Ik ben zeer tevreden

zeer fijn bedrijf, alles goed voor elkaar.

bedrijf komt zijn afspraken na

Heb over het algemeen goede ervaringen met het bedrijf, het doet wat het beloofd, soms wel even wachten i.v.m. erg grote drukte met zonnepanelen en airco's

wij zijn zeer tevreden met de zonnepanelen ze doen het prima.

alles was goed geregeld, en prima geregeld.

Snelle installatie

Vanaf het 1e contact aan de deur tot aan de installatie ging enorm snel. Het contact via de app en telefoon verliep soms wat stroef. De installateurs aan huis hadden hun eigen manier van installatie, gelukkig is er niets gebeurd.

Alles perfect geïnstalleerd en werkt prima

Een goede ervaring

Informatief gesprek, vlotte installatie, goede klantenservice

Het initiële gesprek over de panelen was erg informatief waarbij al onze vragen uitgebreid werden beantwoord. De installatie was vlot ingepland en uitgevoerd. Na de installatie viel echter de electriciteit in een deel van het huis uit, maar dit werd de volgende dag vlot gerepareerd. Hier werd niet moeilijk over gedaan, ondanks het feit dat het heel goed aan onze eigen electriciteitskast heeft kunnen liggen.

Vriendelijk, vakkundig en snel

Ik heb positieve ervaring met Zonnepanelenplus. Goede communicatie en uitleg. Zonnepanelen zijn ook heel netjes geplaatst. Aangezien er alleen op uitbouw en dakkapel is geplaatst (dus plat dak) zijn de kabels heel netjes weggewerkt.

Top service en vriendelijk werknemer

Goed geregeld!

Alles was goed geregeld. Afspraken werden nagekomen, communicatie was helder, installatie en kwaliteit is top.

Zijn tevreden over installatie, maar niet over toezeggingen die niet na worden gekomen

Het eerste kennismakings/verkoopgesprek met Robert van Roy was prettig en duidelijk. Hier zijn veel toezeggingen gedaan over o.a. de maand dat de panelen geplaatsen zouden worden (werd 2 a 3 maanden later) en dat de teruggave BTW en andere administratieve bijkomstigheden ons volledig uit handen werd genomen (uit eindelijk hebben wij er zelf enorm veel werk mee gehad). We hebben in het gesprek letterlijk aangegeven "als dit allemaal klopt, dan zou dat te mooi zijn om waar te zijn", waarop werd aangegeven dat het echt zo was. Het is dan een teleurstelling als het dan toch niet blijkt te kloppen, wat allemaal is beloofd. Tussen het verkoopgesprek en de installatie ontvingen wij regelmatig mail van jullie wat erg verwarrend was. Bij navraag bleek dit regelmatig een foutief verstuurd mailtje te zijn, wat inderdaad niet klopte. Tevens stond in jullie systemen ons adres niet goed. Ook daarvoor hebben wij een aantal keren contact moeten hebben, voordat dit goed werd gecorrigeerd. De collega's die hier de installatie hebben gedaan, kunnen wij alleen maar complimenten geven. Duidelijke communicatie, kundige en prettige mensen!

Alles goed geregeld

Vanaf dat iemand kwam voor te adviseren tot de terug betaling van de belasting alles top geregeld

Correcte afhandeling

Mooi product en correcte montage.

Van A tot Z gewoon fantastisch geregeld

Van A tot Z gewoon fantastisch geregeld

Belofte 40 jaar garantie niet nagekomen.

Zonnepanelen Plus heeft ons gezegd dat we een mail zouden ontvangen en daarmee 15 jaar extra garantie zouden krijgen. We hebben geen mail ontvangen en bij navraag kreeg ik te horen dat dit een bekend probleem was en dat ik maar naar SunPower moest gaan om dat te regelen. Paar maanden verder en nog geen 15 jaar extra garantie. Beste Zonnepanelen Plus, als jullie iets met mij afspreken over garantie, dan zou het wel mooi zijn als jullie zorgen dat ik die garantie kan ontvangen en niet afschuiven op de andere partij!!

