Fantastisch!

Gewoon fantastisch! Mijn product de dag ervoor besteld en de volgende ochtend al in de brievenbus. Veel sneller dan verwacht!

Zeer slecht

6 weken geleden iets besteld en betaald maar niks ontvangen. Klantenservice zowel telefonisch als per mail onbereikbaar. Advies: HIER NIET BESTELLEN Ps Reviews lager dan een 6 worden na week verwijderd vandaar een 7 maar moet dus een 1 zijn

Schoenen met een mooie korting gevonden en de andere dag al bezorgd!

Geen communicatie mogelijk

Korte broeken besteld voor mijn man. Na 11 dagen wachten,mail gestuurd waar geen antwoord op kwam,dan maar bellen. Diverse keren 10 minuten in de wacht gestaan. Reviews opgezocht en iemand had succes door het bedrijf te benaderen waar het vandaan moet komen Dit heb ik ook gedaan en twee dagen later kwamen de broeken. Bedankt Intersport Roden

Gewoon goed, niets op aan te merken

Snelle levering mooie artikelen

Ik heb hier voor het eerst besteld snelle levering mooie artikelen mooi ingepakt

Gewoon super

Alles zoals het hoort, snel geleverd, keurig verpakt en heldere voorwaarden.

Ontzettend goede deal en supersnel geleverd!

Dankzij To be dressed een hele mooie deal gevonden voor een mooie zomerse sandaal. Ongelooflijk dat ze de volgende dag al werden geleverd! En ook een heel leuk persoonlijk bedankje erbij. Echt heel erg leuk en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Gewoon heel goed!

Mooie merkartikelen voor een prettige prijs. Snelle levering… gewoon een aanrader.

Wat leuk om te lezen dankjewel :-) Fijn weekend. Groetjes Diana

Leuke aanbieding

Was op zoek naar Veja schoenen, en gevonden bij to be dressed, en ook nog met aanbieding! Schoenen zijn snel geleverd en ook in goede kwaliteit. Bedankt !

Dankjewel Hanni voor je bericht. Heel fijn weekend.

Ruim aanbod

Duidelijke en overzichtelijke website waar een ruim aanbod wordt voorgesteld van verschillende aanbieders. Ik ben helemaal fan!

Fijn om te lezen ;-) Geniet van het mooie weer! Groetjes Diana

Snelle service voor een top prijs!

Paar dagen voor de bruiloft nog een top blouse kunnen scoren die netjes op tijd werd geleverd!

Dankjewel voor je bericht. Veel plezier op de Bruiloft. Groetjes Diana

Het begint al slecht

Ik heb een bestelling geplaatst maar nog steeds geen bevestiging per mail ontvangen van mijn bestelling? Ook een account aangemaakt en daar staat ook geen bestelling in. Hoe kan ik nu mijn bestelling volgen?!

Goedemiddag, Wat vervelend dat dat niet is gebeurd, misschien een klein foutje in het mail adres wat je hebt op gegeven? Je kan ons altijd even bellen en dan kijken we er samen naar. Groetjes Diana

Kwaliteit en goede service!

Goede ervaring zeer goede kwaliteit en goede service

Bedankt voor je bericht. Fijne dag. Groetjes Diana

Kan veel beter

Lang wachten, geen bericht gezien van levering. Schoenen dus weer terug naar To Be Dressed. Balen

Goedemiddag Paula, Via de Track en Trace konden wij zien dat je pakketje is aangeboden en daarna naar een afhaal punt is gebracht, echt heel vervelend dat je daar geen bericht van hebt gekregen. Fijn weekend. Groetjes Diana

Besteld, de volgende dag was het er, netjes ingepakt, in twee verschillende winkels met een woordje erop, dank je wel en veel plezier met je aankoop.

Fijn om te lezen ;-) Bedankt. Groetjes Diana

Top geregeld

Alles boven verwachting dus ik ben een blije en vaste klant

Dankjewel Marc Groetjes Diana

Erg teleurgesteld in de klantendienst

Ik bestelde een paar schoenen. Één schoen kwam stuk aan. Ik probeer nu al drie weken de schoenen kosteloos te retourneren, maar de klantendienst is quasi onbereikbaar en helpt me absoluut niet verder. Nooit meer.

Goedemiddag Emilie, Vervelend dat het zolang heeft geduurd, maar gelukkig hebben we het op gelost en kan je de schoenen gratis retour sturen. Heel fijn weekend. Groetjes Diana

Overzichtelijke webshop en een snelle levering.

Leuk om te Lezen ;-) Fijne weekend. Groetjes Diana

Heel tevreden

Snelle levering zeer tevreden

Leuk om te Lezen ;-) Fijne weekend. Groetjes Diana

Snelle en correcte levering

Gewoon zoals je mag verwachten dus top!

Dat vinden wij ook! Fijn weekend en tot de volgende keer. Groetjes Diana

Simpel en snel

Het bestellen gaat heel makkelijk en vlot. De bestelling is, met berichtgeving van verzenden, snel binnen. De betaling kan zelfs achteraf. Heel fijn!!

Goeie service

Nog nooit problemen gehad altijd alles netjes bezorgd en de service vind ik persoonlijk zeer goed. Als ik vragen had stonden ze je meteen te woord.

Wij vinden de service heel belangrijk en doen altijd ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je bericht. Fijn weekend. Groetjes Diana

Supersnel binnen en mooie prijs

Precies zoals verwacht dus niet twijfelen maar gewoon doen!

Lees dit met een grote lach op mijn gezicht want zo is het :-) Fijn weekend. Groetjes Diana

ik keeg kapotte schoenen komen niet met een oplossing

klantensevice komt niet met de juiste oplossing

Beste Fleur, Je mocht de schoenen gratis versturen naar onze verkooppartner waar deze schoenen zouden worden gerepareerd. Dat lijkt mij een redelijke oplossing. Als je een andere oplossing wil kan je altijd contact opnemen met onze klantservice. Ik help je graag verder. Groetjes Diana