Goede uitleg en begeleiding .

Goede keuze en mooie panelen

Alles mooi verlopen zonder problemen gemonteerd. Alleen de btw terug gaaf duurt lang.

goede begeleiding in het hele proces

Goede service. Altijd bereikbaar. Op alle vragen goede antwoorden en als kers op de taart een Limburgse vlaai, met slagroom, waarvan de ons omringende buren ook hebben genoten

Plaatsing volgens afspraak

We hadden monteurs van zonnepanelen verwacht. Uiteindelijk hebben de gestuurde zzpers, na een rommelige start, alles correct en vakkundig geplaatst.

door storm is 1e afspraak verzet, 2e poging naar volle tevredenheid afgewerkt

advies was compleet. installatie en nazorg was ook goed

betrouwbaar en goede service.

Zoals ik al aangeef betrouwbaar in het nakomen van afspraken. Samen gezocht naar de beste oplossing voor een afwijkende constructie. Kon er altijd terecht voor vragen.

Eerst wat stroef .later beter

Verkoop ging goed .vervolg traject wat minder. Werd later goed opgepakt en met een bos bloemen goedgemaakt. Montage zoals besproken. Misschien iets minder op de telefoon

goed werk afgeleverd

goed en net werk afgeleverd

Mixed feeling, op onderdelen zeer goed, maar helaas ook gewoon lomp.

Over de informatie van de verkoper, alle voorbereidingen, de aanleg van de elektrische installatie van de zonnepanelen op het dak, dwars door het huis naar de meterkast en de nazorg incl taar niets dan lof. Dat was/is gewoon super! Maar..... de manier van het omgaan met de zonnepanelen wil ik gewoon omschrijven als lomp. Tot mijn verbazing lagen de zonnepanelen zonder noemenswaardige bescherming (dat woord mag je niet eens gebruiken!) los in een open aanhanger achter de auto van de monteurs. De aluminium lijsten waarop ze geplaatst moesten worden lagen er gewoon naast, op, bij, net als de betonnen bandjes voor het gewicht. De enige bescherming was een velletje foam van plm 2 mm tussen de panelen... Een kleurentelevisie van een paar honderd euro heeft een aanzienlijk betere bescherming voordat je die aan de muur kunt hangen. Bij het verplaatsen van de zonnepanelen van de aanhanger naar de woning zette een van de monteurs een zonnepaneel doodleuk op een van de hoekpunten op de straatstenen... Het was maar één monteur en maar één zonnepaneel, maar dan nog. Ondanks het feit dat er geen enkele zichtbare schade is geconstateerd, houd het mij nog steeds bezig. Dat zijn dit de "enige" forse min-punten, het zijn helaas wel de belangrijkste. Het gaat tenslotte om de zonnepanelen waarvoor je bijna € 9.000 van je spaarrekening hebt afgehaald... en die iedere dag energie moeten gaan opbrengen. n dan natuurlijk ook dat wat aan je is voorgespiegeld. En ja, ik weet het, er zit 10 jaar garantie op, maar dan nog. Ik zit niet op dat soort ellende te wachten. En Zonnepanelen + als bedrijf toch ook niet? Voor ons is het nu dus simpelweg afwachten of de verwachte opbrengst uit de panelen gaat komen. Een aanbeveling, nu twijfel ik teveel, omdat ik niet weet of de zonnepanelen 100% in orde zijn. Ze leveren energie op, en dat is mooi om te zien, maar toch.... Doe hier dus iets mee, want dit is wel je visitekaartje!

Goede/snelle installatie

Fijn bedrijf, jammer dat de app voor het vervolgen van de opbrengst pas een week na installatie wordt aangereikt. Verder geen opmerkingen

Ondanks het weer (wind) toch snel geholpen.

Op de geplande datum stond er veel wind. Daarom is besloten eerst binnen alles in orde te maken en het een week later buiten in orde te maken. Een week later was er weer behoorlijk veel wind, maar kon het nog net uitgevoerd worden. Alles ziet er netjes uit en is goed uitgelijnd. Ook nog een taart na de werkzaamheden ontvangen. Al met al een goede ervaring met Zonnepanelen Plus.

