Snelle verzending,netjes ontvangen

Slechte service!

Mijn jurk was kapot geleverd...erg onvriendelijke dame aan de lijn. Uiteindelijk heeft (voorwinden waar de jurk blijkbaar vandaan kwam) t wel netjes opgelost.

Mijn lievelingsbroek was alleen hier nog te koop.

Ik had me er al bij neergelegd dat ik 'm niet meer kon kopen. Hier toch gevonden en ook daadwerkelijk gekregen. Top! Net als het hele proces en de levering.

Niet geleverd wat gevraagd

Schoenmaat 8 gevraagd en 9,5 aangekregen na mail werd er niet veel moeite gedaan om dit op te lossen.

De jurk die ik niet mocht missen, tóch nog op ToBe Dressed!

Ik had een jurk gezien bij een bepaald merk. Net iets te lang getwijfeld en ving dus bot in de winkel en op de internetwinkel. Groot was mijn verbazing dus toen ik de jurk toch nog vond bij To Be Dressed. Heel blij dat het zo nog lukte voor een superprijs en supersnel bezorgd. Goede service

TOP!!! bedrijf.

Gemakkelijk te bestellen. Goede prijs.Snel geleverd. Netjes verpakt. Helemaal TOP!!! Zal er zeker vaker bestellen!!👍

veel geld kwijt voor retour ivm verschillende winkels

Ik heb een grote bestelling gedaan waarvan ik veel artikelen retour heb gestuurd omdat het niet paste of tegen viel. Alle artikelen kwamen van verschillende winkels waardoor ik eerst verschillende pakketbezorgers moest ontvangen, wanneer ik er een gemist had naar het servicepunt moest gaan en vervolgens met allerlei verschillende pakketten weer terug naar de pakketdienst waar ik dus per artikel verzendkosten kon betalen. Niet alles ging door de brievenbus dus ook nog dik betaald voor alle pakketten. Voor mij geen tobedressed meer.

misleidende actie

Artikel besteld met 50% korting (van €189,99 naar €95,00 vond ik een erg leuke prijs). Krijg ik na 2 dagen bericht dat het artikel niet meer op voorraad is en het niet meer geleverd kan worden. Ik krijg het bedrag binnen 14 werkdagen terug, terwijl ik nu hetzelfde artikel ergens anders kan bestellen waar ik wél 100% zekerheid krijg dat het wordt geleverd. Vervolgens krijg ik €5.00 tegoedbon, terwijl de verzendkosten €3,95 zijn en pas gratis zijn boven de €99. Heb ik dus helemaal niks aan. Kortom, geen aanrader deze website helaas.

Goede service en snelle levering

Helemaal goed!

Je krijgt wat je besteld! Altijd snel geleverd👍

Oplichters. Pakket niet ontvangen ze willen niks voor me doen.

Mijn Klacht Bestel nooit wat bij dit bedrijf. To be dressed.nl Eerst bestelling gedaan waarvan de helft is geannuleerd omdat dit niet leverbaar was. Kan gebeuren natuurlijk dat ze dan alleen de factuur niet gaan crediteren is wel een slechte zaak.ik heb bewijs per email dat de bestelling geanuleerd is. Maar toch wil Demi van to be dressed.nl mijn factuur niet aanpassen. Rond dezelfde tijd nog een rokje besteld. Dit pakketje is vermist geraakt. Post nl zegt dat ie geleverd is maar ik heb niks ontvangen en dus ook nergens voor getekend. Tobedressed.nl zegt gewoon bij beide gevallen wij willen er niet tussen in zitten. En nu? Ik ben niet van plan die facturen van 250 euro te gaan betalen.

Top!!!!

Top!!!

Een aangename kennismaking met To Be Dressed!

To be dressed heeft een groot aanbod aan kleding en accessoires aan mooie prijzen. De betaling van mijn bestelling ging vlot en nog geen twee dagen later stonden mijn nieuwe schoenen al te pronken in mijn kleerkast. Het enige minpunt was dat mijn aankoop verzonden werd in een plastic zak waardoor de schoenendoos gedeukt en gescheurd was geraakt in het transport. Dit is zeer spijtig want ik had de gitzwarte doos graag gebruikt als sierdoos om prullaria in op te bergen, wat nu niet meer mogelijk is. Buiten dit kleine minpuntje, toch een top ervaring!

SLECHT

AL 1,5e MAAND BEZIG OM MIJN GELD RETOUR TE KRIJGEN VAN EEN ARTIKEL DIE IK NIET HEB ONTVANGEN!!

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen bij honderden leveranciers

Gewoon top!

gedoe om retour te zenden, telefonisch onbereikbaar

rommelige retour toestand niet helder en inzichtelijk gedoe slecht bereikbaar telefonisch niet bereikbaar geen reactie op mijn emails

Geen bezorging, geen reactie klantenservice

Zeer slechte service: Bestelling komt niet aan door fout van DHL. Mail gestuurd naar klanteservice, deze zou dezelfde dag of de volgende werkdag nog beantwoord worden. Inmiddels is werkdag 3 voorbij, en nog steeds geen bericht.

Snel in huis & voordelig

Makkelijk bestellen, goede prijzen en ook snel. Ik had het de volgende dag al in huis.

Top service en levering

Geweldige Site, met erg veel keuze. Levering is top en de kwaliteit is altijd goed. Ga zo door.

Zeer slecht

Ik heb 1 bestelling gedaan van schoenen, nu blijkt het uit 2 verschillende winkels te komen, helaas passen ze me niet en moeten ze retour, nu blijkt dat ik 2 x retourkosten moet betalen, ik vraag er toch niet om dat de zending uit 2 leveringen bestaat, ik doe 1 bestelling en wil voor retour dan ook 1 x betalen, slechte service, laatste keer dat ik daar iets bestel, volgens telefoniste zijn er veel klachten hierover.

nul sterren waard! waardeloze service

koop 4 weken geleden sandalen bij hun, 2 x dragen en de zool laat los, ja dan moet je een klacht indienen in je account zeggen ze. nou zo gezegd zo gedaan. vervolgens wacht je 2 weken op een antwoordt van de verkoper. dan gaat die zogezegd contact opnemen met de leverancier. en daar wacht ik nu dus ook al 2 weken op. zit je met sandalen van 100 euro die je 2x aangehad hebt. de zomer is dadelijk al voorbij en heb je er niks meer aan. ik ga hier verder mee en hier komen ze niet mee weg. mensen bestel hier niks, want als je een klacht hebt over een product dan doen ze niks voor je!!! waardeloze service

Super slechte service

Waardeloos echt. Koop hier op deze site schoenen die na 2x dragen kapot gaat. Ter waarde van 150 euro. Dan krijg je te horen je moet een klacht indienen in je account. En dan zit je 1.5 maand later nog steeds te wachten op een antwoord en oplossing. Wat een slechte service.. mensen koop hier niks!!! En ook niet bij jhp fashion. Want daar komen mijn schoenen vandaan!! Waardeloze tent

Excellent

Ga zo maar door van mij kregen jullie 10+ en de warme douchekop. in alle opzichte ben ik zeer tevreden.

Fijne site, snelle levering

Over ToBeDressed.nl