Goed en netjes

Zeer tevreden over werkzaamheden nu afwachten op de opbrengst

Prima verzorgd en door monteur goed aangesloten en vriendelijk

Ik heb een goede indruk van kwaliteit en afspraken van ZonnepanelenPlus.

De uitleg over de technische kant van de zonnepanelen en de garantie van 25 jaar op het systeem kwam degelijk over, zodat ik geen bedenktijd meer nam en gelijk heb besteld. Achteraf weet ik niet zeker of ik op de hoogte was gebracht van de 10 jaar garantie op de omvormer. Belangrijk was dat bij de fabrieksgarantie op de zonnepanelen, eventuele arbeid inbegrepen was. Hoewel men ook de BTW teruggave voor je helpt regelen, lijkt me die regeling van de Belastingdienst wel erg burocratisch met BTW nummer e.d. Al met al ben ik blij met de installatie en mijn bijdrage aan de energietransitie.

Goed geholpen, nu wachten op de zon

Goed geholpen, nu wachten op de zon

Beloofd veel maar levert weinig

In 2016 hebben wij zonnepanelen laten leveren door wat toen nog Isogoed heette. Afspraken werden snel gemaakt, maar de gemaakte afspraken met moeite nagekomen. De monteurs zijn meerdere keren terug moeten komen voordat alles aangesloten was. Althans, dat dachten wij. Na 4 jaar hebben wij toch nog eens aan de bel getrokken vanwege het achterblijven van opbrengsten. Zonnepanelen Plus heeft toen toegegeven dat onze zonnepanelen niet juist zijn aangesloten. Sterker nog, twee zonnepanelen waren niet aangesloten, 12 zonnepanelen niet goed. Dus uiteindelijk hebben we 4 jaar 50% minder opbrengst gehad dan verwacht was. Het tweede team dat de problemen kwam oplossen, was wel een vakkundig en een goed team. Zij hebben alle zinnepanelen goed aangesloten. Maar dit kwam door de (externe) monteurs, niet door het bedrijf zelf. Op zich levert het bedrijf goede zonnepanelen en hebben ze inmiddels goede installateurs. Het zou het bedrijf echter sieren dat ze ook hun fouten durven te erkennen en daarvoor de klant tevreden proberen te stellen. Bij Zonnepanelen Plus mis ik dat erg. Ze hebben ons totaal niet gecompenseerd voor de gemiste opbrengsten, op geen enkele mogelijke manier. Het is onze pech geweest dat Zonnepanelen Plus (toen nog IsoGoed) toen slechte installateurs in dienst had en wij daardoor 50% minder opbrengst hadden van de zonnepanelen, maar (aldus het bedrijf) niet hun fout. Het lijkt erop dat Zonnepanelen Plus gewoon zonnepanelen wil verkopen, installateurs wil inplannen en daarna nooit meer naar de klant wil omkijken. Helaas zijn en waren mijn ervaringen met dit bedrijf slecht. Ik zal ze in ieder geval nooit aan iemand aanbevelen.

Het plaatsen van gehele gebeuren hebben de monteurs goed werk gedaan.

De hele proces van het begin tot het einde hebben jullie goed werk gedaan. Ik zal ook aanbevelen aan mijn familie en vrienden kringen.

Keurig nette plaatsing en afwerking.

Goede communicatie en begeleiding na aankoop De panelen en omvormer zijn keurig netjes gemonteerd.

Zeer vriendelijk, kompetent met een perfekte nazorg.

Sinds 5 weken ben ik in het bezit van zonnepanelen...en sindsdien had ik enkele vragen , die zijn tot volste tevredenheid opgelost. Afspraken worden keurig nagekomen...en "foutjes" , worden gecorrigeerd..

Prima service, netjes afgewerkt, goede bereikbaarheid.

Snelle offerte, goede bereikbaarheid van klantenservice, keurig afgewerkte installatie.

Geweldige keus gedaan

Na enige problemen dat het niet goed was aangesloten werkt nu alles zoals het hoort.

Wat hebben ze er verstand van.

Ik heb het contact met en de afhandeling (behandeling) door Zonnepanelen Plus als zeer prettig ervaren. Het advies; De berekeningen; Het inmeten; De begeleiding bij de subsidie-aanvraag; De aanleg; De aandacht voor de veiligheid; De nazorg. Allemaal top. Dat het niet een 10 is geworden is omdat er heel kleine zaken nog wel verbeterd kunnen worden, heel klein, zo klein dat ik ze niet ga benoemen,.

Deskundig goed

Goede montage, klantvriendelijk

Goede uitleg van alles, goede opvolging van de binnendienst

bekabeling is matig aangelegd

in plaats van schroefbeugels, is de kabel met spijkerbeugels in de muur vastgezet. Panelen liggen niet mooi aangesloten (bij sneeuw blijft deze waarschijnlijk hierdoor liggen, in plaats van dat deze er af zou schuiven

Goed tevreden

Afspraken goed na gekomen

Prima geregeld !

Goede informatie, prima plaatsing en correcte afhandeling.

Goede afhandeling

Kan nog niet veel zeggen, de panelen liggen er nog niet zo lang. Tot nu toe in ieder geval tevreden!

Goede service en goede kwaliteit

Na een duidelijk uitleg gesprek bij ons thuis zijn ze de woning komen checken, de panelen zijn best snel geleverd en geplaatst Vriendelijke monteurs die netjes hebben gewerkt. We gaan genieten van een mooie zomer die nu ook iets op gaat leveren.

Zorgvuldig, klantgericht en klantvriendelijk.

Na klacht over de afwerking werd er snel en zorgvuldig gereageerd zowel telefonisch als per mail. Duidelijkheid en zorgvuldigheid heb ik gewaardeerd en als prettig ervaren. Indien er ik in de toekomst vragen heb stel ik het op prijs als ik gebruik kan maken van jullie service.

zeer goede ervaring

heel erg tevreden, goede service en begeleiding goed en snel geplaatst

Goed maar niet volmaakt.

De kit als afdichting voor de kabels door de muur is geen afwerking die zo’n mooie installatie verdient. (een pvc bocht of een pvc sok met U-gleuf aan een zijde met dop zou ook kunnen). Het gebruik van een boorhamer met een betonboor is veel te zware combinatievoor een steense muur en is ook niet zo als het hoort dit geeft namelijk aan de achterzijde een grote krater rond het boorgat, ook de stenen aan de rand van het metselwerk blijven beter vast zitten een klopboormachine met steenboor is een optie ook zo als het zou moeten zijn het duurt alleen wat langer maar het herstel van de krater kan weer achterwegen blijven.

Redelijk tot goed te noemen.

Vlekken op panelen door handen etc welke niet nodig zijn, duurt waarschijnlijk maanden dat ze wegspoelen. Verder zo te beoordelen een goerdwerkend systeem welk gemonteerd werd.

Mijn ervaring met zonnepanelen plus is uitstekend

Duidelijk en correct advies wat en hoe met zonnepanelen . Gedaan wat beloofd is. Installatie goed verlopen. Al met al aanbevelingswaardig bedrijf.

Mooi product, goede installatie door team

Netjes geïnstalleerd, heldere contacten

duidelijke uitleg

duidelijke uitleg en nette monteurs