Snel geleverd en gave merken

Niets op aan te merken. Sympathiek concept ook 👍

Bij retourzending komt geld niet snel terug, pff!!

Mijn retourzending is door de leverancier reeds meer dan 10 dagen geleden in goede orde retour ontvangen. To be dressed doet het geld maar niet terug, ondanks dat ik hierover ook al eens telefonisch contact heb gehad. Ik vind dit echt onacceptabel. Reden om nooit meer via to be dressed te bestellen. Maar ik blijf hopen dat ik m'n geld ooit terug ontvang....

Schoenen besteld en geruild, kreeg op tijd mijn geld weer terug

Snel verzorgd en kloppend

Binnen korte tijd na de bestelling kreeg ik een bevestigingsbericht met de aankondiging van het vervolg. Klopte precies

Slechte omschrijving, vervolgens retour kwijt

Hoesje besteld voor iPhone. One size maar iPhone 6 maar kreeg er 1 opgestuurd en bleek voor een 6+ te zijn. Retour gestuurd en vervolgens zeggen ze dat het pakketje nooit is binnen gekomen. Twee keer verzendkosten kwijt en aankoopbedrag dus ik ben er klaar mee. Dus ook brievenbuspost met een T&T code versturen want anders krijg je dit en ik heb er geen goed gevoel bij.

Beste Carlo, Wat vervelend om te horen dat je retour zending helemaal mis is gegaan. Wij zijn er al mee bezig om dit probleem samen met jou op te lossen! Met vriendelijke groet, Demi

Fijne en betrouwbare site

Al meerdere keren iets besteld en zeer tevreden.

Beste Rick, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Verkeerde levering

Snelle levering! Helaas het verkeerde artikel gekregen. Twee weken moeten wachten op een reactie van de leverancier. Meerdere keren nagevraagd. Wel netjes geholpen door klantenservice.

Beste Cher, Vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen en dat je zo lang had moeten wachten op reactie. We willen dit natuurlijk voorkomen en proberen het altijd zsm op te lossen. Gelukkig ben je goed geholpen door de klantenservice van To be dressed. Als wij nog iets voor je kunnen doen horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Demi

Top Site!!

Beste prijs en uitstekende service!

Goedemorgen, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Niet professioneel!!

Wordt niet snel gereageerd op klachten...

Beste Jacob, Vervelend om te horen dat jouw klacht niet snel in behandeling is genomen. Dit is absoluut onze bedoeling. Hopelijk is dit inmiddels opgelost. Zo niet willen we je graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Milou

Snelle levering, goede prijs

Uitstekend. Snelle levering, goede prijs.

Beste Kimberly, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Top geregeld

Beste Diderik, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Beste Guido, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Positief op alle fronten

Beste Lambert, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

groot aanbod

goede service, vlotte website, gn opmerkingen, alles verlopen zoals het moet

Beste An, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Veel keuze en snelle levering

Beste Arjen, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Prima afhandeling van bestelling

Een soepele gang van bestellen en ontvangen.

Beste Cherie, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Vlotte service

De bestelling werd snel verzonden. Evetuele retourneren gaat ook snel en zonder problemen - maar dat was gelukkig niet aan de orde.

Beste Ute, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

geweldig !!

bij de eerste bestelling een beetje huiverig en vol verwachting - was nieuw !! echter kan niet anders zeggen, dat ik uiterst tevreden - voor wat betreft de grote keuze aan kleding zowel de variatie aan merken. ga in de toekomst zeker weer bestellen !!

Beste Rademakers, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou

Waardeloos

Als je toevallig van twee leveranciers schoenen besteld en je wilt ze retour zenden da moet je TWEE keer verzendkosten betalen. Lekker is dat !!!! En ook het ,,HALLO “als je ze belt vind ik hoogst lachwekkend raar.

Beste Jeanine, Vervelend om te horen dat je twee keer verzendkosten hebt betaald om je artikelen te retourneren. Helaas zijn de retour kosten voor eigen rekening van de klant. Hopelijk kunnen we samen nog een passende oplossing vinden om dit nog goed te maken. Met vriendelijke groet, Milou

Paypal zeven weken later terugboeken,

Zeven weken later Paypal terugboeken en dan bij telefonische navraag de telefoon ophangen (Demi)

Beste Es, Wat vervelend om te horen dat het bedrag niet in een keer goed is over gemaakt. Wij hadden de laatste tijd wat problemen met het systeem. Wij zaten een lange tijd met een lage bezetting doordat we verhuisd zijn. Geen excuus natuurlijk maar wij willen je graag helpen, excuses als je het zo hebt ervaren. Als wij nog iets voor je kunnen doen horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Milou

Komt na wat ze beloven

Ik heb UGG BESTELD ZE KWAMEN OP DE TIJD DIE GEMELD WERD .HET ZIJN HEERLIJK EN WARME LAARSJES VAN ECHT LEER .EN MOOI DIK GEVOERD .DE ZOLEN VAN DEZE LAARSJES ZIJN UIT STEKEN. VOORAL VOOR DE NA ZOMER EN HELE MAAL VOOR DE WINTER. ZE ZIJN LEUK AFGEWERKT MET AAN DE ZIJKANT LEUKE EN STERKE VERSTELBARE (SOORT VAN RIEMEN ) .IK BEN ER DIK TEVREDEN OVER. VOORAL VOOR DE PRIJS. 1 TIP ALS JE MAAT 40 HEEFT NEEM EEN MAATJE GROTER DOOR DE BINNEN VOERING. IK HEB DE W NIETS 11 .LAARSJES .

Beste Helena, Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je natuurlijk vaker blij te kunnen maken bij to be dressed. Met vriendelijke groet, Milou