Panelen doen hun werk, goede afspraken gemaakt die werden nagekomen.

Alles werkt prima en de ingeschatte opbrengst komt overeen met de praktijk. Verdere is de afhandeling van de btw teruggave door de firma geregeld zonder problemen.

Zeer tevreden, goed uitleg en mooi legplan

Haal nog niet de gewenste kw, die het systeem zou moeten opbrengen, maar gaat vast nog komen.

Goede service en vriendelijk personeel regelen alles voor je

Persoonlijke, eerlijke service van a t/m z.

Vanaf de eerste kennismaking oprecht en eerlijk behandeld en duidelijke antwoorden gehad op mijn kritische vragen. Vervolgens is de installatie professioneel gedaan en hebben we inderdaad de besproken besparing op ons energiecontract behaald. Ook voor vragen konden we goed terecht en werden zaken vlot afgehandeld. Niks anders dan lof voor dit bedrijf vanuit mijn persoonlijke ervaring!

Positief, maar ....

Positieve ervaring. Wel een maar: er is een probleem waar ik over gebeld hebt. Ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd. Daarna is er telefonisch gebeld of alles naar wens is. Gemled dat ik niet teruggebeld ben. Zou alsnog gebeuren. Is niet gebeurd.....

alles top geregeld

netjes en goed werk geleverd....ook de na zorg top

goed,netjes,klantvriendelijk vakbekwaam

zoals ik boven heb omschreven. wacht alleen nog op het wachtwoord voor de app waar ik om heb gevraagd

slecht

naar een redelijk goed gesprek zonnepanelen besteld afspraak gemaakt voor datum ze kwamen uur te laat waren polen gebrekkig Nederlands daar begon het mee stijger opgebouwd wat ook al moeilijk was voor ze ik moest helpen dan op het dak liepen zo schuin op de hoeken van de pannen en wat gebeurd er dan breken ze stuken af en dan nog de Lichers te kort gezaagd voor alle panelen dus stukjes werden er aan gezet dan liggen ze in de auto zo op mekaar dat er een al krassen op zat ik heb spijt dat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf het liefst heb ik ze eraf weg ermee.

Super goed

Mark van Dinther bedankt voor de super service. Wij gaan zeker heel veel positieve dingen over jou en over het bedrijf vertellen. Mooie nette manier van werken. Panelen super goed gelegd. Kortom een hele tevreden klant.

goede kwaliteit en goede communicatie

ik heb bewust voor kwaliteit gekozen en niet voor kwantiteit en de communicatie was goed via de mail. de installatie was snel gemonteerd en werkte. minpuntje monteur is moeten terug komen omdat de monitoring niet werkte.

Topkwaliteit met snelle professionele plaatsing

De zonnepanelen zijn in een halve dag op ons dak geplaatst. Goed overleg nadat bleek dat het oorspronkelijke plan niet ging lukken. Duidelijke instructie Na het plaatsen en een app om te kijken hoeveel je produceert per dag. De app zou wel wat uitgebreider kunnen zijn om ook je verbruik te tonen maar wie weet komt dat nog. Ook de afhandeling van de btw terugvraag wordt goed verzorgt. Nu hopelijk veel zon voor een grote productie 😃

IK ben zeer tevreden over de manier waarop Zonnepanelenplus ons heeft geholpen met de aanvraag enz van de panelen. Enige minpuntje is , dat ik niet wist dat ik de btw vooruit moest betalen, voordat deze door de belastingdienst wordt teruggestort. Ook dat is opgelost intussen.

Zorgvuldige voorlichting, vakkundig gelegd

duidelijke en eerlijke voorlichting vakkundig gelegd zorgvuldige plaatsing van kabels en leidingen in goed overleg met en aandacht voor wensen van klant

Goede voorlichting, plaatsing met aandacht en oplossingsgericht.