top service!!!!!

prima bedrijf, top service…!!!

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf

Mijn ervaring is goed met dit bedrijf.

Goed en niet te duur.

De trekhaak past goed en de 7 polige stekker was ook goed aan te sluiten met de beschrijving die erbij was.

De afwerking van de bestelling ging heel goed.

De bestelling werd in 2keer geleverd, n.l. het ene deel(kabelset uit Ned) was er al heel snel, en het tweede deel (trekhaak)moest uit Polen komen, was echter toch binnen een week binnen. Al met al ben ik heel tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de bezorgde trekhaak en kabelset via Trekdiscounter.nl

De geleverde trekhaak en de kabelset bleek prima te passen op onze auto. Dit maakte de montage voor mijzelf goed uitvoerbaar. Ik ben heel tevreden met dit product.

Jammer van de verkeerde kabelboom afsturen herstel verliep goed

Vlot en transparant geregeld.

Heb verder niet zo veel aan het bovenstaande toe te voegen. Het duur de even voordat ik door had dat het bestelde in twee verschillende pakketten en op verschillende tijden bezorgd zou worden. Maar dat stond wel duidelijk op papier en toch maakte het me nog wat onzeker vooral omdat het pakket uit het buitenland veel langer duurde dan het andere.

Goede snelle levering

Trekhaak was snel geleverd! Ik had nog een vraag en die werd okk snel en duidelijk beantwoord.

Prijs-kwaliteit is top

Voor de 2e keer een trekhaak set aangeschaft, gewoon goed. Al kloppen de omschrijvingen niet altijd op de website, men is daar zelf ook van op de hoogte. Dat is eigenlijk het enigste puntje van verbetering, rest is top

Scherpe prijs de levering duurt wat lang.

Scherpe prijs de levering duurt wat lang

top berdijf

alle medewerking

Perfecte levering, zeer tevreden.

snel en betrouwbaar, met goede communicatie.

Duidelijke website en goede prijzen

Snelle levering en makkelijke webshop om de juiste trekhaak te bestellen. Kabelboom en trekhaak kwamen van 2 verschillende locaties maar ze zijn allebei 2 dagen na de bestelling al geleverd. Top bedrijf. Echt aan te bevelen!

Prettig zaken doen

Het bedrijf reageert vlot op vragen, stuurt een goede offerte. Levering van de bestelling duurde iets langer dan in eerste instantie toegezegd. Communicatie over de levering liep niet zo goed, de bestelling was er opeens. Mogelijk dat Transmission wel prima transporteert maar minder communiceert. Al met al: zeer tevreden

snel geleverd en prima service.

Ondanks dat de trekhaak en de kabelboom van twee verschillende locaties kwamen, is alles toch snel geleverd. Ik had een technische vraag aan de klantenservice, die mij prima heeft geholpen.

Ze hebben een snelle levering, makkelijke webshop waar je zonder problemen de goede trekhaak kan uitzoeken(als je weet wat voor auto je hebt) en een goede prijs.

Goed persoonlijke service

telefonisch prima geholpen

Fijne website goede prijzen prettige klantenservice

Fijne website goede prijzen prettige klantenservice

Lang wachten, matige instructies

De trekhaak liet ongeveer 2,5 weken op zich wachten. Dat is iets langer dan ik had verwacht en de klantenservice had gezegd. De traceercode kreeg ik pas op de dag van de levering van jullie, die zou ik eigelijk al bij de verzending krijgen. Gelukkig had FedEx mij deze al via SMS bezorgd. Anders had ik mijn pakket niet kunnen ontvangen of leverkeuze aanpassen. Verder kunnen de instructies, vooral van de ECS kabelset, nog wel wat verduidelijking gebruiken.

Snel levering past perfect goede service Sandor Autotronic Zwaag

Ik heb precies ontvangen wat ik besteld hen

Prima.

Super service en goede service.

Al vele trekhaken besteld bij dit bedrijf, goede prijs kwaliteit verhouding en de mensen reageren snel als er een vraag is.

Na wat kleine probleempjes is het super opgelost

Door dat de doos beschadigd was, is er een klein onderdeeltje verloren gegaan, maar dat word na geleverd.

Snel antwoord. Goede service.

Producten zijn scherp geprijsd en kwalitatief goed.

Sehr freundliche Mitarbeiter. Schnelle Abwicklung, Freundlicher Kontakt. Eine Reklamation wurde sofort erledigt. Schnelle Antworten. Viele Grüße