooiste oplossing voor onze situatie. Goed service voor het terugvorderen van BTW.

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Geleverd gekregen wat is gevraagd.

Afspraken gemaakt en deze zijn nagekomen. Eigenlijk zoals het altijd zou moeten. Helaas blijkt dit in de praktijk niet altijd zo te zijn Wat ik achteraf heb gemist is meer info over de verschillende mogelijkheden wat betreft (slimme) systemen en de kosten hiervan. Achteraf iets moeten aanpassen is natuurlijk altijd duurder. Maar goed ten tijde van het vrrkoopgesprek speelde niet dan wel in mindere mate het verhaal energiekosten.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Indien u nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen en of contact opnemen met uw adviseur. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Ik ben blij met de zonnepanelen omdat ze al best wel wat opgeleverd hebben. Zeker in deze tijd met de hoge prijzen voor energie.

Beste Dora, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede zonnepanelen.

Over de zonnepanelen zelf ben ik zeer tevreden Over de plaatsing beslist niet. 15 dakpannen kapot getrapt, stenen in de voortuin niet fatsoenlijk terug gelegd (waar kabel de kelder ingaat) Tevens ligt het onderstuk los omdat een kabelschoen niet vast blijft zitten (Teveel spanning). Het zou mooi zijn als dit hersteld zou worden. Ps. Nog bedankt voor de leuke attentie (tablet Merci)

Beste Familie Janssen, Hartelijk bedankt voor uw reactie; Zoals net telefonische besproken gaan we dit intern oppakken en oplossen voor uw. Ondanks deze ongemakken wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Vakkundig advies, nette plaatsing, zeer klantvriendelijl

Vakkundig advies t.a.v. keuze en aantal panelen. Snelle nette plaatsing en aansluiting. Deskundige begeleiding bij financiele afhandeling (btw teruggave, evt duurzaanheidslening)

Beste Viola, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes afgeleverd

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Geweldige service

Vanaf september blije eigenaren van zonnepanelen. Zeer tevreden over de service vanaf de aanvraag tot het plaatsen van de panelen. Goede begeleiding gehad bij de aanvraag van de financiering omdat sommige dingen niet helemaal duidelijk waren voor ons. Zeer tevreden dat ik voor deze firma gekozen heb.

Beste Harry, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

prima alles volgens offerte en planning geregeld.

Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Duidelijke uitleg vooraf, snelle installatie en goede service

Bij de benadering om zonnepanelen te nemen, werden mij duidelijk de voordelen, de gehele installatie en het financieringsplan uitgelegd. Het was druk maar uiteindelijk vond de installatie toch nog binnen enkele maanden plaats. Dit verliep goed en snel. De gehele afhandeling is goed verlopen. Enkele maanden na de installatie kreeg ik zelfs nog een grote doos Merci thuisgestuurd :-) (al was die niet voldoende gefrankeerd haha, maar daarvoor heb ik zelf contact opgenomen}

Beste Irma, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

wij zijn uiterst tevreden

Wij zijn zeer blij met onze mooie en perfect werkende zonnepanelen. Goede en gezellige vertegenwoordiger en monteurs. Vakmannen.

Beste Frans en Toiny, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Naar tevredeheid

Vertegenwoordiger mag wat nauwkeuriger zijn in zijn belofte en verhaal. Verder plaatsen en aansluiten heel erg korrekt. Afwikkeling was beloofd dat alles geregeld zou worden maar moest erg veel zelf daarvoor doen

Beste Franky, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

prettig

vakbekwaam, hulpzaam en vriendelijk.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Super behulpzaam super vriendelijk en deskundig

Beste Jean, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

ZONNEPANELEN PLUS Van A tot Z goed geregeld.

Wat ik hier boven aan gaf was wat jullie betreft goed geregeld. Immers heb ik wel een opmerking aan jullie met betrekking tot het bedrijf Wat de plaatsing van te voren komt bekijken en de plaatsing zelf. Ik denk zelf dat de bezichtiging niets heeft bij gedragen aan de plaatsing. Moeilijk doen was die persoon goed in. Ik denk dat jullie bij uitbesteden van buiten bedrijven beter kunnen scannen waar jullie mee in zee gaan. We hebben immers al vaker zo iets mee gemaakt en raden echt eigen personeel aan en tevens dit ook beter voor de bedrijfsvoering is. Beetje ongeintresseerd personeel. Helft spreekt geen nederlands dus communicatie is niet echt mogelijk. De elektro monteur zou ik niemand aan raden. Ontiegelijke lompe gast. Totaal geen respect voor andermans omgeving en spullen. Hoop dat jullie hier iets mee doen. Met vriendelijke groet, Fam Schoffelen

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wat betreft de monteurs waar u niet over te spreken bent hebben wij deze melding bij hun neergelegd. Wij waarderen u eerlijkheid hierin want dit is niet de manier van werken voor ons. Ondanks dat wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Beste G. Hanreats, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus