meedenkend met de klant

Ik heb al wat zonnepanelen liggen (20 in 2019 aangeschaft via een collectieve inkoop) en omdat ik er nog wat kwijt kon ben ik wat gaan zoeken op internet. Veel bedrijven gebeld, veel advies (technische prietpraat) gekregen maar niemand die mij attendeerde op het feit dat ik geen BTW-aftrek zou krijgen omdat daarvoor een '3-jaarstermijn geldt'. De salesmanager, van Zonnepanelenplus die bij mij langs kwam deed dat wel en zei: eigenlijk moet je het nu niet doen...ik wil ze best aan je verkopen maar dat verdien je nooit meer terug. Die BTW-teruggave zou mij ca 600,- euro opleveren en dat verschil ga ik inderdaad nooit terug verdienen met die panelen! Ergo, een bedrijf dat eigenlijk zegt ‘je moet het nu niet kopen van me want dat is slecht voor je‘ is natuurlijk wel een bedrijf dat meedenkt met jou als consument. Dat siert Zonnepanelenplus in tegenstelling tot veel andere bedrijven die louter en alleen willen verkopen. Deze uitermate goede ervaring heeft er toe geleid dat ik nog even wacht met het plaatsen van de beoogde 6 à 7 nieuwe panelen. Deze ervaring heeft er ook toe geleid dat ik in 2022 maar één partij zal benaderen voor het plaatsen van de panelen en dat is dus: Zonnepanelenplus, en dus het bedrijf dat echt een warme douche verdient.

Prima product

Zonnepanelen van Sunpower zijn goed. De service van Zonnepanelen is prima. Dat geldt ook voor de deskundigheid van de monteurs.

GOED

Netjes

Super Service en snelle levering

Van aanvraag tot levering van de installatie ging super snel. Binnen een paar weken was alles geregeld. Er bleek toch iets meer last te zijn van schaduw dan verwacht bij het dak. Hier werd goed in meegedacht en het verplaatsen van een tweetal panelen naar een betere locatie was snel geregeld. Super tevreden over de contacten en werkzaamheden van dit bedrijf.

Alles goed geregeld

Adviesgesprek was prettig en duidelijk. Installateurs waren op tijd en deden goed werk en gaven duidelijke uitleg. N.a.v. van het adviesgesprek was de ligging van de zonnepanelen wel verkeerd doorgegeven aan de installateurs (5 op linkerkant en 6 op rechter en niet alle 11 op 1 zijde, want dat paste ook niet). Gelukkig kwamen wij daar samen met de installateurs snel achter.

van het begin tot het einde alles snel en volgens afspraak geregeld.

alle afspraken werden nagekomen het plaatsen van de panelen en de monteur die alles aan heeft gesloten hebben prima werk geleverd daar ik problemen heb met documenten doorsturen via internet is vertegenwoordiger Lars 2x bij me langs geweest om me te helpen. op vragen via de mail kreeg ik snel en duidelijk antwoord .een aanrader zonnepanelen plus. Herman

nemen geen verantwoordelijkheid

Een poosje terug hebben wij zonnepanelen laten plaatsen door ZonnepanelenPlus (toen nog Isogoed). Nu wij een elektricien naar onze meterkast hebben laten kijken i.v.m. het uitbreiden van de groepen, komen wij erachter dat ZonnepanelenPlus destijds de meterkast niet naar behoren vervangen heeft. Het werkte allemaal wel, maar het voldeed niet aan de wettelijk vastgestelde eisen. Uiteraard levert dat nu meerwerk op voor de elektricien. ZonnepanelenPlus heeft destijds €600 gerekend voor het vervangen van de meterkast. Nu blijkt dat ze prutswerk geleverd hebben, geven ze natuurlijk niet thuis. Ze ontkennen gewoon keihard dat ze iets fout gedaan hebben. Ik heb ze in gebreke gesteld en de €600 teruggevorderd, maar ze proberen zich achter allerlei smoesjes te verschuilen......Werkelijk beneden alle peil!

Verkeerde volgorde

Adviesgesprek,offerte,schouw,afwijzing Moet zijn:Adviesgesprek,schouw,afwijzing.

Prima geregeld

Prima geregeld, ze kwamen afspraken na tot nu toe

Zeer attent personeel, goede service, volgens de voorspelling de hoogste opbrengst.

Voordat wij besloten tot aanschaf hebben we een vergelijk gemaakt met wel 10 aanbieders maar qua opbrengst na 25 jaar en ook qua garanties op alles, niet alleen op de panelen, komt Zonnepanelen Plus er als beste uit. En tot nu toe ervaar ik de telefonische support als zeer goed. Er wordt direct op mail gereageerd. En afgelopen vrijdag kregen we nog een mooie doos Merci chocolade binnen voor het vertrouwen. Kan er op dit moment alleen maar lof over hebben!

Verkeerde volgorde

Aardige verkoper die aan huis komt. Verteld een mooi verhaal. Vervolgens krijg je een offerte waarmee je een lening gaat afsluiten. In deze tussentijd word je dagelijks gebeld, moet snel. Vervolgend komt er een monteur om te kijken of wat berekend is mogelijk is, was niet het fgeval er paste minder panelen op. Je hebt dus teveel geleend........daarna blijkt dat wat de verkoper beloofde niet het berekende materiaal in de offerte was. Zodoende werd materiaal aangepast en kwamen we toch op hetzelfde bedrag uit maar dan met 2 panelen minder. De plaatsing was netjes en goed gedaan. Vraag vooraf een schouw en vraag goed na welke materialen in de offerte zijn meegenomen! Kortom, beetje aparte gang van zaken.

Prima service voor, tijdens en na de plaatsing van de zonnepanelen!

In september heb ik bij de eerste kennismaking met de adviseur al een goed gevoel gekregen van dit bedrijf. Alles meteen goed en adequaat in kaart gebracht en geoffreerd. ook het team dat de technische schouw heeft gedaan en uiteindelijk de zonnepanelen heeft geplaatst was vriendelijk en werkte keurig. Al met al een fijn bedrijf om mee te werken!

Van informatie tot plaatsing: goed, eerlijk en klantgericht!

Het begon met een prettige en oprechte voorlichting en advies aan huis. Dit heeft ons overtuigd om over te gaan op zonnepanelen; en in het bijzonder op die van zonnepanelenplus. Ook na het besluit was er ruimte om eventuele aanpassingen te doen. Per mail zijn relevante documenten aangeleverd en onze vragen naar tevredenheid beantwoord. Erg prettig. Verder is de plaatsing is bijzonder goed verlopen door vriendelijke en deskundige monteurs. Ten slotte zijn we nadien gebeld hoe we de dienstverlening hebben ervaren (klantevaluatie). Al met al een echte klantgerichte aanpak en niet geld belust, zonnepanelenplus, absoluut een aanrader!

Tevreden, snel geïnstalleerd, werkt perfect

Alles werkt goed, snel geïnstalleerd. Voorlichting goed en contact krijgen is makkelijk en snel

Goede service en uitleg. Zeer tevreden over de voortgang en plaatsing.

Geweldige service

Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad met Zonnepanelen Plus! Vanaf het eerste bezoek tot en met de installatie! Ze regelen zelfs voor je hoe de BTW terug te vragen. Ik hoefde alleen te tekenen! Alle vragen goed en snel beantwoord en als kers op de taart ontving ik ook nog een vlaai van ze! Echt super service!

Van begin tot aflevering goed, telefonische vragen goed beantwoord. Bekwame en vriendelijke monteurs. Dus voor ons een goede ervaring

Top!!!!

Heel goede service en communicatie. Perfecte afhandeling. Echt een aanrader.

Zeer tevreden over de gang van zaken.

Zeer tevreden over montage en de monteurs, en goede afhandeling op financieel gebied.

Mijn ervaringen zijn zeer positief

De verkoopswaarde duidelijk en de monteurs heel netjes. Ook de nazorg is goed. Ik zou wel wat meer geschreven uitleg bij de functies van de omvormer geven en helpen bij het installeren van de app.

Zijn wel eerst sinds kort geplaatst maar tot nu een goede ervaring.

Kwaliteit, kennis vriendelijk

Alles prima geregeld. Van plaatsen tot en met BTW teruggave. Gewoonweg super.

Goed advies! Enthousiast montageteam, perfecte service.

Vanuit een deur tot deur medewerker een adviesgesprek aangevraagd. Keurig geadviseerd over de producten waar men mee werkt en over hoe de SVN regeling in zijn werk gaat. Zelfde mensen die de technische schouw uitvoeren komen ook voor de montage. Snelle levering! Dag van tevoren netjes een belletje dat men iets later zou zijn ivm de vorst. Enthousiast en kundig team van monteurs die alles waar ze tegenaan liepen handig oploste. Zelfs toen ik op vrijdag laat in de middag belde omdat de stroom even was uitgevallen kwam de monteur binnen een half uur langs om alles te controleren. (achteraf bleek dit een Enexis storing in onze wijk en had dit niets te maken met onze installatie)

Goed en netjes

Zeer tevreden over werkzaamheden nu afwachten op de opbrengst