slecht

telefonisch slecht bereikbaar komen afspraken niet na. Laten ook niet even weten dat het later zal zijn.

Met spijt lezen wij uw ervaring bij Zonnepanelenplus. Zoals telefonisch besproken zijn wij blij met uw feedback en zullen wij de besproken punten snel verbeteren. Onze excuses hoe bij u het contact is verlopen. Met zonnige groet Team ZonnepanelenPlus.

Ben blij dat ik de stap genomen heb.

Alleerst de begeleiding, die was van het begin af aan zeer goed. Zowel via telefoon, mail, als aan huis. Geweldig. Zeer goed advies voor zowel de meterkast als de zonnepanelen. Ook de vriendelijkheid aan de telefoon. Maak wel eens wat anders mee!!! Ben als bedrijf zuinig op zo een personeel.

Steeds goed geholpen door de helpdesk. Alle afspraken goed nagekomen

Nette montage, goede service.

Van begin tot eind alles goed verlopen. Alles goed gecommuniceerd. Nette monteurs erg vakkundig geplaatst. Nadat alles geplaatst was moest na 2 maanden de panelen er weer af i.v.m. een lekkage, hierin werd door het bedrijf tegemoet gekomen in de kosten van het demonteren en weer monteren. Erg netjes.

Zelfs offerte maken is schijnbaar moeilijk

Ik heb helaas geen goede ervaring met deze firma. Via Sunpower Nederland verwezen naar deze firma. Zij hebben ook netjes een afspraak gemaakt en zijn ook langs gekomen. De duurzaamheidsadviseur ! heeft mij het een en ander uitgelegd en gelijk mondeling een prijs afgegeven. Maar volgens mij is het vrij normaal en gebruikelijk dat een klant een overzichtelijke aanbieding krijgt alvorens tot aanschaf over te gaan. Daar deed deze meneer een beetje moeilijk over; het leek op: 'te veel werk'. Na een beetje aandringen toch afgesproken dat ik 'volgende week' een aanbieding zou krijgen. Daar wacht ik nog steeds op. Deze beetje arrogant over komende meneer/firma heeft het schijnbaar erg druk en dus niet nodig. Deed mij een beetje denken aan de energie verkopers die langs de deuren gaan,

Met spijt lezen wij uw ervaring bij Zonnepanelenplus. Onze adviseur heeft u om deze reden gebeld om zijn excuses aan te bieden voor de wijze waarop het gesprek bij u overkwam en waarom hij niet een offerte heeft kunnen sturen. Wij willen u bedanken voor uw reactie zo dat wij in het vervolg beter onze klanten kunnen voorzien van informatie. Met zonnige groet Team ZonnepanelenPlus.

vakkundig personeel bijinstallatie

In eerste instantie werden we niet goed geinformeerd. Wij hebben als buren de zonnepanelen aangeschaft en tegen de 1 werd een ander verhaal verteld dan aan de ander. terwijl we allemaal hetzelfde dak hebben. Dat heeft enig ruis gegeven. Later is dit zeer zeker recht gezet en hebben we alle vertrouwen

Niet geheel volgens plan verlopen

Door foutieve informatie van verkoper en schouwer het een en ander verkeerd gelopen. 2 panelen in moeten leveren zodat er een aantal panelen verplaatst werden maar zijn wel betaald door mij. Door nogal overheersend optreden van de monteur tegen mijn zin een aantal panelen op de garage laten plaatsen wat achteraf een hele slechte oplossing was.

Plaatsing goed communicatie met hoofd kantoor niet goed

Over het algemeen tevreden maar beloofde afspraken worden niet na gekomen.ik zou teruggebeld worden tot 3 keer toe aangegeven.u wordt teruggebeld zeggen ze en dit gebeurt niet

van veelbelovend naar prutswerk

Laat ik voorop stellen dat de zonnepanelen, toen ze er uiteindelijk wél lagen, het uitstekend doen, al zitten we nu met een onduidelijke lekkage in het dak, onduidelijk omdat het met dit droge weer slechts een keer een felle bui is geweest, en zodoende heeft het één keer gelekt, een maand na plaatsing, en tja, zeggen ze dan, dat zal toch echt niet aan de zonnepanelen liggen. De staart hiervan is nog niet uit. En zo blijft dit verhaal schier eindeloos. Hoeveel werklieden, bekwaam en onbekwaam, hebben we hier niet over de vloer gehad, spullen die ze vergeten hadden mee te nemen, en dergelijke, afspraken die niet nagekomen werden, mails waarop niet, of niet tijdig, gereageerd werd, miscommunicatie tussen de werknemers onderling, ze waren bepaald niet op de hoogte van afspraken en planningen die er al lagen. Miscommunicatie met mij als ontevreden cliënt, vele excuses en dan weer de fout in gaan, tja, van dat soort prutswerk. En nu zitten we dus nog met een lek, het is wachten op een forse regenbui, en dan maar hopen dat ze in deze ons gelijk geven, och ik zie de bui al hangen.

Beste familie Ter Voert, Uiteraard vinden we het zeer spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Er zijn inderdaad fouten gemaakt bij de installatie en omdat wij van mening zijn dat dit niet had mogen gebeuren, hebben wij u hier ook een financiële compensatie voor gegeven. Met betrekking tot de lekkage hebben wij ook direct aangegeven een monteur langs te sturen. Omdat de lekkage pas enige maanden na de installatie van de zonnepanelen is ontstaan, is er echter een grote kans dat de lekkage is ontstaan door een andere factor. Wij hebben ook aangegeven dat indien de lekkage door de zonnepanelen is ontstaan, wij dit kosteloos voor u oplossen. Indien de lekkage door een andere factor is ontstaan, zullen wij het ook oplossen maar zullen we daar logischerwijs een factuur voor sturen. Dit lijkt ons ook niet meer dan redelijk. Hierop heeft u zelf besloten geen monteur te laten komen. Het is jammer dat u het nu doet voorkomen alsof wij het lek hebben veroorzaakt en dit niet willen oplossen. Verder begrijpen wij uw ontevredenheid wel.

Hoge opbrengst panelen geleverd door een in alle opzichten zeer professioneel bedrijf

Via buren werd ik opmerkzaam gemaakt op de hoge opbrengst panelen van Zonnepanelen Plus. Vanaf het allereerste contact t/m de laatste nazorg heb ik ervaren hoe fijn en klantgericht dit bedrijf werkt: snelle en korte communicatielijnen, goed en pro-actief meedenkend, logische processtappen waarover uitstekend contact wordt gehouden, goed uitgevoerde montage, brede service op duurzaamheid en, last but not least, nu al in de eerste maanden een uitstekend opbrengst van de panelen.

Goede comunicatie

Door goede comunicatie en service is alles naar wens verlopen.

Super goed

Zeer tevreden over de begeleiding, plaatsing (ervaren en vriendelijk personeel) en aftersale. Alles keurig en volgens afspraak geregeld.

Goede begeleiding van begin tot eind

Op moment dat wij besloten hadden om voor de zonnepanelen te gaan is alles zeer goed geregeld! Goede begeleiding van begin tot eind, waarbij service erg goed. Ook de service of alles achteraf naar wens is gegaan vonden wij erg positief!

Goede installateurs weten wat ze doen zowel voor de panelen als voor de meterkast ook een fantastische service als belt met altijd vriendelijke mensen

Goed materiaal maar slechte communicatie afhandeling klachten

Montage verliep niet geheel naar wens. Duurt erg lang om zaken naar wens geregeld te krijgen. Afhandeling van klachten laat lang op zich wachten.

Aan te raden bedrijf voor uw zonnepanelen!

Erg goede ervaring met ze. Van begin tot eind. Gesprek met adviseur, was duidelijk en ook nog gezellig. Vervolgens goede ondersteuning in de vervolgstappen (SVN lening aanvragen, documenten opsturen etc.), planning ging ook prima. Inmeten door installateur verliep prima. Daarna bleef het wel even stil, maar dat zou kunnen komen door de corona perikelen die op dat moment behoorlijk loskwamen. Maar uiteindelijk zijn de panelen geplaatst en best snel ook. Ook werd alles erg netjes achtergelaten. De nazorg (o.a. btw terugvraag) ging ook erg goed. En als klap op de vuurpijl nog een lekkere Limburgse vlaai gekregen!

Ben zo blij met mijn panelen

We houden nu geld over om te besteden aan leuke dingen

De montage is goed, maar de begeleiding voor installeren van app en op de laptop vind ik slecht.

Daar ik niet handig ben om iets te installeren had ik een persoonlijk begeleiding hierbij wel wenselijk gevonden.

Mijn ervaring met zonnepanelen plus is met elke discipline van het bedrijf positief.

heldere communicatie en vlotte levering.

Van uitleg via bestelling naar levering keurig uitgevoerd

Heel tevreden over de info vooraf en de montage, super.

Alles naar wens verlopen

Deskundige installatie en vriendelijke en zeer behulpzame backoffice

Goede adequate dienstverlening

Duurde wat langer dan verwacht maar verder zijn we tevreden. Vooral complimenten voor de mensen die de panelen hebben geplaatst en voor de aansluiting op het net hebben gezorgd. En voor de mensen van de 'nazorg' , die de belastingzaken overnamen/begeleid hebben

Goed advies, snelle plaatsing

De adviseur heeft zich meer dan voldoende moeite en tijd genomen al onze vragen te beantwoorden. Fijne communicatie. De montage ging vervolgens zoals gepland. Snel en netjes en, zover mijn kennis reikt, helemaal juist. Er had evt iets meer uitleg mogen komen over de omvormer en de uit te lezen app. Uiteindelijk zelf ook uitgezocht en vrij helder.