Very satisfied with Zonnepanelen !

We are very satisfied with Zonnepanelen ! From the initial contact, quotation through the preparation, installation and setup the Zonnepanelen team were on every contact very clear, efficient and always available to clarify all questions.

Dear Kyosuke, thank you very much for your message. We are glad to hear that everything went according to plan. We wish you all the best with the system and many hours of sunshine. Kind regards, ZonnepanelenPlus.

Alles word goed uitgelegd en gecommuniceerd, Iedereen is vriendelijk. Monteurs geven netjes van te voren aan hoelaat ze komen en in overleg over hoe de kabels komen te lopen die netjes weggewerkt

Beste Frencky, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Alles goed gegaan van keuze maken tot installatie .

Prettig bedrijf en weten waar ze het over hebben ,Goed personeel van telefoon contact tot de adviseur en installatie. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en ben blij dat ik hier mijn nieuwe zonnepanelen heb gekocht ,had al 7 jaar eerder een installatie hier gekocht en goede ervaring mee gehad en dus nu de uitbreiding ook bij hun aangeschaft.Kan alleen maar zeggen top bedrijf. Gr Marcel

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan, en dat u nog steeds heel tevreden bent met ons. Graag wensen wij u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Netjes geïnstalleerd en ook de meterkast installeert

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Probleem met datalogger gemeld, direct opgelost

Steeds opnieuw voldoet ZonnepanelenPlus aan de hoge verwachtingen die ik van ze heb. Vandaag een mailtje gestuurd naar het serviceteam over een verbindingsprobleem met de datalogger. Binnen een paar uur een mailtje terug met de te volgen procedure om het op te lossen en het verzoek om direct contact op te nemen als dat niet zou werken. Prima geholpen dus.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is fijn om te horen dat we nog steeds aan uw hoge verwachtingen voldoen. Veel plezier met het systeem en veel zonuren toegewenst! Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Top geregeld

Ik ben zeer tevreden over de zonnepanelen van Zonnepanelen Plus.

Ik ben zeer tevreden over de panelen van Zonnepanelen Plus. Bij de aansluiting in de meterkast zijn de installateurs alleen vergeten om na de boor-werkzaamheden de gaskraan weer open te draaien. In de veronderstelling dat de verwarmingsketel defect was hebben wij Feenstra-verwarming ingeschakeld. Toen bleek pas dat de gaskraan nog dicht stond. Geen groot probleem, maar een aandachtspuntje.

Beste Cor, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

Fijn bedrijf van a tot z goed geregeld

Beste Raoul, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

goede service

de geleverder service was zeer goed. naderhand wat problemen gehad met een beschadigd paneel en problemen met het inregelen van het systeem maar dit is allemaal goed opgepakt.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Net voldoende

In de uitvoering matig. Ik werd niet geïnformeerd over een pan die kapot is gegaan en wel gelijmd maar onvoldoende zodat lekkage in de woonkamer optrad.. Groet Leo Steegs

Goede voorlichting en nette installatie

Tijdens het adviesgesprek goede en uitgebreide informatie ontvangen. De installatie werd kundig uitgevoerd. Opbrengst van de zonnepanelen afgelopen jaar is boven verwachting en dat ondanks het regenachtige weer.

Beste Andrea, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Goede info vooraf

Snelle installatie en precies zoals afgesproken.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Uiteindelijk tevreden

Goed en deskundig advies van de adviseur, hij heeft ons zelfs door het hele traject voor een stimuleringsregeling geholpen, Hij heeft alles netjes en snel afgehandeld, Na akkoord gegeven te hebben in mei om de panelen te plaatsten ging het al snel mis, de technische schouw zou (pas) medio juli plaatsvinden maar op de geplande datum kwam er niemand opdagen, die dag meerdere keren gebeld hoe laat er een monteur zou komen maar niemand die mij iets kon vertellen. Aan het einde van de dag werd ik eindelijk teruggebeld maar met de mededeling dat er die dag niemand meer zou komen. Er zou nog contract opgenomen worden voor een nieuwe afspraak maar i.v.m. vakanties kon dat nog wel 1 of 2 weken duren. Na ruim 2 weken nogmaals gebeld maar weer kon men mij niets vertellen omdat dit nu ineens door een extern bedrijf moest gebeuren, de projectleider zou nog contact met mij opnemen. Enkele dagen daarna werd ik door dit bedrijf gebeld voor het maken van een afspraak voor de schouw en daarna voor het plaatsen van de panelen. Ook deze jongens hebben top werk geleverd en goede uitleg gegeven. Jammer dat deze jongens niet meteen zijn ingeschakeld, had een boel ergernis voorkomen en waren we waarschijnlijk niet de opbrengst van een hele zomer misgelopen omdat door een fout in de planning bij Zonnepanelen Plus de panelen pas eind oktober geplaatst zijn.

Beste C. Driessen, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat u ondanks alle omstandigheden tevreden bent met uw installatie. Door de drukte in het voorjaar zou de schouw later plaatsvinden dan gebruikelijk en is deze helaas op de geplande datum niet doorgegaan door een fout in de planning. Dat betreuren wij uiteraard en hadden het liever anders gezien. Na een kort oponthoud, is besloten een ander montageteam op uw opdracht te zetten en dat heeft goed uitgepakt en is alles naar tevredenheid geïnstalleerd.De eerste zonnige periode heeft u hierdoor inderdaad gemist, maar laten we ervan uitgaan dat dit nog ruimschoots ingehaald zal worden in de jaren die nog komen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Top service!

Top service! Van eerste consult tot plaatsen van de panelen was top geregeld. Iedereen van de adviseur, backoffice en de heren die de panelen hebben gemonteerd waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Kara, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Vlotte levering van de panelen.

Tevreden over de montage van de panelen en de meterkast. Ook de uitleg van de monteurs was ok. Vriendelijke telefonische hulp toen bleek dat we een omvormer probleempje hadden. Niets dan lof, nu de zon nog!

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Snelle en nette levering

Netjes werk geleverd, nu alleen nog wat meer zon ;)

Beste Evelyne, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus.

Deskundige en snelle plaatsing

Dreigde in eerste instantie nog even mis te gaan met de leveringstermijn door wat miscommunicatie maar ze hebben er alles aan gedaan om dat toch recht te trekken. Op de dag van de plaatsing ging het supersnel en lagen de panelen in een paar uurtjes al op het dak, aangesloten en wel.

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlu

zeer tevreden!

Zeer content, afspraken meer dan 100% nagekomen. Goede after-sales. Tijdens het eerste contact, geen verkoopdruk en goede uitleg. Heel prettig bedrijf, Remco een fijne adviseur.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

zeer correcte service ontvangen

uitleg, administratieve afhandeling, plaatsing en instalatie verliep voortvarend en duidelijk

Beste Ivo, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

goed advies en netjes gewerkt.

Goed uitgebreid advies ontvangen en afspraken werden nagekomen, ook de monteurs hebben netjes gewerkt.

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Ervaring met afspraken waren correct

Afspraken zijn goed nagekomen over en weer. Info ook steeds duidelijk gecommuniceerd Algemene opmerking is dat het geen uithangbord is wanneer de monteurs althans een ervan geen Nederlands kan verstaan en praten. Dit is een vlekje op jullie visitekaartje

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wat vervelend dat u dat zo heeft ervaren. Wij zullen dit zeker intern meenemen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Goede service en snelle levering, alles zoals afgesproken geleverd .

Beste Ajw, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Volgens mij, wij zijn tevreden met zonnepanelen plus.

Beste Ahmed, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Alles goed geregeld

De ervaring met zonnenpanelen plus is goed . Nu nog een goede ervaring krijgen met de zonnenpanelen. Die zijn net geplaatst dus hoe deze zich gaan gedragen moet de tijd uitwijzen. Nu hopen dat het weer ook gaat meewerken.

Beste Demas, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus

Komen afspraken na, duurt even, maar verwachting wordt gemanaged.

Goed geholpen Duidelijke uitleg Doorlooptijd is lang. Maar ook aangegeven Netjes gewerkt wel veel dakpannen kapot. Denken mee. Flexibel en ziet er ook strak uit.

Beste Stan, Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat ondanks het wat langere doorlooptijd, alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het systeem en veel zonuren toe. Met vriendelijke groet, ZonnepanelenPlus