Goede ervaring!

Overzichtelijke site, goede info en snelle levering.

Heel slecht ! Een schaande !

Ik wacht al 15 dagen mijn geld terug. Geen nieuws meer ! Meerdere mails gestuurd. Ik heb een klacht ingediend bij paypal !

Mooie merken met korting

Hier shop ik regelmatig met korting. Hebben altijd mijn favoriete merken. En snel geleverd!

Waardeloze klantenservice

Wilde een artikel retourneren, maar systeem voor retour formulier doet het niet. Vervolgens 0 reactie via zowel telefoon als mail.

Slechte klantenservice.

Geen reactie op mijn 2 emails en 1x contactformulier.

Goede ervaring met deze webshop

Zoals altijd wordt er gevraagd om een beoordeling en tot mijn verbazing zie ik allemaal slechte reviews, gelukkig heb ik deze ervaring niet. Inmiddels 2 keer wat besteld , eerste keer een jurk maar dat was niet een geschikt model voor mij dus teruggestuurd, kreeg keurig een bevestiging dat het ontvangen was en kreeg ook netjes na ruim een week mijn geld teruggestort. Tweede keer een blouse die ik keurig op tijd geleverd kreeg. Nu heb ik nooit de klantenservice nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen.

Geen bevestiging geen levering wel betaald

Zeer slecht. Bestelling betaald. Geen bevestiging ontvangen. Contact proberen te krijgen via telefoon, onbereikbaar. Via contactformulier vraag gesteld of bestelling wel goed is gegaan. Kreeg antwoord dat m’n bestelling niet goed was afgerond en of dat de bedoeling was?! Nee niet de bedoeling en ik weet niet beter dat dat ik betaald en dus besteld heb. Na vele malen mailen nog geen geld terug en geen bestelling ontvangen. Geen contact mee te krijgen, zeer slecht!!!!

Extrem schlechter Service

Falsche Schuhe geliefert. Telefonische Reklamation, mehrere Emails werden nicht bearbeitet. Ich werde hier wohl nun rechtlich vorgehen müssen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer slecht, niet doen!!!!

Had ik de reviews hier eerst maar gelezen, dan was me de ellende van To-Be-Dressed bespaard gebleven. Artikel retour gestuurd, ruim 14 dagen na dat volgens de track and trace informatie het artikel bij de tegenpartij was ontvangen nog niets gehoord. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, wordt automatisch na 15 min opgehangen. Altijd 4 tot 5 wachtenden voor je, je voelt op je klompen aan dat die er ook na 15 min uitgegooid worden waardoor jij langzaam opschuift in de wachtrij tot je zelf dit lot staat te wachten. Dan maar formulier op de website invullen. Nooit reactie, zelfs geen bevestiging van ontvangst. Ik denk dat ik kan fluiten naar het geld… Er is dus maar 1 advies: niet bij deze site bestellen! Het is het niet waard!

HELPDESK ONBEREIKBAAR

Een hemd besteld, maar bij uitpakken zag ik dat er een roze verkleuring op de kraag zit. Na contact proberen te krijgen via mail, klachtenformulier, chat, telefoon helaas moeten vaststellen dat dit bedrijf niet bereikbaar is. Als alles in orde is zal het vast goed zijn, maar indien je hulp nodig hebt is het hopeloos!

Zeer slecht

Niet de gehele bestelling ontvangen, maar wel het volledige bedrag betaald (€85,- misgelopen) De klantenservice is niet te bereiken per telefoon, mail, socials of het klantcontactformulier. Zeer slechte service!

Heel slecht

Ik had twee paar schoenen besteld 1 paar gekregen en inmiddels terug gestuurd want was te klein. Maar ik krijg geen enkel contact met hun Hierover. Ik vind dit echt niet kunnen

Verkeerde levering

Niet te bereiken, verkeerde levering, jullie nemen niet op! Ik moet kosten maken voor de retour, voor schoenen die ik niet heb besteld!! Frustrerend... Ik denk dat jullie erbij deze geen nieuwe klant bij hebben. Sorry.

