Zosovest

Snelle levering goed op de hoogte van mijn bestelling

Keurig en mooie prijzen

Dik tevreden!

Betrouwbare website, goede kwaliteit en snelle levering. Dik tevreden!

Een van mijn favoriete webshops

Ruime keuze en snelle bezorging.

goede service zijn jullie

jullie hebben goede kwaliteit aan kleding goede levering in een woord geweldig ben erg blij met jullie

Snel bezorgd

Netjesverpakt en de bezorging was goed geregeld

Mijn schoenen werden volgende dag al keurig afgeleverd. Erg blij mee.

complimenten

Ik had een hardloopschoenen besteld maar ik kreeg het verkeerde type toegestuurd. Contact opgenomen met To Be Dressed. Ondanks dat klantenmedewerkers nu vanuit huis moeten werken had ik prima contact en werd daarna via email berichten geïnformeerd over gang van zaken. Uiteindelijk de juiste schoenen gekregen en de porto kosten die ik heb moeten betalen weer teruggestort. complimenten voor de afhandeling!

schoenen konden niet geleverd worden en nóg geen geld terug.

Schoenen konden niet geleverd worden en nóg geen geld terug

Beste Saadhabb, Bedankt voor je bericht. Graag willen wij dit oplossen voor je, kun je ons je ordernummer mailen? Dan gaan wij er direct achteraan. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Jamy

Snelle verzending

Dankjewel, Cora! :) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Jamy

Zeer slecht in terugbetaling

Paar slippers besteld en betaald. Slippers teruggestuurd middels tussenkomst van winkelier. Deze zijn aan To Be Dressed teruggezonden op 23.04.2020. Op 04.05.20 4 keer 20 min. gebeld met klantenservice en 4 keer afgebroken. Idem op 06.05.2020. Klacht ingediend die wordt beantwoord dat de winkelier op de hoogte is gesteld. Wordt kennelijk een spelletje. Verschuldigde bedrag voor de slippers is aan To Be Dressed overgemaakt, alleen het terugstorten van geld waar de klant recht op heeft is kennelijk een probleem voor dit bedrijf. Tot op heden nog niets ontvangen.

Beste R.A. de Zeeuw, Bedankt voor je bericht. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het zo lang duurt voordat je het bedrag terug ontvangt, onze excuses hiervoor. Kun je ons je ordernummer mailen naar de klantenservice? Dan zullen wij het direct oppakken. Ons mailadres is: klantenservice@to-be-dressed.nl. Met vriendelijke groet, Jamy

Snelle levering.

Voldoende keus, zeker om nog een keer te bestellen.

Fijn om te horen, Ingrid! Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Jamy

In deze rare tijden een prima service!

Mijn bestelling werd keurig bezorgd zonder lange wachttijd. De bestelde kleding was uiterst netjes verpakt en voldeed volledig aan mijn wensen.

Precies het artikel wat ik wilde scoren

Laatste maat van mijn musthave.

Fijn om te horen, Diederik! Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Jamy

Snelle levering en conform verwachting

Bedankt voor je review en fijn om te horen, Randy! Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Jamy

schoenen konden niet geleverd worden en na 1 week nóg geen geld terug

een dag nadat ik schoenen had besteld kreeg ik een bericht dat ze toch niet meer leverbaar waren en dat het geld per ommegaande teruggeboekt zou worden....(tja jammer maar dat kan gebeuren) Inmiddels gebeld...het kon enkele dagen duren. Nu ben ik één week verder en heb nog geen geld retour. Op mail wordt niet gereageerd... hoop dat ik het geld gauw krijg...

Bedankt voor je bericht. Excuses dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Kun je ons je ordernummer mailen naar de klantenservice? Ons mailadres is klantenservice@to-be-dressed.nl. Dan zullen wij het direct oppakken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Jamy

Goed netjes

Ik kan ze bij iedereen aanbevelen

Beste M, Fijn om te horen, dankjewel! :) Groet, Jamy

Prima ,in geen enkel opzicht problemen .

Artikel keurig verpakt en gelukkig ook goed passend !

Beste Hanneke, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je bestelling je goed past! Wij wensen je er veel plezier mee :). Met vriendelijke groet, Jamy

Duidelijke site, heldere communicatie

De artikelen zijn goed te vinden op de site. De informatie is helder en klopt ook. De communicatie via mail is helder.

Bedankt voor je review Dede! Fijn om te horen :). Met vriendelijke groet, Jamy

Goede kwaliteit

Blij dat ik hier heb besteld. Op tijd geleverd, geen bericht hoeven te sturen dat het te laat was.

Bedankt voor je bericht Navina! :) Met vriendelijke groet, Jamy

Prima webshop, snel ontvangen

Afgelopen woensdag had ik schoenen besteld. Binnen uiterlijk 5 werkdagen zouden ze worden geleverd via de tussenpersoon. Ik had al rekening gehouden met begin volgende week en in deze tijd van meer online bestellingen sowieso al rekening gehouden met wat vertraging maar tot mijn verrassing ontving ik ze vandaag. Heel fijn! Prima geregeld.

Bedankt voor je review Natasja. We streven er samen met onze partners ernaar om je bestelling z.s.m. te leveren. Het is fijn om te horen dat je er blij mee bent :). Met vriendelijke groet, Jamy

geen reactie afhaalcode

al twaalf dagen bezig om de afhaalcode te verkrijgen voor afhalen van een bestelling. inmiddels wordt de mail al 4 werkdagen niet meer beantwoord en bij bellen naar klantenservice, lange wachttijd.

Verkeerd artikel geleverd, slechte klantenservice

Twee artikelen besteld; een artikel is geleverd in een andere kleur en andere maat. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Op mail wordt gereageerd, maar er wordt vervolgens geen oplossing geboden. Op de website staat veel verouderde informatie (samenwerking V&D, social media links die niet meer werken) dus ik vraag me af hoe actief dit bedrijf nog is. Nu wachten en hopen dat de retour snel verwerkt wordt en ik mijn geld spoedig terugkrijg.

Beste Diane, Vervelend om te horen dat je moeite had om ons te bereiken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb van mijn collega's van de klantenservice begrepen dat jouw retourzending inmiddels is afgehandeld. Overigens is V&D online weer helemaal terug: www.vd.nl. Dit is dus geen verouderde informatie. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan niet en stuur ons gerust een mailtje. Met vriendelijke groet, Sabine

Snelle levering!

De kleur van het bovenwerk van de schoen was niet leverkleurig zoals op het plaatje bij bestelling op website. In de omschrijving werd wel over wit gesproken maar ik ging er vanuit dat het plaatje het juiste beeld van de schoen zou geven. De schoenen waren voor mijn moeder. Ze heeft ze wel gehouden omdat ze deze kleur toch ook wel aardig vindt.

Beste Jacobje, Bedankt voor je review. Het is uiteraard de bedoeling dat hetgeen wat je ziet op de afbeelding je ook geleverd zal krijgen. Onze excuses dat dat niet is gebeurd. Graag willen wij je vragen ons een mailtje te sturen, met daarin je ordernummer in vermeld. Dan gaan wij kijken hoe wij je een gepaste tegemoetkoming kunnen bieden. Je kunt mailen naar: klantenservice@to-be-dressed.nl Met vriendelijke groet, Jamy

Zeer slecht!

Een Bestelling geplaatst en betaald vervolgens krijg je de volgende dag een bericht dat ze niet meer op voorraad zijn. En wat mij dan verbaasd is dat ze nog steeds in de webwinkel staan, maar voor 40 euro meer! Eigenlijk zelfs niet een halve ster waard! Gewoon misleiding!