In korte tijd gelegd ook toen ik van gedachte veranderde

Onze set is in een ochtendje gelegd. We konden gewoon verder werken in ons bedrijf zonder last te hebben van de monteurs. Het legplan was die ochtend veranderd waar ik later spijt van kreeg. Het was nou niet duidelijk wiens fout het was. ZonnepanelenPlus heeft de kosten op zich genomen en zijn teruggekomen om de set anders te leggen. Het zonnetje schijnt en ik haal de stroom binnen.

Dramatisch

Ze zullen het wel druk hebben en daardoor dikke schijt hebben aan de gemaakte afspraken. 2 ochtende thuis gezeten zonder dat een monteur kwam opdagen. Na zelf te bellen zeggen ze vrolijk. Ohja het loopt wat uit we komen vanmiddag. Bij een 3e afspraak was er iets mis gegaan met de planning. In de tussentijd nul actie vanuit het bedrijf zelf. Alleen maar reactie..en een hele slechte.

Zeer slecht met communicatie

Nadat de zonnepanelen gelegd zijn blijkt dat ze het niet doen als het geregend heeft. Dit kwam omdat de connectors gewoon los op het dak lagen ( in het water dus) 2 keer een monteur geweest ,die het dus ook niet heeft opgelost. Na herhaaldelijk bellen is het nog steeds niet opgelost omdat men niet terug belt of mailt. We zijn nu 7 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost.

wij zijn blij dat we het contract in overleg hebben kunnen ontbinden

bij ons is alles mis gegaan wat er maar mis kon gaan. o.a verkeerde metingen gedaan. zaten op het verkeerde dak te kijken. ze bellen niet terug als dit beloofd word. ze sturen geen mail als dit beloofd word. we moesten overal achteraan gaan. uiteindelijk op de dag dat ze kwamen leggen. klopte weer het een en ander niet en na 2 uur heen en weer bellen en wij de 4 werkmannen voorzien hadden van koffie. hebben wij gelukkig het contract in overleg kunnen ontbinden. als ik de reviews lees hier dan vraag ik mij echt af of ik wel naar de reviews van het juiste bedrijf zit te kijken. of is het toch de slagroomtaart wat in de reviews vermeld word? of was het bij ons de wet van murphy.

Beste Astrid, inderdaad de wet van Murphy was bij u van toepassing, waardoor we niet konden leveren wat u besteld had, vandaar dat we ook besloten hebben om alle gemaakte kosten voor onze rekening te nemen.

Pluspunten

heldere communicatie; komen hun afspraken na. Wij hadden een probleem met de omvormer -> werd adequaat opgepakt en opgelost

ik vind de ICT niet heel erg duidelijk. Weet bijvoorbeeld nog steeds niet waar ik kan zien hoeveel ik terug lever aan "het net" Daar kan men wat meer aandacht aan schenken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en eerlijke voorlichting. Kundige en vriendelijke monteurs. Goede afhandeling en informatievoorziening.

Er werd via verschillende medewerkers informatie verstrekt. Zoals de factuur, garantiegevens enz. Dit zou iets beter gebundeld kunnen worden in plaats van allemaal losse e-mails.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

perfecte afwerking, zeer goede monteurs en afhandeling

wordt iets meer beloofd, dan waar gemaakt, vertegenwoordiger.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede kwaliteit zonnepanelen

---Boven de dakkapel zijn de panelen gezet op dak. Ze begonnen bij 2 dakpannen hoogte. Daarna is het platte dak van het dakkapel vernieuwd omdat dit aan vervanging toe was. de rollen teer lopen door onder de eerste dakpan. Om goed te kunnen werken moeten ze de eerste 2 rijen dakpannen verwijderen en dat ging niet omdat de zonnepanelen er lagen. Dus mijn advies: Standaard pas zonnepanelen aanbrengen boven een dakkapel met plat dak vanaf de 4e rij dakpannen. Succes ermee. ---Prijzen zijn best duur en dit moet goedkoper kunnen. ---App voor zonnepanelen laat niet zien hoeveel stroom je teruglevert of opslaat. Jammer. Moet beter kunnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

tevreden , over levering en plaatsing. Onze contactpersoon Lars staat je goed ter woord , komt afspraken na en reageert direckt.

Wij krijgen hoe vreemd dan ook, stroom van belgie. {buitengebied] Hier was te weinig informatie over het verloop en communicatie,. is goed gekomen dank zij onze belgische vriend van de de dochter die bij ores werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven!!

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hoge opbrengs per paneel en 25 volledige garantie

Montage beter plannen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Klachten worden serieus, genomen en verholpen.

Betere communicatie en afstemming tussen de diverse afdelingen. De werk mannen moeten hun afval niet op het dak achterlaten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verkoper was zeer goed op de hoogte van het product, en de mogelijkheden. Panelen zijn van een zeer goede kwaliteit. Snel geleverd en geplaatst.

Panelen liggen niet mooi uitgelijnd op het dak, misschien kan ik meer rendement halen als er meerdere secties parallel geschakeld zijn ipv in serie ivm schaduw. Laatst telefonisch contact gezocht vanwege een communicatie fout met de omvormer tot op heden niks meer van gehoord.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ronduit top service op alle vlakken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

heldere communicatie en goede uiteenzetting van het te belopen traject.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De klantvriendelijkheid staat volgens mij heel hoog aangeschreven. Deze is daardoor heel goed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correcte communicaties, neemt alle zorgen uit handen

n.v.t.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nvt

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Behulpzaam, Komt de afspraken goed na.

Wachttijd telefoon