Schoenen besteld daarna geretourneerd

Ik heb schoenen besteld , pasten niet dus geretourneerd. Wel mail gekregen dat ze ontvangen zijn en geld teruggestort zou worden maar helaas tot op heden geen geld ontvangen. Verschillende mailtjes gestuurd, geen reactie. Ook telefonisch niemand te bereiken. De chat is ook offline. Erg jammer !!!

Geen geld terug, herinneringen genegeerd

Op 12 april zijn mijn retour pakketen afgeleverd aan To Be Dressed bij PostNL. Ik heb 5 kleding stukken geretourneerd, de hele bestselling omdat ze niet goed paste. Vandaag 2 mei heb ik nog steeds geen geld terug van de €224.34 en de post koste €7.25 voor elk pakket dus €21.75 voor alle 3 pakketen. Mijn herinneringen en klachten zijn genegeerd. Ik heb een vreemde email gekregen waarin verteld word dat ik.geen.geld terug krijg voor 1 jurk. De reden van de leverancier Niet ontvangen? Wel teruggestuurd maar niet ontvangen terwijl het bezorg is bij postNl. Ik heb ook mijn ervaring en klacht vermeld bij klacht.nl die mij liet weten dat To Be Dressed mijn klacht niet in behandeling neemt. In de tussen tijd zie ik op verschillende sites zoals trustpilot veel klachten zoals mijn dus het lijkt de bedrijf beleid te zijn.

Slechte bereikbaarheid!!!

Bijna 4 weken een pakketje geretourneerd met 2 shirts, waarvan er nu eindelijk 1 als retour is verwerkt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, op de chat reageert niemand en op mail en contactformulier krijg je geen antwoord. Maar ondertussen krijg ik wel van Billink mailtjes dat ik dat ene shirt nog moet betalen, ook bij hen aangegeven dat ik van TBD geen enkele reactie krijg. Wat is dit voor webshop?!?! Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.

Heel slecht

Heb een jurk besteld en niet ontvangen. En kan geen contact met jullie krijgen!

Zeer slecht

Krijg geen reactie van de klantenservice op e-mails. Geld niet terug betaald binnen 14dagen voor geretourneerde kleding die afgehandeld is op 12 april. 5 items terug gestuurd maar 3 van de geretourneerd items zijn niet eens afgehandeld. Alle 5 kleding stukken zijn bij jullie aangekomen op 12 april. Jullie zijn de enige bedrijf die geen reactie geeft en niet op tijd alles afhandelen.

Geven bij vragen en klachten geen reactie

Schoenen besteld via deze site. Na twee dagen dragen kwam een constructiefout, losse naad, naar voren. Meerdere keren contact gezocht met tobedressed, zij reageren echter niet op mijn berichten. Inmiddels met de verzender, de schoenenzaak, contact gehad. Zij reageren gelukkig wel. Ik bestel nooit meer via deze site

Producten niet geleverd, geen respons op mail, telefonisch niet bereikbaar.

Bestelling gedaan, producten niet geleverd. Hierover een mail gestuurd waarop geen respons. Telefonisch wordt aangegeven dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn….

Waardeloos

3 maanden geleden schoenen besteld, deze zijn nooit geleverd onder tussen is het een maand geleden en word er nergens meer op gereageerd weg 310 euro. Echt een waardeloze bedoeling!!

Nietzo

De eerste x was het product er niet meer en duurde lang voor ik dat hoorde. Tweede x retour nooit bericht van gekregen! Erg onduidelijk allemaal.

alles in orde

snel geleverd voor herhaling vatbaar !

Netjes en snel geregeld!

Sommige artikelen iets te duur!

een hele onbetrouwbare site.

Bestelling wel betaald maar niet geleverd. Bedrijf reageert niet op mails. Klantenservice niet te bereiken.