Super raad het iedereen

Een hele mooie ervaring raad het iedereen aan

Prima service!

Goed geïnformeerd, duidelijke uitleg gehad en alles keurig volgens afspraak gedaan.

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede kwaliteit zonnepanelen

De zonnepanelen zijn goed geïnstalleerd en we zijn erg tevreden over de opbrengst. Helaas heeft de monteur een lelijke kabel in ons trappenhuis gemaakt terwijl vooraf met dezelfde monteur was besproken dat deze kabel door de muurkast zou gaan. Hier stoor ik me nog dagelijks aan, daarom heb ik ook geen vrienden/kennissen verwezen naar Zonnepanelen Plus.

Beste Chantal, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het niet naar uw tevredenheid is gemonteerd. Ik heb uw gegevens bekeken in verband met de getrokken kabel en zie dat u het oplever-document wel getekend heeft waarmee u akkoord gaat met het feit hoe alles opgeleverd word. Indien u hier meer over kwijt wilt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ondanks dat wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Bedrijf dat gemaakte afspraken nakomt en kwalitatief goed werk levert.

Prettig samenwerken met Zonnepanelen Plus. Komen gemaakte afspraken na. Informeren vroegtijdig wat er staat te gebeuren. Plaatsing van zonnepanelen en aanpassen meterkast vakkundig en netjes uitgevoerd.

Beste John, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Kwaliteit en netjes geïnstalleerd.

Duidelijke communicatie vanaf informatie tot en met installatie. Kwaliteit materiaal en zorgvuldig geïnstalleerd.

Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geholpen, betaalbaar en blij met zichtbare rendement

Ook fijn dat ze hun grondstoffen dicht(er)bij zoeken en bestellen/ophalen

Beste Taco, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Heel keurig en vriendelijk geholpen

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Polecam

Swietna Robota bardzo dobry planing i komunikacja wszystko zorganizowene profesjonalnie . Dziekuje bardzo i pozdrawiam zespol!!

• Poleciłbyś nas? Yes

Beste Damian, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Tevreden klant

Goede begeleiding, goed nagedacht over de plaatsing van de panelen. Plaatsing verging prima. Was een probleem met Enexis. De 3 fases aansluiting was nog niet gerealiseerd. Zonnepanelen Plus is nog een keer terug gekomen om de 3 fases aan te sluiten. Tevens nog een fijn cadeau mogen ontvangen.

goede service en voorziening

Alles was heel goed. Er zijn twee kleine dingetjes. Ik vraag me nu af hoe ik de zonnepanelen 1x per jaar kan onderhouden. Wie gaat dit voor mij doen. Het is heel hoog, en moet af en toe schoongemaakt worden. Ik had geen melding gehad van de BTW regeling, in de tweede BTW periode, of het nu nog moest worden opgegeven of niet. Dat was administratief onduidelijk. Verder was alles fijn en goed. Er zijn twee bomen aangeplant, 1 in Nederland en 1 in Oeganda. Daar word ik heel blij van. En we kregen ook nog een klein welkomscadeau. Erg leuk.

Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Het onderhoud van de zonnepanelen kan gedaan worden door een gecertificeerde glazenwasser. De panelen mogen alleen gereinigd worden met OSMOSE water. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Het een verkopen en het ander leveren/ plaatsen

Vaag bedrijf. Ze verkopen iets, plaatsen iets anders zonder overleg. Afhandeling na schade is niet netjes. En je krijgt er verschillende antwoorden op terug doordat je verschillende medewerkers spreekt. Zou ook niet moeten. Afwerking van gebreken is niet netjes, en als je terug gebeld moet worden doen ze dit niet nadat er duidelijk is afgesproken dat dit wel zou gebeuren.

Beste Wessel, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw gegevens bekeken in het systeem en ik zie dat alles netjes is opgelost. Heel vervelend dat u het zo heeft ervaren, er is meerdere malen contact met u geweest via telefoon en email en van daaruit is alles netjes afgehandeld. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus