Netjes uitgevoerd na aandringen.

De vereiste werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. De factuur bevat erg weinig gegevens doch is wel in overeenstemming met de offerte. De aanvraag voor teruggave van de BTW moet ik nog invullen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met ons. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Keurig werk en uitstekende service

Beste Wilfred, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geholpen

Goede uitleg, goed geholpen en goed geïnstalleerd.

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

werkt fantastisch

Duurde lang voordat de panelen werden geinstaleerd, maar dan heb je ook wat. Vriendelijke monteurs en netjes gewerkt, Troep netjes opgeruimd. minpuntje; wij hadden 9 panelen aangevraagd, maar er paste er maar 8, Bij mijn buren met mi hetzelfde dak liggen er zelfs 10 geinstallerd door zelfde monteur. Panelen bij bren liggen iets anders en vraag mij af of dit niet bij mij had gekund

Beste heer Schrader, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht. We hebben nog even gekeken naar de panelen van uw buurman en zien dat de indeling van uw dak en de dakramen hierin af wijkt van die van uw buurman. Hierdoor past er op uw dak niet hetzelfde aantal panelen. Wij wensen u veel zonuren toe! Met vriendelijke groet ZonnepanelenPlus

nog geen ervaring

Wij kunnen nog niet spreken over ervaring daar de zonnepanelen pas kort geleden geplaatst zijn, wij verwachten wel dat deze zullen voldoen aan onze verwachtingen.

Beste André, Bedankt voor uw reactie. We hebben via de online monitoring meegekeken en zien dat het systeem heel goed werk levert. We hopen dat u er net zoveel plezier aan heeft. En we wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Uitstekende ervaring

Goede installatie maar ook complimenten voor alle communicatie met planning en administratie afdeling. Zeer goed.

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Prima verlopen

Blij met de zonnepanelen, zeker nu de kosten zo oplopen

Beste Aukje, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u blij bent met uw systeem. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Zeer goede service en afhandeling

Afspraken worden nagekomen. Nazorg prima. Keurige afwerking installatie. Ook advies / uitleg was zeer duidelijk.

Beste John, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed, alleen op tijd beginnen

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij gaan het intern bespreken met de monteurs. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goed geregeld

Netjes gewerkt en afspraken nagekomen

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Tevreden, maar jammer dat we vaak moesten bellen over het meekijk systeem.

Wel klantvriendelijk

Beste Arnold, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat u tevreden bent. Het is inderdaad heel vervelend dat u vaak contact heeft moeten opnemen voor het meekijk(online monitoring) systeem. Gelukkig is het opgelost en kunt u nu zien wat uw systeem doet. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Betrokken bij het project van A t/m Z

Je wordt door zonnepanelen plus echt begeleid gedurende het hele proces. Dit begint met het uitzoeken van de voor jou geschikte panelen, uitleg over de beschikbare technieken, de gehele aanvraag van de stimuleringsregeling, de planning, de montage, de btw teruggaaf en gehele afhandeling! Dit hebben ze goed voor elkaar. Als ik dan een minpunt moet aangeven dan is het dat het een tijdje duurt voordat de panelen daadwerkelijk op je dak liggen na een akkoord te hebben gegeven. Bij ons was dat ongeveer een half jaar. Echter was dit mede veroorzaakt door de grondstof tekorten waar de hele sector mee te maken had.

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Helaas heeft het inderdaad langer geduurd, in plaats van de doorlooptijd die wij hanteren. Bedankt voor uw begrip en geduld. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service en klantvriendelijk

Alles is netjes verlopen van advies tot installatie en afterservice.

Beste heer / mevrouw Verheggen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede en heldere procedure

Deze zonnepanelen onderscheiden zich duidelijk in kwaliteit. Heldere toelichting en uitleg gekregen. De procedure wordt goed begeleid.

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Voor herhaling vatbaar.

Goed overleg over de wijze van plaatsen. Na plaatsing en aansluiting en afwerking prima uitleg. Erg tevreden.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Geweldig vooral die Chris de jong

Goed geplaatst en netjes aangesloten, werkt als een tierelier!

100% afspraken nagekomen

Complimenten voor de Backoffice!

Mismatch in the solar energy production report

The Solar panel installation all went fine. But, I notice the report on Solar energy produced is incorrect or mis-match between the Enphase website and my Energy provider. My energy provider (BudgetEnergy) is always shows less than what Enphase shows? so, its not clear to me who is telling me the truth? I tend to believe my energy provider.. as that's where I pay the bill and the energy usage vs energy produced is settled.

Volgens afspraak uitgevoerd en snel geleverd.

Snelle levering en installatie binnen een dag. Heel blij met mijn zonnepanelen en besparing!

Beste Jo-Ann, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Vakkundige installatie met veel ervaring

Goede snelle installatie. Nette en vriendelijke monteurs

Beste Dave, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Opdringerig in contact

Hadden afspraak gemaakt. Degene die zou komen belde en was erg pushen en opdringerig in contact. Wilde allerlei gegevens die we al eerder hadden verstrekt om offerte te maken. Was ook niet gediend van het feit dat we al een offerte binnen hadden van een concurrent. Belde na 2 minuten weer dat hij offerte klaar had en dat we de boel dan bij de afspraak konden afhandelen. Afspraak afgebeld omdat we hier een erg vervelend gevoel bij hadden contact voelde dreigend naar ons toe. Triest dat je zo met potentiële klanten omgaat.

Hele fijne en eerlijke verkoper. Iets wat je tegenwoordig niet standaard meer kunt verwachten. Wij hebben zelf op whatsapp dagelijks contact over verduurzamen. Uitstekende uitleg over het product en alles sluit volledig aan op onze wensen. Wij vinden duurzaamheid erg belangrijk, maar onze portemonnee speelt ook een rol. Dank voor de prettige service.

Geachte heer Hugo, hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat alles naar wens is gegaan. Wij wensen u veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Marig

Plaatsingsmonteur spreekt alleen Engels, Elektricien is ook niet communicatief en werkt naar eigen inzicht

Eigenlijk alles was slecht

Helaas bij Zonnepanelen Plus gekocht. Eigenlijk alles wat goed had moeten gaan bij ons niet goed gegaan. 1) te laat voor de voorschouw 2) niet goed gekeken tijdens de schouw waardoor men niet wist hoe de omvormer te plaatsen zodat dit met de warmte geen problemen op zou leveren. 3) niet gelegd conform legplan, hierdoor optische lelijke positionering van de panelen. 4) kleuren materialen verkocht die niet bestonden en zonder te melden andere montagematerialen toegepast. 5) gelogen tijdens de verkoop over een eigen team op de loonlijst die de plaatsing zou doen. Helft van het team kon geen nederlands en stond niet op de loonlijst maar was ingehuurd. 6) panelen niet conform de voorschriften van de leverancier geplaatst waardoor de 25 jaar garantie niet geldig was. 7) er wordt zonder voorgeschreven beveiliging gewerkt zodat monteurs zonder problemen van het dak kunnen vallen. 8) Als je om bovenstaande reden niet het geheel betaald wordt gewoon een incasso gestart in plaats van het op te lossen. Naast dit 2 kennissen gesproken die ook met in contact waren gekomen. 1 die gekocht had heeft een grote installatie van ruim 20+ planelen weken niet gewerkt omdat men de plus en min had omgedraaid en bij de andere wilde de verkoper niet eens een offerte uitbrengen omdat hij ook graag een offerte van een andere partij zou krijgen. Kortom is dit een bedrijf dat je beter niet in kunt huren.