gewoonweg goed

Alles was gewoon goed. Goed aangelegd, vriendelijke mensen en perfecte kwaliteit. Achteraf nog een leuke attentie. Top

Alles werkt zoals afgesproken 100% tevreden.

Met een kleine vertraging, is alles uitgevoerd zoals bij de aankoop besproken. Prettige monteurs, goed uitgelegd en een eindtest uitgevoerd bij oplevering in een halve dag. Inmiddels heeft mijn dochter ook een order geplaats voor plaatsing van 12 zonnepanelen, na een aanbeveling van ons.

Totaaltraject goed begeleid en uitgevoerd

Contactmomenten vanaf adviesgesprek, tot en met oplevering en administratieve begeleiding, als prettig ervaren. Afspraken zijn nagekomen en geen valse beloftes gedaan.

Vakwerk en prima service

Zowel het aankoopproces als de installatie zijn zeer goed gedaan. Ben zeer tevreden over de aanschaf van de panelen, en kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. P.S. mijn dank voor de leuke attentie die ik vandaag ontving.

Prima installatie

De verkoper die bij ons kwam (Victor) kwam heel dwingend en irritant over. Uiteindelijk is het via het kantoor allemaal goedgekomen en prima geïnstalleerd.

Contact met medewerkers digitaal en live was prettig.

Zie boven.

Goed en duidelijk advies met installatie

Al jaren waren we aan het "denken" over zonnepanelen en dat we ook iets aan de energie transitie moesten bijdragen. De adviseur van Zonnepanelen + had een duidelijk verhaal en kon onze wensen prima invullen. Na de opdracht werd er ondanks de tegenwoordige schaarste van materialen, toch op de afgesproken termijn (na een eerdere technische intake) geïnstalleerd. De installatie verliep vlot en is netjes uitgevoerd wat betreft aansluitingen, het leggen van de draden en kabels. het programmeren en de duidelijke uitleg. Aansluitend werd alle informatie betreffende de garantie van de omvormer, de garantie van de zonnepanelen en de BTW vergoeding duidelijk gecommuniceerd.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Professionele partij die netjes en fatsoenlijk zaken doet. Komen hun afspraken na een denken mee.

Alle afspraken goed nagekomen

Goede uitleg voor aankoop,en bij aanschaf alle afspraken nagekomen.

Super goed geregeld

Alles goed geregeld en op de gemaakte afspraken

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service,behulpzaam

totale traject is met zorg uitgevoerd.

Vanaf het begin is er zeer goed contact geweest. De monteurs hebben goed werk afgeleverd en de installatie functioneert perfect. Na oplevering is er nog contact opgenomen of alles naar wens is verlopen en volgde er per post nog een attentie. We zijn echt als klant behandeld, dit is een voorbeeld voor veel andere bedrijven.

Zowel technisch als administratief uitstekend geholpen

Vanaf het eerste gesprek, daarna de technische schouw, vervolgens het plaatsen en ten slotte de administratieve (btw-)afhandeling heb ik mij uitstekend geholpen gevoeld. Ik heb echt niets te wensen over gehad. ZonnepanelenPlus is een klantgerichte en deskundige organisatie.

Beste Jim, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Ik ben zeer tevreden van eerste advies tot het leveren van de panelen

Ik ben zeer tevreden van eerste advies tot het leveren van de panelen. Tevens is er een prima nazorg. Ook de BTW teruggaven is prima geregeld.

Beste Wiel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede ervaring

Alles netjes afgehandeld. Zeer goed geplaatst.

Beste Frits, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles van A tot Z compleet geregeld.

Alles netjes geregeld van A tot Z, en vakkundig geïnstalleerd.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prettig en deskundig contact

Uitvoering en plaatsing keurig verlopen. Wij zijn blij met de geleverde panelen. En ook met de eigen stroomleverancie!

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

zonnepanelen en plaatsing is top. Vele enquêtes achteraf mag wat minder

Dit is volgens mij al de 4e enquête die ik krijg over de service van het plaatsen. Het is een keer genoeg

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Probleemloos functionerend

Buitengewoon prettige contacten tijdens installering ondanks onvoorziene problemen.

Beste Martin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed!

Vriendelijke mensen, snel geholpen binnen 3 maanden alles geregeld en liggen nu 1 maand netjes op het dak. Nu nog wachten op de btw terug gave wat ook via hun geregeld word. Ik ga ervan uit dat goed gaat

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Netjes gemonteerd en afspraken worden nagekomen

De zonnepanelen zijn netjes gemonteerd op de afgesproken datum. Communicatie verliep prettig zowel vooraf als tijdens de montage. De uitleg van de adviseur vooraf thuis was heel duidelijk en de offerte was begrijpelijk opgesteld.

Beste Ruben, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Gewoon uitstekend werk geleverd en professioneel

Goede kwaliteit en goed werk geleverd door prima en vriendelijke monteurs.

Beste meneer Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Top !

beste Zonnepanelen plus, Graag wil ik jullie bedanken voor de uitstekende service. Wij hebben het gehele proces als erg prettig ervaren. Werknemer Silas Kamma is bij ons op locatie geweest en heeft alles tot in de puntjes perfect weten uit te leggen. Hierdoor hebben wij de juiste keuze kunnen maken. Zelfs in de avonduren stond Silas Kamma voor ons klaar. Wij raden iedereen aan om te kiezen voor Zonnepanelen plus.

Beste meneer Genderen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij zullen uw bericht ook naar Silas sturen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Deskundige service gerichte installateurs

Gesprek aan huis. Goede offerte. Vlotte plaatsing door een aardige club monteurs.

Beste meneer De Bruin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus