uitstekend

Super, netjes op de hoogte gehouden omtrent leverdatum.

Alles toll geplappt.

Schnelle Lieferung und gutes Preisleistungsverhältnis.

Het is een mooie stevige trekhaak

Goed product met de juiste uitleg

Voor mijn Renault kadjar wou ik een trekhaak met afneembare kogel. De keuze op internet is enorm en ik kwam uit op een trekhaak van Umbra rimorchi. Vreemd genoeg kwam ik op een andere site een behoorlijk lagere prijs tegen, wat mij aan het denken zette. Het prijsverschil blijkt logisch, omdat je hier een wagen specifieke kabelset bij koopt, in tegenstelling tot een universele bij een concurrent. Omdat de uitleg over de kabelset in mijn ogen wat vaag was, heb ik vooraf gevraagd om de montage handleiding, welke ik ook netjes heb ontvangen. Dat was voor mij doorslaggevend. Pre sale service is in ieder geval in orde. Montage ging met de handleiding ook vrij vlekkeloos. Ik heb nog geen tijd gehad om de aansluiting te testen, maar dat zal ook binnenkort gebeuren en Ik ga er vanuit dat dat ook goed gaat.

Helemaal top

Trekhaak met bij behorende kabelset werd binnen 4 dagen geleverd. Moest allemaal uit het buitenland komen . Alles paste goed op mijn Mercedes e klasse. Top.

Super met de service

Fijn om te bestellen, en alles goed geregeld

Geweldig.

Ik had een trekhaak besteld. Deze moest uit Italië komen. Er was iets fout gegaan, maar dat is donders snel recht gezet. Trekhaak was snel geleverd tegen een mooie prijs en vriendelijk behandeld. Aan te bevelen als je een trekhaak moet hebben. Montage duurde wel langer dan de handleiding zegt. Maar dat kan ook door mij komen. Bedankt. Christian Blaauw.

Pluspunten

Uitstekende kennis van een specifieke vraag over de aansluiting van de electraset. Later die dag gebeld dat de 7 polige aansluiting lagere levertijd had en 13 polig aangeboden. Top.

Pluspunten

Top bedrijf ! Erg goede en duidelijk service en problemen worden snel en goed opgelost door vriendelijk mensen die hun afspraken netjes nakomen. Erg klantgericht "echt TOP" !!!! IK BEN ZEER TEVREDEN OVER TREKHAAKDISCOUNTER B.V. Peter de Man uit Arnhem

Absoluut GEEN

Pluspunten

Snelle Levering, Super service goede Pasvorm Aansluitkabels Past alles prima, En hartelijk bedankt voor de goede service, Groetjes B.v.d.Meer Mercedes 200clk,

Pluspunten

Goede communicatie goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zou het op dit moment niet weten.

Pluspunten

Snelle levering, voordelig

Pluspunten

Snel EN perfecte kwaliteit ! TOP

Pluspunten

Snelle levering , goede kwaliteit trekhaak en kabelset was zeer goed aan te sluiten. montagetijd 4 uur. Alfa Mito

levering was in twee pakketten zelfde dag...zonde van de verzendkosten voor trekhaakdiscounter !

Pluspunten

Prima logistiek en communicatie . Verder prima prijs / kwaliteit

Pluspunten

goede technische ondersteuning

geen

Pluspunten

Pluspunten

Snelle en correcte levering, snelle antwoorden op technische vragen.

Lichte beschadiging tijdens transport, verpakking kan dus nog beter.

Pluspunten

Netjes en correct gehandeld toen een deel van de levering niet kwam.

Dubbel checken of alles bij elk bedrijf besteld is of niet.

Pluspunten

Men is erg behulpzaam en vriendelijk, ook word elke stap in het proces goed gecomuniceerd.

Pluspunten

Snelle levering nette prijs

Pluspunten

Goed product, snelle levering, goede prijs

De handleiding en tekening is veel te summier. 1 bout was verkeerd geleverd(te kort), moest zelf een andere bout kopen

Pluspunten

Snel en goede service

Uitgangscontrole bij verzending van materialen

Pluspunten

Top service ga zo door jongens.